Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140110/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140110/11478-N-2014.html |
<p class="kh_header"><b>Lublin: Usługa całodobowego dozoru i ochrony wybranych obiektów i posesji SPSK Nr 1 w Lublinie</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 11478 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spsk1.lublin.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa całodobowego dozoru i ochrony wybranych obiektów i posesji SPSK Nr 1 w Lublinie.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa całodobowego dozoru i ochrony wybranych obiektów i posesji SPSK Nr 1 w Lublinie.</p> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału, oraz na podstawie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, określająca zakres i formy świadczenia tych usług przez Wykonawcę, udzielona przez Ministra Spraw Wewnętrznych na podstawie przepisów ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału, oraz na podstawie wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług ochrony osób i mienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane, oraz poświadczenia potwierdzającego, że usługa wymieniona w wykazie, została wykonana lub jest wykonywana należycie.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>1. Wszelkie zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy wymagają (pod rygorem nieważności) formy pisemnej w postaci aneksu. 2. Z uwzględnieniem treści art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: a) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami; b) aneks zmniejszający zakres przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy - zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia w granicach uzasadnionego interesu publicznego wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia o wartość niezrealizowanej części zamówienia; c) aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu: - działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usług, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron - o czas działania osób trzecich oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania; - wystąpienia okoliczności o charakterze siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w pierwotnie określonym terminie, za które Strony uznają w szczególności, lecz niewyłącznie: wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia, nakazy i zakazy wydane przez organy państwowe lub samorządowe, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, pozostające poza jakąkolwiek kontrolą Stron, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej Umowy, a jeżeli możliwe były one do przewidzenia - którym Strony nie mogły w żaden sposób zapobiec - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania; - gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie publicznym - w zakresie uzasadnionego interesu publicznego; - konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie wykonania zamówienia - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień. 5. Wykonawca winien poinformować Zamawiającego o planowanej zmianie umowy (wraz z uzasadnieniem konieczności jej wprowadzenia), z co najmniej 3 miesięcznym wyprzedzeniem oraz przedstawić Zamawiającemu z zachowaniem tego terminu propozycję stosownego aneksu do umowy. 6. Zmiana ceny, o której mowa w ust. 2 lit. a, nastąpi w formie aneksu do niniejszej umowy i obowiązywać będzie od dnia podpisania aneksu przez Strony. 7. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spsk1.lublin.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 9, Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>