JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/278275-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: wyłonienie 7 specjalistów ds. badań procesów migracyjnych w ramach realizowanego przez Wojewodę Małopolskiego projektu pn. Analiza sytuacji i potrzeb związanych z integracją cudzoziemców ze społeczeństwem polskim na przykładzie obywateli państw trzecich osiedlających się w województwie małopolskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278275 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 3921 242, faks 12 3921438.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.malopolska.uw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wyłonienie 7 specjalistów ds. badań procesów migracyjnych w ramach realizowanego przez Wojewodę Małopolskiego projektu pn. Analiza sytuacji i potrzeb związanych z integracją cudzoziemców ze społeczeństwem polskim na przykładzie obywateli państw trzecich osiedlających się w województwie małopolskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 7 specjalistów ds. badań procesów migracyjnych w ramach realizowanego przez Wojewodę Małopolskiego projektu pn. Analiza sytuacji i potrzeb związanych z integracją cudzoziemców ze społeczeństwem polskim na przykładzie obywateli państw trzecich osiedlających się w województwie małopolskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich, Program 2012. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części (każda część obejmuje wykonanie 8 zdań). Łączny wymiar czasu pracy jednego specjalisty wynosi do 180 godzin zegarowych (60 minut) w okresie od podpisania umowy do 30 czerwca 2014 r.
Poszczególne części (7) realizowane będą w ośmiu zadaniach, w następujących zakresach: 
Zadanie nr 1 - Organizacja przeprowadzenia badań empirycznych nt. sytuacji i potrzeb związanych z integracją cudzoziemców ze społeczeństwem polskim na przykładzie obywateli państw trzecich osiedlających się w województwie małopolskim, w tym wyłonienie (przy współpracy wszystkich specjalistów ds. badań procesów migracyjnych zaangażowanych w realizację projektu) populacji badawczej w liczbie 300 osób (składającej się z 280 cudzoziemców zamieszkujących województwo małopolskie, posiadających zezwolenie na osiedlenie się bądź zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego UE i należących do wyselekcjonowanych zgodnie z założeniami projektu czterech grup cudzoziemców 
(po 70 osób z każdej grupy) posiadających obywatelstwo takich państw jak: Ukraina, Wietnam, Armenia i kraje arabskie oraz składającej się z 20 przedstawicieli instytucji i organizacji pozarządowych zajmujących się sprawami ww. grup cudzoziemców), wybór miejsc i dokonywanie rezerwacji sal na potrzeby realizacji badań empirycznych na terenie województwa małopolskiego, uzgadnianie terminów przeprowadzania badań empirycznych, odbiór od Zamawiającego, dowóz i serwowanie drobnego poczęstunku osobom badanym w trakcie prowadzonych badań empirycznych.
Zadanie nr 2 - Przeprowadzenie badań empirycznych nt. sytuacji i potrzeb związanych z integracją cudzoziemców ze społeczeństwem polskim na przykładzie obywateli państw trzecich osiedlających się w województwie małopolskim, w oparciu o przekazane przez Zamawiającego ilościowe i jakościowe narzędzia badawcze, służące realizacji założonych w projekcie 4 technik badawczych, jak również wykonanie dokumentacji fotograficznej, dźwiękowej (nagranie wywiadów) z przebiegu realizacji badań empirycznych, opracowanie wyników badań (w tym zbiorcze wyniki i transkrypcja wywiadów) oraz utworzenie bazy danych do analizy ilościowej i  jakościowej materiału empirycznego. 
Zadanie nr 3 - Opracowanie raportu merytorycznego na podstawie ilościowych 
i jakościowych wyników, analiz, wniosków i uogólnień z przeprowadzonych badań empirycznych, pogłębionego o zagadnienia teoretyczne wprowadzające w problematykę integracji cudzoziemców ze społecznością lokalną oraz szczegółową diagnozę sytuacji i potrzeb cudzoziemców z terenu małopolski ubiegających się o pobyt stały.
Zadanie nr 4 - Opracowanie na podstawie raportu merytorycznego publikacji 
pn. Analiza sytuacji i potrzeb związanych z integracją cudzoziemców ze społeczeństwem polskim na przykładzie obywateli państw trzecich osiedlających się w województwie małopolskim.
Zadanie nr 5 - Kompleksowa organizacja pod względem merytorycznym i aktywny udział w Konferencji promującej i upowszechniającej wyniki przeprowadzonych badań empirycznych oraz podejmującej problematykę integracji cudzoziemców ze społecznością lokalną.
Zadanie nr 6 - Odbiór od Zamawiającego publikacji pn. Analiza sytuacji i potrzeb związanych z integracją cudzoziemców ze społeczeństwem polskim na przykładzie obywateli państw trzecich osiedlających się w województwie małopolskim oraz zgodnie z jego wytycznymi upowszechnianie i przekazywanie jej szkołom wyższym, bibliotekom, instytucjom państwowym i samorządowym, organizacjom pozarządowym zajmujących się problematyką integracji i pomocą obywatelom państw trzecich, zagranicznym organom konsularnym oraz osobą indywidualnym zainteresowanym problematyką integracji.
Zadanie nr 7 - Promocja i informacja dot. współfinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich, Program 2012 (w tym m.in. przestrzeganie wymogu o promocji i logo w każdej fazie realizacji projektu, rozpowszechnianie przekazanych przez Zamawiającego materiałów promocyjno - informacyjnych, oznakowanie w sposób widoczny sal, w których odbywać się będą badania empiryczne, spotkania organizacyjno - merytoryczne oraz Konferencja, w informacje, iż odbywa to się w ramach projektu pn. Analiza sytuacji i potrzeb związanych z integracją cudzoziemców ze społeczeństwem polskim na przykładzie obywateli państw trzecich osiedlających się w województwie małopolskim, współfinansowanego jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich, poinformowanie uczestników badań i Konferencji o współfinansowaniu przedsięwzięcia przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich).
Zadanie nr 8 - Stała współpraca organizacyjno - merytoryczna (w tym opracowywanie wszelkiej dokumentacji, sprawozdań, reportów merytorycznych oraz treści i danych publikowanych na stronie WWW promującej projekt) w zakresie realizacji projektu z Koordynatorem projektu, członkami zespołu merytorycznego, członkami zespołu odpowiedzialnymi za zarządzanie finansami projektu, ekspertem z zakresu nauk społecznych oraz ekspertem z zakresu zarządzania migracjami.
Uwagi dla Wykonawców!
1) Wykonawca nie może być zatrudniony w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu SOLID, a w sytuacji zatrudnienia w tego typu instytucjach oświadcza, że nie zachodzi w jego przypadku konflikt interesów ani podwójne finansowanie,
2) Wykonawca musi być w pełni dyspozycyjny przez cały okres trwania projektu w zakresie elastycznego reagowania na potrzeby Zamawiającego związane z realizacją projektu, tj. niezwłoczna realizacja zadań w zleconym czasie i miejscu na terytorium RP, związanych z przedmiotem zamówienia.
3) Z uwagi na kwalifikowalność wydatków związanych z finansowaniem wynagrodzenia Wykonawcy, nie może on prowadzić działalności gospodarczej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 1 do siwz.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z zastrzeżeniem, 
że jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę - na jedną część zamówienia. 
4. Ze względu na osobisty charakter wykonywanych prac oraz konieczność spełnienia przez osoby zdolne do wykonania zamówienia wymogów doświadczenia i kwalifikacji określonych w warunkach udziału Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji usługi. Ponadto zgodnie z wytycznymi projektu finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich na lata 2007 - 2013 podwykonawcy nie mogą być sfinansowani ze środków przeznaczonych na jego realizację, określonych w ramach umowy finansowej.
5. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków, obszar województwa małopolskiego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.00.00-0, 79.31.12.00-9, 79.31.50.00-5, 79.32.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności dysponują osobą zdolną do wykonywania zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj. wykształcenie wyższe i doświadczenie: 
a) związane z pracą w instytucjach odpowiedzialnych za problematykę legalizacji pobytu cudzoziemców na terytorium RP lub współdziałających w tym procesie, w tym minimum 2 letnia praktyka związana z pracą z cudzoziemcami posiadającymi obywatelstwo takich państw jak: Ukraina, Wietnam, Armenia i kraje arabskie oraz wywodzącymi się z różnych środowisk gospodarczych, społecznych, kulturowych, religijnych, językowych i etnicznych,
b) związane z ruchami migracyjnymi, integracją cudzoziemców ze społeczeństwem przyjmującym oraz potrzebami i sytuacją cudzoziemców posiadających zezwolenie 
na osiedlenie się bądź zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego UE i należących do jednej z czterech grup cudzoziemców, tj. posiadających obywatelstwo takich państw jak: Ukraina, Wietnam, Armenia i kraje arabskie, jak również z współpracą z przedstawicielami instytucji i organizacji pozarządowych zajmujących się sprawami z ww. obszarów i w powyżej wymienionych grupach cudzoziemców,
c) we wdrażaniu programów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Programu Ogólnego - Solidarność i zarządzanie przepływami migracyjnymi (ang. SOLID - Solidarity and Managment of Migration Flows) lub w innych programach krajowych bądź europejskich związanych z problematyką wjazdu i pobytu cudzoziemców w Polsce,
d) odbyte staże/kursy/szkolenia dot. procesu migracji, reintegracji, integracji cudzoziemców bądź legalizacji pobytu cudzoziemców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2. Pozostałe dokumenty, jakie należy załączyć do oferty:
a) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz,
b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.malopolska.uw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, Biuro Logistyki, Oddział Zamówień Publicznych, II piętro, pokój nr 242.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, w sekretariacie Biura Logistyki, (II piętro, pokój nr 205) lub na dzienniku podawczym (parter, pokój nr 24).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich, Program 2012.
2. Termin wykonywania zamówienia (dla wszystkich części zamówienia): 
Ostateczny termin wykonania zamówienia przypada na dzień 30 czerwca 2014 r., przy czym realizacja zadania:
- nr 1 i nr 2 musi zakończyć się do dnia 28 lutego 2014 roku,
- nr 3 musi zakończyć się do dnia 15 kwietnia 2014 roku,
- nr 4 musi zakończyć się do dnia 25 kwietnia 2014 roku.
Zadania nr 5, 7, 8 realizowane będą w sposób ciągły w okresie realizacji całego zamówienia.
Natomiast realizacja zadania nr 6: 
- rozpoczęcie realizacji zadania na przełomie miesięcy maj/czerwiec (po uzyskaniu informacji od Zamawiającego o możliwości odbioru od niego publikacji) 
- ostateczny termin na upowszechnienie i przekazanie wszystkich publikacji (tym samym ostateczny termin wykonania zadania) przypada na dzień 30 czerwca 2014 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com